Ik ben dus niet de enige die dat ding gebruikt om 'joints' te maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:26 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Deze dingen zijn fucking chill, hier kan je pret shag van draaien of iets minder prettige shag zonder dat iemand het door heeft dat je blowt
Mijn ouders hebben blowen altijd veel minder erg gevonden dan roken.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Rook gewoon een joint in je kamer, en als dan de ouders binnenkomen en vragen of je blowt moet je gewoon zeggen dat je alleen rookt vinden ze het ook niet zo erg meer.
Mijn ouders hebben liever dat ik eens een joint rook dan dat ik een sigaret rook.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:40 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat vinden
Idd. Als je het verdampt of eet al helemaal, dan is er niet veel ergs aan lijkt me.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef fs180 het volgende:
Eens met bovenstaande + vind ik zelf ook.
Je hebt je naam en ondertitel wel waar tegen zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef PuffPuff het volgende:
gewoon niet roken mensen die roken denken stoer te zijn, ondanks hun onzekerheid.
Als ik jou vraag waarom je rook zeg je zeker te weten " Omdat mijn vrienden dat ook doen'. Je gaat mij niet vertellen dat je plots dacht van " He ik wil wel een sigaretje". Hou jezelf niet voor de gek en stop ermee.
Mijn ouders weten dat ik af en toe n joint rook, (lees 5/6 keer in het jaar ofzo) en ze vinden dat ook totaal niet erg. Als ik zou vertellen dat ik zou roken zouden ze dat wel heel erg vinden.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben liever dat ik eens een joint rook dan dat ik een sigaret rook.
Die lucht moet toch ergens naartoe, einsteinquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Trust_live het volgende:
Je kunt ook zo'n buisje pakken van iets (keuken rol karton) en die vol stouwen met wc papier en dan daarin blazenwel ene kant dichtplakken natuurlijk en de andere kant kun je zo'n stoffe ding voor plakken
je moet maar ff kijken
Wat een gedoe voor 'n jointje roken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Trust_live het volgende:
Je kunt ook zo'n buisje pakken van iets (keuken rol karton) en die vol stouwen met wc papier en dan daarin blazenwel ene kant dichtplakken natuurlijk en de andere kant kun je zo'n stoffe ding voor plakken
je moet maar ff kijken
Dat dacht ik dus wel, ik heb niet eens vrienden die rokenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef PuffPuff het volgende:
gewoon niet roken mensen die roken denken stoer te zijn, ondanks hun onzekerheid.
Als ik jou vraag waarom je rook zeg je zeker te weten " Omdat mijn vrienden dat ook doen'. Je gaat mij niet vertellen dat je plots dacht van " He ik wil wel een sigaretje". Hou jezelf niet voor de gek en stop ermee.
Als je maar vaak genoeg rookt, ga je er vanzelf naar stinken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef HeartCrash het volgende:
Stiekem op school roken enzo dat gaat altijd vrij makkelijk
en mss als je onderweg naar iemand gaat effe stoppen in een verlaten straatje, maar door jou kamer roken ruik je echt wel ook als je er deo spuit
hou jezelf nou niet voor de gek. je rookt omdat je anderen dat ziet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus wel, ik heb niet eens vrienden die roken![]()
K lust wel regelmatig een jointje en af en toe een sigaret
Ja... inderdaad... je hebt me helemaal door. Natuurlijk vind ik het niet lekker, ik doe het omdat ik geen pussy wil lijken voor mijn vrienden waarvan geen enkele rookt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef PuffPuff het volgende:
[..]
hou jezelf nou niet voor de gek. je rookt omdat je anderen dat ziet doen.
ik rook al paar jaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:15 schreef PuffPuff het volgende:
[..]
hou jezelf nou niet voor de gek. je rookt omdat je anderen dat ziet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |