quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef dirkjo het volgende:
nederland word hopeloos...(er)..
ja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef YerimSeni het volgende:
[..]
ik zag gisteren of eergisteren een meisje achter de winkels volgens mij was ze 8 of 7 ofzo
en ze zat te roken met een paar gastjes van 18 19 o.0
die jongens waren allmeaal aan het lachen
Goede en nuttige kick.quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef sjaak12345 het volgende:
gewoon je kammer luchten rammen oppen
en dat dusquote:
Kammer rammen oppen ja!!quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef sjaak12345 het volgende:
gewoon je kammer luchten rammen oppen
Deo-verslaafde blaast kamer opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef leipeshitouwes het volgende:
Trouwens, niets is zo dom om je kamer vol deo te spuiten, dat is zéér verdacht, dan weten ze dat je een of andere lucht wil onderdrukken en dat wijst op sigaretten of wiet, je kan beter een lucifer in de lucht houden, dan gaat de lucht weg
quote:
Het werkt wel gewoon. Zeker als je ook wel eens wierook aan hebt. Ik vind het zelf ook niets dat mn huis naar een coffeeshop ruiktquote:
Gast...quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:37 schreef Nushie het volgende:
ik rook zelf ook al 5 jaar..
was bijna elf toen ik begon 11 jaar..
...
ben nu bijna 16..
...
en da gaat moeilijk als je ng 35/40 sigaretten op een dag rookt..
Dat is like.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:37 schreef Nushie het volgende:
ik raad je af om stiekem te doen..
ben nu bijna 16..
en erge is.. als je ma het goed keurt of pa..
want dan blijf je roken..
mijn ma schrock er wel van maar keude het goed..
ik had liever gewilt dat me ma het verbood..
dan was ik er ook van afgebleven..
maarjha..
ik ben nu al voor 4e keer bezig om te stoppe..
je gaat er echt kapot aan dus gewoon stoppe
neejquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is like.
Twee grote pakjes Camel![]()
Beroof jij banken ofzo, dat is 10 euro per dag, minstens!
Nee, want je ouders komen er toch wel achter. Wees een kerel/wijf en kom er gewoon voor uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed![]()
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
gast, beter doe je gewoon ff normaal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:37 schreef Nushie het volgende:
ben nu bijna 16..
maarjha..
Of seks want dat kan namelijk wel stiekem en is gezonder dan roken. Dus TSquote:Op woensdag 30 december 2009 11:57 schreef Stuart het volgende:
Ga naar buiten en raak verslaafd aan pepermunt
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:37 schreef Nushie het volgende:
ben nu bijna 16..
maarjha..
Zelfs vandaag de dag krijgen je bij de meeste nog makkelijk tabak mee hoor, zeker als je er wat ouder uitziet, ik nam ook altijd sigaretten mee voor anderen, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef jerseygirl het volgende:
[..]
gast, beter doe je gewoon ff normaal!ik vind het wel knap dat je jezelf gelooft!
je zegt dat je het zelf haalthmm knap aangezien je nog geen 16 bent.. krijg je het ook niet mee...
dus vraag me werkelijk af waar je idd je geld vandaan haalt en hoe je er werkelijk aan komt..
je geld gaat iig in rook op zo
zo, dan ben je stoer!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:03 schreef Lano het volgende:
[..]
Zelfs vandaag de dag krijgen je bij de meeste nog makkelijk tabak mee hoor, zeker als je er wat ouder uitziet, ik nam ook altijd sigaretten mee voor anderen, nooit problemen mee gehad.
Officieel horen ze toch iedereen te controleren die er jonger dan 24 uitzietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Lano het volgende:
Wie zegt dat ik stoer wil zijn? Ik zeg alleen dat er nog bijna nergens word gecontroleerd?!
Kanker (Hihi pun intended) toch op met dat gelul dat mensen stoer willen doen. Mensen gaan echt geld uitgeven aan drugs omdat dat zo stoer staat tegenover andere mensen.quote:
Je weet dat de meeste mensen het wel doen om er bij te horen? Er zijn ook mensen die het gebruiken om er rustiger van te worden, mijn moeder moest van der arts roken omdat haar bloeddruk veelste hoog was en ik anders het niet zou overleven tijdens de bevalling, noch zou zij het overleven.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kanker (Hihi pun intended) toch op met dat gelul dat mensen stoer willen doen.
Deze dingen zijn fucking chill, hier kan je pret shag van draaien of iets minder prettige shag zonder dat iemand het door heeft dat je blowtquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:05 schreef Nushie het volgende:
[..]
neej
was ik maar rijk:D
neej mijn ouders waren wel rijk vroeger..
ben opgegroeit in een landhuis en die shit
maarjha buiten dat.. even
ik koop een pak Ruba shag.. dan.. 180gram en
doos hulzen
en dan zelf maken..
en af en toe 5/6 per week haal ik extra
pakje marlboro XL
---------- EDIT -----------
voor mensen die willen weten hoe dat gaat en welk apparaatje ik gebruik en wat hulzen zijn
de 'klikker' :
[ afbeelding ]
de 'hulzen' :
[ afbeelding ]
..... dat zijn lege sigaretten
gastquote:Op woensdag 30 december 2009 09:47 schreef jerseygirl het volgende:
[..]
gast, beter doe je gewoon ff normaal!ik vind het wel knap dat je jezelf gelooft!
je zegt dat je het zelf haalthmm knap aangezien je nog geen 16 bent.. krijg je het ook niet mee...
dus vraag me werkelijk af waar je idd je geld vandaan haalt en hoe je er werkelijk aan komt..
je geld gaat iig in rook op zo
dit dus!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Rnie het volgende:
stiekem roken is zo not done....gewoon vertellen die hap:) je ontkomt er toch niet aan.
Dan ga je met te veel losers om want de mensen die ik ken gebruiken drugs omdat ze het chill vinden en hebben zo hun eigen voorkeuren en soorten drugs die ze persoonlijk liever links liggen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:11 schreef PixelPi het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste mensen het wel doen om er bij te horen? Er zijn ook mensen die het gebruiken om er rustiger van te worden, mijn moeder moest van der arts roken omdat haar bloeddruk veelste hoog was en ik anders het niet zou overleven tijdens de bevalling, noch zou zij het overleven.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef YerimSeni het volgende:
[..]
ik weet het ook niet echt meer
maar vroeger had ik altijd ruzies met mijn ouders en zat ik heel de tijd in mijn kamer te stressen :S
volgens mij daarom
En hoe verklaar je dan die joint?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Rook gewoon een joint in je kamer, en als dan de ouders binnenkomen en vragen of je blowt moet je gewoon zeggen dat je alleen rookt vinden ze het ook niet zo erg meer.
Ach die ouders worden dan toch van die lucht al knetterstoned dus die krijgen spontaan alzheimer.quote:
Dan heb je wel kutte ouders zeg, als ze tabak roken minder erg vinden als wiet rokenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Rook gewoon een joint in je kamer, en als dan de ouders binnenkomen en vragen of je blowt moet je gewoon zeggen dat je alleen rookt vinden ze het ook niet zo erg meer.
Zijn er genoeg die dat vindenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef t1m0k het volgende:
[..]
Dan heb je wel kutte ouders zeg, als ze tabak roken minder er vinden als wiet roken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |