hehe idd maar misschien omdat ze zo lekker zijn dat je enorm ontspant en dan zetten de weeen ineens doorquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
hihi Muppet![]()
okay call me stupid maar ik geloof totaal niet in dat pannenkoeken verhaal![]()
prostaglandingesen... duidelijk;
megahoeveelheden kinine... ook duidelijk (maar dus niet 1 glas tonic...);
maar pannenkoeken...![]()
er zitten meel, eieren en melk in een pannenkoek. En als je lekkere hebt misschien wat vanillesuiker ofzo, maar dat is het wel. Ik zou echt niet weten waarom zoiets in hemelsnaam een bevalling zou moeten opwekkenen voor alle mensen bij wie het wel gewerkt heeft gok ik toch echt op toeval
Gewoon lekker van je pannenkoeken genieten!
hihi nouja dan zou ik denk ik eerder voor een rondje burger king gaan ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef Sidn3y het volgende:
Dank je wel Twinkly![]()
Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
Alleen maar fijn dat je nergens last van hebt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Morretje het volgende:
Hier mijn eerste nacht als bewust zwangere gehad, maar ik heb er prima om geslapen. (Sorry voor alle slechte slapers.. ) Ik voel nog heul niets..
Gaaf!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Vlindur het volgende:
Sinds gisteravond voel ik de babyWe waren de hele dag in de tuin bezig geweest en het viel me best zwaar. En 's avonds was het ineens 'bof' 'bof' 'bof' onder mn navel, en daarna nog een flinke plof bij mn broekrand. Echt zo van 'he mam, doe overdag es rustiger!
![]()
En zonet voelde ik weer een plopjeWat leuk dit!
Fijn dat je dag vandaag wat beter verliep dan die van gisterenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben dus weer @home, en mijn werkdag was gelukkig wel beter te doen dan gister, me niet verveeld en hele dag bezig geweest, maar allemaal net wat ontspannender...
en nu lekker ff relaxen....
Gezellig, dat je mee komt kletsen!quote:
GMTAquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Ssserpente het volgende:
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!![]()
Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.
Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
"Zelf" is niet het juiste woord, je zou mijn huis eens moeten zienquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |