De rest van het verhaal op: http://www.nd.nl/artikele(...)p-pand-gezinscongresquote:AMSTERDAM - Het organisatiebureau van het World Congress of Families is gisternacht bekogeld met verfbommen en beklad met leuzen.
De beide ramen van het in Amsterdam gevestigde organisatiebureau zijn onder de verf gesmeurd, het pand is beschreven met leuzen als 'pro choise' en 'christen-fundi's go home'. De organisatie heeft aangifte gedaan bij de politie.
De organisatie van het Wereldgezinscongres is ,,verbijsterd''. Simon Polinder: ,,Dit is werkelijk ongehoord. Wij bereiden een internationaal gezinscongres voor, waarmee wij de positieve waarde van het gezin onder de aandacht willen brengen. De daders zijn het daarmee blijkbaar oneens. Het feit dat ze vervolgens het congresbureau zoveel schade aandoen, geeft wel aan hoe extreem ze zijn. Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.''
Volgens Polinder is het niet voor het eerst dat er bedreigingen worden geuit. Op diverse internetblogs zijn al agressieve teksten geschreven, en de organisatie Autonome Feministische Actie organiseerde al een avond waarop besproken werd hoe ze dit congres onmogelijk zouden kunnen maken. ,,De poster liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Een man, een vrouw en een kind, en op de halzen van de man en de vrouw was een schaar gezet.''
Leuke site hé Geenstijl?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
Liever krakers dan fundamentalistische gggggristenen!
Als je dat een goed idee vind ben je echt niet lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
quote:The declaration however did highlight the:
“Significance of religions and moral values as well as the need for human beings to revert to their Creator in the fight against crime, corruption, drugs and terrorism. We also call upon the people to preserve the institution of the family and protect societies from deviant behaviors.” (Emphasis supplied)
Bekladden maar.quote:Because the overwhelming majority of U.S. states do not recognize same-sex marriages regardless of where they are performed, this Massachusetts law had effectively prevented non residents of this state who were same-sex couples from marrying there. However, now same-sex couples from any state who want to marry can marry in either California or Massachusetts. Accordingly, Massachusetts and California have legalized same-sex marriage for the entire country, even if the couples’ state of residence does not recognize it as legal.
The only way to prevent this particular development is by the passage of a federal statute to this effect or by strengthening the Defense of Marriage Act (DOMA). A fundamental provision of the federal DOMA is that it aims to protect any state from having to automatically recognize a same-sex marriage performed in another state. Ultimately the matter may well end up in the US Supreme Court; but it is clear that the writing is visible on the horizon.
Pro-wattes? Als dit geen fout van de schrijver van dit stuk is, dan laat het wel mooi zien hoe debiel dat reltuig is.quote:pro choise
Ik ken homo 's van mijn werk en uit mijn buurt die daar ook een voorstander van zijn en gewoon onopvallend zonder bombarie willen samenleven. En zoiets dwingt respect af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
Ze zijn dus vooral tegen homo's. Tegen het homohuwelijk en tegen adoptie door same sex partners.
[..]
[..]
Prima actie van deze gasten, gristen tuig als dit dient te worden uitgeroeid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
In de series "links-extremisme" een nieuw zwart topic.
[..]
De rest van het verhaal op: http://www.nd.nl/artikele(...)p-pand-gezinscongres
Uiteraard wordt op indymedia hoog opgegeven over deze terreurdaad.![]()
Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer. De naam van Nederland wordt wederom besmeurd door deze idioten.
![]()
Meer info: http://www.worldcongress.org/WCF5/wcf5.home.htm
En dan nog: als er ergens grote multi-culturele evenementen zijn dan zijn het dit soort congressen wel. Moet je eens kijken naar de 100% arische kraakpanden van die krakers![]()
En ik weet van homo's die graag getrouwd zijn en homo's die graag een kind willen. Waar zit daar de bombarie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik ken homo 's van mijn werk en uit mijn buurt die daar ook een voorstander van zijn en gewoon onopvallend zonder bombarie willen samenleven. En zoiets dwingt respect af.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Harlon het volgende:
[..]
Prima actie van deze gasten, gristen tuig als dit dient te worden uitgeroeid.
Uhu, tuig moet worden aangepakt inderdaad.quote:Polinder benadrukt dat het World Congress of Families religieus neutraal is.
x2quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
De wijsheden zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef teknomist het volgende:
Linkse extremisten of fundi's: het is beide ongedierte.
En dan nog heb ik het idee dat krakers stukken aardiger mensen zijn die meer ophebben met vrijheid dan die amerikaanse ggristenfundi's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef teknomist het volgende:
Linkse extremisten of fundi's: het is beide ongedierte.
ja uit hun website blijkt ook dat ze een ontzettend religieus neutrale beweging zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Uhu, tuig moet worden aangepakt inderdaad.
Zeker, maar die mensen komen uit alle delen van de wereld, family values zijn dus niet voorbehouden aan 'gristentuig'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Harlon het volgende:
[..]
ja uit hun website blijkt ook dat ze een ontzettend religieus neutrale beweging zijn.
http://profam.org/pub/fia/fia_1804.htmquote:Only the ideologically blind would deny that homosexual marriage threatens violence against all the moral and legal traditions that have defined wedlock for millennia. Homosexual activists have themselves asserted that they aim at more than a "mere 'aping'" of heterosexual marriage: they want homosexual marriage to "destabilize marriage's gendered definition by disrupting the link between gender and marriage." They thus value the homosexual wedding ceremony in part because of the "transformation that it makes on the people around us."[7] But the disruptions in marriage and the accompanying transformations of the American people hardly began with homosexuals or homosexual marriage. To those who have been paying attention to what American culture, legislation, and jurisprudence have been doing to wedlock since at least the Sixties, homosexual marriage looks all too much like the coup de grace administered only after numerous judges, educators, therapists, activists, and entertainers have already done their worst.
To recognize how profoundly mainstream American culture had changed the institution of marriage before a single wedding license had been issued to any homosexual couple is to realize that homosexual marriage culminates a decades-long attack, rather than initiates a distinctively new assault.
Dat dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:58 schreef w8jij17 het volgende:
De combinatie van de link naar het Nederlands Dagblad en de reactie van de topicstarter 'Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer.' roept bij mij de vraag op of buachaille zelf geen extremistische christenfundi is, die een verbommetje op z'n heilige hoofdje heeft gehad.
Terreur, aanslag en extremisme... en dat allemaal in 1 zin met wat verf. Pak je woordenboek er eens bij zou ik zeggen. Of ga ff op vakantie naar Israël, misschien dat je dan een beter besef krijgt van die termen.
En dan die zin uit het artikel: 'Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.' Nee, duh! Dat krijg je als je blind bent voor kritiek.
Betrof het zwarte verf dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
(Het correcte gebruik van hoofdletters, leestekens, grammaticale en interpunctieregels vereist studie en is dus een blijk van uitmuntendheid, drang tot onderscheiding en aanvaarding van maatschappelijke normen in hoofde van wie ze beheerst en toepast. Dientengevolge zijn ze uit de tolerante commune van Indymedia verstoten.)quote:actiebrainstorm hiertegen presentatie van de plannen van comite voor zelfbeschikking
De gemiddelde christen erkent het recht van zelfbeschikking van andersdenkenden ook niet. Verbod op drugs, euthanasie, abortus....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Van de terroristische site "Indy-hé-neuk-me-mijn-ouders-hebben-een-lapje-van-ché-gekocht-en-op-mijn-subcultureel-correcte-rugzak-genaaid-media"
[..]
(Het correcte gebruik van hoofdletters, leestekens, grammaticale en interpunctieregels vereist studie en is dus een blijk van uitmuntendheid, drang tot onderscheiding en aanvaarding van maatschappelijke normen in hoofde van wie ze beheerst en toepast. Dientengevolge zijn ze uit de tolerante commune van Indymedia verstoten.)
Boeiend om te zien hoe Indymedia vrome christenen, afkomstig uit alle windstreken en met aandacht voor lichamelijke hygiëne hun recht om zelf te beschikken over vreedzame associatie en vergadering niet erkent. Helaas. Een geloof naleven vergt discipline. Discipline vereist karakter. Karakter wekt jaloezie op bij zij die opgegroeid zijn in de postmoderne leegte van gezinnen gesticht door mei-68-ers. Ergo, anarchisme niet als noodzaak, maar als bevlieging die men samen met de subculturele outfit bij het vuil zet eens men er op uitgekeken is.
Dan moeten ze niet zeiken als ze op dezelfde manier behandeld worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Christenen beweren in tegenstelling tot Indymedia-types e.a. anarchisten dan ook niet dat ze cultureel libertijns zijn.
Toch wel. Christenen beweren dat de overheid bepaalde normen mag doen naleven. Dat betekent niet dat om het even welke normen mogen opgelegd worden. De Christelijke normen zijn de enige correcte grondslag voor een correcte maatschappij, die van de Indymedia-kinders zijn verkeerde. Ergo, een verschil in behandeling is gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeiken als ze op dezelfde manier behandeld worden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Toch wel. Christenen beweren dat de overheid bepaalde normen mag doen naleven. Dat betekent niet dat om het even welke normen mogen opgelegd worden. De Christelijke normen zijn de enige correcte grondslag voor een correcte maatschappij, die van de Indymedia-kinders zijn verkeerde. Ergo, een verschil in behandeling is gerechtvaardigd.
De enige goede moraal is een losse moraal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Toch wel. Christenen beweren dat de overheid bepaalde normen mag doen naleven. Dat betekent niet dat om het even welke normen mogen opgelegd worden. De Christelijke normen zijn de enige correcte grondslag voor een correcte maatschappij, die van de Indymedia-kinders zijn verkeerde. Ergo, een verschil in behandeling is gerechtvaardigd.
Onthoud dan maar dat het nooit te laat is om God te aanvaarden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige goede moraal is een losse moraal.
Bewijs eerst maar dat er een God is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:06 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Onthoud dan maar dat het nooit te laat is om God te aanvaarden.
Ze zijn stinkende verslaafde parasieten die andermans eigendom innemen en vernielen. Doe mij liever 30 gristenfundi's in de straat dan een krakerplaag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan nog heb ik het idee dat krakers stukken aardiger mensen zijn die meer ophebben met vrijheid dan die amerikaanse ggristenfundi's.
Ga dan maar een tijdje in Staphorst wonen, even kijken of je er dan nog zo over denktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ze zijn stinkende verslaafde parasieten die andermans eigendom innemen en vernielen. Doe mij liever 30 gristenfundi's in de straat dan een krakerplaag.
Uit wat voor gezin kom jij ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Disana het volgende:
Deze club heeft gewoon een verborgen agenda. Niet pro-gezin, maar anti homohuwelijk, anti homo-adoptie, anti stamcelonderzoek, anti-abortus, anti-euthanasie.
Er is namelijk helemaal geen reden om waar ook ter wereld aan te nemen dat het gezin onder vuur ligt. Volgens hun eigen site echter wordt het gezin aangevallen door homo's die ook gewoon graag willen trouwen.
Vind jij. En dat mag ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik ken homo 's van mijn werk en uit mijn buurt die daar ook een voorstander van zijn en gewoon onopvallend zonder bombarie willen samenleven. En zoiets dwingt respect af.
Boeiend.... De vijand van m'n vijand is voorlopig m'n vriend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Van de terroristische site "Indy-hé-neuk-me-mijn-ouders-hebben-een-lapje-van-ché-gekocht-en-op-mijn-subcultureel-correcte-rugzak-genaaid-media"
[..]
(Het correcte gebruik van hoofdletters, leestekens, grammaticale en interpunctieregels vereist studie en is dus een blijk van uitmuntendheid, drang tot onderscheiding en aanvaarding van maatschappelijke normen in hoofde van wie ze beheerst en toepast. Dientengevolge zijn ze uit de tolerante commune van Indymedia verstoten.)
Boeiend om te zien hoe Indymedia vrome christenen, afkomstig uit alle windstreken en met aandacht voor lichamelijke hygiëne hun recht om zelf te beschikken over vreedzame associatie en vergadering niet erkent. Helaas. Een geloof naleven vergt discipline. Discipline vereist karakter. Karakter wekt jaloezie op bij zij die opgegroeid zijn in de postmoderne leegte van gezinnen gesticht door mei-68-ers. Ergo, anarchisme niet als noodzaak, maar als bevlieging die men samen met de subculturele outfit bij het vuil zet eens men er op uitgekeken is.
Bewijs dat eens als je wil.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
buachaille, ga je nog reageren of houd je je stil omdat je diep van binnen ook wel inziet dat je het bij het verkeerde eind hebt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:58 schreef w8jij17 het volgende:
De combinatie van de link naar het Nederlands Dagblad en de reactie van de topicstarter 'Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer.' roept bij mij de vraag op of buachaille zelf geen extremistische christenfundi is, die een verbommetje op z'n heilige hoofdje heeft gehad.
Terreur, aanslag en extremisme... en dat allemaal in 1 zin met wat verf. Pak je woordenboek er eens bij zou ik zeggen. Of ga ff op vakantie naar Israël, misschien dat je dan een beter besef krijgt van die termen.
En dan die zin uit het artikel: 'Kennelijk zijn ze niet in staat op een normale manier met ons in gesprek te gaan.' Nee, duh! Dat krijg je als je blind bent voor kritiek.
Lalalala...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef rutger05 het volgende:
Helaas heeft deze organisatie te maken gekregen met dat laffe hufterige tuig in Nederland dat overal mee weg komt en geweld niet schuwt om anderen het zwijgen op te leggen. Zelf gebruiken ze alle mogelijkheden binnen en buiten de wet om hun stem te laten horen.
Ik kan mij goed herinneren dat een tijdje terug ook kraampjes zijn vernield en met urine is gesmeten door hetzelfde slag tuig. Ook toen waren er mensen die dat probeerden goed te praten en dat niet zo erg vonden. Ik hoop dat ze nu eindelijk eens keihard aangepakt worden, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Natuurlijk moet je geen kraampjes vernielen of mensen aanvallen maar als je actie voert voor wat voor doel dan ook is dat natuurlijk wel 'n beetje 't risico van 't vak...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef rutger05 het volgende:
Helaas heeft deze organisatie te maken gekregen met dat laffe hufterige tuig in Nederland dat overal mee weg komt en geweld niet schuwt om anderen het zwijgen op te leggen. Zelf gebruiken ze alle mogelijkheden binnen en buiten de wet om hun stem te laten horen.
Ik kan mij goed herinneren dat een tijdje terug ook kraampjes zijn vernield en met urine is gesmeten door hetzelfde slag tuig. Ook toen waren er mensen die dat probeerden goed te praten en dat niet zo erg vonden. Ik hoop dat ze nu eindelijk eens keihard aangepakt worden, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Niet relevant als het gaat om de openingspost, maar ik zie toch wel een link tussen het commentaar dat je aanlevert en de manier waarop religie in het verleden en heden ten dage zelf ook nog met geweld zieltjes knijpt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bespottelijk om de inquisitie erbij te halen. Totaal niet relevant.
Die vraag is volgens mij al lang beantwoord. Hij heeft er regelmatig blijk van gegeven een fundamentalist te zijn en homoseksualiteit af te keuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:58 schreef w8jij17 het volgende:
roept bij mij de vraag op of buachaille zelf geen extremistische christenfundi is, die een verbommetje op z'n heilige hoofdje heeft gehad.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:35 schreef w8jij17 het volgende:
TS is bij nader inzien ook niet serieus te nemen met zijn extremistische voorliefde voor Israël en PVV.
Nee totaal irrelevant net als je domme persoonlijke aanval, omdat je niet tegen kritiek kunt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:43 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Niet relevant als het gaat om de openingspost, maar ik zie toch wel een link tussen het commentaar dat je aanlevert en de manier waarop religie in het verleden en heden ten dage zelf ook nog met geweld zieltjes knijpt.
Jij wel? Je reactie in dit topic is zo intolerant namelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[..]
Nee totaal irrelevant net als je domme persoonlijke aanval, omdat je niet tegen kritiek kunt.
Dat heb je inderdaad goed gezien. Geenstijl.nl is een verkapt propagandavehikel voor homofiel Nederland. Dat is het al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Leuke site hé Geenstijl?![]()
![]()
De anti-gristelijke campagnes van de homoseksuele zendeling Mutsaerts valt bij figuren zoals jij in vruchtbare grond.
![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wel? Je reactie in dit topic is zo intolerant namelijk.
Ik haal mijn reactie maar even aan. Jij bent van mening dat deze acties heel normaal en maatschappelijk verantwoord zijn en getolereerd moeten worden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:30 schreef rutger05 het volgende:
Nee, alleen is de reactie van rutger buiten proportie. En als hij achter deze groepering staat, dan is hij intolerant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[..]
Ik haal mijn reactie maar even aan. Jij bent van mening dat deze acties heel normaal en maatschappelijk verantwoord zijn en getolereerd moeten worden?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed gezien. Geenstijl.nl is een verkapt propagandavehikel voor homofiel Nederland. Dat is het al vanaf het begin.
Let maar eens op: vrijwel elke minderheidsgroep in Nederland en elke aandachtshoer op televisie wordt door geenstijl aangepakt. Behalve als het om homo's gaat of om een homofiele aandachtshoer, dan is het ineens 'leuk' en moet het kunnen.
Ook in de comments zie je het terug. Als iemand eens iets negatiefs post over homo's, dan is het in de meeste gevallen meteen "weggejorist en opgetieft", of zoiets.
Daar ben ik ook allemaal tegen. So what?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
Ze zijn dus vooral tegen homo's. Tegen het homohuwelijk en tegen adoptie door same sex partners.
[..]
[..]
Bekladden maar.
Buiten proportie? Ik schrijf enkel dat dergelijk tuig keihard aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, alleen is de reactie van rutger buiten proportie. En als hij achter deze groepering staat, dan is hij intolerant.
Ik heb de afgelopen dagen al veel grappige en absurde posts geplaatst. Maar dit is er niet één van. Ik ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]Grappigste en meest absurde post sinds tijden. Als er 1 site homofoob is, dan is het GeenStijl wel.
Ja, en over die mensen van dat foute congres hoor ik je dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Buiten proportie? Ik schrijf enkel dat dergelijk tuig keihard aangepakt moet worden.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef jkdjjsop het volgende:
Tenminste, ik ben niet tegen homo's, maar wel tegen het feit dat homo's overal zo penetrant aanwezig zijn in de media. Er is vrijwel geen hetero meer op televisie te vinden. Alsof alle mannen in Nederland homo zijn!
Tsja als je alleen naar SBS kijkt wel ja, Geer en Goor, verder valt het best mee hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een terechte klacht! Zet de teevee maar eens aan!
Mart Smeets ieeeeeks. Philip Freriks ieeeeks. Pauw en Witteman ieeeeeeeeeeks. Matthijs van Nieuwkerk ieeeeeeeeks. Knevel en van den Brink ieeeeeeeeks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een terechte klacht! Zet de teevee maar eens aan!
Van dit rijtje zijn alleen Mart Smeets en Jeroen Pauw niet homo. Maar die zijn weer bloedirritant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Mart Smeets ieeeeeks. Philip Freriks ieeeeks. Pauw en Witteman ieeeeeeeeeeks. Matthijs van Nieuwkerk ieeeeeeeeks. Knevel en van den Brink ieeeeeeeeks.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Van dit rijtje zijn alleen Mart Smeets en Jeroen Pauw niet homo. Maar die zijn weer bloedirritant.
De enige echte heteromannen op televisie zijn te bezichtigen bij klusprogramma's.
Ik ageerde terecht op die hufterige acties en ben niet verplicht overal expliciet op in te gaan of op te reageren. Het is hoe dan ook erg fout.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en over die mensen van dat foute congres hoor ik je dan weer niet.
Misschien iets minder tv kijken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daar ben ik ook allemaal tegen. So what?
Tenminste, ik ben niet tegen homo's, maar wel tegen het feit dat homo's overal zo penetrant aanwezig zijn in de media. Er is vrijwel geen hetero meer op televisie te vinden. Alsof alle mannen in Nederland homo zijn!
Laat ik dan eens een revolutionaire nieuwe term lanceren:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Buiten proportie? Ik schrijf enkel dat dergelijk tuig keihard aangepakt moet worden.
Niet iedereen doet dat hoor. Alleen bepaalde types hier op fok hebben daar een handje van. Met name enkele linksche types. Die vinden het gewoon leuk om je te jennen en over de rooie te zien gaan, zoals nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef rutger05 het volgende:
Het valt mij vanaf het begin dat ik op Fok kwam al op dat mensen allerlei aannames doen over mijn mening en zaken die feitelijk niet eens in mijn reacties te lezen zijn en proberen deze op mij terug te voeren of voor de voeten te werpen.
Goh, en iedereen is gek behalve jij zeker. Misschien dat het een heel klein beetje komt door de manier waarop je post en waarop je reageert en hoe je reageert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik ageerde terecht op die hufterige acties en ben niet verplicht overal expliciet op in te gaan of op te reageren. Het is hoe dan ook erg fout.
Het valt mij vanaf het begin dat ik op Fok kwam al op dat mensen allerlei aannames doen over mijn mening en zaken die feitelijk niet eens in mijn reacties te lezen zijn en proberen deze op mij terug te voeren of voor de voeten te werpen.
ooh, en ik maar denken dat juist die homo zijn .. het huisje/de tuin mooi aankleden en zo, en ze kunnen nog een hamer vasthouden ook, net als de geëmancipeerde vrouw ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:11 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Van dit rijtje zijn alleen Mart Smeets en Jeroen Pauw niet homo. Maar die zijn weer bloedirritant.
De enige echte heteromannen op televisie zijn te bezichtigen bij klusprogramma's.
Kijk rutger05, dan krijg je zo'n reactie, waarin je doodleuk even wordt medegedeeld dat het allemaal aan jou ligt. Allemaal in de hoop dat je nog verder aan de kook raakt natuurlijk. Daar genieten dit soort figuren echt van. Dat is hun enige doel in het leven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Goh, en iedereen is gek behalve jij zeker. Misschien dat het een heel klein beetje komt door de manier waarop je post en waarop je reageert en hoe je reageert.
Je zet je zelf neer als een christen fundamentalist met zeer conservatieve trekken.
En lulzwaard gevechten met je boyfriend dan?quote:
Flauwekul. Het is ook niet iedereen (daar heb je het al), maar bepaalde mensen die dat elke keer weer doen. Het opvallende is dat deze mensen vaak ook gewoon dom volhouden, ook als je ze vraagt om met bewijs te komen en zij dat niet kunnen leveren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Goh, en iedereen is gek behalve jij zeker. Misschien dat het een heel klein beetje komt door de manier waarop je post en waarop je reageert en hoe je reageert.
Je zet je zelf neer als een christen fundamentalist met zeer conservatieve trekken.
Doe niet zo mal. Intellectuelen doen dat soort dingen niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En lulzwaard gevechten met je boyfriend dan?
Had me wel een beetje een ideaalplaatje gevormd van hoe dat dan gaat
Gelukkig kom ik al langer op Fok.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:26 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk rutger05, dan krijg je zo'n reactie, waarin je doodleuk even wordt medegedeeld dat het allemaal aan jou ligt. Allemaal in de hoop dat je nog verder aan de kook raakt natuurlijk. Daar genieten dit soort figuren echt van. Dat is hun enige doel in het leven.
Hoezo is het flauwekul. Lieg je dan in heel veel van je postings? Dit beeld valt wel degelijk op te maken uit hoe je post. Je bent erg conservatief, hebt sympathie voor de PVV, je bent een eenzijdige fanatieke Israel fan, je hebt weinig op met homo's enz. enz. Dat is hoe je post. Als dat allemaal leugens zijn, dan houdt het op inderdaad maar doe nou niet of je dat soort dingen niet zegt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Flauwekul. Het is ook niet iedereen (daar heb je het al), maar bepaalde mensen die dat elke keer weer doen. Het opvallende is dat deze mensen vaak ook gewoon dom volhouden, ook als je ze vraagt om met bewijs te komen en zij dat niet kunnen leveren.
Lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik al langer op Fok.Van Fok raak ik niet van de kook. Kan mij nog wel steeds verbazen over de domheid en hypocrisie van bepaalde users.
Dat klopt allemaal niet. Zo heb Ik het bijvoorbeeld juist vaak opgenomen voor homo's en aanvallen op homo's in de meest sterke bewoordingen veroordeeld. Dat ik het ook in sterke bewoordingen heb opgenomen voor Ella Vogelaar maakt mij zeker weer een symphatisant van de PvdA.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo is het flauwekul. Lieg je dan in heel veel van je postings? Dit beeld valt wel degelijk op te maken uit hoe je post. Je bent erg conservatief, hebt sympathie voor de PVV, je bent een eenzijdige fanatieke Israel fan, je hebt weinig op met homo's enz. enz. Dat is hoe je post. Als dat allemaal leugens zijn, dan houdt het op inderdaad maar doe nou niet of je dat soort dingen niet zegt.
Hoe kun je dan weten dat homo's penetrant aanwezig zijn in de media? Ligt het dan niet gewoon aan jouw eigen kijkgedrag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:22 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik kijk amper teevee meer. Juist daarom.
Wat heeft dat te maken met de mensen die net als anderen willen kunnen trouwen en misschien zelfs wel een kindje adopteren?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daar ben ik ook allemaal tegen. So what?
Trouwens is voor hetero's. Kinderen krijgen is voor hetero's. Daarover is wat mij betreft geen enkele discussie mogelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de mensen die net als anderen willen kunnen trouwen en misschien zelfs wel een kindje adopteren?
Omdat ik heel soms nog weleens een poging waag om te kijken, en dan zonder uitzondering vrijwel meteen weer geconfronteerd wordt met teeveehomo's en hun debiliserende jostibagger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat homo's penetrant aanwezig zijn in de media? Ligt het dan niet gewoon aan jouw eigen kijkgedrag?
Dat is triest. Gelukkig denkt onze overheid er tegenwoordig anders over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:45 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Trouwens is voor hetero's. Kinderen krijgen is voor hetero's. Daarover is wat mij betreft geen enkele discussie mogelijk.
Correctie: dat is niet triest, maar jij vindt dat triest. En dat is je goed recht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is triest. Gelukkig denkt onze overheid er tegenwoordig anders over.
Lijkt me meer iets voor aanhangers van de Partij van de Dieren om zoiets te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:47 schreef rood_verzet het volgende:
Oh kijk nou: Extreem-rechts heeft een aanslag gepleegd op de Gay Parade. Ze hebben 'homo's gaan naar de hell (een l te veel)' op een brug gezet!
Nou, ik vind het wel triest. Sneu voor je dat je zo achter loopt op de huidige stand van zakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:50 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Correctie: dat is niet triest, maar jij vindt dat triest. En dat is je goed recht.
Ik vind jou triest. En ik vind homofiele aandachtshoeren triest. En ik vind homofielen die toch kinderen willen, ondanks dat dat tegen alle biologische basisprincipes ingaat, triest. En dat is mijn goed recht.
Nu jij weer.
Sneu voor je dat je je zo laat meeslepen met linksche propaganda en denkt dat de wereld er beter op wordt als alle freaks in de wereld hun zin krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel triest. Sneu voor je dat je zo achter loopt op de huidige stand van zaken
Inderdaad, ik ben voor een wereld met een maximum aan (keuze)vrijheid voor het individu ongeacht ras, geslacht, seksuele voorkeur, etcetera. Wie zijn wij om iets tegen te houden of te verbieden als het niemand schaadt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:57 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Sneu voor je dat je je zo laat meeslepen met linksche propaganda en denkt dat de wereld er beter op wordt als alle freaks in de wereld hun zin krijgen.
Freaks?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:57 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Sneu voor je dat je je zo laat meeslepen met linksche propaganda en denkt dat de wereld er beter op wordt als alle freaks in de wereld hun zin krijgen.
Disana, wederom een zeer goede post waar ik het volledig mee eens benquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben voor een wereld met een maximum aan (keuze)vrijheid voor het individu ongeacht ras, geslacht, seksuele voorkeur, etcetera. Wie zijn wij om iets tegen te houden of te verbieden als het niemand schaadt.
Dankjewel freakquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Disana, wederom een zeer goede post waar ik het volledig mee eens ben
Je dacht dat die wel beter wordt als maar een stel freaks het voor het zeggen krijgt .. maw, je ziet wel iets in een totalitaire hegemonie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:57 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
En de overige non-rel categorie homo's, biseksuelen en lesbiennes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Freaks ja. Teeveenichten zijn freaks. Homo's die per se kinderen willen, ook al moeten ze niets van seks met het andere geslacht hebben, zijn freaks.
Waarom vraag je dat? Ik ben toch duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:07 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En de overige non-rel categorie homo's, biseksuelen en lesbiennes?
Ik wens inzage in je denkwijze, want je zegt aan de ene kant "Teevee homo's en kinderwensende homos" en daarna zeg je "Vadsige geperverteerde kontenbonkers".quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Ik ben toch duidelijk genoeg?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:05 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat het niemand schaadt? Weleens aan het kind zelf gedacht? Hoe denk jij dat het is voor zo'n kind, om door twee van die vadsige geperverteerde kontenbonkers te worden opgevoed?
http://www.jmouders.nl/Ni(...)ksueelOuderschap.htmquote:Vooral voor het wel en wee van de kinderen wordt gevreesd, want wat gebeurt er met een kind dat opgroeit met twee moeders? Uit onderzoek blijkt: niet zoveel bijzonders. Ze worden niet vaker homoseksueel dan kinderen die opgroeien bij hetero-ouders. Ze hebben niet meer psychische problemen. Het enige is dat jongens met twee moeders minder agressief gedrag vertonen en dat kan nauwelijks negatief genoemd worden.
Jammer dan voor jou en die christenen met hun dubbele agenda waar het hier over ging: het mag en het kan en het maakt mensen gelukkig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Het homohuwelijk is een walgelijk, pervers gebeuren, dat helemaal niets te maken heeft met een normaal heterohuwelijk. Niets.
Gelukkig is dat zo weer teruggedraaid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dan voor jou en die christenen met hun dubbele agenda waar het hier over ging: het mag en het kan en het maakt mensen gelukkig.
Aan de rechtsongelijkheid en de voordelen die het huwelijk biedt ga je echter voorbij. Het is vooral ook een kwestie van gelijkheid voor paren ongeacht hun seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Culturele liberalen moeten maar eens stoppen met tegenstanders van het homo-huwelijk af te schilderen als mensen die homo's haten of er minstens iets tegen hebben. Het huwelijk is in onze cultuur al sinds mensenheugenis een instituut (geen contract, en zelfs na de Franse revolutie niet louter een contract) dat dient om seksueel verschil te institutionaliseren: van een voorhuwelijkse fase waar seksueel verschil bedreigend is (schaamte, onzekerheid, verlegenheid, zenuwachtigheid, etc.) naar een fase waarin seksueel verschil een plaats heeft gekregen in het instituut van het huwelijk en de dreiging bedwongen is en productief gemaakt wordt: voortplanting. Dit is niet zomaar een detail, maar de kern van het huwelijk.
Dat homoseksuelen eisen dat de samenleving hun relatie sanctioneert met de term huwelijk was te verwachten. Het ligt in de logica van onze postmoderne cultuur om alle instituten te ontmantelen en te vervangen door contracten. Dat het homo-huwelijk gewoon een variant is van het huwelijk is dan ook niet waar. Homoseksualiteit is een kwalitatief ander soort relatie dan heteroseksualiteit. Enkel het tweede type relatie is een verkenning van een radicaal ander fysiek lichaam, met al het onbekende dat daarmee samenhangt. Homoseksualiteit is de verkenning van een lichaam waarmee men al grotendeels bekend is. Het homo-huwelijk geeft de functie van het instituut hetero-huwelijk, en de overgang die daarmee gepaard gaat, dezelfde waardering als de functie van het homo-huwelijk. Dat wil zeggen: het duiden, temmen en productief maken van seksueel verschil wordt gelijkgesteld met de non-functionaliteit van het homo-huwelijk. Indien het homo-huwelijk een gewoon huwelijk wordt, verliest het huwelijk zijn functie en verandert de aard van het een instituut zo radicaal dat het huwelijk dat men opeiste iets wordt waar noch heteroseksuele, noch homoseksuele koppels nog toegang tot hebben.
Duh, het huwelijk is dan ook al lang niet meer 'heilig' .. nooit geweest ook als je de bijbel erbij pakt, met hun bijvrouwen die als handelsgoederen over de toonbank gaan ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Culturele liberalen moeten maar eens stoppen met tegenstanders van het homo-huwelijk af te schilderen als mensen die homo's haten of er minstens iets tegen hebben. Het huwelijk is in onze cultuur al sinds mensenheugenis een instituut (geen contract, en zelfs na de Franse revolutie niet louter een contract) dat dient om seksueel verschil te institutionaliseren: van een voorhuwelijkse fase waar seksueel verschil bedreigend is (schaamte, onzekerheid, verlegenheid, zenuwachtigheid, etc.) naar een fase waarin seksueel verschil een plaats heeft gekregen in het instituut van het huwelijk en de dreiging bedwongen is en productief gemaakt wordt: voortplanting. Dit is niet zomaar een detail, maar de kern van het huwelijk.
Dat homoseksuelen eisen dat de samenleving hun relatie sanctioneert met de term huwelijk was te verwachten. Het ligt in de logica van onze postmoderne cultuur om alle instituten te ontmantelen en te vervangen door contracten. Dat het homo-huwelijk gewoon een variant is van het huwelijk is dan ook niet waar. Homoseksualiteit is een kwalitatief ander soort relatie dan heteroseksualiteit. Enkel het tweede type relatie is een verkenning van een radicaal ander fysiek lichaam, met al het onbekende dat daarmee samenhangt. Homoseksualiteit is de verkenning van een lichaam waarmee men al grotendeels bekend is. Het homo-huwelijk geeft de functie van het instituut hetero-huwelijk, en de overgang die daarmee gepaard gaat, dezelfde waardering als de functie van het homo-huwelijk. Dat wil zeggen: het duiden, temmen en productief maken van seksueel verschil wordt gelijkgesteld met de non-functionaliteit van het homo-huwelijk.
Ja maar wat is je mening over anders geaarden over 't algemeen, want je komt erg haatdragend over moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Het homohuwelijk is een walgelijk, pervers gebeuren, dat helemaal niets te maken heeft met een normaal heterohuwelijk. Niets.
Niks tegenstrijdig. Jouw brein heeft gewoon moeite om volstrekte logica te begrijpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wens inzage in je denkwijze, want je zegt aan de ene kant "Teevee homo's en kinderwensende homos" en daarna zeg je "Vadsige geperverteerde kontenbonkers".
Tegenstrijdig, dus ik wens te weten wat je werkelijk vind want je bent niet duidelijk.
Het heeft alles te maken met liefde .. en was dat niet de essentie van het huwelijk, een liefdesband voor altijd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:
Het gaat om rechtsongelijkheid en dat benoem je niet in je verder wel interessante maar nogal studeerkamerachtige theorie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Dat homoseksuelen eisen dat de samenleving hun relatie sanctioneert met de term huwelijk was te verwachten. Het ligt in de logica van onze postmoderne cultuur om alle instituten te ontmantelen en te vervangen door contracten. Dat het homo-huwelijk gewoon een variant is van het huwelijk is dan ook niet waar. Homoseksualiteit is een kwalitatief ander soort relatie dan heteroseksualiteit. Enkel het tweede type relatie is een verkenning van een radicaal ander fysiek lichaam, met al het onbekende dat daarmee samenhangt. Homoseksualiteit is de verkenning van een lichaam waarmee men al grotendeels bekend is. Het homo-huwelijk geeft de functie van het instituut hetero-huwelijk, en de overgang die daarmee gepaard gaat, dezelfde waardering als de functie van het homo-huwelijk. Dat wil zeggen: het duiden, temmen en productief maken van seksueel verschil wordt gelijkgesteld met de non-functionaliteit van het homo-huwelijk. Indien het homo-huwelijk een gewoon huwelijk wordt, verliest het huwelijk zijn functie en verandert de aard van het een instituut zo radicaal dat het huwelijk dat men opeiste iets wordt waar noch heteroseksuele, noch homoseksuele koppels nog toegang tot hebben.
Ik heb daar geen mening over. Moet ik daar per se een mening over hebben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja maar wat is je mening over anders geaarden over 't algemeen
Waar kom ik haatdragend over? Ik volg je even niet.quote:want je komt erg haatdragend over moet ik zeggen.
Er is niet geknokt. Een beetje leuzen kalken kan niet zoveel kwaad toch. Er is geen fysieke agressie geweest. Verder heb ik er ook niet zoveel mee op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het niet op gristenhonden, maar al helemaal niet op mensen met een knokploegmentaliteit, we wonen godverdomme niet in de republiek van weimar
Bullshitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Dat is geen "aap die uit de mouw komt", dat is gewoon al eeuwen een feit: het huwelijk gaat om reproductie. En nee, ik ben geen gristen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met liefde .. en was dat niet de essentie van het huwelijk, een liefdesband voor altijd?
Of komt nu de aap uit de mouw, de liefde is bijzaak, het gaat eigenlijk om de reproductie ..
Bullshit,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat is geen "aap die uit de mouw komt", dat is gewoon al eeuwen een feit: het huwelijk gaat om reproductie. En nee, ik ben geen gristen.
Ja, het kan wel, maar het loopt negen van de tien keer slecht af, met alle gevolgen van dien voor het kind. Daar ben ik dus ook tegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bullshit,
Je kan prima kinderen maken zonder te trouwen.
ja maar ja maar, huwelijken gaan toch alleen maar slecht omdat men tegenwoordig mag scheiden .. vroegah en zo ging dat allemaal goed, toch, toen waren ze nog gelukkig tot de dood hun scheidde?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, huwelijken gaan altijd goed
Sukkel
Scheiden moet ook onmogelijk gemaakt worden. Dat was het vroeger natuurlijk ook, en met een hele goede reden (de kinderen).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkel
Voor de 18e eeuw trouwden de lagere sociale klassen wel. Zowel voor als na die datum verschilde het huwelijk van de hogere sociale klassen enkel met betrekking tot de vermogensrechtelijke complexiteit van het huwelijk en de pomp and circumstance waar het mee gepaard ging. Wat wel waar is, is dat doorheen de eeuwen sinds de kerstening van onze gebieden er fluctuaties geweest zijn in de mate waarin het huwelijk door de Kerk gesanctioneerd werd, maar dat doet geen afbreuk aan de seculiere functies van het huwelijk of het voorkomen ervan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bullshit
Het huwelijk is een construct waar 2 mensen die geen familie van elkaar zijn tot familie gemaakt worden in de eerste graad. Voor de 18e eeuw trouwden de lagere klassen helemaal niet. Het huwelijk was altijd wat voor rijken en adel, waar erfrecht geregeld diende te worden. Waar wat te verdelen was werd een huwelijk een item. Pas toen in de 18e eeuw de lagere klassen tot iets begonnen te komen begon men daar ook te trouwen.
Het homohuwelijk is daar een logisch gevolg van. Partners die samen wat opbouwen moeten elkaars eerste erfgenaam zijn. Daar gaat het bij een huwelijk om, de rest is romantische humbug
Wat is er volstrekt logisch aan om te walgen van homohuwelijk en adoptie, en te zeggen dat scheiden onmogelijk gemaakt moet worden en al die onzin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:21 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Niks tegenstrijdig. Jouw brein heeft gewoon moeite om volstrekte logica te begrijpen.
Oftewel, je zit weer eens te raaskallen zoals je in dat andere topic ook al deed. En in dat topic heb ik gemerkt dat het geen enkele zin heeft om je tegemoet te komen en meer uitleg te geven, dus zal ik dat hier ook niet meer proberen.
Nee, een kapot huwelijk bij elkaar laten, DAT is goed voor de kinderen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Scheiden moet ook onmogelijk gemaakt worden. Dat was het vroeger natuurlijk ook, en met een hele goede reden (de kinderen).
Een huwelijk ga je aan voor het leven. Mensen die halverwege scheiden, zijn eigenlijk nooit echt getrouwd geweest.
Dat komt door verkrachting van het huwelijk door de Nederlandse overheid. niet door het huwelijk an sich. Het wordt tijd dat de Nederlandse staat ophoudt met het kapen van het huwelijk en het huwelijk gewoon weer overlaat aan de Kerk, etc...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sukkel
Het gezinsevent dat een dekmantel is voor anti-abortusactivisten, anti-homo activisten, anti-samenleven zonder huwelijk-activsiten, enz.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:12 schreef Halcon het volgende:
Zelfs een gezinsevent kan niet doorgaan zonder dat linkse terroristen menen de boel te moeten verzieken. Helaas gedoogt de Nederlandse overheid dit linksch-fascisme.
Het wordt tijd om al het terrorisme, waaronder ook het linksch-terrorisme, met wortel en tak uit te roeien!
Oh my god, dit soort conservatieven gaan anderen dan van fascisme beschuldigenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat komt door verkrachting van het huwelijk door de Nederlandse overheid. niet door het huwelijk an sich. Het wordt tijd dat de Nederlandse staat ophoudt met het kapen van het huwelijk en het huwelijk gewoon weer overlaat aan de Kerk, etc...
En daar gaat het om. Dat je dezelfde rechten kunt claimen als hetero paren als je dat wilt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet trouwen en ben al 20 jaar bij dezelfde vent. Wat dat betreft eis ik dus niks maar het lijkt me niet meer dan rechtvaardig dat het wel zou kunnen. Dat ik net als mijn heteroseksuele broers kan trouwen als ik dat zou willen.
Aanslagen op congressen die in het teken staan van het gezin zijn volgens jou prima een noodzakelijk? Een raar gedachtengoed heb je...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gezinsevent dat een dekmantel is voor anti-abortusactivisten, anti-homo activisten, anti-samenleven zonder huwelijk-activsiten, enz.
Dat daar tegen gedemonstreerd wordt is prima en noodzakelijk.
Jij was toch degene die fascisme prima en noodzakelijk vond?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh my god, dit soort conservatieven gaan anderen dan van fascisme beschuldigen
Precies, ik wil ook zéér zeker niet trouwen met een kerel, maar het recht moet er zijn, ik snap niet wat er zo erg aan is. Ze vallen toch niemand lastig er meequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En daar gaat het om. Dat je dezelfde rechten kunt claimen als hetero paren als je dat wilt.
Ik zie echt het probleem niet.
Die heb je helaas ook ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:22 schreef cultheld het volgende:
subversieve extremisten, die lekker willen rellen, maar de pretentie hebben om het allemaal voor de goede zaak te doen.
Eerder vandaag citeerde ik een stukje van de site van deze figuren. Daar staat letterlijk dat homoseksuelen het traditionele huwelijk bedreigen. En ze strijden aktief voor de intrekking van het homohuwelijk in de twee staten waar het wel mag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, ik wil ook zéér zeker niet trouwen met een kerel, maar het recht moet er zijn, ik snap niet wat er zo erg aan is. Ze vallen toch niemand lastig er mee
Goede zaak dat ze daar voor strijden!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder vandaag citeerde ik een stukje van de site van deze figuren. Daar staat letterlijk dat homoseksuelen het traditionele huwelijk bedreigen. En ze strijden aktief voor de intrekking van het homohuwelijk in de twee staten waar het wel mag.
Ik begrijp niet waarom die mensen zich niet met de sores binnen het heterohuwelijk bezig houden. Genoeg te doen, lijkt me.
Ja precies, maar volgens mij zijn christelijke waarden voor christelijken de norm voor jan en alleman, ook al wil je er niets van weten. Ik snap best dat de normen en waarden beschermd moeten worden, maar waarom alles en iedereen dwingen de christelijke weg van zaken te volgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder vandaag citeerde ik een stukje van de site van deze figuren. Daar staat letterlijk dat homoseksuelen het traditionele huwelijk bedreigen. En ze strijden aktief voor de intrekking van het homohuwelijk in de twee staten waar het wel mag.
Ik begrijp niet waarom die mensen zich niet met de sores binnen het heterohuwelijk bezig houden. Genoeg te doen, lijkt me.
En wat is er mis met het homo-huwelijk .. wat geeft jouw morele perceptie van het geheel meerwaarde boven de perceptie van een ander?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goede zaak dat ze daar voor strijden!
Het zou een betere zaak zijn als de overheid niemand lastig valt en eens stopt met het kapen en verkrachten van het huwelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als hun het huwelijk definiëren als man-vrouw dan is dat helemaal goed, maar ga dan geen mensen lastig vallen die niet volgens hetzelfde 2000 jaar oude boek leven.
Het gaat niet om mijn morele perceptie, het gaat om het huwelijk als instituut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:34 schreef moussie het volgende:
[..]
En wat is er mis met het homo-huwelijk .. wat geeft jouw morele perceptie van het geheel meerwaarde boven de perceptie van een ander?
Kennelijk voelt men zich veilig bij beperking tot de eigen soort en opvattingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja precies, maar volgens mij zijn christelijke waarden voor christelijken de norm voor jan en alleman, ook al wil je er niets van weten. Ik snap best dat de normen en waarden beschermd moeten worden, maar waarom alles en iedereen dwingen de christelijke weg van zaken te volgen.
Als hun het huwelijk definiëren als man-vrouw dan is dat helemaal goed, maar ga dan geen mensen lastig vallen die niet volgens hetzelfde 2000 jaar oude boek leven.
Ja maar wie bepaalt wat het huwelijk is?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zou een betere zaak zijn als de overheid niemand lastig valt en eens stopt met het kapen en verkrachten van het huwelijk.
wtf heeft een huwelijk voor de burgerlijke stand te maken met een huwelijk voor de kerk .. bemoei je lekker met je eigen zaken ipv een meerderheid jouw visie op te leggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zou een betere zaak zijn als de overheid niemand lastig valt en eens stopt met het kapen en verkrachten van het huwelijk.
Nee we verschillen van mening. En het is een beetje raar dat jij, als late binnenkomer, ons nog eens adviseert een post te lezen waarop menigeen allang heeft gereageerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:
We vallen in herhaling. Lees deze post van Groene Ridder nog eens: Links-extremisten plegen aanslagen op gezinscongres
De term "plaats maken van schaamte voor voortplanting" is al zo oud als het boek waarin het huwelijk beschreven word, ga je daar nou werkelijk in het huidige digitale tijdperk nog een definitie voor het huwelijk uit halen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:
We vallen in herhaling. Lees deze post van Groene Ridder nog eens: Links-extremisten plegen aanslagen op gezinscongres
nou als het krijten van wat leuzen op een raam en gebouw een aanslag is hebben de christenfundi's vandaag ook een aanslag gepleegd, ze hebben een leus op een brug gekalktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:
Wat is daar een beetje raar aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee we verschillen van mening. En het is een beetje raar dat jij, als late binnenkomer, ons nog eens adviseert een post te lezen waarop menigeen allang heeft gereageerd.
Dat is goed te praten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:40 schreef moussie het volgende:
[..]
nou als het krijten van wat leuzen op een raam en gebouw een aanslag is hebben de christenfundi's vandaag ook een aanslag gepleegd, ze hebben een leus op een brug gekalkt
Het huwelijk was een verbintenis tussen man en vrouw. Tegenwoordig is het huwelijk compleet verkracht doordat mensen van hetzelfde ras met elkaar in het huwelijk kunnen treden en allerlei mensen in het huwelijk treden, die vervolgens na een blauw maandag gehuwd geweest te zijn weer gaan scheiden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De term "plaats maken van schaamte voor voortplanting" is al zo oud als het boek waarin het huwelijk beschreven word, ga je daar nou werkelijk in het huidige digitale tijdperk nog een definitie voor het huwelijk uit halen?
Daarnaast bestempel ik "jullie" helemaal niet als anti-homo, ik vraag me gewoon af wat er zo verkrachtend is aan gelijkheid in burgerlijke stand.
Het betuttelende, alsof we het niet allang hadden gelezen en ons al een mening hadden gevormd (zoals ook uit de reacties op die post blijkt).quote:
?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het huwelijk was een verbintenis tussen man en vrouw. Tegenwoordig is het huwelijk compleet verkracht doordat mensen van hetzelfde ras met elkaar in het huwelijk kunnen treden en allerlei mensen in het huwelijk treden, die vervolgens na een blauw maandag gehuwd geweest te zijn weer gaan scheiden.
Je vergelijkt nu een samenleving waar geloof als zeer belangrijk werd beschouwd (oud-Nederland) met de huidige samenleving met meer liberale en atheïstische opvattingen. Waarom zou de samenleving zich niet aan deze nieuwe waarden en gewoonten aan mogen passen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het huwelijk was een verbintenis tussen man en vrouw. Tegenwoordig is het huwelijk compleet verkracht doordat mensen van hetzelfde ras met elkaar in het huwelijk kunnen treden en allerlei mensen in het huwelijk treden, die vervolgens na een blauw maandag gehuwd geweest te zijn weer gaan scheiden.
Oh wat aardig van je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
Hetzelfde geslacht bedoelde ik. Dan kun je nu inhoudelijk reageren, Disana.
Omdat het alleen maar zorgt voor dood en verderf. Ik vind het een beetje eng als mensen onder het mom van liberale opvattingen een complete maatschappij willen verkrachten en naar de verdoemenis willen leiden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu een samenleving waar geloof als zeer belangrijk werd beschouwd (oud-Nederland) met de huidige samenleving met meer liberale en atheïstische opvattingen. Waarom zou de samenleving zich niet aan deze nieuwe waarden en gewoonten aan mogen passen?
Ik vind het een beetje eng dat je alles nog definieert met het gebruik van 15e eeuwse terminologie en geschriften en normen.
Dus same-sex marriage leidt tot dood en verderf en verdoemenis? Sorry hoor, maar weet je zeker dat je geen christenfundi bent of iets? Want deze uitspraken zijn echt totaal ongegrond en in mijn ogen een tik fundamentalistisch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar zorgt voor dood en verderf. Ik vind het een beetje eng als mensen onder het mom van liberale opvattingen een complete maatschappij willen verkrachten en naar de verdoemenis willen leiden.
Terwijl het juist een heel goed teken is dat ook homo's door middel van een officiele verbintenis te kennen willen geven dat ze een commitment aangaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus same-sex marriage leidt tot dood en verderf en verdoemenis? Sorry hoor, maar weet je zeker dat je geen christenfundi bent of iets? Want deze uitspraken zijn echt totaal ongegrond en in mijn ogen een tik fundamentalistisch.
Ik heb liever dat het moeilijk is om te scheiden, dan dat je na het zetten van twee kruisjes op een formulier al meteen gescheiden bent. Dan bedenken mensen zich misschien voor ze gaan trouwen en wordt het meer een bewuste keuze in plaats van een opvlieging.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat aardig van je.
Het zijn de (vrijwel uitsluitend hetero) mensen zelf die het huwelijk niet allemaal meer zo serieus nemen. Jij wilt terug naar de tijd voor de jaren vijftig waar de kerk het (zoals nu de sharia) het voor vrouwen uiterst moeilijk maakte te scheiden.
Wat is daar heel goed aan? Ik zie het namelijk niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl het juist een heel goed teken is dat ook homo's door middel van een officiele verbintenis te kennen willen geven dat ze een commitment aangaan.
Ja ik zie 't nut niet zo in van huwelijk tussen man en man, en ik vind 't ook niet iets dat ik ooit zou overwegen te doen. Maar als de keuze er is, wie houd ze tegen, en waarom?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl het juist een heel goed teken is dat ook homo's door middel van een officiele verbintenis te kennen willen geven dat ze een commitment aangaan.
mwah, het komt nogal hypocriet over .. aanslag gillen en aangifte doen, en dan zelf bruggen gaan lopen besmeuren met leuzenquote:
Same-sex marriage is een van de factoren die zorgen voor een (morele) verkrachting van de maatschappij inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dus same-sex marriage leidt tot dood en verderf en verdoemenis? Sorry hoor, maar weet je zeker dat je geen christenfundi bent of iets? Want deze uitspraken zijn echt totaal ongegrond en in mijn ogen een tik fundamentalistisch.
Ik vind keuzevrijheid anders een aardig gezond standpunt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Same-sex marriage is een van de factoren die zorgen voor een (morele) verkrachting van de maatschappij inderdaad.
Ik vind het eng dat iedereen die er gezonde standpunten op na wenst te houden, door jouw liberale entiteit wordt uitgemaakt voor fundamentalist.
Niemand is voor ongelimiteerde keuzevrijheid, ook jij niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik vind keuzevrijheid anders een aardig gezond standpunt.
En ik vind het eng dat humane standpunten worden uitgemaakt voor ongezond .. liefde willen beperken tot man-vrouw .. tjeemig .. dacht dat die universeel was ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Same-sex marriage is een van de factoren die zorgen voor een (morele) verkrachting van de maatschappij inderdaad.
Ik vind het eng dat iedereen die er gezonde standpunten op na wenst te houden, door jouw liberale entiteit wordt uitgemaakt voor fundamentalist.
Ik heb in beginsel geen commentaar op Moslims, zeker niet als ze zich in hun eigen gebied begeven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef moussie het volgende:
[..]
En ik vind het eng dat humane standpunten worden uitgemaakt voor ongezond .. liefde willen beperken tot man-vrouw .. tjeemig .. dacht dat die universeel was ..
en dan hoogstwaarschijnlijk nog commentaar hebben ook op de 'beperkte' moslims
Zolang het geen gevaar oplevert, of dezelfde keuzevrijheid inperkt ben ik geen tegenstander van keuzevrijheid. En ik snap niet hoe twee mannen enige slechte invloed op een van deze twee zijn .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niemand is voor ongelimiteerde keuzevrijheid, ook jij niet.
Niet netjes. Maar het vermoorden van abortusartsen en het ontzeggen van vrouwen van rechten over hun eigen lichaam is ook niet netjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Echt het wordt tijd dat de links-extremistische nesten met wortel en tak worden uitgeroeid, deze terreur kan zo niet langer. De naam van Nederland wordt wederom besmeurd door deze idioten.
![]()
En dan nog: als er ergens grote multi-culturele evenementen zijn dan zijn het dit soort congressen wel. Moet je eens kijken naar de 100% arische kraakpanden van die krakers![]()
Geen gevaar opleveren of keuzevrijheid beperken zijn subjectieve begrippen. Het is lastig om daarvoor exact de grenzen te bepalen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zolang het geen gevaar oplevert, of dezelfde keuzevrijheid inperkt ben ik geen tegenstander van keuzevrijheid. En ik snap niet hoe twee mannen enige slechte invloed op een van deze twee zijn .
Begrijp me niet verkeerd, ik vind 'n huwelijk ook meer iets voor man en vrouw, en ik zal ook nooit met 'n man gaan trouwen, maar ik ga niet beweren dat het in en in slecht is en tot verdoemenis zal leiden. Als ze wensen te trouwen dan gaan ze hun gang maar, zij worden er blij van, en ik ondervind er geen last van.
Win-win situatie wat mij betreft. En daarnaast is trouwen in de kerk toch al uitgesloten voor ze, dus de christelijke wereld raakt er ook niet door 'vervuild' om het maar in deze termen te houden.
Ik niet. Een bepaalde mate van keuzevrijheid is wel gewenst. Dat draagt bij aan het geluksgevoel van mensen. Maar teveel keuzevrijheid leidt tot allerlei perversiteiten. Perversiteiten zoals het homohuwelijk, darkrooms en andere walgelijke seksuele escapades, drugsgebruik en meer van die maatschappij-ontwrichtende ellende.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik vind keuzevrijheid anders een aardig gezond standpunt.
En jij bent de uitgesproken persoon om daar voor te pleiten, met je "geen moslim komt er in", "we sturen ze allemaal het land uit op vlotten" en dergelijke uitspraken. Jou neem ik helemaal niet meer serieus als het op moraliteit aankomt, dus ga me alsjeblieft niet de les lezen over hoe mensen zich behoren te gedragen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Maar sinds de ontkerkelijking en de individualisering in Nederland hebben toegeslagen, lijkt het hier wel een grote perverse bende geworden. Iedereen denkt maar alles te mogen en overal recht op te hebben, daarbij geen enkele acht slaand op [u]het welzijn van de buurman[/u]. Dat kan nooit lang goed blijven gaan.
Ik snap je redenen, maar het gaat niet werken als je het weer moeilijker maakt. Ongelukkige ouders wil je namelijk ook niet hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het moeilijk is om te scheiden, dan dat je na het zetten van twee kruisjes op een formulier al meteen gescheiden bent. Dan bedenken mensen zich misschien voor ze gaan trouwen en wordt het meer een bewuste keuze in plaats van een opvlieging.
Dat is waar, maar dat is niet alleen toe te rekenen aan het in het huwelijk treden van homo's en dergelijke. Dit gebeurt onder elke vorm van geaardheid, afkomst en geloof. Het is eerder een liberalisering van de samenleving dan een direct aan te wijzen oorzaak van homohuwelijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen gevaar opleveren of keuzevrijheid beperken zijn subjectieve begrippen. Het is lastig om daarvoor exact de grenzen te bepalen.
De last is dat het huwelijk niet echt meer serieus te nemen is en dat is een kwalijke zaak. Al die gebroken gezinnen, echtscheidingen, ellende, etc...
Eigen gebied? Wtf is dit nou, alsof de christenen ooit in hun 'eigen gebied' zijn gebleven .. en fyi, dit is Nederland, grotendeels ongelovig, gzd voor de vrije keus die zelfs in de bijbel is vastgelegd, dus ga je religie even elders preken, in je 'eigen gebied' of zo ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb in beginsel geen commentaar op Moslims, zeker niet als ze zich in hun eigen gebied begeven.
Het is wel duidelijk dat jouw wereldbeeld vorm gegeven wordt door SBS en andere pulp media, en niet door enige kennis van zakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik niet. Een bepaalde mate van keuzevrijheid is wel gewenst. Dat draagt bij aan het geluksgevoel van mensen. Maar teveel keuzevrijheid leidt tot allerlei perversiteiten. Perversiteiten zoals het homohuwelijk, darkrooms en andere walgelijke seksuele escapades, drugsgebruik en meer van die maatschappij-ontwrichtende ellende.
De meeste mensen zijn helemaal niet in staat om hun keuzevrijheid op een verstandige en waardige manier ten goede te gebruiken. Maar ze leven er maar een beetje op los, daarbij voor anderen veel overlast en ergernis veroorzakend. Om dat tegen te gaan heeft ooit religie zijn intrede gedaan.
Maar sinds de ontkerkelijking en de individualisering in Nederland hebben toegeslagen, lijkt het hier wel een grote perverse bende geworden. Iedereen denkt maar alles te mogen en overal recht op te hebben, daarbij geen enkele acht slaand op het welzijn van de buurman. Dat kan nooit lang goed blijven gaan.
wat voor last heb jij (of een "buurman") ervan als twee volwassenen uit vrije wil en met plezier sexueel actief zijn in een "darkoom"??? Wie ben jij om dat te bepalen dat dat niet mag??quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik niet. Een bepaalde mate van keuzevrijheid is wel gewenst. Dat draagt bij aan het geluksgevoel van mensen. Maar teveel keuzevrijheid leidt tot allerlei perversiteiten. Perversiteiten zoals het homohuwelijk, darkrooms en andere walgelijke seksuele escapades, drugsgebruik en meer van die maatschappij-ontwrichtende ellende.
De meeste mensen zijn helemaal niet in staat om hun keuzevrijheid op een verstandige en waardige manier ten goede te gebruiken. Maar ze leven er maar een beetje op los, daarbij voor anderen veel overlast en ergernis veroorzakend. Om dat tegen te gaan heeft ooit religie zijn intrede gedaan.
Maar sinds de ontkerkelijking en de individualisering in Nederland hebben toegeslagen, lijkt het hier wel een grote perverse bende geworden. Iedereen denkt maar alles te mogen en overal recht op te hebben, daarbij geen enkele acht slaand op het welzijn van de buurman. Dat kan nooit lang goed blijven gaan.
Je begint weer te raaskallen. Dat heb ik helemaal nergens gezegd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En jij bent de uitgesproken persoon om daar voor te pleiten, met je "geen moslim komt er in", "we sturen ze allemaal het land uit op vlotten" en dergelijke uitspraken.
Nee ik kan 't moeilijk bewijzen nu 't weg gemod is, schuil je er maar weer achter, maar ik heb 't in m'n geheugen gegrift.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:16 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je begint weer te raaskallen. Dat heb ik helemaal nergens gezegd.
Het is niet zo moeilijk aan te tonen dat religie (in welke vorm dan ook) heel wat meer doden en "onplezierige situaties" op haar geweten heeft dan 2 homo's die elkaar ff lekker anaal uitwonen in hun eigen huis of vrienden die besluiten op zaterdagavond lekker een paddo'tje te nemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
wat voor last heb jij (of een "buurman") ervan als twee volwassenen uit vrije wil en met plezier sexueel actief zijn in een "darkoom"??? Wie ben jij om dat te bepalen dat dat niet mag??
Prima? Sorry hoor, maar ik vind de term 'aanslag' zwaar overtrokken .. stel een bushokje is besmeurd met verf, dat is toch ook geen aanslag, dat is gewoon vandalisme ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie dat de TT is gewijzigd. Prima.
In het grote geheel is AIDS eigenlijk een zegen voor de nu al veel te grote wereldbevolking. Je moet er niet aan denken dat Afrika 3 miljard hongerige inwoners zou tellen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Vergeet het "Gebruik geen condooms, want daar krijg je aids van" argument van de Kerk niet.
Bleef het maar bij Afrika, maar in principe wel ja. Ben benieuwd wat er ook gaat gebeuren met dat nieuwe vaccin dat ze ontwikkeld hebben voor Malaria, dat binnen 2 jaar klaar behoort te zijn voor gebruik. Maar inderdaad, dat is 'n minder politiek correct gesprek die we maar beter even buiten beeld latenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het grote geheel is AIDS eigenlijk een zegen voor de nu al veel te grote wereldbevolking. Je moet er niet aan denken dat Afrika 3 miljard hongerige inwoners zou tellen.Maar dat is wel een andere discussie.
Ben ik wel met je eens, maar wat er eerst stond was veel opruiender.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Prima? Sorry hoor, maar ik vind de term 'aanslag' zwaar overtrokken .. stel een bushokje is besmeurd met verf, dat is toch ook geen aanslag, dat is gewoon vandalisme ..
Net als dat bekladden van de brug btw, of is dat ineens ook gepromoveerd tot 'aanslag' ?
Onthouding is beter dan condooms gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Vergeet het "Gebruik geen condooms, want daar krijg je aids van" argument van de Kerk niet.
Het beeld ontstaat dat er gezinnetjes zijn aangevallen met bommen. Dit lijkt inderdaad een wandaad en waarschijnlijk hebben ze hier ook lang over nagedacht om deze grafiti-protest uit te voeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
![]()
Ach een verzetje zo af en toe is ook niks mis mee, en al helemaal niet als 't in een pre-maritale relatie is. Ik spreek nu geen sletterigheid goed, maar seks an sich is geen probleem, en beter dan onthouding in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onthouding is beter dan condooms gebruiken natuurlijk.
Klopt, en mee eens, maar dat laten we even buiten beeld om niemand voor de borst te slaanquote:Al heeft ook AIDS een functie in deze wereld.
De kans op ongewenste zwangerschappen en AIDS is nihil bij onthouding. Daar kan geen voorbehoedsmiddel tegenop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach een verzetje zo af en toe is ook niks mis mee, en al helemaal niet als 't in een pre-maritale relatie is. Ik spreek nu geen sletterigheid goed, maar seks an sich is geen probleem, en beter dan onthouding in mijn ogen.
[..]
Klopt, en mee eens, maar dat laten we even buiten beeld om niemand voor de borst te slaan
Mijn vriendin vindt van niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onthouding is beter dan condooms gebruiken natuurlijk.
En ik ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans op ongewenste zwangerschappen en AIDS is nihil bij onthouding. Daar kan geen voorbehoedsmiddel tegenop.
Klopt, maar de politiek-correctheids brigade zal er snel binnen stormen, en we krijgen binnen twee pagina's een flamewar van hier naar Tokio. Dus het zal weinig baat hebben ben ik bang.quote:Op zich wel een aardige discussie. Zou mooi zijn als we deze eens op het forum zouden mogen voeren.
Klagen/Vragen kan in FBquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef moussie het volgende:
[..]
Prima? Sorry hoor, maar ik vind de term 'aanslag' zwaar overtrokken .. stel een bushokje is besmeurd met verf, dat is toch ook geen aanslag, dat is gewoon vandalisme ..
Net als dat bekladden van de brug btw, of is dat ineens ook gepromoveerd tot 'aanslag' ?
Welnee. Het is alleen zo'n futiele discussie aangezien de mensen in kwestie zich er echt niet door laten sturen. En verder vind ik het onzin onszelf dergelijke regels op te leggen. We zijn mensen, klaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En ik ook nietmaar een beetje 'fun' in het leven is ook niks mis mee wat mij betreft.
[..]
Klopt, maar de politiek-correctheids brigade zal er snel binnen stormen, en we krijgen binnen twee pagina's een flamewar van hier naar Tokio. Dus het zal weinig baat hebben ben ik bang.
Jij gelooft in anarchie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Het is alleen zo'n futiele discussie aangezien de mensen in kwestie zich er echt niet door laten sturen. En verder vind ik het onzin onszelf dergelijke regels op te leggen. We zijn mensen, klaar.
Volgens mij ging het ook meer over het 'inperken' van een te snelle en te grote populatie groei, dat de wereld dat niet kan onderhouden, en dat het op die manier in een bepaalde 'vorm' wel 'goed' is dat in Afrika de mensen bij de bosjes neervallen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Het is alleen zo'n futiele discussie aangezien de mensen in kwestie zich er echt niet door laten sturen. En verder vind ik het onzin onszelf dergelijke regels op te leggen. We zijn mensen, klaar.
Van mij mag dat gezegd worden hoor, ik vind ook dat mensen (wherever) zich teveel voortplanten. Maar ik denk alleen niet dat dat opgelost zou zijn als Afrikanen bij bosjes omvallen door AIDS.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ook meer over het 'inperken' van een te snelle en te grote populatie groei, dat de wereld dat niet kan onderhouden, en dat het op die manier in een bepaalde 'vorm' wel 'goed' is dat in Afrika de mensen bij de bosjes neervallen.
Je vergeet dat de westelijke wereld ook geen condooms of ander bescherming tegen ziekten/zwangerschappen zou mogen gebruiken volgens de katholieke fundi's, en sommige puristen vinden zelfs vaccinaties te ver gaan ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij ging het ook meer over het 'inperken' van een te snelle en te grote populatie groei, dat de wereld dat niet kan onderhouden, en dat het op die manier in een bepaalde 'vorm' wel 'goed' is dat in Afrika de mensen bij de bosjes neervallen.
Maar seks voor het huwelijk maakt het huwelijk dus net zo goed kapot als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Laat anderen met rust en je wordt met rust gelaten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het niet op gristenhonden, maar al helemaal niet op mensen met een knokploegmentaliteit, we wonen godverdomme niet in de republiek van weimar
Van mij mogen ze, hoewel het mij wel weer geld kost als ze in de ziektewet komen. Dilemma's dilemma's.. het is ook altijd wat in deze wereld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Je vergeet dat de westelijke wereld ook geen condooms of ander bescherming tegen ziekten/zwangerschappen zou mogen gebruiken volgens de katholieke fundi's, en sommige puristen vinden zelfs vaccinaties te ver gaan ..
Oh nee dat was de insteek ook niet, het ging er meer om dat als AIDS en Malaria wegvallen, er meer blijven leven en dat ze dan dood zullen gaan aan hongersnood. Of dat de rest van de wereld in de problemen komt door overbevolking en voedsel/water tekorten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag dat gezegd worden hoor, ik vind ook dat mensen (wherever) zich teveel voortplanten. Maar ik denk alleen niet dat dat opgelost zou zijn als Afrikanen bij bosjes omvallen door AIDS.
Dit congres is vooral een congres tegen mensen die een andere kijk op samenleven en liefde hebben dan de fundamentelistische standaard van de Bijbel. Dit is een uitermate conservatief congres waar veel commentaar op was geweest als het van moslimzijde in Nederland was gehouden. Het zijn zeer fundamentalistsche krachten, gevoed door christelijk en republikeins rechts in Amerika. Van die mensen die vinden dat je geen abortus moet laten plegen als een meisje van 14 verkracht is, die vinden dat Aids een straf van God is en die menen dat homoseksualiteit van de duivel afkomstig is etcetera Ik vind het heel goed dat daar tegen geageerd wordt en dat er wat leuzen neergekalkt worden, mijn hemel. De christelijke anti abortus organisaties en anti homoorganisaties in Amerika, waar dit congres nauw mee verweven is, passen veel agressievere methoden toe, tot moorden aan toe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aanslagen op congressen die in het teken staan van het gezin zijn volgens jou prima een noodzakelijk? Een raar gedachtengoed heb je...
Huh .. wat kost jou geld als wie in de ziektewet komt? Zelfs al zitten ze in dat potje van gewetensbezwaarden, ze betalen nog steeds hun eigen premiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, hoewel het mij wel weer geld kost als ze in de ziektewet komen. Dilemma's dilemma's.. het is ook altijd wat in deze wereld.![]()
Een scenario waarin de bevolking wordt voorgelicht en beschermd door vaccinaties en voorbehoedmiddelen, en dan voorgelicht door mensen met een oprecht interesse voor de mens , humanitair ipv christelijk .. oplossingen ipv idiote regels die the same old in stand houden .. is dat ook nog een optie?quote:Oh nee dat was de insteek ook niet, het ging er meer om dat als AIDS en Malaria wegvallen, er meer blijven leven en dat ze dan dood zullen gaan aan hongersnood. Of dat de rest van de wereld in de problemen komt door overbevolking en voedsel/water tekorten.
Dat is waar, maar zodra ze geen inkomen meer hebben behalve de ziektewet of uitkering door hun toestand, kost het de samenleving wel geld. Daarnaast is het een verlies van werkkracht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh .. wat kost jou geld als wie in de ziektewet komt? Zelfs al zitten ze in dat potje van gewetensbezwaarden, ze betalen nog steeds hun eigen premie
[..]
Zolang het het huidige economische systeem en de 'rijkdom' van het westen niet aantast vind ik dat ook een optie. Als het een kostenpost gaat worden, dan vind ik het niet zo wenselijk nee.quote:Een scenario waarin de bevolking wordt voorgelicht en beschermd door vaccinaties en voorbehoedmiddelen, en dan voorgelicht door mensen met een oprecht interesse voor de mens , humanitair ipv christelijk .. oplossingen ipv idiote regels die the same old in stand houden .. is dat ook nog een optie?
Wil je op deze manier voor jezelf recht praten dat jij niets te neuken hebt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:35 schreef Halcon het volgende:
Dat moet ieder voor zich weten, maar in het kader van het voorkomen van ongewenste zwangerschappen en het voorkomen van besmettingen kan onthouding zeker wel een functie hebben.
Dat zegt genoeg over die linkse brigade.
Een aanslag noemt ie datquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aanslagen op congressen die in het teken staan van het gezin zijn volgens jou prima een noodzakelijk? Een raar gedachtengoed heb je...
Wat is de waarde van het huwelijk als instituut dan exact, en waarin wordt dat instituut bedreigd door een homo huwelijk? Welke schade levert dat dan op?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn morele perceptie, het gaat om het huwelijk als instituut.
Het homohuwelijk zorgt voor dood en verderf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar zorgt voor dood en verderf. Ik vind het een beetje eng als mensen onder het mom van liberale opvattingen een complete maatschappij willen verkrachten en naar de verdoemenis willen leiden.
Ik vind het nogal brutaal dat jij denkt de wijsheid in pacht te hebben om voor anderen te spreken inzake de moraal die we er op na dienen te houden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het vroeger allemaal fantastisch was he, toen de kerkbanken vol zaten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Man, je hebt geen flauw benul van anarchie. Hou toch opquote:
quote:
Blijft de vraag staan: dus fascisme is prima volgens jou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit congres is vooral een congres tegen mensen die een andere kijk op samenleven en liefde hebben dan de fundamentelistische standaard van de Bijbel. Dit is een uitermate conservatief congres waar veel commentaar op was geweest als het van moslimzijde in Nederland was gehouden. Het zijn zeer fundamentalistsche krachten, gevoed door christelijk en republikeins rechts in Amerika. Van die mensen die vinden dat je geen abortus moet laten plegen als een meisje van 14 verkracht is, die vinden dat Aids een straf van God is en die menen dat homoseksualiteit van de duivel afkomstig is etcetera Ik vind het heel goed dat daar tegen geageerd wordt en dat er wat leuzen neergekalkt worden, mijn hemel. De christelijke anti abortus organisaties en anti homoorganisaties in Amerika, waar dit congres nauw mee verweven is, passen veel agressievere methoden toe, tot moorden aan toe.
Nee hoor. Jij wel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wil je op deze manier voor jezelf recht praten dat jij niets te neuken hebt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijft de vraag staan: dus fascisme is prima volgens jou?
Ik citeer de OP. Beter lezen graag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een aanslag noemt ie dat![]()
Waarom verkracht je de waarheid?
[..]
Als men de term huwelijk er niet aan zou verbinden en de overheid zich er niet bezig mee zou houden, dan zou men al een heel eind zijn.quote:Wat is de waarde van het huwelijk als instituut dan exact, en waarin wordt dat instituut bedreigd door een homo huwelijk? Welke schade levert dat dan op?
Zou je tegen een homohuwelijk zijn als we het een andere naam zouden geven? Waar ligt de grens wat jou betreft?
[..]
Indirect wel. Dat moeten we inderdaad zien te voorkomen.quote:Het homohuwelijk zorgt voor dood en verderf?
Holy shitDat moeten we voorkomen.
[..]
Ik mag mijn mening geven op een forum als dit. Als jij daar problemen mee hebt, dan zegt dat vooral wat over jouw bekrompen denkbeelden.quote:Ik vind het nogal brutaal dat jij denkt de wijsheid in pacht te hebben om voor anderen te spreken inzake de moraal die we er op na dienen te houden.
[..]
Ik zeg nergens dat het vroeger allemaal fantastisch was. Wat wel zo is dat het vroeger in sommige opzichten veel beter was.quote:Jij denkt echt dat het vroeger allemaal fantastisch was he, toen de kerkbanken vol zaten?
Hilarisch![]()
Aan jouw vrijheid om je de vernieling in te helpen op kosten van de belastingbetaler, komt ooit nog weleens een eind.quote:Minder grappig is dat je mijn vrijheid om een jointje te roken zomaar op één hoop gooit met onverschilligheid. Ik vind het nogal onverschillig overkomen![]()
Opzouten dan.quote:Met jou ben ik verder wel klaar eigenlijk.
[..]
Reageer jij eens inhoudelijk. Van al je punten is er niet eentje inhoudelijk te noemen. Failed.quote:Man, je hebt geen flauw benul van anarchie. Hou toch op
Het lijkt er namelijk op alsof je het goed praat. Het is geoorloofd als het gericht is tegen mensen die er een mening op nahouden die jou niet aanstaat....quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, natuurlijk niet. Hoe kom je erbij?
Gezien zijn achtergrond vind ik dat een retorische vraag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijft de vraag staan: dus fascisme is prima volgens jou?
Een antwoord verwacht ik inderdaad niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Gezien zijn achtergrond vind ik dat een retorische vraag.
Jij begon over "geen regels" ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Argumentatietruc, het ging over onthouding versus vrije seksualiteit.
Als het gaat over seksualiteit hoeven er dus geen regels te zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Over seksualiteit.
Je debatteert erg onzuiver.
Leer eens in context lezen door die zwartwitte bril af te zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het gaat over seksualiteit hoeven er dus geen regels te zijn?
Leer jij eens inhoudelijk te reageren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Leer eens in context lezen door die zwartwitte bril af te zetten.
Ik heb in dit topic niet anders gedaan, en jij komt laat binnen en verwacht dat we het nog even voor je overdoenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leer jij eens inhoudelijk te reageren.
Jij bemoeit je met het leven van een ander, jij probeert jouw normen en waarden op te leggen aan iemand die er een andere mening op na houdt, daar begint het mee, dus wie is hier nou de fascist?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt er namelijk op alsof je het goed praat. Het is geoorloofd als het gericht is tegen mensen die er een mening op nahouden die jou niet aanstaat....
Geldt er een verplichting om vanaf de 1e post op post te zijn ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic niet anders gedaan, en jij komt laat binnen en verwacht dat we het nog even voor je overdoen
De fascist is in dit geval degene die de ´aanslag´ goedkeurt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:50 schreef moussie het volgende:
[..]
Jij bemoeit je met het leven van een ander, jij probeert jouw normen en waarden op te leggen aan iemand die er een andere mening op na houdt, daar begint het mee, dus wie is hier nou de fascist?
Bemoei je lekker met je eigen zaken en er is geen reden om muren en ramen te bekladden
Voorspelbaar dat je zo reageert. Immers, verslaafden die kritiek krijgen op hun 'habit' beginnen altijd zo om zich heen te slaan. Daar is niks verrassends of indrukwekkends aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jij denkt echt dat het vroeger allemaal fantastisch was he, toen de kerkbanken vol zaten?
Hilarisch![]()
Minder grappig is dat je mijn vrijheid om een jointje te roken zomaar op één hoop gooit met onverschilligheid. Ik vind het nogal onverschillig overkomen![]()
Met jou ben ik verder wel klaar eigenlijk.
Waarom hoop je dat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:42 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik hoop echt heel hard dat Halcon een potje aan het trollen is.
Wat is er eng aan orde, fatsoen en moreel verantwoord gedrag?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Omdat je anders hele enge denkbeelden hebt imo.
Jij geeft aan te willen bepalen wat mensen wel en niet mogen doen, ook al heb je er zelf totaal geen last van. Waarom steekt het je nou echt dat homo's mogen trouwen? Daar wordt jij toch niks minder van? Kom nou alsjeblieft niet aan met dingen als 'uit traditie' want dat is wel het slechtste argument om iets hetzelfde te willen houden. Ik vind dat je mensen zo vrij mogelijk moet laten. Religie hoort in de huiskamer, niet daarbuiten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er eng aan orde, fatsoen en moreel verantwoord gedrag?
Dus het wetboek is sowieso eng? Het wetboek bepaalt immers wat mensen wel mogen doen en wat mensen niet mogen doen. Een kortzichtige gedachte heb je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:02 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij geeft aan te willen bepalen wat mensen wel en niet mogen doen, ook al heb je er zelf totaal geen last van. Waarom steekt het je nou echt dat homo's mogen trouwen? Daar wordt jij toch niks minder van? Kom nou alsjeblieft niet aan met dingen als 'uit traditie' want dat is wel het slechtste argument om iets hetzelfde te willen houden. Ik vind dat je mensen zo vrij mogelijk moet laten. Religie hoort in de huiskamer, niet daarbuiten.
Ik zeg zo vrij mogelijk, natuurlijk moet iemand die een ander overvalt duidelijk gestraft worden, of iemand die iemand anders vermoord etc. De overgrote meerderheid van de wetten gaat ook over situaties waarin een ander aantoonbaar benadeeld is. Jij komt alleen maar met onderbuikgevoelens over waarom iets slecht is. Er moet wat mij betreft altijd een duidelijke reden zijn voor een verbod, dus met goede argumentatie. Is die argumentatie gebrekkig of subjectief, dan is het verbod wat mij betreft niet nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus het wetboek is sowieso eng? Het wetboek bepaalt immers wat mensen wel mogen doen en wat mensen niet mogen doen. Een kortzichtige gedachte heb je.
HOEZO heb jij er last van dan? Moreel verval en ander van dat soort onzin argumenten? Of dat je je op je tenen getrapt voelt omdat homo's ook mogen trouwen? Kom nou eens met concrete, serieuze argumenten.quote:Al eerder is aangetoond dat niet-homo´s er wel last van hebben als homo´s met elkaar trouwens en jij hebt daar geen argumenten tegen.
Definieer zo vrij mogelijk of hangt dat per situatie af van jouw standpunten? Zoals gezegd: al eerder is aangetoond dat het homohuwelijk schade veroorzaakt bij andere mensen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik zeg zo vrij mogelijk, natuurlijk moet iemand die een ander overvalt duidelijk gestraft worden, of iemand die iemand anders vermoord etc. De overgrote meerderheid van de wetten gaat ook over situaties waarin een ander aantoonbaar benadeeld is. Jij komt alleen maar met onderbuikgevoelens over waarom iets slecht is.
Wat voor nadelige effecten merk jij dat jouw overbuurmeisje er een losse seksuele moraal op na houdt? Heb jij er last van als ik een paddo zou gebruiken of me helemaal lam zuip? Zolang ik dat in mijn eigen huiskamer doe kun jij daar onmogelijk last van hebben.
[..]
HOEZO heb jij er last van dan? Moraal verval en ander van dat soort onzin argumenten? Of dat je je op je tenen getrapt voelt omdat homo's ook mogen trouwen? Kom nou eens met concrete, serieuze argumenten.
Precies wat ik zeg, zolang een ander er niet aantoonbaar last van heeft. Ik zal je nog maar een keer vragen om goede, verdedigbare redenen te verzinnen waarom jij last hebt van homo's die trouwen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Definieer zo vrij mogelijk of hangt dat per situatie af van jouw standpunten? Zoals gezegd: al eerder is aangetoond dat het homohuwelijk schade veroorzaakt bij andere mensen.
Gelukkig zorgt een verbod op alcohol dat er geen alcoholisten meer zijnquote:Van jouw alcoholisme heb ik last. Alcoholisme zorgt voor een lagere APT, meer uitkeringstrekkers en dat kost mij belastinggeld. In die zin heb ik er zeker last van. Een Nederlander betaalt sloten belasting en een groot deel van al die belastinggelden wordt verspild aan uitkeringen, kansloze immigranten, homo´s, multikul, subsidies, etc...
Ik had het al aangepastquote:Moreel (en niet moraal) verval is wel degelijk een argument. Kijk eens om je heen, kom eens buiten je provinciale gehucht en zie dat het erg slecht gesteld is met Nederland.
Mooi verhaal, maar wat heeft dat met homofilie te maken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Halcon het volgende:
Het instituut huwelijk is compleet vernaggeld, dat is al meer dan erg genoeg. Is ook al minimaal driehonderd keer gezegd in dit topic, maar kennelijk is het je gewoonte om eerst te blaten en dan even snel wat flarden van de discussie te lezen.
Kom eens met een inhoudelijke reactie in plaats van een niet-steekhoudende one-liner.
De lossere seksuele moraal mits het veilen en in overeenstemming gebeurd... Dat is dus niet het geval. Het aantal zedenmisdrijven in NL is schrikbarend hoog, maar liefst 12% van de vrouwen in de steden is weleens verkracht en het aantal HIV-besmettingen was in A´dam ook stijgende geloof ik. Het lijkt af en toe net een 3e wereld land.
Het toenemend aantal scheidingen is een slechte zaak, ook voor kinderen. Of wil je dat ontkennen?
Dat heb je al vaker gezegt, en dat heb ik ook gelezen. Ik vind het echter een compleet bullshit argument. Dat is nou precies waar ik het net over had. Jij klampt vast aan jouw oude definitie van wat een huwelijk in jouw ogen zou moeten zijn en concludeerd daaruit dat het 'instituut' huwelijk compleet vernaggeld is. Bovendien ga je er aan voorbij dat een huwelijk ook voordelen (financieel, juridisch) kan hebben en dat het niet helemaal eerlijk is als alleen hetero's daar recht op zouden hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:26 schreef Halcon het volgende:
Het instituut huwelijk is compleet vernaggeld, dat is al meer dan erg genoeg. Is ook al minimaal driehonderd keer gezegd in dit topic, maar kennelijk is het je gewoonte om eerst te blaten en dan even snel wat flarden van de discussie te lezen.
Kom eens met een inhoudelijke reactie in plaats van een niet-steekhoudende one-liner.
Gelukkig komen verkrachtingen in godvrezende landen die nog geen moreel verval hebben niet voor. Ook HIV of andere SOA voorkom je niet door mensen te verbieden seks te hebben (want dat kun je toch niet). Dat kan alleen door voorlichting te geven. Dat gebeurt ook steeds meer. De voorlichting wordt beter en steeds meer mensen (vooral jongeren) laten zich testen op SOA.quote:De lossere seksuele moraal mits het veilen en in overeenstemming gebeurd... Dat is dus niet het geval. Het aantal zedenmisdrijven in NL is schrikbarend hoog, maar liefst 12% van de vrouwen in de steden is weleens verkracht en het aantal HIV-besmettingen was in A´dam ook stijgende geloof ik. Het lijkt af en toe net een 3e wereld land.
Voor stellen met kinderen kan het inderdaad heel vervelend zijn als papa en mama gaan scheiden, maar is het wel leuk om te leven met ouders die elkaar niet kunnen uit staan en constant knallende ruzie hebben? Mensen scheiden over het algemeen echt niet zomaar. Meestal zit er een hoop echt fout en dan denk ik inderdaad dat het beter is om te scheiden. Dat de sociale druk om niet te scheiden is weg gevallen kan ik alleen maar toejuichen.quote:Het toenemend aantal scheidingen is een slechte zaak, ook voor kinderen. Of wil je dat ontkennen?
Het zijn allemaal factoren die bijdragen aan het morele en economische verval van West-Europa.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar wat heeft dat met homofilie te maken?
Het lastige aan moraal is dat het persoonlijk is, jij kan er heel erg mee zitten hoe het nu is, terwijl feministische vrouwen en homo's er juist heel blij mee zijn. Ik persoonlijk ben blij dat religie steeds minder te zeggen krijgt, en ik juich dat ook ten volste toe.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn allemaal factoren die bijdragen aan het morele en economische verval van West-Europa.
Dat inderdaad. Nederland wordt in zoveel landen (stiekem) benijd omdat wij het homohuwelijk hebben, het goed werkende softdrugsbeleid, wetten over euthanasie, abortuswetgeving en ga zo maar door. Maar nee, het relifundi gedeelte van Nederland wil weer terug naar de middeleeuwen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:35 schreef Disana het volgende:
Ik zie het homohuwelijk als iets waar Nederland trots op mag zijn.
Wat jij vindt van het argument, vind ik niet zo relevant. Sowieso heb je nog geen enkel steekhoudend argument geleverd waaruit zou moeten blijken dat het eventueel bullshit zou zijn. Niet dat het bullshit is, maar je probeert het niet eens met argumenten. Dat geeft al wel aan hoe kansloos je missie is in dit topic. Ook de financiele en juridische voordelen zijn niet relevant. Die lijken relevant te zijn doordat de overheid het huwelijk heeft gekaapt en verkracht. Als de overheid daarmee stopt, is het hele financiele, juridische en fiscale argument in een klap ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gezegt, en dat heb ik ook gelezen. Ik vind het echter een compleet bullshit argument. Dat is nou precies waar ik het net over had. Jij klampt vast aan jouw oude definitie van wat een huwelijk in jouw ogen zou moeten zijn en concludeerd daaruit dat het 'instituut' huwelijk compleet vernaggeld is. Bovendien ga je er aan voorbij dat een huwelijk ook voordelen (financieel, juridisch) kan hebben en dat het niet helemaal eerlijk is als alleen hetero's daar recht op zouden hebben.
[..]
Gelukkig komen verkrachtingen in godvrezende landen die nog geen moreel verval hebben niet voor. Ook HIV of andere SOA voorkom je niet door mensen te verbieden seks te hebben (want dat kun je toch niet). Dat kan alleen door voorlichting te geven. Dat gebeurt ook steeds meer. De voorlichting wordt beter en steeds meer mensen (vooral jongeren) laten zich testen op SOA.
[..]
Voor stellen met kinderen kan het inderdaad heel vervelend zijn als papa en mama gaan scheiden, maar is het wel leuk om te leven met ouders die elkaar niet kunnen uit staan en constant knallende ruzie hebben? Mensen scheiden over het algemeen echt niet zomaar. Meestal zit er een hoop echt fout en dan denk ik inderdaad dat het beter is om te scheiden. Dat de sociale druk om niet te scheiden is weg gevallen kan ik alleen maar toejuichen.
In welk opzichte draagt homofilie bij aan het morele en economische verval van West-Europa? Naar welke tijd wil je terug toen dat verval er niet was?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn allemaal factoren die bijdragen aan het morele en economische verval van West-Europa.
Ik weet dat je in Amerika woont en dat homofilie daar met hand en tand bestreden wordt, maar laat de argumentatie van moreel verval alsjeblieft daar. Dat is totale bs namelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de hele wereld gek is, behalve Nederland. De waarheid is toch net even anders, dude.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nederland wordt in zoveel landen (stiekem) benijd omdat wij het homohuwelijk hebben, het goed werkende softdrugsbeleid, wetten over euthanasie, abortuswetgeving en ga zo maar door. Maar nee, het relifundi gedeelte van Nederland wil weer terug naar de middeleeuwen.
Dat zijn allemaal zeer goede kanten van ons land. Soms vergeet ik dat wel eens als ik Ab Klink of Balkenende of Rouvoet zie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Nederland wordt in zoveel landen (stiekem) benijd omdat wij het homohuwelijk hebben, het goed werkende softdrugsbeleid, wetten over euthanasie, abortuswetgeving en ga zo maar door. Maar nee, het relifundi gedeelte van Nederland wil weer terug naar de middeleeuwen.
Pedofielen zullen ook blij zijn als gedwongen kinderprostitutie wordt gelegaliseerd. Dat juich je dan zeker ook ten volste toe?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het lastige aan moraal is dat het persoonlijk is, jij kan er heel erg mee zitten hoe het nu is, terwijl feministische vrouwen en homo's er juist heel blij mee zijn. Ik persoonlijk ben blij dat religie steeds minder te zeggen krijgt, en ik juich dat ook ten volste toe.
Je blijft maar draaien en proberen het topic naar je hand te zetten. Ga eens inhoudelijk in op wat mensen je aandragen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pedofielen zullen ook blij zijn als gedwongen kinderprostitutie wordt gelegaliseerd. Dat juich je dan zeker ook ten volste toe?
Nee hoor, Nederland heeft zeker ook zijn negatieve kanten. De kanten die ik echter net opnoemde zijn dingen waar we in mijn ogen heel trots op mogen zijn. Ik heb een tijdje in de VS gewoond, daar zijn er dingen die beter geregeld zijn maar ook dingen die een stuk slechter geregeld zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de hele wereld gek is, behalve Nederland. De waarheid is toch net even anders, dude.
Korte termijn-denken is je niet vreemd. Op langere termijn zorgt een lossere moraal alleen maar voor ellende, dood en verderf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In welk opzichte draagt homofilie bij aan het morele en economische verval van West-Europa? Naar welke tijd wil je terug toen dat verval er niet was?
Als homo's trouwen en ze zich daar gelukkig bij voelen is dat toch goed. Mensen moeten toch gelukkig zijn? Dat leidt immers tot een gelukkige samenleving.
Anders zet je homo's en feministische vrouwen even op dezelfde plek als pedo'squote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pedofielen zullen ook blij zijn als gedwongen kinderprostitutie wordt gelegaliseerd. Dat juich je dan zeker ook ten volste toe?
Laat het opvoeden van kinderen alsjeblieft gewoon over aan papa en mama en niet aan een of andere militante pottenbrigade.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik weet dat je in Amerika woont en dat homofilie daar met hand en tand bestreden wordt, maar laat de argumentatie van moreel verval alsjeblieft daar. Dat is totale bs namelijk.
Laat mijn met elkaar getrouwde vriendinnen alsjeblieft hun kind met liefde opvoeden, zonder jouw morele gezwets te moeten aanhoren.
Het zijn allemaal afwijkende zaken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Anders zet je homo's en feministische vrouwen even op dezelfde plek als pedo's
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je blijft maar draaien en proberen het topic naar je hand te zetten. Ga eens inhoudelijk in op wat mensen je aandragen.
Religie heeft voor meer dood en verderf gezorgt dan een lossere moraal (zelfs op extreem lange termijn) ooit zou kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Korte termijn-denken is je niet vreemd. Op langere termijn zorgt een lossere moraal alleen maar voor ellende, dood en verderf.
Wat leuk dat je SBS noemtquote:Nederland is bezig met beetje bij beetje kopje onder te gaan en de doorsnee Nederlander heeft dat totaal niet in de gaten. Sterker nog: de doorsnee SBS6-sjaak is zelfs trots op de factoren die er voor zorgen dat Nederland uiteindelijk zal verworden tot een poel van ellende, dood en verderf.
Het verschil is dat de VS er straks weer bovenop komt en dat voor Nederland de ellende nog niet eens goed en wel begonnen is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland heeft zeker ook zijn negatieve kanten. De kanten die ik echter net opnoemde zijn dingen waar we in mijn ogen heel trots op mogen zijn. Ik heb een tijdje in de VS gewoond, daar zijn er dingen die beter geregeld zijn maar ook dingen die een stuk slechter geregeld zijn.
Jouw discussie is juist zeer onzuiver. Je reageert voortdurend met wisselende stellingen ongeacht wat er werd geschreven. Zo kun je wel aan de gang blijven (wat je ook doet), maar het maakt de discussie er niet interessanter op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens beginnen met inhoudelijk te discussieren i.p.v. steeds de persoonlijke aanval te kiezen. Over onzuivere discussie voeren gesproken...
Heb je ook argumenten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:44 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Religie heeft voor meer dood en verderf gezorgt dan een lossere moraal (zelfs op extreem lange termijn) ooit zou kunnen.
[..]
Wat leuk dat je SBS noemt. SBS is zo'n beetje van hetzelfde niveau als FOX, waar zo ongeveer heel de VS aan verslaafd is.
Dat is het verschil inderdaad, jij staart je blind op papa en mama die desnoods hun kind voor prostitutie vrijgeven, zolang er maar een papa en een mama zijn. Ik denk dat de liefde voor een kind de leidraad moet zijn, ongeacht de geaardheid van de ouders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat het opvoeden van kinderen alsjeblieft gewoon over aan papa en mama en niet aan een of andere militante pottenbrigade.
Dit is wederom een totaal niet inhoudelijke bijdrage van je. Chapeau hoor. Het moet niet meevallen om tientallen postings te doen in een discussie zonder een enkele keer iets inhoudelijks te melden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw discussie is juist zeer onzuiver. Je reageert voortdurend met wisselende stellingen ongeacht wat er werd geschreven. Zo kun je wel aan de gang blijven (wat je ook doet), maar het maakt de discussie er niet interessanter op.
Het zijn anders allebei zenders voor mensen die niet zoveel van voor zichzelf denken houden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je ook argumenten?
SBS is heel wat anders dan FOX. Kennelijk kijk je teveel SBS en heb je nooit wat gezien van FOX.
Waar heb ik het over vrijgeven voor prostitutie?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is het verschil inderdaad, jij staart je blind op papa en mama die desnoods hun kind voor prostitutie vrijgeven, zolang er maar een papa en een mama zijn. Ik denk dat de liefde voor een kind de leidraad moet zijn, ongeacht de geaardheid van de ouders.
Je schetst hier een scenario waarin homofilie bijdraagt aan het morele en economische verval van West-Europa maar hoe dat verband zit tussen die zaken toon je tot nu toe niet aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:42 schreef Halcon het volgende:
Korte termijn-denken is je niet vreemd. Op langere termijn zorgt een lossere moraal alleen maar voor ellende, dood en verderf.
Nederland is bezig met beetje bij beetje kopje onder te gaan en de doorsnee Nederlander heeft dat totaal niet in de gaten. Sterker nog: de doorsnee SBS6-sjaak is zelfs trots op de factoren die er voor zorgen dat Nederland uiteindelijk zal verworden tot een poel van ellende, dood en verderf.
En homo's schaden de economie omdat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de zin van?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Het zijn anders allebei zenders voor mensen die niet zoveel van voor zichzelf denken houden.
Precies! Een kind heeft liefde en aandacht nodig. Dat maakt imo niet uit of dat van de biologische ouders komt of niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is het verschil inderdaad, jij staart je blind op papa en mama die desnoods hun kind voor prostitutie vrijgeven, zolang er maar een papa en een mama zijn. Ik denk dat de liefde voor een kind de leidraad moet zijn, ongeacht de geaardheid van de ouders.
Zegt degene die 24/7 te vinden was in de gouden kooi forum op fok. Met jou valt dan ook weinig te discussieren dunkt me.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw discussie is juist zeer onzuiver. Je reageert voortdurend met wisselende stellingen ongeacht wat er werd geschreven. Zo kun je wel aan de gang blijven (wat je ook doet), maar het maakt de discussie er niet interessanter op.
Het is juist zeer inhoudelijk. Kijk mijn postings van gisteren er maar op na van voordat jij hier insprong. Mijn punt is juist dat het er niet interessanter op wordt als iedereen maar blijft ageren tegen je eendimensionale stellingen. Gisteren was het een interessante discussie, nu lopen er alleen nog maar mensen te hoop tegen een muur die niet van wijken weet. Jammer toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is wederom een totaal niet inhoudelijke bijdrage van je. Chapeau hoor. Het moet niet meevallen om tientallen postings te doen in een discussie zonder een enkele keer iets inhoudelijks te melden.
Touchequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zegt degene die 24/7 te vinden was in de gouden kooi forum op fok. Met jou valt dan ook weinig te discussieren dunkt me.
De vrijheid van andermans stellingen tot in het absurde door trekken is jou toch niet vreemd?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heb ik het over vrijgeven voor prostitutie?
Een kind heeft bovenal een vader en een moeder nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Precies! Een kind heeft liefde en aandacht nodig. Dat maakt imo niet uit of dat van de biologische ouders komt of niet.
Het is vooral jammer dat jij alleen bezig bent met het bekritiseren van andermans discussietechnieken, terwijl je zelf geen enkele inhoudelijke bijdrage levert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is juist zeer inhoudelijk. Kijk mijn postings van gisteren er maar op na van voordat jij hier insprong. Mijn punt is juist dat het er niet interessanter op wordt als iedereen maar blijft ageren tegen je eendimensionale stellingen. Gisteren was het een interessante discussie, nu lopen er alleen nog maar mensen te hoop tegen een muur die niet van wijken weet. Jammer toch?
Oh dapper hoor. Dus mensen die een universitaire studie hebben gedaan mogen geen rls als hobby hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zegt degene die 24/7 te vinden was in de gouden kooi forum op fok. Met jou valt dan ook weinig te discussieren dunkt me.
Nogmaals: waar heb ik het over vrijgeven voor prostitutie? Ik ageer juist tegen prostitutie, terwijl prostitutie ongetwijfeld voor jou iets is om trots op te zijn als "Nederlander".quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
De vrijheid van andermans stellingen tot in het absurde door trekken is jou toch niet vreemd?
Nergens, maar dat is ook niet relevant. Jij staat erop dat er een papa en een mama zijn. Ik trok het een stukje verder door.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar heb ik het over vrijgeven voor prostitutie?
Oke, dan 2 gevallen voor jou.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een kind heeft bovenal een vader en een moeder nodig.
Gisteren probeerde ik het nog, maar jij komt slechts met verdraaiingen en nieuwe stellingen en premissen. Dan valt er weinig inhoudelijk te bespreken samen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat jij alleen bezig bent met het bekritiseren van andermans discussietechnieken, terwijl je zelf geen enkele inhoudelijke bijdrage levert.
Nee, net als dat alle "afwijkenden" freaks zijn, en Nederland het kankergezwel op de goede wereld is, en symbool staat voor moreel verval.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dapper hoor. Dus mensen die een universitaire studie hebben gedaan mogen geen rls als hobby hebben?
eendimensionale stellingenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is juist zeer inhoudelijk. Kijk mijn postings van gisteren er maar op na van voordat jij hier insprong. Mijn punt is juist dat het er niet interessanter op wordt als iedereen maar blijft ageren tegen je eendimensionale stellingen. Gisteren was het een interessante discussie, nu lopen er alleen nog maar mensen te hoop tegen een muur die niet van wijken weet. Jammer toch?
Mooi, dan zijn we het er over eens dat jouw bijdrage niet relevant is in deze discussie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nergens, maar dat is ook niet relevant. Jij staat erop dat er een papa en een mama zijn. Ik trok het een stukje verder door.
Hoe DURF je de termen inhoudelijk en onderbouwend aan dit gesprek te voegen. Geloof je nou werkelijk in deze christelijke fundamentele bullcrap dat jullie aanschrijven als de oorzaak van alle problemen in de wereld? Laten we dan de inquisitie maar weer invoegen en met z'n alleen een klotebijbel lezen en hele dagen onze reet verhouten in de kerkbankjes.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:52 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
eendimensionale stellingenOmdat het niet in jouw straatje past zeker? Ga aub naar de bunker, en laat de inhoudelijke en onderbouwende discussie over aan anderen. Want dit is niet voor je weggelegd, doos ...
Nogmaals, de vrijheid die wij hier kennen is een verdienste en een groot goed waar we trots op mogen zijn. Dat ze voortdurend moet worden bewaakt is echter een feit dat een topic als dit goed duidelijk maakt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, net als dat alle "afwijkenden" freaks zijn, en Nederland het kankergezwel op de goede wereld is, en symbool staat voor moreel verval.
Gelovigen, bah, Halcon en consorten, jullie zijn geen haar beter dan de moslims waar jullie je haat over spuien.
De voorkeur geniet een gezin, bestaande uit papa, mama en kinderen en waarbij geen sprake is van alcoholisme, drugsgebruik, foute moraal, etc...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Oke, dan 2 gevallen voor jou.
1. Een vader en moeder die niet om kijken naar het kind, pa is aan de drank, moeder is depressief, kind krijgt bijna geen aandacht, etc
2. Twee mannen voeden hetzelfde kind op alsof het het eigen kind is, met liefde en aandacht.
Wat geniet de voorkeur?
Hiermee probeer ik te laten zien dat het zwart wit denken dat een man+vrouw altijd beter is niet klopt.
jij universitair ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dapper hoor. Dus mensen die een universitaire studie hebben gedaan mogen geen rls als hobby hebben?
Precies. Die muts kan beter gaan discussieren over d´r RLS i.p.v. hier de discussie te verpesten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:52 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
eendimensionale stellingenOmdat het niet in jouw straatje past zeker? Ga aub naar de bunker, en laat de inhoudelijke en onderbouwende discussie over aan anderen. Want dit is niet voor je weggelegd, doos ...
Thank God ja, vrijheid blijkt een groot goed te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, de vrijheid die wij hier kennen is een verdienste en een groot goed waar we trots op mogen zijn. Dat ze voortdurend moet worden bewaakt is echter een feit dat een topic als dit goed duidelijk maakt.
De voorkeur geniet? Wie ben jij om dat te bepalen voor andere mensen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De voorkeur geniet een gezin, bestaande uit papa, mama en kinderen en waarbij geen sprake is van alcoholisme, drugsgebruik, foute moraal, etc...
Het onderwijs in Nederland is ook niet meer wat het geweest is. De meeste Nederlandse universitaire opleidingen worden in het buitenland niet echt serieus genomen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
jij universitair ?!?
goudenkooidoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |