Oh drumt hij tegenwoordig bij FFquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef Felixa het volgende:
het project van drummer Dave Grohl (vroeger Nirvana, nu Foo Fighters)
Dan heb je niet goed geluisterd. Het gaat om David Grohl van de FF. En nog 2 grote namen. Samen in hun nieuwe band.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:08 schreef conobram het volgende:
Ik hoorde geruchten over Foo Fighters...!!!
Die hoeven ook nooit bevestigd te worden die staan er altijd al als suprise act, je moet ze alleen weten te vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:08 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Depeche Mode is ook nog niet officieel bevestigd
Die wil al jaren heel graag zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:08 schreef conobram het volgende:
Ik hoorde geruchten over Foo Fighters...!!!
quote:
Aha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Lees even de vorige pagina's terug
Zou in theorie nog kunnen maar verre van logisch...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:45 schreef Irien het volgende:
Niet mijn favoriet, maar zou het "Live" niet kunnen zijn?
Die waren al eens eerder als surprise act en zanger gaat dat ding doen met Metropole orkest
Omdat mijn telefoon plots geen toegang meer heeft tot internet als ik al op donderdag op LL ben?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:40 schreef Aisumasen het volgende:
In ieder geval weten de mensen die pas op vrijdag vertrekken het waarschijnlijk al, want de surprise-act op Pukkelpop is donderdagavond, en ik neem aan dat het om dezelfde band gaat.
4 dagen geen internet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Je gaat toch niet internetten als je op Lowlands bent! Telefoon uit, 4 dagen lang afgesloten van de buitenwereld, en genieten...
Mja, ik ga het er ook moeilijk mee krijgen, met 4 dagen geen internet, denk ik..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
4 dagen geen internet?![]()
Nee joh, elke minuut ff twitteren wat je aan het doen bent. En natuurlijk in sLLowchat posten de hele tijd.
Het gaat rustig worden dan op fokquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, ik ga het er ook moeilijk mee krijgen, met 4 dagen geen internet, denk ik..![]()
En al mijn vriendjes en vriendinnetjes op het internet, die moeten me ook 4 dagen missen, tjonge jonge..als dat maar goed gaat..
Ik ga zeer ws. niet internetten op Lowlands, neemt niet weg dat het wel kan. En ik zal dus ook zeker op vrijdag even kijken wat op donderdag de mysterie guest was op Pukkelpop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Je gaat toch niet internetten als je op Lowlands bent! Telefoon uit, 4 dagen lang afgesloten van de buitenwereld, en genieten...
quote:En de secret act? De supergroep die overal al een naam heeft, maar die nog nergens officieel bevestigd is? “Ze wilden in eerste instantie niets, omdat er in november een album uit komt. We mogen twee nummers opnemen, die David Kleijwegt hopelijk mag gebruiken voor een serie over Lowlands die in november bij de VPRO op tv komt.”
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Aisumasen het volgende:
Dat dus. Bellen heeft ook weinig zin, je verstaat elkaar toch niet als je de ringtone al hoort.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef stbabylon het volgende:
Telefoon gaat sowieso niet uit. Ik kan me nog de hel herinner van mensen terug vinden op Lowlands zonder mobiele telefoon. Dat nooit weer.
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn kapper gaf net aan dat Dave Grohl inderdaad op LL staat. Them Crooked Vultures it is...
Geweldig trouwens...
quote:When I was just driving back from the show I heard Eric Corton on the radio. He had taken the night off from his program to go to TCV. He was phoning in and telling how it was and that he was hanging out with everybody backstage. He had a talk with Dave Grohl. He said to Dave hey I'll see you on saturday. Then Dave said, how do you know we're playing Lowlands. So yes, it's a definate yes. They are the surprise act on saturday!
Doe mij die kapper..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Gilead het volgende:
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?
Mijn kapper zegt de agent te kennen die verantwoordelijk is voor de booking...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef Gilead het volgende:
[..]
Jouw kapper heeft informatie die voor andere mensen niet verkrijgbaar is?
Biddinghuizen hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
Hoewel hij niet 100% goed zoomt, zal het toch Lowlands moeten voorstellen.http://themcrookedvultures.com/x/
Las op 3voor12 dat de band dat niet wilde, die wilde per se op een kleiner podium. Daarnaast was dat organisatorisch blijkbaar ook erg lastig. Maar ben het met je eens dat de Grolsch dit jaar een erg drukke tent was bij meerdere acts!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De programmering heeft wat steken laten vallen in mijn ogen, dit had naar de Alpha gemoeten, en Basement Jaxx ook. Het was bij allebei veels te druk voor de Grolsch en wat er om heen stond.
Snoop Dogg denk ik.quote:[b]Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:[/b
Overigens vraag ik me ook af waar al die mensen die het wel goed vonden waren bij Drive Like Maria. Die speelden voor een redelijk gevuld maar niet vol India. Ik zou bijna zeggen dat het minstens zo goed was.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:
Nadat ze begonnen waren met spelen begon meteen de uittocht alweer van mensen doe het maar herrie vondenToch jammer. Wat verwacht je dan van Homme en Grohl.
iet beter je huiswerk doen dan volgende keer, PJ was namelijk gewoon onmogelijk aangezien ze niet in Europa zijnquote:
Ik heb ongeveer de helft van Drive Like Maria gezien, vond het erg goed. Stond als een huis. Maar daarna toch ook nog even bij de heer Dogg gaan kijken. Drive Like Maria ga ik binnekort nog wel eens naartoe als ze op een poppodium in de buurt staan.quote:
Ik vond ze allebei geweldig en heb bij allebei gestaan. Maar Drive Like Maria vond ik net een tikkie beter.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:
Nadat ze begonnen waren met spelen begon meteen de uittocht alweer van mensen doe het maar herrie vondenToch jammer. Wat verwacht je dan van Homme en Grohl.
Overigens vraag ik me ook af waar al die mensen die het wel goed vonden waren bij Drive Like Maria. Die speelden voor een redelijk gevuld maar niet vol India. Ik zou bijna zeggen dat het minstens zo goed was.
Dan ben ik een slechte student, maar ja veel meer dan een uurtje van mijn LL tijd heb ik gelukkig ook niet aan de TCV gespendeerd. Vond er niks aan......quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
iet beter je huiswerk doen dan volgende keer, PJ was namelijk gewoon onmogelijk aangezien ze niet in Europa zijn![]()
TCV klonk vet, ben benieuwd naar de CD
Dit dus. Wij stonden rechts achter de geluidstechnicus (de beste plek in de Grolsch), toen ineens duizenden mensen richting de Grolsch kwamen wandelen. Ik heb mij er vanaf dat moment buiten in het gras verder over verbaasd. Best lief zo'n hype, maar ik was er klaar mee...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:33 schreef Angel-A het volgende:
Ik vond het echt veel te druk. Ik zat aan de zijkant op het gras. Maar werd helemaal claustrofobisch van al die tienduizenden mensen die er ook nog bij wilden! Nog voor het begonnen was heb ik me tegen de stroom in terug gewurmd en ben ergens anders gaan kijken. Zo massaal vind ik echt niet leuk meer...
Ik ook.quote:
Oei, sterkte voor jou en beterschap voor voor schoonmama.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef -sabine- het volgende:
[..]
We hebben veel gemist aangezien mijn schoonma een hersenbloeding had gehad virjdagochtend.
Gisteren zijn we al vroeg richting ziekenhuis gegaan en daarna naar huis.
Vreemde LL, hopelijk volgend jaar alle dagen weer.
Eerst dat mensje weer op de been, gezond en wel.
Ik vond TCV echt geweldig, hoogtepunt voor mij van Lowlands. Wa senorm druk, maar stond goed vooraan. Heb daarvoor wel bij Moke gestaan. Maar soit (quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:
Die a little more live vind ik ZOOOOOO goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:29 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik vond TCV echt geweldig, hoogtepunt voor mij van Lowlands. Wa senorm druk, maar stond goed vooraan. Heb daarvoor wel bij Moke gestaan. Maar soit ()... Ook bij Drive like maria geweest. Ik vond het best aardig. Die singles klonken goed, alleen vond ik die vrouw die erbij kwam ronduit kut. Dat verneukte voor mij toch een beetje de show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |