Ik vond het topic niet terug, maar dacht idd ook dat ze dat gependeld haddenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Poppejans het volgende:
He Leonieke, jouw pendel is uitgekomen, ik zit net in oude topics te lezen en er had iemand gependeld dat je in 2010 een kindje zou krijgen, grappig he
Dat zou in mijn geval verklaren dat toen ik bij Elise met 37 weken net wilde starten met frambozenbladthee (want dat zou goed zijn, baarmoeder versterken oid) dat toen de blaadjes nog nieteens in het water hingen de vliezen braken...quote:Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.
wen er maar aan...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef ymme het volgende:Mijn
wordt lichtelijk gek van mij.
Ik wil persee in de vakantie allen kasten boven en beneden, grondig opruimen. Inclusief spullen weg doen waar wij niets mee doen.En das veel. Dus dit noemen ze nesteldrang
ja nee gewoon, ze vinden me aardig, daarom mag ik nu zo vaak komende tijd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet je met een reden weer zo snel terugkomen dan Huup?
Of is het gewoon vaker omdat je nu een LLM bent!
En 1 tintelende vinger is echt weird....!
Het zal me benieuwen morgen, weet niet of die tintelinde vinger bij mijn hoge bloeddruk hoort, als dat het geval is zal een terugkeer naar de vk wel afgeschreven zaak zijn denk ik.
Maakt me verder niet uit, als beeb het maar goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |