Mijn ouders ook niet, roken zien ze als een verslaving waar je niet meer van af komt. Blowen zien ze als iets wat je niet snel regelmatig gaat doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben blowen altijd veel minder erg gevonden dan roken.
jawel,quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef michielboy het volgende:
om stiekum te roken moet je het NOOIT BINNEN doen en alleen buiten en als je gerookt heb je handen wassen en parfum opspuiten
maar je adem gaat naar rook stinken je handen je kleren en je haar etc dus je houd het niet lang vol om het te verbergen
en niemand vraagt zich af waarom je wierook in je kamer verbrand ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
jawel,
moet je gewoon onder het roken kauwgum in je mond houde, na roken uitspugen, deo in je kamer rondspuiten, nieuwe kauwgum nemen en veel wierook verbranden op je kamer(met zo'n stokkiehouder natuurlijk)
Kan me idd niet voorstellen dat ouders het niet zouden merken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Codiac het volgende:
Er bestaat niet zoiets als stiekem roken. Waarschijnlijk weten je ouders het al en wachten ze tot je het zelf verteld. Dude, je kleren/jij/je kamer ruikt of naar rook en dat is verdacht of naar deodorant. Dat is ook verdacht. Tenzij je gewoonweg veel en heel erg stinkt... dan kan het wel
Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:
Roken is dom, stom en fout.
Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.
Beter koop je World of Warcraft, das iig niet zo slecht voor je gezondheid.
Als je een warrior aanmaakt, krijg je een soort van boosheid erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Codiac het volgende:
[..]
Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kou
WoW daarentegen is dodelijk. Het zuigt je mana weg en zoals iedereen weet ben je dan afgeschreven
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:
Roken is dom, stom en fout.
Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.
Beter koop je World of Warcraft, das iig niet zo slecht voor je gezondheid.
Zelfs water is giftig. Denk voor jezelf mensen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk
Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk
hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.
Rokers zorgen wel voor zo'n 20 miljard inkomsten per jaar. Als elke roker dus vandaag zou stoppen is ons land zowat faillietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef 11_Dreams het volgende:
Rook gewoon niet, smerige stinkbende, bah.
Weer een verloren ziel die bij draagt aan mijn stinkende haar en kleren na een avond uitgaan, triest.
Populaire groepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
O is dat zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Populaire groep![]()
Niet rokers zijn tegenwoordig populair op school
jaquote:
Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..
Pubers zijn rebels, tegen de regels aanschoppen etc etc. Pubers zijn nou eenmaal vatbaarder voor dat soort dingen dan volwassenen. Rokers beginnen bijna 100% met roken in de pubertijd (wel eens iemand zien beginnen op zijn 50ste?)
En geef maar toe, in elk populair groepje op de middelbare school zitten nagenoeg allemaal rokers.
Wie was er ook alweer dom?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef hc-sjonny het volgende:
hoe dom kun je zijn om te gaan roken.. volgens mij ben je dan wel heel erg dom.. kun je nog beter aan de drank of hard drugs gaan. veel beter effect. en je kunt het toch niet eeuwig verzwijgen. ooit komen ze er toch achter en dan ben je de lul.. ohnee de kut:D. achaj je moet het zelf maar weten als je je leven wilt verkloten. tenminste je longen wil verneuken.. tis jou keuze. nu ga je nog eerder dood. nou das dan wel heel kloten las je een mooi leven hebt, en getrouwd bent met een leuke man/vrouw. en kinderen heb. weet je wel hoe lullig he dan is dat je eeerder dood gaat omdat je rookt en je kinderen en man/vrouw in de steek laat!! achja ik zou er nog maar eens goed overna denken of je nog wel verder moet gaan met roken ofdat je nu toch beseft dat het beter is om te stoppen met roken!!!!!!!!
Jij, want jij rookt.quote:
GE MOEST BESCHAAMD ZIJN!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed![]()
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
Hij heeft een punt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef mcf het volgende:
Als je al stiekem rookt waarom dan op je kamer.
Dude,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:31 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.
Veelal zijn het mensen met zeer slechte sociale vaardigheden en die willen er toch bij horen door middel van roken. Deze mensen kunnen we altijd binnen 3 eigenschappen samenvatten. Ze hebben sowieso een van deze eigenschappen maar vaak ook allemaal. 1 Ze zijn echt goed lelijk, waardoor niemand met ze om wil gaan (apart maar het gebeurt), 2 ze kunnen niet met andere mensen om gaan, en krijgen door te roken toch een bepaalde groep vrienden, en denken van zichzelf dat ze dan stoer worden. Normale mensen en het type mensen dat jij omschrijft als "populair" hebben het niet nodig om te roken om toch genoeg vrienden te hebben.
Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef mcf het volgende:
[..]
Dude,
Gij rookt volgens mij nieet.
Want ik zal mijn verhaal even vertellen:
Op een zekere dag ben ik begonnen met roken omdat ik even gewend wou raken aan rook etc. Wat de volgende dag ging ik Blowen.
Roken is niet stoer, als je je rookt ben je niet lelijk, je hebt heus wel sociale skills.
Want ik vondt het roken namelijk lekker, en naarmate de tijd raakte ik verslaafd aan roken. Maar ik vindt het nog steeds lekker. (Genoeg die het hiermee niet eens zijn)
Want roken om stoer te zijn etc heb ik echt een schijthekel aan.
Geniet van het leven, je leeft maar eens.
Haha, als jij dat vindt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |