abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72110233
quote:
[b]Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:[/b

Overigens vraag ik me ook af waar al die mensen die het wel goed vonden waren bij Drive Like Maria. Die speelden voor een redelijk gevuld maar niet vol India. Ik zou bijna zeggen dat het minstens zo goed was.
Snoop Dogg denk ik.
pi_72110308
Ik vond het echt veel te druk. Ik stond/zat aan de zijkant op het gras. Maar werd helemaal claustrofobisch van al die tienduizenden mensen die er ook nog bij wilden! Nog voor het begonnen was heb ik me tegen de stroom in terug gewurmd en ben ergens anders gaan kijken. Zo massaal vind ik echt niet leuk meer. Wel spijt nu dat ik niet naar de Melkweg ben geweest, ik had makkelijk een kaartje kunnen gaan halen maar ik dacht: "ik zie ze op Lowlands wel".
Drive like Maria daar was ik wel bij trouwens.
pi_72111732
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:17 schreef ranja het volgende:
Nadat ze begonnen waren met spelen begon meteen de uittocht alweer van mensen doe het maar herrie vonden Toch jammer. Wat verwacht je dan van Homme en Grohl.

Hoopte nog stiekem op Pearl Jam. Vandaar maar weer vertrokken toen het de TCV bleken te zijn. Musikaal uiteraard gewoon goed, maar voor mij allemaal onbekende nummers en de stijl was ook niet echt mijn kopje thee.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:28:10 #154
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72112768
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:41 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Hoopte nog stiekem op Pearl Jam.
iet beter je huiswerk doen dan volgende keer, PJ was namelijk gewoon onmogelijk aangezien ze niet in Europa zijn
TCV klonk vet, ben benieuwd naar de CD
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:28:30 #155
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_72112779
Vond Them Crooked Vultures heerlijk!
pi_72113484
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:28 schreef On het volgende:

[..]

Snoop Dogg denk ik.
Ik heb ongeveer de helft van Drive Like Maria gezien, vond het erg goed. Stond als een huis. Maar daarna toch ook nog even bij de heer Dogg gaan kijken. Drive Like Maria ga ik binnekort nog wel eens naartoe als ze op een poppodium in de buurt staan.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_72113781
quote:
Nadat ze begonnen waren met spelen begon meteen de uittocht alweer van mensen doe het maar herrie vonden Toch jammer. Wat verwacht je dan van Homme en Grohl.

Overigens vraag ik me ook af waar al die mensen die het wel goed vonden waren bij Drive Like Maria. Die speelden voor een redelijk gevuld maar niet vol India. Ik zou bijna zeggen dat het minstens zo goed was.
Ik vond ze allebei geweldig en heb bij allebei gestaan. Maar Drive Like Maria vond ik net een tikkie beter.
pi_72116963
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

iet beter je huiswerk doen dan volgende keer, PJ was namelijk gewoon onmogelijk aangezien ze niet in Europa zijn
TCV klonk vet, ben benieuwd naar de CD
Dan ben ik een slechte student, maar ja veel meer dan een uurtje van mijn LL tijd heb ik gelukkig ook niet aan de TCV gespendeerd. Vond er niks aan......
pi_72120964
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:33 schreef Angel-A het volgende:
Ik vond het echt veel te druk. Ik zat aan de zijkant op het gras. Maar werd helemaal claustrofobisch van al die tienduizenden mensen die er ook nog bij wilden! Nog voor het begonnen was heb ik me tegen de stroom in terug gewurmd en ben ergens anders gaan kijken. Zo massaal vind ik echt niet leuk meer...
Dit dus. Wij stonden rechts achter de geluidstechnicus (de beste plek in de Grolsch), toen ineens duizenden mensen richting de Grolsch kwamen wandelen. Ik heb mij er vanaf dat moment buiten in het gras verder over verbaasd. Best lief zo'n hype, maar ik was er klaar mee...

"As for butter versus margarine, I trust cows more than chemists..."
pi_72121025
Ja, duwende mensen zijn nooit leuk.
Ik heb 't ook lekker buiten op het scherm gekeken. Alles prima meegekregen.

Ze hadden natuurlijk gewoon in de Alpha moeten staan
pi_72121914
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:28 schreef Haunter het volgende:
Vond Them Crooked Vultures heerlijk!
Ik ook.

Ik heb het geluk/pech in het invalide vak te mogen.
Wat een show.

Was zeker mijn hoogtepunt, met TheProdigy.
We hebben veel gemist aangezien mijn schoonma een hersenbloeding had gehad virjdagochtend.
Gisteren zijn we al vroeg richting ziekenhuis gegaan en daarna naar huis.
Vreemde LL, hopelijk volgend jaar alle dagen weer.
Eerst dat mensje weer op de been, gezond en wel.
pi_72126817
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

We hebben veel gemist aangezien mijn schoonma een hersenbloeding had gehad virjdagochtend.
Gisteren zijn we al vroeg richting ziekenhuis gegaan en daarna naar huis.
Vreemde LL, hopelijk volgend jaar alle dagen weer.
Eerst dat mensje weer op de been, gezond en wel.
Oei, sterkte voor jou en beterschap voor voor schoonmama.
pi_72142486
quote:

Ik vond TCV echt geweldig, hoogtepunt voor mij van Lowlands. Wa senorm druk, maar stond goed vooraan. Heb daarvoor wel bij Moke gestaan. Maar soit ( )... Ook bij Drive like maria geweest. Ik vond het best aardig. Die singles klonken goed, alleen vond ik die vrouw die erbij kwam ronduit kut. Dat verneukte voor mij toch een beetje de show.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_72142575
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:29 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Ik vond TCV echt geweldig, hoogtepunt voor mij van Lowlands. Wa senorm druk, maar stond goed vooraan. Heb daarvoor wel bij Moke gestaan. Maar soit ( )... Ook bij Drive like maria geweest. Ik vond het best aardig. Die singles klonken goed, alleen vond ik die vrouw die erbij kwam ronduit kut. Dat verneukte voor mij toch een beetje de show.
Die a little more live vind ik ZOOOOOO goed.
Beginnen met 3 man, zanger op de drum, 4 de artiest er bij, 5de artiest er bij, samen verder drummen, en dan de zanger verder op de gitaar. In één nummer. En dan die emotie. Op de CD duurt het maar 4,5 minuut. Live minstens het dubbele. Janken zo mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')