Ze geven in elk geval niet het goede voorbeeld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Want van alle ouders die roken, gaan ook alle kinderen roken, per definitie
Dat ruiken je ouders dan toch welquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:43 schreef _LotT het volgende:
gewoon buiten op een plaats in de tuin waar ze je niet kunnen zien of als je wegbent (met vrienden of alleen)
Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzakenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef Brookhoester het volgende:
Woot woot
Als je zo nodig moet roken vertel het dan je ouders.
Maar als ik jou was zou ik stoppen![]()
Zeer ongezond en het kan zo veel ziektes veroorzaken:
-longkanker
-COPD
-coronaire hartziekten
-beroerte
-hartfalen
-slokdarmkanker
-strottenhoofdkanker
-mondholtekanker
Kijk maar eens op deze site: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html
Ik denk dat je dan dit topic wel kan sluiten
Een gewaarschuwd man telt voor tweequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als genoeg mensen offtopic gaan kan hij gesloten worden ja, TS vraagt om tips bij het stiekem roken. Waarschijnlijk weet TS ook alwel wat roken allemaal kan veroorzaken.
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen, dat is zoveel beter dan dat ze er zelf achter komen. Daarbij wat men zegt: Ze ruiken het toch wel.
deoquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:03 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dat ruiken je ouders dan toch wel![]()
En ik weet zeker dat ik nog een reactie had gegeven op nijns post, en blijkbaar ben ik niet de enige![]()
Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:37 schreef Gutz het volgende:
Ik ken iemand waarvan zijn ouders na 6/7 jaar nog niet weten dat hij rookt, dat is pas sneu!
ik heb gewoon medelijden met jouw leefstijl.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed![]()
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken iemand (mijn broer) van 26 die nog steeds denkt stiekem te roken..
Dat is pas sneu
Drum?! Welnee joh!! DRUM!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS, roken begint weer helemaal in te raken. het is dus goed dat je deze tijd hebt gekozen om te beginnen. kijk wel uit dat je geen 'gelegenheidsroker' word maar gewoon een echte roker. ik zag trouwens dat je een meisje bent en heb een tip... jongens vallen op meisjes die zware shag roken.. probeer dus niet die slappe malboro dingetjes maar koop een pakje drum en probeer er niet langer dan een halve week mee te doen. meer tips kan ik je op het moment niet geven, ik zou je wel geven. probeer anders te roken onder de afzuigkap(dat ding boven je fornuis)
-x-
Mijn pussy begint daar nie aanquote:
Dan schakel je ook een hoop mensen uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |