abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:58:05 #176
242531 Ephesis
Huilen dit
pi_76567297
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben blowen altijd veel minder erg gevonden dan roken.
Mijn ouders ook niet, roken zien ze als een verslaving waar je niet meer van af komt. Blowen zien ze als iets wat je niet snel regelmatig gaat doen.
Als ze zien dat ik soms blow, à la. Maar als ze mij een sigaretje zien aansteken wordt het echt link thuis.
Ja
pi_76638385
Gewoon vertellen.
Ik heb het ook anderhalf jaar verzwegen en als de dood dat ik het huis uitgekickt zou worden,
maar mn moeder begon te lachen, en mn vader zei alleen dat het 'dom' was.
Nu kan ik lekker binnen roken, heb ik geen stress over of ze het zullen ruiken, of mn 'blokjes om' niet opvallen of dat ik mn sigaretten wel goed verstopt heb
enzovoort.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_76638486
ik deed het vaker aan het raam. raam open aan paffen met hoofd buiten de kamer. en natuurlijk een beetje erop letten dat de rook niet naar binnen waait. als je klaar bent laat je het nog ff openstaan om eventueel elk luchtje te laten uitwaaien.

nu deed ik dit niet vaak, ik ging meestal op zolder. daar hadden we een zolderraampje en daar kwam m'n ma toch niet vaak, dus daar had ik minde risico betrapt te worden
pi_76814458
om stiekum te roken moet je het NOOIT BINNEN doen en alleen buiten en als je gerookt heb je handen wassen en parfum opspuiten

maar je adem gaat naar rook stinken je handen je kleren en je haar etc dus je houd het niet lang vol om het te verbergen
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:29:23 #180
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_76824334
er zijn dus 3 keuzes die ik weet,
hangjongerre worde, vrienden krijgen die wiet+sigaretten roken,dat tegen je ouders zeggen, merken ze het minder snel op(ook als je een Xtje zelf gaat blowen ofzo.).
het gewoon tege je ouders zegge,
het blijven verzwijgen en proberen te stoppen.

sterkte.
U will have a job, my Dear!
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:31:00 #181
271246 hc-sjonny
pi_76824410
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef michielboy het volgende:
om stiekum te roken moet je het NOOIT BINNEN doen en alleen buiten en als je gerookt heb je handen wassen en parfum opspuiten

maar je adem gaat naar rook stinken je handen je kleren en je haar etc dus je houd het niet lang vol om het te verbergen
jawel,
moet je gewoon onder het roken kauwgum in je mond houde, na roken uitspugen, deo in je kamer rondspuiten, nieuwe kauwgum nemen en veel wierook verbranden op je kamer(met zo'n stokkiehouder natuurlijk)
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:35:25 #182
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76824646
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

jawel,
moet je gewoon onder het roken kauwgum in je mond houde, na roken uitspugen, deo in je kamer rondspuiten, nieuwe kauwgum nemen en veel wierook verbranden op je kamer(met zo'n stokkiehouder natuurlijk)
en niemand vraagt zich af waarom je wierook in je kamer verbrand ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:59:33 #183
260098 Codiac
Back in business
pi_76826018
Er bestaat niet zoiets als stiekem roken. Waarschijnlijk weten je ouders het al en wachten ze tot je het zelf verteld. Dude, je kleren/jij/je kamer ruikt of naar rook en dat is verdacht of naar deodorant. Dat is ook verdacht. Tenzij je gewoonweg veel en heel erg stinkt... dan kan het wel
pi_76828100
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Codiac het volgende:
Er bestaat niet zoiets als stiekem roken. Waarschijnlijk weten je ouders het al en wachten ze tot je het zelf verteld. Dude, je kleren/jij/je kamer ruikt of naar rook en dat is verdacht of naar deodorant. Dat is ook verdacht. Tenzij je gewoonweg veel en heel erg stinkt... dan kan het wel
Kan me idd niet voorstellen dat ouders het niet zouden merken.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:37:24 #185
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_76851682
Roken is dom, stom en fout.

Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.

Beter koop je World of Warcraft, das iig niet zo slecht voor je gezondheid.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:04 #186
260098 Codiac
Back in business
pi_76851763
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:

Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.

Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kou

WoW daarentegen is dodelijk. Het zuigt je mana weg en zoals iedereen weet ben je dan afgeschreven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:54:01 #187
283639 Pino0
pi_76852441
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Codiac het volgende:

[..]

Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kou

WoW daarentegen is dodelijk. Het zuigt je mana weg en zoals iedereen weet ben je dan afgeschreven
Als je een warrior aanmaakt, krijg je een soort van boosheid erbij.

Miss dat dat helpt om te beseffen dat roken voor mensen met een vrij laag IQ is.
pi_76852912
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:

Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen! Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 15-01-2010 15:23:23 ]
De enige echte.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:17 #189
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_76853099
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 15:10:28 #190
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_76853108
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:

[..]

Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen! Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk
Zelfs water is giftig. Denk voor jezelf mensen!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:14:12 #191
283639 Pino0
pi_76853281
quote:

[..]

Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen! Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.
pi_76853340
Rook gewoon niet, smerige stinkbende, bah.
Weer een verloren ziel die bij draagt aan mijn stinkende haar en kleren na een avond uitgaan, triest.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_76853585
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.
hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..

Pubers zijn rebels, tegen de regels aanschoppen etc etc. Pubers zijn nou eenmaal vatbaarder voor dat soort dingen dan volwassenen. Rokers beginnen bijna 100% met roken in de pubertijd (wel eens iemand zien beginnen op zijn 50ste? )

En geef maar toe, in elk populair groepje op de middelbare school zitten nagenoeg allemaal rokers.
De enige echte.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:23:23 #194
260098 Codiac
Back in business
pi_76853667
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef 11_Dreams het volgende:
Rook gewoon niet, smerige stinkbende, bah.
Weer een verloren ziel die bij draagt aan mijn stinkende haar en kleren na een avond uitgaan, triest.
Rokers zorgen wel voor zo'n 20 miljard inkomsten per jaar. Als elke roker dus vandaag zou stoppen is ons land zowat failliet
pi_76854514
quote:

[..]

Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen! Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Populaire groep

Niet rokers zijn tegenwoordig populair op school
pi_76856216
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Populaire groep

Niet rokers zijn tegenwoordig populair op school
O is dat zo?
De enige echte.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:21:46 #197
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76856294
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Rnie het volgende:

[..]

O is dat zo?
ja
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:53:09 #198
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76877465
1. Je bent nu nog niet verslaafd, STOP ERMEE. Je maakt een leegte voor jezelf die je constant moet aanvullen
2. Het is niet stoer
3. Zie 2
4. Als je vrienden dit niet van je aannemen moet je óf zo goed je best doen dat je naar een hoger niveau mag dan de MAVO óf fatsoenlijke vrienden zoeken.

Succes TS
pi_76895414
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Rnie het volgende:

[..]

hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..

Pubers zijn rebels, tegen de regels aanschoppen etc etc. Pubers zijn nou eenmaal vatbaarder voor dat soort dingen dan volwassenen. Rokers beginnen bijna 100% met roken in de pubertijd (wel eens iemand zien beginnen op zijn 50ste? )

En geef maar toe, in elk populair groepje op de middelbare school zitten nagenoeg allemaal rokers.
Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.
Veelal zijn het mensen met zeer slechte sociale vaardigheden en die willen er toch bij horen door middel van roken. Deze mensen kunnen we altijd binnen 3 eigenschappen samenvatten. Ze hebben sowieso een van deze eigenschappen maar vaak ook allemaal. 1 Ze zijn echt goed lelijk, waardoor niemand met ze om wil gaan (apart maar het gebeurt), 2 ze kunnen niet met andere mensen om gaan, en krijgen door te roken toch een bepaalde groep vrienden, en denken van zichzelf dat ze dan stoer worden. Normale mensen en het type mensen dat jij omschrijft als "populair" hebben het niet nodig om te roken om toch genoeg vrienden te hebben.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:18:43 #200
271246 hc-sjonny
pi_76898669
hoe dom kun je zijn om te gaan roken.. volgens mij ben je dan wel heel erg dom.. kun je nog beter aan de drank of hard drugs gaan. veel beter effect. en je kunt het toch niet eeuwig verzwijgen. ooit komen ze er toch achter en dan ben je de lul.. ohnee de kut:D. achaj je moet het zelf maar weten als je je leven wilt verkloten. tenminste je longen wil verneuken.. tis jou keuze. nu ga je nog eerder dood. nou das dan wel heel kloten las je een mooi leven hebt, en getrouwd bent met een leuke man/vrouw. en kinderen heb. weet je wel hoe lullig he dan is dat je eeerder dood gaat omdat je rookt en je kinderen en man/vrouw in de steek laat!! achja ik zou er nog maar eens goed overna denken of je nog wel verder moet gaan met roken ofdat je nu toch beseft dat het beter is om te stoppen met roken!!!!!!!!
pi_76898705
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef hc-sjonny het volgende:
hoe dom kun je zijn om te gaan roken.. volgens mij ben je dan wel heel erg dom.. kun je nog beter aan de drank of hard drugs gaan. veel beter effect. en je kunt het toch niet eeuwig verzwijgen. ooit komen ze er toch achter en dan ben je de lul.. ohnee de kut:D. achaj je moet het zelf maar weten als je je leven wilt verkloten. tenminste je longen wil verneuken.. tis jou keuze. nu ga je nog eerder dood. nou das dan wel heel kloten las je een mooi leven hebt, en getrouwd bent met een leuke man/vrouw. en kinderen heb. weet je wel hoe lullig he dan is dat je eeerder dood gaat omdat je rookt en je kinderen en man/vrouw in de steek laat!! achja ik zou er nog maar eens goed overna denken of je nog wel verder moet gaan met roken ofdat je nu toch beseft dat het beter is om te stoppen met roken!!!!!!!!
Wie was er ook alweer dom?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:24:04 #202
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_76898821
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Wie was er ook alweer dom?
Jij, want jij rookt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_76899246
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Jij, want jij rookt.
Sinds wanneer?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:46:02 #204
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76901337
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
GE MOEST BESCHAAMD ZIJN!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:08:11 #205
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76902138
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

GE MOEST BESCHAAMD ZIJN!
Kom maar mee, grote pita
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:45:44 #206
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_77180173
Dude wtf,
Je rookt stiekem zeg je en spuit dan je kamer vol met deo.
Als je al stiekem rookt waarom dan op je kamer.
pi_77180264
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef mcf het volgende:
Als je al stiekem rookt waarom dan op je kamer.
Hij heeft een punt!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:53:52 #208
281927 mcf
pi_77180406
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:31 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.
Veelal zijn het mensen met zeer slechte sociale vaardigheden en die willen er toch bij horen door middel van roken. Deze mensen kunnen we altijd binnen 3 eigenschappen samenvatten. Ze hebben sowieso een van deze eigenschappen maar vaak ook allemaal. 1 Ze zijn echt goed lelijk, waardoor niemand met ze om wil gaan (apart maar het gebeurt), 2 ze kunnen niet met andere mensen om gaan, en krijgen door te roken toch een bepaalde groep vrienden, en denken van zichzelf dat ze dan stoer worden. Normale mensen en het type mensen dat jij omschrijft als "populair" hebben het niet nodig om te roken om toch genoeg vrienden te hebben.
Dude,
Gij rookt volgens mij nieet.
Want ik zal mijn verhaal even vertellen:
Op een zekere dag ben ik begonnen met roken omdat ik even gewend wou raken aan rook etc. Wat de volgende dag ging ik Blowen.
Roken is niet stoer, als je je rookt ben je niet lelijk, je hebt heus wel sociale skills.
Want ik vondt het roken namelijk lekker, en naarmate de tijd raakte ik verslaafd aan roken. Maar ik vindt het nog steeds lekker. ( Genoeg die het hiermee niet eens zijn)
Want roken om stoer te zijn etc heb ik echt een schijthekel aan.
Geniet van het leven, je leeft maar eens.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:25:33 #209
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_77181329
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef mcf het volgende:

[..]

Dude,
Gij rookt volgens mij nieet.
Want ik zal mijn verhaal even vertellen:
Op een zekere dag ben ik begonnen met roken omdat ik even gewend wou raken aan rook etc. Wat de volgende dag ging ik Blowen.
Roken is niet stoer, als je je rookt ben je niet lelijk, je hebt heus wel sociale skills.
Want ik vondt het roken namelijk lekker, en naarmate de tijd raakte ik verslaafd aan roken. Maar ik vindt het nog steeds lekker. ( Genoeg die het hiermee niet eens zijn)
Want roken om stoer te zijn etc heb ik echt een schijthekel aan.
Geniet van het leven, je leeft maar eens.
Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:29:50 #210
281927 mcf
pi_77181493
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Baggert. het volgende:

[..]

Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.
Haha, als jij dat vindt.
Genoeg andere meningen;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo