hehe idd maar misschien omdat ze zo lekker zijn dat je enorm ontspant en dan zetten de weeen ineens doorquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
hihi Muppet![]()
okay call me stupid maar ik geloof totaal niet in dat pannenkoeken verhaal![]()
prostaglandingesen... duidelijk;
megahoeveelheden kinine... ook duidelijk (maar dus niet 1 glas tonic...);
maar pannenkoeken...![]()
er zitten meel, eieren en melk in een pannenkoek. En als je lekkere hebt misschien wat vanillesuiker ofzo, maar dat is het wel. Ik zou echt niet weten waarom zoiets in hemelsnaam een bevalling zou moeten opwekkenen voor alle mensen bij wie het wel gewerkt heeft gok ik toch echt op toeval
Gewoon lekker van je pannenkoeken genieten!
hihi nouja dan zou ik denk ik eerder voor een rondje burger king gaan ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef Sidn3y het volgende:
Dank je wel Twinkly![]()
Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
Alleen maar fijn dat je nergens last van hebt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Morretje het volgende:
Hier mijn eerste nacht als bewust zwangere gehad, maar ik heb er prima om geslapen. (Sorry voor alle slechte slapers.. ) Ik voel nog heul niets..
Gaaf!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Vlindur het volgende:
Sinds gisteravond voel ik de babyWe waren de hele dag in de tuin bezig geweest en het viel me best zwaar. En 's avonds was het ineens 'bof' 'bof' 'bof' onder mn navel, en daarna nog een flinke plof bij mn broekrand. Echt zo van 'he mam, doe overdag es rustiger!
![]()
En zonet voelde ik weer een plopjeWat leuk dit!
Fijn dat je dag vandaag wat beter verliep dan die van gisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben dus weer @home, en mijn werkdag was gelukkig wel beter te doen dan gister, me niet verveeld en hele dag bezig geweest, maar allemaal net wat ontspannender...
en nu lekker ff relaxen....
Gezellig, dat je mee komt kletsen!quote:
GMTAquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Ssserpente het volgende:
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!![]()
Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.
Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
"Zelf" is niet het juiste woord, je zou mijn huis eens moeten zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
Ik vond het topic niet terug, maar dacht idd ook dat ze dat gependeld haddenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Poppejans het volgende:
He Leonieke, jouw pendel is uitgekomen, ik zit net in oude topics te lezen en er had iemand gependeld dat je in 2010 een kindje zou krijgen, grappig he
Dat zou in mijn geval verklaren dat toen ik bij Elise met 37 weken net wilde starten met frambozenbladthee (want dat zou goed zijn, baarmoeder versterken oid) dat toen de blaadjes nog nieteens in het water hingen de vliezen braken...quote:Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.
wen er maar aan...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef ymme het volgende:Mijn
wordt lichtelijk gek van mij.
Ik wil persee in de vakantie allen kasten boven en beneden, grondig opruimen. Inclusief spullen weg doen waar wij niets mee doen.En das veel. Dus dit noemen ze nesteldrang
ja nee gewoon, ze vinden me aardig, daarom mag ik nu zo vaak komende tijd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet je met een reden weer zo snel terugkomen dan Huup?
Of is het gewoon vaker omdat je nu een LLM bent!
En 1 tintelende vinger is echt weird....!
Het zal me benieuwen morgen, weet niet of die tintelinde vinger bij mijn hoge bloeddruk hoort, als dat het geval is zal een terugkeer naar de vk wel afgeschreven zaak zijn denk ik.
Maakt me verder niet uit, als beeb het maar goed doet.
Leonieke: krijgt in 2010 een kind/2e helft 2007:zoonquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond het topic niet terug, maar dacht idd ook dat ze dat gependeld haddenWel grappig.
Stond er toevallig een geslacht bij?![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
Chan, wat een mooi ventje![]()
Poppejans, bij mij was er gependeld dat mijn eerste kindje in 2010 geboren zou worden... zou ie er daarom nog niet uit willen komen?![]()
Foto van Timo nog even in de herhaling hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef Chan het volgende:
Ik vind het zoo raar dat ik ineens niet meer zwanger ben en jullie het nog wel zijn!![]()
Een foto van Timo![]()
Bijlezen is nog helemaal niet gelukt, maar ik zag wel heel erg veel succeswensen toen ik naar het ziekenhuis was en felicitaties toen hij geboren wasHeel erg bedankt allemaal voor het meeleven
Oeh spannend Innepinneke! Ik hoop dat er nu vooruitgang in zit en dat ze zullen zeggen dat de bevalling elk moment kan gaan beginnen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
Chan, wat een mooi ventje![]()
Poppejans, bij mij was er gependeld dat mijn eerste kindje in 2010 geboren zou worden... zou ie er daarom nog niet uit willen komen?![]()
Sidney, welkom!
Morgen naar het ziekenhuis voor checkup... ik ben benieuwd wat er afgesproken wordt wb inleiden enzo. En of ik weer te horen krijg dat beeb nog niet ingedaald is, en dat de bmm nog hartstikke potdicht zit, of dat er toch wat positiever nieuws is
Wat lief van je zusje!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook (nog) geen nesteldrang hoor!buiten dat ik er te moe voor ben
Maar ik heb wel een heel schone benedenverdieping want mijn zusje heeft voor mij gepoetst gisterenEn vrijdag komt ze boven doen!
![]()
Ik ben er echt zo blij meeen nu moet ik er bijna van huilen zo lief vind ik het van haar
![]()
Oeh Mijsje ik hoop het zo!!! Dat zou toch wat zijn hé?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef mijsje het volgende:
[..]
Wat lief van je zusje!ik heb opeens nesteldrang, het hele huis aan kant en schoon, maar ben nog niet zwanger... is dat soms voorbode van zwanger worden?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat ik ben voorgekropen...sorry Inne... als je nog niet bevallen bent.
Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
`quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:
Na een soort stortbevalling van 3,5 uur is onze dochter en zusje Iris vanmorgen rond half 6 geboren. Fotootje en verhaal komen tzt. Ik ga eerst maar eens even van mn ontbijtje genieten.
Super! Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef Nijna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |