Dat dus. Ik ben echt 100% verbaasd over de reactie van Cooki, het was echt een grapje!!!, ik ging gewoon in op wat ze zelf de hele tijd benadrukt. En bedoelde het juist totaal niet rot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Tan was vast niet zo serieus, want die is zelf ook niet zo piep meer, die is van '75 (no offence Tan)
Deze bevalling wordt de zesde keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef Kersjes het volgende:
Tan, wat een verhaal zegMaar dat overkomt je heus geen 2e keer, deze bevalling zal vast een eitje zijn
Ja, komt u maar met meer van dat soort verhalen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Deze bevalling wordt de zesde keerEn inderdaad, de tweede ging veel sneller en de derde t/m de vijfde waren racbevallingen binnen 4 uur.
Vandaag wordt het een overzichtelijke dag voor BJquote:Op zondag 2 augustus 2009 06:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb redelijk geslapen en zo weer werken; duimen julie voor me dat het vandaag wat overzichtelijker wordt???
en ik ben aan het aftellen... nog 9 werkdagen tot ik vakantie heb... (in een kleine 2 weken...)
Nee, eerlijk gezegd drink ik veel te weinig... Ik moet me er vaak echt toe zetten...quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga maar eens even wat drinken. Hebben jullie sins je zwanger bent ook zoveel meer dorst dan eerst? En dan maken die warme dagen het er niet beter op. Gisteren stond ik om half elf op en voor half 1 had ik al een liter karnemelk en een halve liter vruchtensap achterover gekiepert...
Ah okquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, je hoeft niet op je vk te wachten om naar de fysio te gaan he...mag gewoon zonder verwijzing. En je moet er niet te lang mee wachten.
Ja maar ja maar ik zit ineens in ontkenningsmodus en die laatste vind ik eng...quote:
Op zich viel het nog mee hoor, ik heb het niet als traumatisch ervaren. Ik vind zelf tangen, vaccuümpompen en dergelijke en daarna alsnog een keizersnede - om maar een dwarsstraat te noemen erger klinken. Het enige zware was de uitputting, maar die was na de ruggenprik als sneeuw voor de zon verdwenen. Wel stond het team voor een KS al klaar, maar omdat de baby het goed bleef doen mocht ik het gelukkig zelf afmaken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:08 schreef Kersjes het volgende:
Tan, dat klinkt bemoedigend![]()
Jouw eerste bevalling is echt zo'n horror-verhaal, erger dan dat kan haast niet...
zat je op toestemming te wachtenquote:
haha ik heb een buik die alle kanten op beweegt, we hebben een angelsound en al 3 keer een echo gehad en nog steeds kan ik me niet voorstellen dat daar echt straks een jongetje uit gaat komen!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:37 schreef DuchessX het volgende:
Oh my mijn meisje kán gewoon volgende week al 'hier' zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
En toch vind ik het zo moeilijk om me er iets bij voor te stellen...hebben jullie dat ook?
Goed hoor, thnx 4 asking! Nergens meer last van. Ga straks nog wel even slapen, want had een kort nachtje en heb geen zin in vanavond weer hetzelfde gedoe.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:37 schreef DuchessX het volgende:
Linda hoe gaat het nu met je rug?
Oh my mijn meisje kán gewoon volgende week al 'hier' zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
En toch vind ik het zo moeilijk om me er iets bij voor te stellen...hebben jullie dat ook?
Tis toch sneu...kereltje is een half jaar oud en na zo'n start dan toch weer iedere keer in het ziekenhuis belanden...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:03 schreef Kersjes het volgende:
Nou jaaaaa Chan, had de kleine man zo'n haast?![]()
Geweldig dat hij er is:Gefeliciteerd
![]()
Ben erg benieuwd naar de details!
Nijna, ik ben net juist (terecht) uit bed gestuurd door een zwaar geirriteerde M. "Hou nou op met dat geboer en lig eens stil"
Maagzuur, heb er de buik mond van vol
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef Chan het volgende:
We zijn thuisEn hij is prachtig
![]()
Het was een nogal heftige bevalling, maar dat verhaal komt later wel in het bevallingentopic.. Hoe dan ook, 4,5 uur na het breken van de vliezen is Timo Ruben geborenHij weegt 2705 gram en is zo mooi en lief en zacht en klein en geweldig
![]()
We hebben uiteraard foto's gemaakt, ik weet alleen niet of het gaat lukken er vandaag nog een neer te zetten. Eerst bijkomen nu.. pff..
En nu jij Innepin
Maf hé?!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
haha ik heb een buik die alle kanten op beweegt, we hebben een angelsound en al 3 keer een echo gehad en nog steeds kan ik me niet voorstellen dat daar echt straks een jongetje uit gaat komen!!![]()
Woei!quote:
Gelukkig dat je geen last meer hebt Linda!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Goed hoor, thnx 4 asking! Nergens meer last van. Ga straks nog wel even slapen, want had een kort nachtje en heb geen zin in vanavond weer hetzelfde gedoe.
En leuk idee hè, dat ze gewoon al "mag"! Nog even en dan ben je een mama
Hoor net van Lief dat ons neefje hersenvliesontsteking heeft. Jochie is met 30weken geboren, nadat ze z'n moeder vanaf 26 weken aan de weeënremmers hadden. Iedere keer is er wat met het ventje en nu dit weer... Ben toch best blij dat ons meiske nu al 3 weken langer in m'n buik zit...
Jaaaaaah bericht van Chan!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:20 schreef Chan het volgende:
We zijn thuisEn hij is prachtig
![]()
Het was een nogal heftige bevalling, maar dat verhaal komt later wel in het bevallingentopic.. Hoe dan ook, 4,5 uur na het breken van de vliezen is Timo Ruben geborenHij weegt 2705 gram en is zo mooi en lief en zacht en klein en geweldig
![]()
We hebben uiteraard foto's gemaakt, ik weet alleen niet of het gaat lukken er vandaag nog een neer te zetten. Eerst bijkomen nu.. pff..
En nu jij Innepin
jAAAH Vlindur, dat is het! Baby gevoeld!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:27 schreef Vlindur het volgende:
Sinds gisteravond voel ik de babyWe waren de hele dag in de tuin bezig geweest en het viel me best zwaar. En 's avonds was het ineens 'bof' 'bof' 'bof' onder mn navel, en daarna nog een flinke plof bij mn broekrand. Echt zo van 'he mam, doe overdag es rustiger!
![]()
En zonet voelde ik weer een plopjeWat leuk dit!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Linda2205 het volgende:
Incantrix, fijn dat je je wat beter voelt!
Misschien een domme vraag hoor...maar ik eet vanavond pannenkoeken...dat kan toch wel gewoon?
hihi Muppetquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Linda2205 het volgende:
Incantrix, fijn dat je je wat beter voelt!
Misschien een domme vraag hoor...maar ik eet vanavond pannenkoeken...dat kan toch wel gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |