Ze geven in elk geval niet het goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Want van alle ouders die roken, gaan ook alle kinderen roken, per definitie
Dat ruiken je ouders dan toch welquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef _LotT het volgende:
gewoon buiten op een plaats in de tuin waar ze je niet kunnen zien of als je wegbent (met vrienden of alleen)
Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzakenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Brookhoester het volgende:
Woot woot
Als je zo nodig moet roken vertel het dan je ouders.
Maar als ik jou was zou ik stoppen![]()
Zeer ongezond en het kan zo veel ziektes veroorzaken:
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker
Kijk maar eens op deze site: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html
Ik denk dat je dan dit topic wel kan sluiten
Een gewaarschuwd man telt voor tweequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzaken.
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen, dat is zoveel beter dan dat ze er zelf achter komen. Daarbij wat men zegt: Ze ruiken het toch wel.
deoquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dat ruiken je ouders dan toch wel![]()
En ik weet zeker dat ik nog een reactie had gegeven op nijns post, en blijkbaar ben ik niet de enige![]()
Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Gutz het volgende:
Ik ken iemand waarvan zijn ouders na 6/7 jaar nog niet weten dat hij rookt, dat is pas sneu!
ik heb gewoon medelijden met jouw leefstijl.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed![]()
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..
Dat is pas sneu
Drum?! Welnee joh!! DRUM!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS, roken begint weer helemaal in te raken. het is dus goed dat je deze tijd hebt gekozen om te beginnen. kijk wel uit dat je geen 'gelegenheidsroker' word maar gewoon een echte roker. ik zag trouwens dat je een meisje bent en heb een tip... jongens vallen op meisjes die zware shag roken.. probeer dus niet die slappe malboro dingetjes maar koop een pakje drum en probeer er niet langer dan een halve week mee te doen. meer tips kan ik je op het moment niet geven, ik zou je wel geven. probeer anders te roken onder de afzuigkap(dat ding boven je fornuis)
-x-
Mijn pussy begint daar nie aanquote:
Dan schakel je ook een hoop mensen uit.quote:
dat is best wel geniaal dat hij het zo lang al stiekem doet en volhoudquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Gutz het volgende:
Ik ken iemand waarvan zijn ouders na 6/7 jaar nog niet weten dat hij rookt, dat is pas sneu!
Als ik jou was zou ik doorgaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Brookhoester het volgende:
Woot woot
Als je zo nodig moet roken vertel het dan je ouders.
Maar als ik jou was zou ik stoppen![]()
Zeer ongezond en het kan zo veel ziektes veroorzaken:
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker
Kijk maar eens op deze site: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html
Ik denk dat je dan dit topic wel kan sluiten
Dat heb ik ook. Vroeger weleens geprobeerd, was niks aan. Ik merk echter wel dat sinds ik begon met blowen ik wel trek krijg in een sigaretquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wel eens een trekje van een peuk genomen maar ik von der geen zak aan, ik vraag me af wat miljoenen mensen bezielt om met die rommel te beginnen
en meisjes kunnen geen aansteker in hun zak hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een meisje was.
alleen je broer dan!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:01 schreef amvrosios het volgende:
TS,Kappen nu je nog kanben zelf 19 en rook zowat pakje per dag... ben ook rond jou leeftijd begonnen...
en toen dacht ik ook wel,dat het nooit zo uit de hand zou lopen!
en als je nou persee wilt roken,vertel het je ma/pa (welke het minst kwaad wordt)
mijn moeder bv reageerde met: "Ah,gezellig!"
dus maak je er niet te druk om,ze slaan je heus niet dood!
Mensen met een zak zijn mannen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef _LotT het volgende:
[..]
en meisjes kunnen geen aansteker in hun zak hebben?
Mensen die denken dat mensen stoffen tot zich nemen om stoer te doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik dacht dat mensen die altijd roken, er stoer/trots op waren, wist niet dat het voor sommige nog een taboe zou zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef Plankton_ het volgende:
[..]
Mensen met een zak zijn mannen.
Succes met je seksuele voorlichting.
De mensen die ik ken zijn er zo'n beetje allemaal van af, omdat ze vroeger begonnen met roken omdat anderen het ook deden, en als iedereen het doet, moet jij mee doen.Trots was dan misschien niet de juiste benaming. En nee, wat betreft eigen plezier, gaat dat net zo op als 'waarom zou je voor eigen plezier rook in je longen stoppen.. 'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen stoffen tot zich nemen om stoer te doenHeeft mama je vroeger verteld dat de stoute kindjes roken om stoer te doen? Nooit in je opgekomen dat het voor eigen plezier is? Roken wordt steeds meer een taboe door al die anti-rook huilies
Lekker boeind wat een ander doet. En lekker boeind wat een ander vind van wat je zelf doet. Alsof het wat uit maakt of mensen het stoer vinden of je rookt of het juist afkeuren
En waarom zou je in godsnaam trots zijn op rook in je longen stoppen?
!
Het gaat er ook om dat je rook in je lichaam stopt. Dan kan je net zo goed iets roken zonder verslavende factorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En nee, wat betreft eigen plezier, gaat dat net zo op als 'waarom zou je voor eigen plezier rook in je longen stoppen.. '
Wiet of tabac?quote:En wat betreft mn moeder, ik ken niemand anders die zo veel rookt als mijn moeder. Maar zij gebruikt dit als therapeutisch middel, ivm een spierziekte die ze heeft.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:26 schreef Maaten het volgende:
Stiekem roken!
Van roken ga je dood. Een straf van god volgens de Jehova...
Kijk maar naar m´n rokende familie.... O wacht die heb ik niet meer.... Allemaal dood!
O´nee ééntje leeft nog, die heeft nog een paar maandjes voor ze sterft aan longkanker!
Maar stiekem roken, .... gewoon roken als ze niet thuis zijn of bij iemand anders thuis. Bij iemand anders thuis hoef je ook niet te schilderen!
Dit is wel sneuquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:47 schreef Lienzz het volgende:
Tips...als je stiekem wilt (blijven) roken stop een sigaret in een leeg blikje en laat de filter eruit steken aan de bovenkant, doe net alsof je wilt drinken en trek dan aan de sigaret.
precies!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef ImTheBase het volgende:
Pff als je zo stoer bent om te roken, moet je er ook voor uit durven te komen. Kutmuts.
Je lijkt me een kloon of troll overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |