Mijn ouders ook niet, roken zien ze als een verslaving waar je niet meer van af komt. Blowen zien ze als iets wat je niet snel regelmatig gaat doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben blowen altijd veel minder erg gevonden dan roken.
jawel,quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef michielboy het volgende:
om stiekum te roken moet je het NOOIT BINNEN doen en alleen buiten en als je gerookt heb je handen wassen en parfum opspuiten
maar je adem gaat naar rook stinken je handen je kleren en je haar etc dus je houd het niet lang vol om het te verbergen
en niemand vraagt zich af waarom je wierook in je kamer verbrand ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
jawel,
moet je gewoon onder het roken kauwgum in je mond houde, na roken uitspugen, deo in je kamer rondspuiten, nieuwe kauwgum nemen en veel wierook verbranden op je kamer(met zo'n stokkiehouder natuurlijk)
Kan me idd niet voorstellen dat ouders het niet zouden merken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Codiac het volgende:
Er bestaat niet zoiets als stiekem roken. Waarschijnlijk weten je ouders het al en wachten ze tot je het zelf verteld. Dude, je kleren/jij/je kamer ruikt of naar rook en dat is verdacht of naar deodorant. Dat is ook verdacht. Tenzij je gewoonweg veel en heel erg stinkt... dan kan het wel
Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:
Roken is dom, stom en fout.
Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.
Beter koop je World of Warcraft, das iig niet zo slecht voor je gezondheid.
Als je een warrior aanmaakt, krijg je een soort van boosheid erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef Codiac het volgende:
[..]
Roken is goed voor je gezondheid.. het zorgt voor een betere weerstand, met al dat buiten staan in de kou
WoW daarentegen is dodelijk. Het zuigt je mana weg en zoals iedereen weet ben je dan afgeschreven
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Pino0 het volgende:
Roken is dom, stom en fout.
Al die pubers die een extra peukie op steken als ze voor een groep lopen ofzo, echt kansloos.
Beter koop je World of Warcraft, das iig niet zo slecht voor je gezondheid.
Zelfs water is giftig. Denk voor jezelf mensen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk
Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
Iedereen die rookt wil bij een groep horen, dat is nou eenmaal zo...het heeft geen fuck met nieuwsgierigheid te maken namelijk
hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, maar ik hoor gewoon bij een groep, en nee, geen emo/nerd kids, en ik rook niet.
Rokers zorgen wel voor zo'n 20 miljard inkomsten per jaar. Als elke roker dus vandaag zou stoppen is ons land zowat faillietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef 11_Dreams het volgende:
Rook gewoon niet, smerige stinkbende, bah.
Weer een verloren ziel die bij draagt aan mijn stinkende haar en kleren na een avond uitgaan, triest.
Populaire groepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee wilt bereiken....een kansloos leven achter je pc'tje WOW spelen...of naar de pleuris gaan maar wel bij een populaire groep horen!Als puber zijnde is de keuze makkelijk gemaakt natuurlijk.
O is dat zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Populaire groep![]()
Niet rokers zijn tegenwoordig populair op school
jaquote:
Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
hmm, ik bedoelde eigen een populaire groep..
Pubers zijn rebels, tegen de regels aanschoppen etc etc. Pubers zijn nou eenmaal vatbaarder voor dat soort dingen dan volwassenen. Rokers beginnen bijna 100% met roken in de pubertijd (wel eens iemand zien beginnen op zijn 50ste?)
En geef maar toe, in elk populair groepje op de middelbare school zitten nagenoeg allemaal rokers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |