abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 03:16:28 #51
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71530236
Shitload aan bagger verwijderd.
Leuk tijdverdrijf, maar niet hier.

Kusjes,
nijn
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71532118
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Want van alle ouders die roken, gaan ook alle kinderen roken, per definitie
Ze geven in elk geval niet het goede voorbeeld.
pi_71535599
Ik ken iemand waarvan zijn ouders na 6/7 jaar nog niet weten dat hij rookt, dat is pas sneu!
pi_71535770
gewoon buiten op een plaats in de tuin waar ze je niet kunnen zien of als je wegbent (met vrienden of alleen)
pi_71538295
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef _LotT het volgende:
gewoon buiten op een plaats in de tuin waar ze je niet kunnen zien of als je wegbent (met vrienden of alleen)
Dat ruiken je ouders dan toch wel

En ik weet zeker dat ik nog een reactie had gegeven op nijns post, en blijkbaar ben ik niet de enige
friet saté
pi_71539856
Woot woot
Als je zo nodig moet roken vertel het dan je ouders.
Maar als ik jou was zou ik stoppen
Zeer ongezond en het kan zo veel ziektes veroorzaken:
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker

Kijk maar eens op deze site: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html
Ik denk dat je dan dit topic wel kan sluiten
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:58:20 #57
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_71539918
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Brookhoester het volgende:
Woot woot
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker

Kijk maar eens op deze site: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html
Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzaken .

Ik zou het inderdaad gewoon zeggen, dat is zoveel beter dan dat ze er zelf achter komen. Daarbij wat men zegt: Ze ruiken het toch wel.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_71540535
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef nijnja het volgende:

[..]

Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzaken .

Ik zou het inderdaad gewoon zeggen, dat is zoveel beter dan dat ze er zelf achter komen. Daarbij wat men zegt: Ze ruiken het toch wel.
Een gewaarschuwd man telt voor twee
Misschien was ze er niet van op de hoogte
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:34:56 #59
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_71541020
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_71543197
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Anywhere het volgende:

[..]

Dat ruiken je ouders dan toch wel

En ik weet zeker dat ik nog een reactie had gegeven op nijns post, en blijkbaar ben ik niet de enige
deo
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:53:36 #61
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_71543202
zoals reeds gezegd, ze weten het toch al

roken in je kamer.. dat blijft bij mijn kamer 2dagen stinken, zelfs met ramen/deur open..
Je ruikt het gewoon zelf niet omdat je constant in de 'stank' zit.
Net hetzelfde met je kleren.. doe ze eens uit, ga eens buiten ofzo, en ruik dan eens aan je kleren
Best rook je enkel bij het uitgaan, je kleren stinken dan zoiezo naar sigaretten
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_71548152
Net alsof je ouders dat nog niet weten. Als ze zelf niet roken, ruiken ze het meteen aan je kleding.
pi_71548481
TVP.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:24:49 #64
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71548724
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Gutz het volgende:
Ik ken iemand waarvan zijn ouders na 6/7 jaar nog niet weten dat hij rookt, dat is pas sneu!
Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..
Dat is pas sneu
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71549045
Het is sowieso sneu om stiekem te roken als 14-jarige.

[ Bericht 9% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 02-08-2009 21:36:23 ]
pi_71552398
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
ik heb gewoon medelijden met jouw leefstijl.
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71552559
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..
Dat is pas sneu
friet saté
pi_71552602
Buiten roken?
Geurkaarsjes aansteken?
Toiletverfrissers overal in je kamer?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:45:29 #69
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_71552900
hoi TS, roken begint weer helemaal in te raken. het is dus goed dat je deze tijd hebt gekozen om te beginnen. kijk wel uit dat je geen 'gelegenheidsroker' word maar gewoon een echte roker. ik zag trouwens dat je een meisje bent en heb een tip... jongens vallen op meisjes die zware shag roken.. probeer dus niet die slappe malboro dingetjes maar koop een pakje drum en probeer er niet langer dan een halve week mee te doen. meer tips kan ik je op het moment niet geven, ik zou je wel geven. probeer anders te roken onder de afzuigkap(dat ding boven je fornuis)
-x-
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:04:20 #70
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71554472
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS, roken begint weer helemaal in te raken. het is dus goed dat je deze tijd hebt gekozen om te beginnen. kijk wel uit dat je geen 'gelegenheidsroker' word maar gewoon een echte roker. ik zag trouwens dat je een meisje bent en heb een tip... jongens vallen op meisjes die zware shag roken.. probeer dus niet die slappe malboro dingetjes maar koop een pakje drum en probeer er niet langer dan een halve week mee te doen. meer tips kan ik je op het moment niet geven, ik zou je wel geven. probeer anders te roken onder de afzuigkap(dat ding boven je fornuis)
-x-
Drum?! Welnee joh!! DRUM!!
Aan de van Nelle Export huppakee!!!

(Maarre.. ff tussen jou en mij muay-toy.. Ik rook ook shag hoor )
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_71554491
Drum is voor 40 plussers zonder haar en met buik.
pi_71554513
hallo:S
roken is voor pusssy's
None
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:08:20 #73
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71554527
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:07 schreef FNM het volgende:
roken is voor pusssy's
Mijn pussy begint daar nie aan
pi_71554544
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 01:07 schreef FNM het volgende:
roken is voor pusssy's
Dan schakel je ook een hoop mensen uit.
pi_71558770
Vrienden van mij doen het ook, stiekem roken ( !!!!) maar vertel het gewoon, lucht op, je kan gewoon roken waar je ouders bijzijn en nooit meer dat moeilijke gedoe.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:19:51 #76
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_71563974
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Gutz het volgende:
dat is best wel geniaal dat hij het zo lang al stiekem doet en volhoud
die kan gerust bij de defensie werken en eens staatsgeheimen gaan bewaren ipv die usb-kwijtraak falerts
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Brookhoester het volgende:
Woot woot
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker

Als ik jou was zou ik doorgaan
-accijns voor de overheid, erg belangrijk in tijden van economische crisis!
- minder kans om in het bejaardentehuis te komen; waarmee je geld bespaart wat ook erg goed is voor de economie
- kei stoer overkomen tegenover je vrienden
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:33:02 #77
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71564306
Ik wel eens een trekje van een peuk genomen maar ik von der geen zak aan, ik vraag me af wat miljoenen mensen bezielt om met die rommel te beginnen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 18:23:17 #78
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71570359
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wel eens een trekje van een peuk genomen maar ik von der geen zak aan, ik vraag me af wat miljoenen mensen bezielt om met die rommel te beginnen
Dat heb ik ook. Vroeger weleens geprobeerd, was niks aan. Ik merk echter wel dat sinds ik begon met blowen ik wel trek krijg in een sigaret Niet dat ik nu ineens tabak rook zonder dat er iets bij zit wat wel wat boeinds doet maar door de nicotine in het beetje tabak dat ik erbij doe voel ik wel hoe verslavend het is. Ik begrijp waarom mensen trek blijven hebben in tabak, maar waarom mensen ermee beginnen snap ik ook niet.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71577255
(stiekem) roken . We hebben een t We hebben een r We hebben een i We hebben een e We hebben een s We hebben een t wat hebben we? WE HEBBEN TRIEST.

Probeer je wat volwassener te gedragen en doe het die tere 14-jarige longetjes van je niet aan.
Cool story, Hansel.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:26:28 #80
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_71580157
Stiekem roken!

Van roken ga je dood. Een straf van god volgens de Jehova...
Kijk maar naar m´n rokende familie.... O wacht die heb ik niet meer.... Allemaal dood!
O´nee ééntje leeft nog, die heeft nog een paar maandjes voor ze sterft aan longkanker!

Maar stiekem roken, .... gewoon roken als ze niet thuis zijn of bij iemand anders thuis. Bij iemand anders thuis hoef je ook niet te schilderen!
Als God bestaat,
Is God een enorme sadist!
pi_71588684
Ehhmm, stiekem roken is eigenlyk niet goed.
Maar eh, heb je geen hond ofzo die je kan 'uitlaten'?
En een betere oplossing; stoppen.
What am I suppose to do when the best part of me was always you? What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK?
I'm falling to pieces.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:25:35 #82
256853 cuntscum
Killed by death
pi_71608230
Ga op zeilkamp c.q. ga roeien
Of natuurlijk niet roken, da's nog beter. En lekkerder.
pi_71614089
TS,Kappen nu je nog kan ben zelf 19 en rook zowat pakje per dag... ben ook rond jou leeftijd begonnen...
en toen dacht ik ook wel,dat het nooit zo uit de hand zou lopen!

en als je nou persee wilt roken,vertel het je ma/pa (welke het minst kwaad wordt)
mijn moeder bv reageerde met: "Ah,gezellig!"
dus maak je er niet te druk om,ze slaan je heus niet dood!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_71622520
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef YerimSeni het volgende:

[..]

ik wel altijd in me zak
Ik dacht dat je een meisje was.
pi_71625331
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een meisje was.
en meisjes kunnen geen aansteker in hun zak hebben?
pi_71799309
Gewoon zeggen.
pi_71825016
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 03:01 schreef amvrosios het volgende:
TS,Kappen nu je nog kan ben zelf 19 en rook zowat pakje per dag... ben ook rond jou leeftijd begonnen...
en toen dacht ik ook wel,dat het nooit zo uit de hand zou lopen!

en als je nou persee wilt roken,vertel het je ma/pa (welke het minst kwaad wordt)
mijn moeder bv reageerde met: "Ah,gezellig!"
dus maak je er niet te druk om,ze slaan je heus niet dood!
alleen je broer dan!!
pi_71848393
Ik dacht dat mensen die altijd roken, er stoer/trots op waren, wist niet dat het voor sommige nog een taboe zou zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71850388
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef _LotT het volgende:

[..]

en meisjes kunnen geen aansteker in hun zak hebben?
Mensen met een zak zijn mannen.
Succes met je seksuele voorlichting.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 16:02:12 #90
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71851085
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik dacht dat mensen die altijd roken, er stoer/trots op waren, wist niet dat het voor sommige nog een taboe zou zijn.
Mensen die denken dat mensen stoffen tot zich nemen om stoer te doen Heeft mama je vroeger verteld dat de stoute kindjes roken om stoer te doen? Nooit in je opgekomen dat het voor eigen plezier is? Roken wordt steeds meer een taboe door al die anti-rook huilies Lekker boeind wat een ander doet. En lekker boeind wat een ander vind van wat je zelf doet. Alsof het wat uit maakt of mensen het stoer vinden of je rookt of het juist afkeuren En waarom zou je in godsnaam trots zijn op rook in je longen stoppen? !
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_71851627
Waarom zou je nu beginnen met roken? Waarom uberhaupt proberen, terwijl je weet dat het toch verslavend is..

Vage sjjiit.. juuhh
pi_71851814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef Plankton_ het volgende:

[..]

Mensen met een zak zijn mannen.
Succes met je seksuele voorlichting.
pi_71851840
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Mensen die denken dat mensen stoffen tot zich nemen om stoer te doen Heeft mama je vroeger verteld dat de stoute kindjes roken om stoer te doen? Nooit in je opgekomen dat het voor eigen plezier is? Roken wordt steeds meer een taboe door al die anti-rook huilies Lekker boeind wat een ander doet. En lekker boeind wat een ander vind van wat je zelf doet. Alsof het wat uit maakt of mensen het stoer vinden of je rookt of het juist afkeuren En waarom zou je in godsnaam trots zijn op rook in je longen stoppen? !
De mensen die ik ken zijn er zo'n beetje allemaal van af, omdat ze vroeger begonnen met roken omdat anderen het ook deden, en als iedereen het doet, moet jij mee doen.Trots was dan misschien niet de juiste benaming. En nee, wat betreft eigen plezier, gaat dat net zo op als 'waarom zou je voor eigen plezier rook in je longen stoppen.. '

En wat betreft mn moeder, ik ken niemand anders die zo veel rookt als mijn moeder. Maar zij gebruikt dit als therapeutisch middel, ivm een spierziekte die ze heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 17:33:02 #94
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71853540
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]
En nee, wat betreft eigen plezier, gaat dat net zo op als 'waarom zou je voor eigen plezier rook in je longen stoppen.. '
Het gaat er ook om dat je rook in je lichaam stopt. Dan kan je net zo goed iets roken zonder verslavende factor Zelf blow ik omdat ik dat lekker vind. Zowel in smaak als effect. Tabak los rook ik niet omdat ik het niet lekker, en er niks aan vind. Maar ik kan best begrijpen dat andere mensen er wel plezier aan kunnen beleven en ga ook zeker niet afgeven op mensen die er zelf voor kiezen om te roken.
quote:
En wat betreft mn moeder, ik ken niemand anders die zo veel rookt als mijn moeder. Maar zij gebruikt dit als therapeutisch middel, ivm een spierziekte die ze heeft.
Wiet of tabac?
pi_71853853
Leg een pakje sigaretten op je kamer waar je ouders het kunnen zien, als ze dan vragen waar je het vandaan hebt zeg je dat het van je broer is (krijg je misschien wel een hevige discussie met ouders en broer...maar die moet je maar voor lief nemen) zo krijgen je ouders het vermoeden dat je rookt en kunnen ze zich alvast voorbereiden op het nieuws dat jij ze binnenkort gaat vertellen. Als je het dan werkelijk gaat vertellen is het shock moment al een beetje weg omdat ze toch al het vermoeden hadden en zal het allemaal wel meevallen.

Tips...als je stiekem wilt (blijven) roken stop een sigaret in een leeg blikje en laat de filter eruit steken aan de bovenkant, doe net alsof je wilt drinken en trek dan aan de sigaret.
Of ga op de kamer van je broer roken als ie pas weg is en dan ga je tegen je ouders vertellen dat je het vermoeden hebt dat je broer rookt...

P.s. als je stiekem rookt smaakt de sigaret ook stukken beter
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:52:05 #96
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71853945
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:26 schreef Maaten het volgende:
Stiekem roken!

Van roken ga je dood. Een straf van god volgens de Jehova...
Kijk maar naar m´n rokende familie.... O wacht die heb ik niet meer.... Allemaal dood!
O´nee ééntje leeft nog, die heeft nog een paar maandjes voor ze sterft aan longkanker!

Maar stiekem roken, .... gewoon roken als ze niet thuis zijn of bij iemand anders thuis. Bij iemand anders thuis hoef je ook niet te schilderen!

Owja en ik was ook 13/14 toen ik af en toe een sigaretje rookte met vrienden en toen werd het normaal.
Eerste paar keer kwamen ouders erachter, vonden het niet leuk, teleurgesteld moest er ook mee stoppen.
Toch doorgegaan vanwege nicotinegebrek en sinds een jaar rook ik binnen thuis met mijn ouders erbij.

Als ze het op een gegeven moment weten is het zwaar relax.

Nu nog stoppen met blowen
pi_71895156
Denken dat je stoer bent door te roken

Op Fok vragen hoe je stiekem kan roken
No amount of money ever bought a second of time.
pi_71906507
nederland word hopeloos...(er)..
pi_71906748
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:47 schreef Lienzz het volgende:
Tips...als je stiekem wilt (blijven) roken stop een sigaret in een leeg blikje en laat de filter eruit steken aan de bovenkant, doe net alsof je wilt drinken en trek dan aan de sigaret.
Dit is wel sneu
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:09:56 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71908378
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef ImTheBase het volgende:
Pff als je zo stoer bent om te roken, moet je er ook voor uit durven te komen. Kutmuts.

Je lijkt me een kloon of troll overigens.
precies!

Jeugd van tegenwoordig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')