abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71541068
Chan en man gefeliciteerd met Timo

En nu er weer een plekje in het lijstje vrij is, mag ik mezelf vast wel aanmelden...? Hoewel ik de snelheid van jullie berichtjes echt niet kan bijhouden en nooit een goede poster ben geweest, volg ik dit topic al heel lang. Ben nu 19 weken zwanger (van de tweede), heb morgen m'n 20-weken echo, weet al wat het is maar dat blijft nog even geheim en voel het beebje al heel wat weekjes (en m'n vriend heeft het gisteren ook gevoeld!).
Heb van de week m'n eerste mini-truitje gekocht in de uitverkoop
Ohja, uitgerekende datum is tweede kerstdag...

En dan wil ik bij deze ook even zeggen dat ik vind dat de LLM zich er met de hete dagen goed doorheen hebben geslagen (sommige hebben al een beebje) en ook dat de huidige LLM het super goed doen! Wat dat betreft ben ik blij dat ik in de winter ben uitgerekend...
pi_71541194
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
hihi Muppet
okay call me stupid maar ik geloof totaal niet in dat pannenkoeken verhaal
prostaglandingesen... duidelijk;
megahoeveelheden kinine... ook duidelijk (maar dus niet 1 glas tonic...);
maar pannenkoeken...
er zitten meel, eieren en melk in een pannenkoek. En als je lekkere hebt misschien wat vanillesuiker ofzo, maar dat is het wel. Ik zou echt niet weten waarom zoiets in hemelsnaam een bevalling zou moeten opwekken en voor alle mensen bij wie het wel gewerkt heeft gok ik toch echt op toeval
Gewoon lekker van je pannenkoeken genieten!
hehe idd maar misschien omdat ze zo lekker zijn dat je enorm ontspant en dan zetten de weeen ineens door
Of een placebo effect maar dan moeten we nu heel hard allemaal gaan roepen dat pannenkoeken wel werken!

Aawh Vlindur leuk he!!

Gefeliciteerd Sidn3y!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71541386
Dank je wel Twinkly

Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
pi_71541458
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef Sidn3y het volgende:
Dank je wel Twinkly

Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
hihi nouja dan zou ik denk ik eerder voor een rondje burger king gaan ofzo
of de chinees hier op de hoek die is ook goed in enorm vettig eten

oh ik ga vanavond (nu!) naar de chinees trouwens, dus als ik morgen bevallen ben...

En gefeliciteerd en welkom jij!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71541862
Sidn3y welkom hier! Leuk nieuwe aanwinst Spannend bijna de 20 weken echo! Ben je er nerveus voor of helemaal niet?

Huup stel je toch es voor...bevallen na het eten van een vette chinese maaltijd..

Incantrix goed geslapen en Twinkly binnenkort naar de fysio. Allemaal vooruitgang dus!

Ik kwam eik even kijken naar foto's van Timo Ruben, maar de kersverse ouders zullen het vast erg druk hebben

Linda...eetsmakelijk, pannekoeken vanavond!
#geen
pi_71541904
Iemand nog iets gehoord van Silktie en van de ..._flyers? Zij zijn tegelijk met mij uitgerekend, ben erg benieuwd hoe het met hen gaat!
#geen
pi_71542008
En nu heb ik zin in Chinees Dank u huuphuup

Welkom Sidn3y (en dat meevolgen kan ik hier ook niet in dit topic en ik ben dan nog in verlof )

Eens denken wat we vanavond gaan eten. Zal waarschijnlijk spaghetti worden want daar heb ik zo goed als geen werk aan (ik maak altijd 2,5 liter saus in één keer ) Ik ben weer zo loom als maar kan zijn (daarnet nog anderhalf uur geslapen en ik ben maar op sinds 11u )
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:16:10 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71542087
welkom Sidney weer iemand voor eind dec gezellig hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71542362
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!

Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.

Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
pi_71542523
Jaaaah Chan en hubbie. Gefeliciteerd met jullie zoon.
En hij heeft een heel mooi geboortegewicht hoor.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:37:54 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71542716
nou ik weet het niet hoor, ik eet geregeld pannekoeken, maar toch zet het niks in werking nou ja ik heb natuurlijk geregeld last van voorwerk...

Chan en man van harte met jullie zoon Timo, leuke naam

Uhmm incantrixx jij was het geloof hè die vroeg of ik er al aan toe ben,
in zekere zin wel ja, nu ook stukken meer omdat alles nu gewoon af en klaar is.
het enige wat mij nu nog tegenhoud is dat als ik beval na de uitgerekende data ik niet m'n eigen ha aan m'n bed te zien krijg na de bevalling ivm vakantie, dus van de week een gesprek aan met een andere ha
Wel word ik nu steeds nieuwschieriger naar dit kleintje
Het hoeft wat mij betrefd niet nu gelijk, laat eerst Innepin en Nijna maar voorgaan.

Welke tape gebruikten jullie om dat zeiltje vast te tapen?
ik heb nu al 3x dat stomme zeiltje in m'n slaap los getrokken
maar ik gebruikte braaf ivm nieuwe matrassen behangerstape alleen dat werkt dus niet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:38:22 #212
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71542724
Welkom Sidn3y!

Duchess, laten we er maar van uit gaan dat Silktie z'n al geboren zijn.
Tweelingen worden meestal voor de 40 weken geboren, al dan niet gehaald. En in Israel, waar ze wonen, is het nu al een hele poos minimaal 42 graden elke dag. Lijkt me niet dat ze een hoogzwangere 2ling-mama te lang laten doorsukkelen.

Huup, eet smakelijk!

Incantrix is lekker uitgerust, nice!

Davinia, kleine druktemaker/maakster in je buik dus?

En pannekoeken... het zal wel
Hier deden sateschnitzels de vorige keer de truc.

We hebben vanmiddag mijn auto door de wasstraat gereden en hem daarna van binnen grondig gezogen en gepoetst. Mocht ook wel, het was inmiddels een verzamelbak geworden van koekkruimels, papiertjes, door Devin verzamelde takken, stenen en andersoortige plakkerige rommel. Nu is mijn auto klaar voor de baby, helemaal schoon en hygienisch gereinigd
.... met gevoel voor drama....
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:43:21 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71542852
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Morretje het volgende:
Hier mijn eerste nacht als bewust zwangere gehad, maar ik heb er prima om geslapen. (Sorry voor alle slechte slapers.. ) Ik voel nog heul niets..
Alleen maar fijn dat je nergens last van hebt!
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Vlindur het volgende:
Sinds gisteravond voel ik de baby We waren de hele dag in de tuin bezig geweest en het viel me best zwaar. En 's avonds was het ineens 'bof' 'bof' 'bof' onder mn navel, en daarna nog een flinke plof bij mn broekrand. Echt zo van 'he mam, doe overdag es rustiger!

En zonet voelde ik weer een plopje Wat leuk dit!
Gaaf!
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben dus weer @home, en mijn werkdag was gelukkig wel beter te doen dan gister, me niet verveeld en hele dag bezig geweest, maar allemaal net wat ontspannender...
en nu lekker ff relaxen....
Fijn dat je dag vandaag wat beter verliep dan die van gisteren
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef Sidn3y het volgende:
...
Gezellig, dat je mee komt kletsen!
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:51:55 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71543139
Welkom Sidn3y en een verdere fijne onbezorgde zwangerschap gewenst
Vlindur en dat gevoel word straks alleen maar duidelijker en duidelijker

Duchess hoe is het met jou? rommeld het nog of valt het relatief mee?

En wat betrefd het weer, het begon hier vanmorgen nat en donker, maar al een paar uur een heerlijk zonnetje en best lekker van temperatuur.
opzich heb ik niet zo heel veel last van de warmte, baal er meer van dat je dan alleen niet meer in staat bent om dingen op te ruimen en schoon te maken, want je plakt aan elkaar.
pi_71543348
Ok, dan ga ik aan de pannenkoeken Enne...ja, ik zei toch, miss domme vraag. Maar beter het zekere voor het onzekere toch?

Sidney, welkom!
Lotte!
Noah!
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:02:48 #216
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71543470
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
pi_71543849
He Sidn3y, welkom hier en veel plezier en succes met de 2e helft !
pi_71544155
Welkom sidn3y!

Kers, heerlijk zo'n schone auto!
Fake it till you make it...
pi_71544215
Mijn wordt lichtelijk gek van mij.

Ik wil persee in de vakantie allen kasten boven en beneden, grondig opruimen. Inclusief spullen weg doen waar wij niets mee doen. En das veel. Dus dit noemen ze nesteldrang
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:27:50 #220
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71544299
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Ssserpente het volgende:
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!

Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.

Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
GMTA
Ik zat precies hetzelfde te denken

Al heb ik de vorige keer wel met 40w4d pannekoeken gegeten. je weet maar nooit (heb geworpen ben bevallen met 41w)

welkom sidn3y! hoe oud is je oudste?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71544300
Oeps vergeten: Sidny3y welkom hier.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:31:43 #222
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71544412
Sidn3y, welkom hier en alsnog gefeliciteerd Leuk, nog een decemberbaby erbij in het lijsjte!

Bar, dat was ik inderdaad Ik zat het me zo af te vragen, omdat jij hier en daar wel aan het rommelen bent, maar nog niet echt op een schopstoel lijkt te zitten. Is dus ook niet zo.. Nog lekker ff aankijken dus!

En hiero is het zonnetje toch nog gaan schijnen, lekker!
3!
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 18:33:24 #223
5428 crew  miss_sly
pi_71544447
Chan, lekker genieten met z'n drietjes en bijkomen van de bevalling! Leuke namen. En we wachten geduldig op een foto en je bevallingsverhaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:44:09 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71544719
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
"Zelf" is niet het juiste woord, je zou mijn huis eens moeten zien
Waar ik mijn auto te lijf ging met bussen interieurreiniger, doekjes, krabbers en alcohol ben ik thuis haast niet vooruit te branden om die zwijnestal hier op te ruimen.
Nesteldrang?? Waar kun je dat kopen???

pi_71544794
Kersjes, ik denk dat mijn man ook graag zou hebben dat ik van DAT kwaaltje wat vroeger last krijg dan normaal Ik heb gewoon de fut niet om te kuisen
Nog een geluk dat mijn man het stof niet kan zien liggen en dan de stofzuiger neemt
pi_71544847
He Leonieke, jouw pendel is uitgekomen, ik zit net in oude topics te lezen en er had iemand gependeld dat je in 2010 een kindje zou krijgen, grappig he

Ik mis Lunastar volgens mij al weken, of zou die meerdere weken op vakantie gaan ofzo?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:58:45 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71545090
Incantrix, ik ben van mening dat het komt zodra het eraan toe is, en dan kan ik me "druk"gaan lopen maken, of mezelf gek maken.
maar daar schiet ik niks mee op.
daarbij is dit het nog een enige beetje rust wat ik heb, en daar wil ik heel graag nog even van genieten.
pi_71545116
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Poppejans het volgende:
He Leonieke, jouw pendel is uitgekomen, ik zit net in oude topics te lezen en er had iemand gependeld dat je in 2010 een kindje zou krijgen, grappig he
Ik vond het topic niet terug, maar dacht idd ook dat ze dat gependeld hadden Wel grappig.
Stond er toevallig een geslacht bij?
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:19:48 #229
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71545526
Pannenkoeken als weeopwekker is wel een Foks bakerpraatje he dames?
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:26:35 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71545678
Hier ook (nog) geen nesteldrang hoor! buiten dat ik er te moe voor ben

Maar ik heb wel een heel schone benedenverdieping want mijn zusje heeft voor mij gepoetst gisteren En vrijdag komt ze boven doen!
Ik ben er echt zo blij mee en nu moet ik er bijna van huilen zo lief vind ik het van haar
pi_71545797
Chan & Man gefeliciteerd met jullie zoon Timo
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71546865
Sidn3y welkom hier!

Chan, leuke namen heeft je zoon!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71546873
Dank voor het lieve welkom van iedereen!
Davinia vroeg hoe oud de eerste is, Elise is nu 2 jaar en 5 maanden. Ze gaat morgen ook mee naar de echo en we hebben eergisteren verteld waar de baby nu is want tot nu toe zegt ze steeds dat de baby of verstopt is of op vakantie (en dat ie nog moet groeien en dat ie met Sinterklaas komt en of de baby mee gaat op het hobbelpaard/zandbak/ook een beker krijgt/ook appel gaat eten etc etc etc, ze heeft er zin in). Als de buik nog even doorgroeit zal ze het vast wel beter gaan begrijpen
Ik ben wel enigszins zenuwachtig voor de echo, als alles maar goed is zeg maar, maar het is in geen vergelijking met het wachten op de uitslag van de vlokkentest die ik heb laten doen (en daarom post ik ook zo laat pas mee, hoewel ik die uitslag nu natuurlijk al heel wat weken weet maar dat ook nog wat bezinktijd nodig heeft).
quote:
Dat zou in mijn geval verklaren dat toen ik bij Elise met 37 weken net wilde starten met frambozenbladthee (want dat zou goed zijn, baarmoeder versterken oid) dat toen de blaadjes nog nieteens in het water hingen de vliezen braken...
pi_71548083
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef ymme het volgende:
Mijn wordt lichtelijk gek van mij.

Ik wil persee in de vakantie allen kasten boven en beneden, grondig opruimen. Inclusief spullen weg doen waar wij niets mee doen. En das veel. Dus dit noemen ze nesteldrang
wen er maar aan...
vanaf nu is alles wat je normaal ook zou doen en waar geen hond van op zou kijken ineens te verklaren door de zwangerschap. Als je met een scheef oog van je gore huiskamer richting de stofzuiger kijkt "aaaah nesteldrang!"; als je geirriteerd raakt omdat je lief voor de 700e keer vergeten is mee te nemen wat er op het lijstje stond "ooooh hormonen!"; als je trek hebt in een hamburger (mits niet om 3 uur 'snachts ) "tsja, rare eetlust..."; wanneer je zelf iets vergeet "oeeeeh zwangerschapsdementie!"

Pregnancy... gotta love it

Oh enneh *burp* chinees was goed te doen; nu weer lekker thuis en ik heb me voorgenomen om van nu tot aan de bevalling helemaal geen sociale verplichte dingen meer te doen/ondernemen. Het kost me ontzettend veel energie en ik heb er eigk ook heul geen zin in .
vriendinnen zien... ja leuk! opa/oma/(schoon)ouders die de hele zaterdag op de koffie komen... brrr
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71548096
Hehe bijgelezen!
Wat een enorme spannende toestand is het hier geweest!

Chan en man, van harte met jullie kereltje, Timo, leuke naam! En gewicht is toch best oke?
Hoop dat je lekker aan het genieten bent van hem.

Morretje en Sidn3y, gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en welkom hier.

Innepin....jij houdt het dus ook nog steeds vol (duh je moet wel he) nou ik hoop voor je dat je baby nu snel komt!

En Nijna, hmm weekend is weer bijna voorbij. dus als je nog wilt dit weekend moet je even opschieten, oke?

Wij zijn op de camping geweest, was lekker. Gewoon heerlijk genixt.
Neergeploft in een stoel en er niet meer af gekomen zo ongeveer.
Snachts heerlijk geslapen in een superdeluze hotel, vanmorgen lekker in bad geweest daar, en genoten van het ontbijtbuffet....mmmmm
Wel de hele dag last van harde buiken en tintelende vinger (ja eentje)
Morgen weer naar het zkh, eerst een echo en daarna weer naar de gyn, die dan gaat bepalen of ik terug mag naar de vk of niet.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71548277
1 tintelende vinger Karin? dat lijkt me ook maf

stiekem wel een beetje spannend dus morgen voor je! Ik duim sowieso voor een zo goed mogelijke uitslag natuurlijk

Goed dat je het zegt trouwens, ik mag morgen ook weer op audientie bij de vk. Was het bijna vergeten omdat het al zo snel op vorige keer is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71548350
Moet je met een reden weer zo snel terugkomen dan Huup?
Of is het gewoon vaker omdat je nu een LLM bent!

En 1 tintelende vinger is echt weird....!
Het zal me benieuwen morgen, weet niet of die tintelinde vinger bij mijn hoge bloeddruk hoort, als dat het geval is zal een terugkeer naar de vk wel afgeschreven zaak zijn denk ik.
Maakt me verder niet uit, als beeb het maar goed doet.
pi_71548448
Karin, dit weekend gaat niet meer lukken vermoed ik hoor. Bij Mirte duurde het ook 17 uur, dus dat wordt em niet meer voor maandagochtend 8 uur. Dus ik denk dat ik gewoon ga bevallen in het ziekenhuis.
Succes morgen bij de gyn en hopelijk mag je terug naar de vk.
pi_71548599
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet je met een reden weer zo snel terugkomen dan Huup?
Of is het gewoon vaker omdat je nu een LLM bent!

En 1 tintelende vinger is echt weird....!
Het zal me benieuwen morgen, weet niet of die tintelinde vinger bij mijn hoge bloeddruk hoort, als dat het geval is zal een terugkeer naar de vk wel afgeschreven zaak zijn denk ik.
Maakt me verder niet uit, als beeb het maar goed doet.
ja nee gewoon, ze vinden me aardig, daarom mag ik nu zo vaak komende tijd!

mja t is een beetje muf, ik moet nu wekelijks maar de laatste keer was woensdag en ze zitten bomvol komende tijd dus ik word er een beetje tussen gepropt. Nu dus maandag, en best kans dat ik as vrijdag weer mag
zo gaan die afspraken wel hard he

Kan die tintelende vinger niet gewoon 1 zenuw zijn die een klein beetje bekneld ligt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71548670
Huup! Wat een opsomming.. is het echt zo erg bij jou? (Of je omgeving waarschijnlijk? )
pi_71548826
Ach nou ja, Huup, kun je wel mooi elke keer weer even je meisje horen, dat is ook wel weer fijn toch?
Beklemde zenuw, misschien wel ja. Tis wel irri, maar we horen het morgen wel weer.
Eens kijken of meneer de gyn dit keer wel mijn buik gaat onderzoeken en het hartje gaat luisteren.
De vorige keer was blijkbaar een praatafspraak....
* XXXKarinXXX wil nu wel graag beeb weer even horen dus anders vraag ik wel
pi_71548891
nah t valt wel mee hoor

maar ik merk wel dat dingen vaker voor de omgeving ineens logisch zijn omdat je zwanger bent zeg maar.
Ik ben altijd een vergiet geweest, vooral mn telefoon meenemen is niet mn sterkste punt; maar tegenwoordig is dat logisch want ik ben tijdelijk dement zegt men
hihi ik vind het prima, hoef ik me ook niet te verontschuldigen

blagh ik heb pijn in mn rug zeg, net onder mn schouderbladen daar, k ga es even de douche erop gooien kijken of t helpt.

@Karin ja dat zijn de leuke dingen idd
wat gek van je gyn? hmm.. misschien anders idd gewoon maar even om vragen.

Morgen mocht Lily ook weer naar de vk toch? Of was dat de 20 weken echo? of was het Tan?
ooooh zie je wel?! ik ben zwangerschapsdement
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71548934
Ik vind het zoo raar dat ik ineens niet meer zwanger ben en jullie het nog wel zijn!

Een foto van Timo

Bijlezen is nog helemaal niet gelukt, maar ik zag wel heel erg veel succeswensen toen ik naar het ziekenhuis was en felicitaties toen hij geboren was Heel erg bedankt allemaal voor het meeleven
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:33:22 #244
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71548969
och nee, kijk dan toch!!! Wat een lekker propje, Chan! <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71549004
ah gossie wat een lekker ventje zo wat een mooi mannetje Chan!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71549014
Jeetje, en dat zat gewoon in je buik....!
Wat een moppie Chan!
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:36:14 #247
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71549046
Ach, wat een lief kereltje
En al echt zo'n jongenskopje. Dat heb je mooi gemaakt, Chan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_71549130

Wat een schatje Chan!
pi_71549351
Oh mooi mannetje Chan! Geniet er maar lekker van!!!
pi_71549428
Awh wat is Timo een schatje Chan!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71549495
Chan Wat een mooi kereltje heb je gebrouwen zeg!

Huup: spierpijn?
Karin: tintelvinger is irritant. Kun je niets aan veranderen zeker?
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 22:01:39 #252
5428 crew  miss_sly
pi_71549756
Chan, wat een mooi mannetje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71549820
Wat een schatje chan

Karin ik dacht dat tintelende vingers iets te maken hadden met het carpale tunnelsyndroom, iets met een beknelling in je pols was dat dacht ik wat vaker voorkomt bij zwangeren. Of het ook iets met hoge bloeddruk te maken kan hebben, hoop het niet voor je!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:08:25 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71549936
Awwww Chan, wat een moppie. Babyfotos zijn altijd zo
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71549971
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vond het topic niet terug, maar dacht idd ook dat ze dat gependeld hadden Wel grappig.
Stond er toevallig een geslacht bij?
Leonieke: krijgt in 2010 een kind/2e helft 2007:zoon

Welkom Sidn3y

Wat een lieve foto van Timo zag ik voorbij komen, wat een popje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71549976
Chan gefeliciteerd! Wat een droppie.
pi_71549977
Chan, wat een droppie! Gefeliciteerd! En Chanman ook!
pi_71550129
Chan, wat een mooi ventje
Poppejans, bij mij was er gependeld dat mijn eerste kindje in 2010 geboren zou worden... zou ie er daarom nog niet uit willen komen?

Sidney, welkom!

Morgen naar het ziekenhuis voor checkup... ik ben benieuwd wat er afgesproken wordt wb inleiden enzo. En of ik weer te horen krijg dat beeb nog niet ingedaald is, en dat de bmm nog hartstikke potdicht zit, of dat er toch wat positiever nieuws is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71550163
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
Poppejans, bij mij was er gependeld dat mijn eerste kindje in 2010 geboren zou worden... zou ie er daarom nog niet uit willen komen?

Ik hoop het toch niet voor je!!
pi_71550333
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef Chan het volgende:
Ik vind het zoo raar dat ik ineens niet meer zwanger ben en jullie het nog wel zijn!

Een foto van Timo

Bijlezen is nog helemaal niet gelukt, maar ik zag wel heel erg veel succeswensen toen ik naar het ziekenhuis was en felicitaties toen hij geboren was Heel erg bedankt allemaal voor het meeleven
Foto van Timo nog even in de herhaling hoor Chan wat een lief mannetje Ik word er helemaal emo van Zo lief, zo klein... En dat handje met die kleine vingertjes...
*zucht*

@ _Bar_, het rommelt nu minder en onregelmatiger dan de afgelopen week. Het blijft spannend! Maar ach ik moet eerst nog even 37 weken zwanger worden hé?
#geen
pi_71550380
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef innepin het volgende:

Sidney, welkom!

Morgen naar het ziekenhuis voor checkup... ik ben benieuwd wat er afgesproken wordt wb inleiden enzo. En of ik weer te horen krijg dat beeb nog niet ingedaald is, en dat de bmm nog hartstikke potdicht zit, of dat er toch wat positiever nieuws is
Oeh spannend Innepinneke! Ik hoop dat er nu vooruitgang in zit en dat ze zullen zeggen dat de bevalling elk moment kan gaan beginnen!
#geen
pi_71550575
Olifantsdracht

Chan wat een hummel
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:55:58 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71551306
Chan wat is Timo een mooi ventje

Innepin, ik hoop ergens ook dat je wat vooruitgang geboekt hebt
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:04:12 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71551563
Oh wauw, ik smelt echt helemaal van je kleine Timo-ventje Chan! Wát een droppie

Innepin, ik las echt serieus dat je morgen naar het ziekenhuis moest voor ketchup Gelukkig dat ze daar geen rare procedures mee hebben bedacht hoor Evengoed succes morgen, ik hoop dat ze je een boel hoopgevends te vertellen hebben

DuchessX, ja, doe in elk geval die 37 weken s.v.p.!! Daarna weer verderzien

Verder een welgemeende welterusten- voor jullie allemaal, tot morgen!
3!
pi_71551579
Timo . Goed gedaan Chan en Chan-man, mooi gebakken hoor

Innepin, succes in t ziekenhuis morgen. Hopelijk wat duidelijkheid dan!
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:06:09 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71551627
slaap lekker Incantrix!

pffff opvliegers, hoopte ze pas te krijgen rondom de overgang, maar helaas....
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:07:43 #267
190853 RockabeIIa
pi_71551688
hey mijn navel is vandaag een stuk minder diep

Innepsinzel, ik ga duimen voor je morgen!
pi_71552239
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook (nog) geen nesteldrang hoor! buiten dat ik er te moe voor ben

Maar ik heb wel een heel schone benedenverdieping want mijn zusje heeft voor mij gepoetst gisteren En vrijdag komt ze boven doen!
Ik ben er echt zo blij mee en nu moet ik er bijna van huilen zo lief vind ik het van haar
Wat lief van je zusje!
ik heb opeens nesteldrang, het hele huis aan kant en schoon, maar ben nog niet zwanger... is dat soms voorbode van zwanger worden?
pi_71552485
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef mijsje het volgende:

[..]

Wat lief van je zusje!
ik heb opeens nesteldrang, het hele huis aan kant en schoon, maar ben nog niet zwanger... is dat soms voorbode van zwanger worden?
Oeh Mijsje ik hoop het zo!!! Dat zou toch wat zijn hé?

Zeg ik daarnet nog tegen _Bar_ dat ik minder last heb van gerommel, kríjg ik me daar toch krampen
*auw*
#geen
  maandag 3 augustus 2009 @ 03:13:10 #270
190853 RockabeIIa
pi_71555521
Oops, overheen gelezen maar nu wel toegevoegd: Sidn3y welkom! En ik hoop dat je een heel mooie echo hebt vandaag.

Net op renniejacht geweest. gelukkig nog een stripje gevonden.
  maandag 3 augustus 2009 @ 06:23:57 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71555731
goedemorgen dames ben ik weer

heeft Huup zich al gemeld??? hahahaaaaaaa gefeliciteerd met het feit dat je nu ook LLM bent Huupje!

@Chan, wat een mooi kindje heb je gekregen!

en mijn buikje is echt explosief aan het groeien de laatste 2-3 weken... heel bijzonder..

en o ja, ik kwam een leuk feitje tegen; ik moet vandaag nog 150 dagen (130 alweer achter de rug!)
gaat best snel!

[ Bericht 12% gewijzigd door Beessie-Jen op 03-08-2009 06:29:08 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 3 augustus 2009 @ 06:53:02 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71555781
Aaaaaaaaw, wat een lieve kleine Timo

Inne;pin, veel succes in het ziekenhuis straks!
Offe, is het al niet meer nodig?
pi_71555816
Ohh Mini-Timo is lief zegt grote Timo... en deze mama sluit zich daar helemaal bij aan !

Voor de wachtende...sterkte met wachten, t valt soms niet mee om te moeten wachten..
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:20:59 #274
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71555845
Goedemorgen, wat is er veel gebeurd weer hier. We zijn weer terug en vandaag begint de werkweek weer.

Chan, gefeliciteerd met Timo! Wat een popje. Zooo schattig en wat is het nog snel gegaan zeg.

Innepin, hang in there! Het zal nu toch niet lang meer duren

Sidn3y, welkom en succes met de 2e helft!

Vanaf nu weer alles beter bijhouden, want ik loop wat achter haha.

Hier alles redelijk, alleen lijk ik een ontsteking in mijn kies te hebben waardoor ik soms echt verga van de pijn. Maar even kijken hoe we dat gaan oplossen. Ik heb echt panische angst voor de tandarts maar ik vrees dat ik er toch aan moet
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:41:16 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71555918
Chan, wat een heerlijk hummeltje!
mijsje, dat zou iets zijn! Ik duim in elk geval voor je!
happy, auw succes bij de tandarts!
En innepin, ik hoop niet dat ie blijft zitten tot 2010!
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:48:47 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71555954
Oei Happy, dat klinkt niet fijn

Ik heb zo een afspraak bij de fysio. Zul je net zien: ik heb al 2 dagen geen last meer van rug en schouders
pi_71555974
@ CHan, nog gefeliciterd en mooie foto, *smelt*
Lekekr geneiten samen.

@ Huup, snel zo die controles he?
Ik was afgelopen dinsdag en moest alweer afspr. maken voor over 2 wkn
Ik merk bij mezelf ook dat ik niet meer overal zin in heb, zou dat voorbereiden zijn op? ( Nu al bij mij??/) maar sommige drukte heb ik gewoon geen zin in, sommige ook weer wel, afhankelijk hehe

@ Rocka, lekker gegroeid dus?
Mijn navel was vorige week erg pijnlijk, zal ook wel met het groeien te maken hebben
vandaag ff voorraadje rennies inslaan en net zoals huup overla neerleggen?

@ Innepin, succes en ben benieuwd wat ze in het zkh zeggen.

@ Karin, fijn dat je lekker genoten hebt
pi_71556004
Ik denk dat ik ben voorgekropen... sorry Inne... als je nog niet bevallen bent.

Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:01:08 #279
190853 RockabeIIa
pi_71556031
Waaaaat!
Nijna! Van harte proficiat! Heel veel geluk met jullie pasgeboren meiske
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:02:48 #280
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71556040
Nijna wat doe je nu

Gefeliciteerd met jullie dochter Iris. En wat leuk dat je het ook zo snel al komt melden

Chan wat is Timo een prachtig volmaakt ventje
pi_71556074
Wow nijna, ook zo effe tussen neus en lippen door!!!! Maar gefeliciteerd met jullie Iris! Geniet van elkaar en nu eerst van je ontbijtje, je hebt het verdiend!

Oh en Happy, <knuffelsmiley> voor jou vanwege je kies!
pi_71556078
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:

Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
x3, ik ververs ff mn scherm en lees dit.
Wow

Gefeliciteerd met Iris en doe maar ff lekker kalm an eerst..........
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:10:10 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71556098
Ik denk: nog heel even Z&G checken, is er gewoon een nieuw beebje geboren!
Van harte gefeliciteerd met Iris!
foto's zie ik straks wel als ik thuis kom
pi_71556121
Nijna gefeliciteerd!
pi_71556175
Nijna
Geniaal! Gefeliciteerd!
  Jubileum moderator maandag 3 augustus 2009 @ 08:24:29 #286
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71556204
Iris Nijna gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71556210
Nijna! Van harte gefeliciteerd!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71556234
quote:

`

NIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Nijna is bevallen!

Wat een mooi bericht zo op de vroege morgen, ik kon mijn ogen niet geloven haha

Familie Nijna, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Iris!
#geen
pi_71556246
* freecell knuffelt innepin!
pi_71556250
nijna gefeliciteerd met jullie dochter
mama van 3 kids!
pi_71556263
Happybeeb, succes met de ontsteking, balen joh. Ik hoop dat het meevalt bij de tandarts...

Nou mijn fysio is definitief van de baan; het helpt niet en volgens de therapeut heeft het geen zin om de behandeling voort te zetten De pijn wordt alleen maar meer en erger en straalt steeds verder in mijn lijf uit Ik moet nu 'gewoon' uitzitten tot na de bevalling en kijken hoe het dan gaat.
Bleghhhhhhhh!
#geen
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:36:14 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71556297
Nijna! Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je meid, zo nog net voor de hitte uit.
Geniet van je ontbijtje en het bijkomen!
pi_71556315
Nijna gefeliciteers met Iris

En wat is Timo een schattig knulletje
pi_71556316
quote:

Super! Gefeliciteerd!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:41:01 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_71556347
Nijna! Van harte gefeliciteerd!

Geniet van je ontbijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:45:45 #296
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71556383
Gefeliciteerd Nijna met Iris
Een gezellig groot familie-ontbijt gewenst!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_71556435
Nijna, gefeliciteerd!! 3,5 uur dat mag je met recht een stortbevalling noemen...
Geniet lekker van het ontbijt!
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:52:53 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71556445
Nijna Zomaar zonder waarschuwing
Gefeliciteerd met Iris!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71556464
Nijna! Gefeliciteeerd met Iris!! FOTOOOOOOOOO'S!!!!!

3,5 uur
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:56:46 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71556480
nijna gefeli!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')