Dat dus. Ik ben echt 100% verbaasd over de reactie van Cooki, het was echt een grapje!!!, ik ging gewoon in op wat ze zelf de hele tijd benadrukt. En bedoelde het juist totaal niet rot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Tan was vast niet zo serieus, want die is zelf ook niet zo piep meer, die is van '75 (no offence Tan)
Deze bevalling wordt de zesde keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef Kersjes het volgende:
Tan, wat een verhaal zegMaar dat overkomt je heus geen 2e keer, deze bevalling zal vast een eitje zijn
Ja, komt u maar met meer van dat soort verhalen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Deze bevalling wordt de zesde keerEn inderdaad, de tweede ging veel sneller en de derde t/m de vijfde waren racbevallingen binnen 4 uur.
Vandaag wordt het een overzichtelijke dag voor BJquote:Op zondag 2 augustus 2009 06:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb redelijk geslapen en zo weer werken; duimen julie voor me dat het vandaag wat overzichtelijker wordt???
en ik ben aan het aftellen... nog 9 werkdagen tot ik vakantie heb... (in een kleine 2 weken...)
Nee, eerlijk gezegd drink ik veel te weinig... Ik moet me er vaak echt toe zetten...quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga maar eens even wat drinken. Hebben jullie sins je zwanger bent ook zoveel meer dorst dan eerst? En dan maken die warme dagen het er niet beter op. Gisteren stond ik om half elf op en voor half 1 had ik al een liter karnemelk en een halve liter vruchtensap achterover gekiepert...
Ah okquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, je hoeft niet op je vk te wachten om naar de fysio te gaan he...mag gewoon zonder verwijzing. En je moet er niet te lang mee wachten.
Ja maar ja maar ik zit ineens in ontkenningsmodus en die laatste vind ik eng...quote:
Op zich viel het nog mee hoor, ik heb het niet als traumatisch ervaren. Ik vind zelf tangen, vaccuümpompen en dergelijke en daarna alsnog een keizersnede - om maar een dwarsstraat te noemen erger klinken. Het enige zware was de uitputting, maar die was na de ruggenprik als sneeuw voor de zon verdwenen. Wel stond het team voor een KS al klaar, maar omdat de baby het goed bleef doen mocht ik het gelukkig zelf afmaken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:08 schreef Kersjes het volgende:
Tan, dat klinkt bemoedigend![]()
Jouw eerste bevalling is echt zo'n horror-verhaal, erger dan dat kan haast niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |