quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.
Eerst de Tour, nu in VBL. Hell nooo.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Tot half 5 pitten?
En ja wazige opmerking inderdaad.![]()
Wat een schande. Vieze Duitsers ook, altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet verboden worden.![]()
Sowieso erg raar, toen vanmiddag Köln scoorde en er allemaal Kölners begonnen te juichen in de thuisvakken werd daar helemaal niks van gezegd of tegen gedaan.
Granqvist is weer fit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet verboden worden.![]()
Sowieso erg raar, toen vanmiddag Köln scoorde en er allemaal Kölners begonnen te juichen in de thuisvakken werd daar helemaal niks van gezegd of tegen gedaan.
Pleonasmequote:
Smeerlapperij, de supporters mochten ook gewoon met de auto komen en tussen het thuispubliek door de ingangen en hetzelfde bier bestellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een schande. Vieze Duitsers ook, altijd hetzelfde.
En die niet gegeven penalty?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo terug van het Polman Stadion.
Wat een wedstrijd van Heracles, pff...
Totaaal niet verwacht, en gewoon smerig die 2 overtredingen.
Heb je btw mobiel internet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gezienvan Heracles of AZ ?
kan schelen...quote:
Begrijp hem wel. AZ moet natuurlijk blijven ontkennenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaars![]()
Hoe durf je bij de actie van Swerts nog de nodige vraagtekens te zetten? Idioot.
Omdat ik je in de rust hier ook zagquote:
aah idd kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat ik je in de rust hier ook zag
Wij zijn Ajax, wij moeten daarboven staanquote:Ajax AZ heeft verloren, vlug de TV aanzetten en genieten gniffel gniffel gniffel
en gelukkig afgelopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Wat een bagger wedstrijd is RKC - Utrecht..
Geen pleonasme!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pleonasme. Tot morgen lieverds, dan begint het echt
.
En Paul wil o zo graag dat FC Utrecht landskampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef venomsnake het volgende:
Wat een bagger wedstrijd is RKC - Utrecht..
Je bent zwemmen nog vergeten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor. Palmboom zit duidelijk in een moeilijke fase, heeft zware issues.
Eerst de Tour, nu in VBL. Hell nooo.
Is dat nieuw dit seizoen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Voorbeschouwing begint bij NOS
Nee dat doen ze toch al jarenquote:
Nee, al tijden niet meer.quote:
quote:Aissati buiten basis bij Ajax
GRONINGEN - Ismaīl Aissati is door trainer Martin Jol buiten de basis van Ajax gelaten voor het uitduel tegen FC Groningen. De middenvelder kreeg tijdens de voorbereiding van de Amsterdammer wel telkens een plaats bij de eerste elf toebedeeld. Eyong Enoh speelt op de positie van de Utrechter.
In Groningen wordt de voorhoede bij de Amsterdammers gevormd door Miralem Sulejmani en Luis Suarez.
Ik heb het jaren niet gezien, maar ik ben inmiddels overgeschakeld naar de voorbeschouwing bij Eredivisie Live, aangezien ik die zender prefereer boven Studio Sport.quote:
Het plenst hoorde ik...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
Die kop van Barbara, het is echt net Frits met een rode pruik.
Vinkquote:
En ook nog De Guzman en Biseswar op de bankquote:
Ik ben alleen bang dat Vlaar weer gebleseerd raaktquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
En ook nog De Guzman en Biseswar op de bank. Wel fijn dat we nu eens wat ruimer in onze spelers zitten.
Ja, ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Vlaar weer gebleseerd raakt
Wie, De Zeeuw?quote:
Als je dat vergelijkt met vorig jaarquote:Rob van Dijk, Tim de Cler, Denny Landzaat, Luigi Bruins, Kelvin Leerdam, Jonathan de Guzman, Diego Biseswar.
dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Als je dat vergelijkt met vorig jaar
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik dacht dat Ajilore (oid) niet zou spelen vandaag
Als Jol praat en ik kijk niet heb ik het gevoel dat Storm van Debiteuren Crediteuren hoor praten![]()
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
De sterkste bank moet straks Verhoeven tillen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is één van de sterkste banken van de eredivisie.
Ik twijfel ook nog steeds... Ik denk toch Groningen - Ajax.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef GroningenEuroborg het volgende:
Hup Groningen
Ik begin met Groningen-Ajax, als dat niets is dan stap ik over naar Feyenoord-NEC.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm weet niet wie ik moet gaan kijken, gr - ajax of feyenoord - nec
Vorig jaar hebben we periodes gehad dat die spelers de basiself vormdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Palmboom313 het volgende:
Wisselspelers:
[..]
Mensen staan denk ik op de omloop ivm de regen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een hoop lege plekken in de Euroborg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |