abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71541068
Chan en man gefeliciteerd met Timo

En nu er weer een plekje in het lijstje vrij is, mag ik mezelf vast wel aanmelden...? Hoewel ik de snelheid van jullie berichtjes echt niet kan bijhouden en nooit een goede poster ben geweest, volg ik dit topic al heel lang. Ben nu 19 weken zwanger (van de tweede), heb morgen m'n 20-weken echo, weet al wat het is maar dat blijft nog even geheim en voel het beebje al heel wat weekjes (en m'n vriend heeft het gisteren ook gevoeld!).
Heb van de week m'n eerste mini-truitje gekocht in de uitverkoop
Ohja, uitgerekende datum is tweede kerstdag...

En dan wil ik bij deze ook even zeggen dat ik vind dat de LLM zich er met de hete dagen goed doorheen hebben geslagen (sommige hebben al een beebje) en ook dat de huidige LLM het super goed doen! Wat dat betreft ben ik blij dat ik in de winter ben uitgerekend...
pi_71541194
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef huuphuup het volgende:
hihi Muppet
okay call me stupid maar ik geloof totaal niet in dat pannenkoeken verhaal
prostaglandingesen... duidelijk;
megahoeveelheden kinine... ook duidelijk (maar dus niet 1 glas tonic...);
maar pannenkoeken...
er zitten meel, eieren en melk in een pannenkoek. En als je lekkere hebt misschien wat vanillesuiker ofzo, maar dat is het wel. Ik zou echt niet weten waarom zoiets in hemelsnaam een bevalling zou moeten opwekken en voor alle mensen bij wie het wel gewerkt heeft gok ik toch echt op toeval
Gewoon lekker van je pannenkoeken genieten!
hehe idd maar misschien omdat ze zo lekker zijn dat je enorm ontspant en dan zetten de weeen ineens door
Of een placebo effect maar dan moeten we nu heel hard allemaal gaan roepen dat pannenkoeken wel werken!

Aawh Vlindur leuk he!!

Gefeliciteerd Sidn3y!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71541386
Dank je wel Twinkly

Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
pi_71541458
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef Sidn3y het volgende:
Dank je wel Twinkly

Is het niet zo dat pannenkoeken door de vettigheid je darmen kunnen laten rommelen waardoor je weeen kan krijgen? Dat is toch ook het principe van wonderolie? Ik zou ze gewoon eten overigens.
hihi nouja dan zou ik denk ik eerder voor een rondje burger king gaan ofzo
of de chinees hier op de hoek die is ook goed in enorm vettig eten

oh ik ga vanavond (nu!) naar de chinees trouwens, dus als ik morgen bevallen ben...

En gefeliciteerd en welkom jij!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71541862
Sidn3y welkom hier! Leuk nieuwe aanwinst Spannend bijna de 20 weken echo! Ben je er nerveus voor of helemaal niet?

Huup stel je toch es voor...bevallen na het eten van een vette chinese maaltijd..

Incantrix goed geslapen en Twinkly binnenkort naar de fysio. Allemaal vooruitgang dus!

Ik kwam eik even kijken naar foto's van Timo Ruben, maar de kersverse ouders zullen het vast erg druk hebben

Linda...eetsmakelijk, pannekoeken vanavond!
#geen
pi_71541904
Iemand nog iets gehoord van Silktie en van de ..._flyers? Zij zijn tegelijk met mij uitgerekend, ben erg benieuwd hoe het met hen gaat!
#geen
pi_71542008
En nu heb ik zin in Chinees Dank u huuphuup

Welkom Sidn3y (en dat meevolgen kan ik hier ook niet in dit topic en ik ben dan nog in verlof )

Eens denken wat we vanavond gaan eten. Zal waarschijnlijk spaghetti worden want daar heb ik zo goed als geen werk aan (ik maak altijd 2,5 liter saus in één keer ) Ik ben weer zo loom als maar kan zijn (daarnet nog anderhalf uur geslapen en ik ben maar op sinds 11u )
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:16:10 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71542087
welkom Sidney weer iemand voor eind dec gezellig hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71542362
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!

Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.

Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
pi_71542523
Jaaaah Chan en hubbie. Gefeliciteerd met jullie zoon.
En hij heeft een heel mooi geboortegewicht hoor.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:37:54 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71542716
nou ik weet het niet hoor, ik eet geregeld pannekoeken, maar toch zet het niks in werking nou ja ik heb natuurlijk geregeld last van voorwerk...

Chan en man van harte met jullie zoon Timo, leuke naam

Uhmm incantrixx jij was het geloof hè die vroeg of ik er al aan toe ben,
in zekere zin wel ja, nu ook stukken meer omdat alles nu gewoon af en klaar is.
het enige wat mij nu nog tegenhoud is dat als ik beval na de uitgerekende data ik niet m'n eigen ha aan m'n bed te zien krijg na de bevalling ivm vakantie, dus van de week een gesprek aan met een andere ha
Wel word ik nu steeds nieuwschieriger naar dit kleintje
Het hoeft wat mij betrefd niet nu gelijk, laat eerst Innepin en Nijna maar voorgaan.

Welke tape gebruikten jullie om dat zeiltje vast te tapen?
ik heb nu al 3x dat stomme zeiltje in m'n slaap los getrokken
maar ik gebruikte braaf ivm nieuwe matrassen behangerstape alleen dat werkt dus niet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:38:22 #212
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71542724
Welkom Sidn3y!

Duchess, laten we er maar van uit gaan dat Silktie z'n al geboren zijn.
Tweelingen worden meestal voor de 40 weken geboren, al dan niet gehaald. En in Israel, waar ze wonen, is het nu al een hele poos minimaal 42 graden elke dag. Lijkt me niet dat ze een hoogzwangere 2ling-mama te lang laten doorsukkelen.

Huup, eet smakelijk!

Incantrix is lekker uitgerust, nice!

Davinia, kleine druktemaker/maakster in je buik dus?

En pannekoeken... het zal wel
Hier deden sateschnitzels de vorige keer de truc.

We hebben vanmiddag mijn auto door de wasstraat gereden en hem daarna van binnen grondig gezogen en gepoetst. Mocht ook wel, het was inmiddels een verzamelbak geworden van koekkruimels, papiertjes, door Devin verzamelde takken, stenen en andersoortige plakkerige rommel. Nu is mijn auto klaar voor de baby, helemaal schoon en hygienisch gereinigd
.... met gevoel voor drama....
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:43:21 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71542852
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Morretje het volgende:
Hier mijn eerste nacht als bewust zwangere gehad, maar ik heb er prima om geslapen. (Sorry voor alle slechte slapers.. ) Ik voel nog heul niets..
Alleen maar fijn dat je nergens last van hebt!
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Vlindur het volgende:
Sinds gisteravond voel ik de baby We waren de hele dag in de tuin bezig geweest en het viel me best zwaar. En 's avonds was het ineens 'bof' 'bof' 'bof' onder mn navel, en daarna nog een flinke plof bij mn broekrand. Echt zo van 'he mam, doe overdag es rustiger!

En zonet voelde ik weer een plopje Wat leuk dit!
Gaaf!
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben dus weer @home, en mijn werkdag was gelukkig wel beter te doen dan gister, me niet verveeld en hele dag bezig geweest, maar allemaal net wat ontspannender...
en nu lekker ff relaxen....
Fijn dat je dag vandaag wat beter verliep dan die van gisteren
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef Sidn3y het volgende:
...
Gezellig, dat je mee komt kletsen!
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:51:55 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71543139
Welkom Sidn3y en een verdere fijne onbezorgde zwangerschap gewenst
Vlindur en dat gevoel word straks alleen maar duidelijker en duidelijker

Duchess hoe is het met jou? rommeld het nog of valt het relatief mee?

En wat betrefd het weer, het begon hier vanmorgen nat en donker, maar al een paar uur een heerlijk zonnetje en best lekker van temperatuur.
opzich heb ik niet zo heel veel last van de warmte, baal er meer van dat je dan alleen niet meer in staat bent om dingen op te ruimen en schoon te maken, want je plakt aan elkaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71543348
Ok, dan ga ik aan de pannenkoeken Enne...ja, ik zei toch, miss domme vraag. Maar beter het zekere voor het onzekere toch?

Sidney, welkom!
Lotte!
Noah!
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:02:48 #216
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71543470
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
pi_71543849
He Sidn3y, welkom hier en veel plezier en succes met de 2e helft !
pi_71544155
Welkom sidn3y!

Kers, heerlijk zo'n schone auto!
Fake it till you make it...
pi_71544215
Mijn wordt lichtelijk gek van mij.

Ik wil persee in de vakantie allen kasten boven en beneden, grondig opruimen. Inclusief spullen weg doen waar wij niets mee doen. En das veel. Dus dit noemen ze nesteldrang
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:27:50 #220
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71544299
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Ssserpente het volgende:
Sidn3y, welkom! Leuk dat je er bent!

Wat betreft pannenkoeken: het kan natuurlijk ook andersom werken. Dat je voordat de bevalling begint, zin krijgt in pannenkoeken en het daardoor lijkt alsof pannenkoeken de trigger zijn.

Dat is iig de discussie over migrainetriggers. Krijg je migraine van rode wijn of krijg je zin in rode wijn vlak voordat je migraine krijgt..?
GMTA
Ik zat precies hetzelfde te denken

Al heb ik de vorige keer wel met 40w4d pannekoeken gegeten. je weet maar nooit (heb geworpen ben bevallen met 41w)

welkom sidn3y! hoe oud is je oudste?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71544300
Oeps vergeten: Sidny3y welkom hier.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:31:43 #222
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71544412
Sidn3y, welkom hier en alsnog gefeliciteerd Leuk, nog een decemberbaby erbij in het lijsjte!

Bar, dat was ik inderdaad Ik zat het me zo af te vragen, omdat jij hier en daar wel aan het rommelen bent, maar nog niet echt op een schopstoel lijkt te zitten. Is dus ook niet zo.. Nog lekker ff aankijken dus!

En hiero is het zonnetje toch nog gaan schijnen, lekker!
3!
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 18:33:24 #223
5428 crew  miss_sly
pi_71544447
Chan, lekker genieten met z'n drietjes en bijkomen van de bevalling! Leuke namen. En we wachten geduldig op een foto en je bevallingsverhaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:44:09 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71544719
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:02 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heb je zelfs nesteldrang in je auto?
"Zelf" is niet het juiste woord, je zou mijn huis eens moeten zien
Waar ik mijn auto te lijf ging met bussen interieurreiniger, doekjes, krabbers en alcohol ben ik thuis haast niet vooruit te branden om die zwijnestal hier op te ruimen.
Nesteldrang?? Waar kun je dat kopen???

.... met gevoel voor drama....
pi_71544794
Kersjes, ik denk dat mijn man ook graag zou hebben dat ik van DAT kwaaltje wat vroeger last krijg dan normaal Ik heb gewoon de fut niet om te kuisen
Nog een geluk dat mijn man het stof niet kan zien liggen en dan de stofzuiger neemt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')