abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76898705
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef hc-sjonny het volgende:
hoe dom kun je zijn om te gaan roken.. volgens mij ben je dan wel heel erg dom.. kun je nog beter aan de drank of hard drugs gaan. veel beter effect. en je kunt het toch niet eeuwig verzwijgen. ooit komen ze er toch achter en dan ben je de lul.. ohnee de kut:D. achaj je moet het zelf maar weten als je je leven wilt verkloten. tenminste je longen wil verneuken.. tis jou keuze. nu ga je nog eerder dood. nou das dan wel heel kloten las je een mooi leven hebt, en getrouwd bent met een leuke man/vrouw. en kinderen heb. weet je wel hoe lullig he dan is dat je eeerder dood gaat omdat je rookt en je kinderen en man/vrouw in de steek laat!! achja ik zou er nog maar eens goed overna denken of je nog wel verder moet gaan met roken ofdat je nu toch beseft dat het beter is om te stoppen met roken!!!!!!!!
Wie was er ook alweer dom?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:24:04 #202
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_76898821
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:20 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Wie was er ook alweer dom?
Jij, want jij rookt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_76899246
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Jij, want jij rookt.
Sinds wanneer?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:46:02 #204
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76901337
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
GE MOEST BESCHAAMD ZIJN!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:08:11 #205
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76902138
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

GE MOEST BESCHAAMD ZIJN!
Kom maar mee, grote pita
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:45:44 #206
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_77180173
Dude wtf,
Je rookt stiekem zeg je en spuit dan je kamer vol met deo.
Als je al stiekem rookt waarom dan op je kamer.
pi_77180264
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef mcf het volgende:
Als je al stiekem rookt waarom dan op je kamer.
Hij heeft een punt!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:53:52 #208
281927 mcf
pi_77180406
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:31 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Veelal zijn de grootste falers de mensen die in de pauze staan te roken.
Veelal zijn het mensen met zeer slechte sociale vaardigheden en die willen er toch bij horen door middel van roken. Deze mensen kunnen we altijd binnen 3 eigenschappen samenvatten. Ze hebben sowieso een van deze eigenschappen maar vaak ook allemaal. 1 Ze zijn echt goed lelijk, waardoor niemand met ze om wil gaan (apart maar het gebeurt), 2 ze kunnen niet met andere mensen om gaan, en krijgen door te roken toch een bepaalde groep vrienden, en denken van zichzelf dat ze dan stoer worden. Normale mensen en het type mensen dat jij omschrijft als "populair" hebben het niet nodig om te roken om toch genoeg vrienden te hebben.
Dude,
Gij rookt volgens mij nieet.
Want ik zal mijn verhaal even vertellen:
Op een zekere dag ben ik begonnen met roken omdat ik even gewend wou raken aan rook etc. Wat de volgende dag ging ik Blowen.
Roken is niet stoer, als je je rookt ben je niet lelijk, je hebt heus wel sociale skills.
Want ik vondt het roken namelijk lekker, en naarmate de tijd raakte ik verslaafd aan roken. Maar ik vindt het nog steeds lekker. ( Genoeg die het hiermee niet eens zijn)
Want roken om stoer te zijn etc heb ik echt een schijthekel aan.
Geniet van het leven, je leeft maar eens.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:25:33 #209
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_77181329
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef mcf het volgende:

[..]

Dude,
Op een zekere dag ben ik begonnen met roken omdat ik even gewend wou raken aan rook etc. Wat de volgende dag ging ik Blowen.
Roken is niet stoer, als je je rookt ben je niet lelijk, je hebt heus wel sociale skills.
Want ik vondt het roken namelijk lekker, en naarmate de tijd raakte ik verslaafd aan roken. Maar ik vindt het nog steeds lekker. ( Genoeg die het hiermee niet eens zijn)
Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:29:50 #210
281927 mcf
pi_77181493
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef Baggert. het volgende:

[..]

Jij bent op elk waarneembaar vlak dom.
Haha, als jij dat vindt.
Genoeg andere meningen;).
  zondag 24 januari 2010 @ 11:23:07 #211
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_77203431
Ik vind het altijd leuk, mensen die roken willen associëren met stoer doen.
Tuurlijk, in sommige gevallen zal dit ook echt wel zo zijn, maar zeker niet altijd.

Wat het stiekem doen betreft, gewoon tegen je ouders zeggen dat je rookt en het van plan bent te blijven doen. Dit is stukken beter dan dat je ouders er later zelf achterkomen, of erger, van iemand anders.
Hou de eer aan jezelf, en vertel het ze. Hoe bang je er ook voor bent.
Maximaal
4
regels
heur!
  zondag 24 januari 2010 @ 14:53:21 #212
288686 Jayhson
ik vind me cool
pi_77210542
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nee, maar als ze het wel gaan doen hebben ze het thuis als eerste gezien.
dat hoeft niet

en je ouders komen er toch wel achter. als je zo slim bent om te gaan roken, vertel het ze dan gewoon, maar, ga het in ieder geval niet stiekem doen, dat vind ik namelijk vrij kansloos
  zondag 24 januari 2010 @ 16:34:06 #213
288793 rooney10
Manchester United F.C
pi_77213821
in badkamer, en dan ff schijten
deur op slot natuurlijk
  zondag 24 januari 2010 @ 17:35:35 #214
281041 HereComesTheKraken
Mexican Deathcore
pi_77215917
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef mcf het volgende:

[..]

Dude,
Ik ben ook om dezelfde reden gaan roken en ben het hier ook vrijwel helemaal mee eens. Alleen ik rook meestal thuis en vrijwel niet op school, gemiddeld rook ik per dag 3 á 4 sjekkies. Dus ook alleen wanneer ik er zin in heb. Rook ook zware zilver dus om stoer te doen zit er niet in iig, dan zou ik wel marlboro light ofzo roken zoals de meeste bontkraagjes doen
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!
pi_77216067
Koop dan een waterpijp, da's tenminste lekker
  zondag 24 januari 2010 @ 20:28:03 #216
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_77222699
Weet je wat je ook kunt doen? Niet roken...
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_77239961
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:53 schreef ImTheBase het volgende:
Pff als je zo stoer bent om te roken, moet je er ook voor uit durven te komen. Kutmuts.

Je lijkt me een kloon of troll overigens.
Trieste reactie

laat haar gewoon doen wat ze wilt. raampje open roken snel raampje dicht ?:)
  maandag 25 januari 2010 @ 12:31:42 #218
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_77244349
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef YerimSeni het volgende:
weet iemand mischien tips over hoe ik stiekem kan roken??
want ik heb namelijk ouders beneden en mijn oudere broer boven in zijn akmer :S
en hij Keurt mijn gerook helemaal af hij wilt het niet dus ik doe het stiekem soms is ie zo moe dan lig ie te slapen op zijn bed dan rook ik wel af en toe maar ik ben als de dood dat ik word betrapt!!
en ik spuit heel me kamer vol deo en hopen maar dat m'n ouders en broer het niet ruiken en buiten lukt ook niet goed
heeft iemand misgien tips over waar ik het stiekem kan doen??
principieel ben ik tegen het geven van tips die kunnen leiden tot gezeur maar ja.

Ga gewoon buiten roken! probleem opgelost.
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_77256227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Die lucht moet toch ergens naartoe, einstein
Paar gaatjes in de kant prikken waar je het dichtplakt, het keukenpapier enzo wat je erin hebt gedaan neemt alle rook op. Beter is trouwens als je er van die watten in doet.
pi_77256278
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef Trust_live het volgende:

[..]

Paar gaatjes in de kant prikken waar je het dichtplakt, het keukenpapier enzo wat je erin hebt gedaan neemt alle rook op. Beter is trouwens als je er van die watten in doet.
WAAROM zou je die moeite allemaal nemen?
  maandag 25 januari 2010 @ 17:36:54 #221
288930 ApresSoleil
kijk naar jezelf
pi_77256469
ik begrijp de vraag wel, en ik denk dat niet rokers (excl. de ex-roekrs) de vraag maar raar vinden en dat blijkt uit de reacties... over het algemeen erg veel of-topic bullshit als je het mij vraagt maargoed.

om ff to the point te komen, ik zit zelf in hetzelfde schuitje, ik ben 19 ik ben begonnen met roken als vervanging van jointjes maar daar was ik nooit verslaafd aan, bij het roken was het in no-time een verslaving. Ik heb het nog steeds voor mijn ouders geheim gehouden, niet omdat ik de balle niet heb om het ze te vertellen... ik heb ze namelijk (toen der tijd) wel verteld dat ik blowde. Ik heb ervoor gekozen om het niet te vertellen omdat ik bang ben dat als ik het wél en nú zou vertellen dat mn moeder weer aan de antidepressiva moet en mijn vader zich nog meer van mij afzondert.

daarnaast was ik altijd van plan om niet echt te gaan roken, of althans heel weinig maarja zoals iedereen praktisch al voorspeld had werd ik toch verslaafd. vandaar dat ik het in het begin nog niet wou vertellen.

dus hier mijn tips: ( k weet niet of je dr echt iets aan hebt want ik rook bijna altijd buiten)
- alleen roken als je al gegeten hebt (want op nuchtere maag blijft de geur beter te ruiken)
- altijd kauwgom daarna ( als je ouders dr naar vragen: ja mam, ik vind kauwgom gewoon lekker, wees blij dat dat ik verslaafd ben aan kauwgom en niet aan roken! )
- mijn ervaring is dat parfum beter werkt dan deo (ook een beetje op je handen en in je nek )
- raam op een kiertje en door het kiertje de rook uitblazen. dan waait er minder weer naar binnen... denk ik maar t klinkt wel logisch.

en als ze zeuren over je kleren die stinken dan zeg je gewoon dat je bij je nieuwe vriendje bent geweest en dat ze daar allemaal in huis roken ofzo... of bij een vriendin natuurlijk...
ik zeg zelf altijd dat ik met m'n vrienden/collega's in het rookhok van de kroeg of van mn werk heb gestaan omdat ik niet alleen aan de bar/werk unit wou blijven zitten...mjah dat is lastig met 15 jaar denk ik.

succes
pi_77257624
Niet doen.

[ Bericht 99% gewijzigd door nijnja op 26-01-2010 01:04:28 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 21:11:21 #223
288963 jm14435
kijk uit!!....Te laat...
pi_77266816
gewoon niet roken??? hoef je ook niets geheim te doen.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:31:08 #224
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_77267908
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Jij, want jij rookt.
U will have a job, my Dear!
pi_77305835
Natte handdoek onder bij je deur plaatsen (ieder geval goed vochtig). Raam open en een deo-bus bij de hand. Dit houd de rook niet 100% tegen maar het zal niet zo gauw door trekken naar de gang..

Rook er maar lekker op los, dat is geheel aan jezelf.

Ik ken het namelijk.. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')