Was idd buitenspel voordat men de bal nog net tegenhield. Toen had ie al moeten fluiten omdat Nilsson in de baan van het schot stond. Daarna haalt ie ook nogeens voordeel uit deze situatie dus de goal had zeker afgekeurd moeten worden. Samenvatting staat op FP site, evenals reactie van de scheids op 2 zuivere penalty'squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:28 schreef Professional het volgende:
Was die eerste goal niet een beetje buitenspel? Heb de samenvatting niet gezien, maar daar leek het verdacht op.
Voor de neutrale toeschouwer was het een geweldige wedstrijd om te zien met veel doelpunten en kansen over en weer al had Roda veel meer kansen dan Vitesse. Ik kan me ook niet meer herinneren dat Roda zo aanvallend en goed speelde en vooral zoveel kansen heeft afgedwongen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:07 schreef LeonH het volgende:
Als ik dit allemaal lees en hoor ben ik blij dat ik op een bruiloft zat... Ik geloof dat ik een hartaanval had gekregen van ergernis. Samenvatting zei voor mij ook al genoeg.
Buitenspel Nilsson, volgens mij eerste helft penalty waar dat schot op de lijn tegen de voet van Velthuizen aankomt, verdedigend drama en om nog maar helemaal te zwijgen over hoe ver Castro alweer voor zijn doel staat bij zeker 2 doelpunten.
Hoop dat binnenkort de wedstrijd online staat op nieuwsgroepen zodat ik 'm eens helemaal kan bekijken. Kan ik er beter over oordelen.
En toch... Je bent nu met goed en aanvallend voetbal (wat ik uit veel dingen opmaak) ten onder gegaan. Het heeft je punten gekost door een algemene voetbalwet en het feit dat Vitesse gewoon 1 van de beste keepers van het land heeft. Daar put ik meer vertrouwen uit, dan dat het je gebeurt als je als een dweil over dat veld loopt. Het komt nu alleen aan als een mokerslag omdat je toch vorig seizoen in je kop blijft houden.
Nadat die Belg Gumienny Ajax in 2008 ongelooflijk zwaar naaide tegen Roda hadden enkele vrienden van mij - Roda-supporters - daar de grootste lol in... voor die personen lach ik me wekelijks weer te pleuris, maar eigenlijk is het van de zotten dat een club al dik een jaar lang op zulks een ongekende wijze structureel benadeeld wordt door de arbitrage. Dat kan volgens mij alleen in Nederland... Die mafkees die toen een handsbal meende te horen. Moet je eens in Engeland voor de camera geven zo'n uitleg, de FA schopt je toch op straat denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
Was idd buitenspel voordat men de bal nog net tegenhield. Toen had ie al moeten fluiten omdat Nilsson in de baan van het schot stond. Daarna haalt ie ook nogeens voordeel uit deze situatie dus de goal had zeker afgekeurd moeten worden. Samenvatting staat op FP site, evenals reactie van de scheids op 2 zuivere penalty's
dat maakt het nog meer cru dan het al was
Die vent die Addo haalt -nadat hij als in twee eerdere huurperioden door het ijs is gezakt- doet anders ook een flinke duit in het zakje. Bij Roda stoot een ezel zich gerust drie keer aan dezelfde steen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Deze nederlaag werd mede mogelijk gemaakt door Eric Addo en de man met de fluit...
Die was niet echt in ons nadeel nee, maar keurde die 2 goals wel terecht af...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Nadat die Belg Gumienny Ajax in 2008 ongelooflijk zwaar naaide tegen Roda hadden enkele vrienden van mij - Roda-supporters - daar de grootste lol in... voor die personen lach ik me wekelijks weer te pleuris
Valt het fans van andere clubs ook eindelijk op...quote:, maar eigenlijk is het van de zotten dat een club al dik een jaar lang op zulks een ongekende wijze structureel benadeeld wordt door de arbitrage. Dat kan volgens mij alleen in Nederland... Die mafkees die toen een handsbal meende te horen. Moet je eens in Engeland voor de camera geven zo'n uitleg, de FA schopt je toch op straat denk ik
Vorig seizoen wonnen we 3-0 van Vitesse, verloren we Heerenveen uit (ik meen 2-0) en Groningen thuis (2-5). Feyenoord uit verloren we dit jaar met 4-0 en daar wonnen we gelukkig (!!) met 2-3 vorig seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:42 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt kun je zeggen dat hetzelfde gaat als vorig seizoen want toen verloor je deze wedstrijden ook.
quote:Bodnar (ex-Roda) rijdt fietser dood
De Hongaarse voetbalinternational Laszlo Bodnar heeft vrijdag bij een verkeersongeluk een fietser doodgereden. De voormalig speler van Roda JC kwam met zijn auto in botsing met een fietser. „Die fietser is helaas overleden”, meldde de huidige werkgever van Bodnar, de Hongaarse voetbalclub Debrecen.
De 30-jarige voetballer was op weg naar zijn ouders, toen het ongeluk gebeurde. Volgens lokale politie reed de Hongaar te hard, maar had hij niet gedronken. Bodnar liep zelf slechts lichte verwondingen op.
Debrecen kwalificeerde zich voor de Champions League en werd ingedeeld in dezelfde poule als Liverpool, Lyon en Fiorentina.
Bron: de Telegraaf
Directe link werkt niet..quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:49 schreef DarkShine het volgende:
http://www.koempel.nl/01fotos/2009/08_aug_2009/roda-vitesse-b.jpg
stond volgens mij al paar weken geleden op rodajc.nlquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef DarkShine het volgende:
Wat een gejank in EHV omtrent de combi
quote:Ook Ghana zeker van WK Zuid-Afrika
Ghana heeft zich geplaatst voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. Het West-Afrikaanse land, dat zich als achtste natie wist te plaatsen, won zondag het vierde kwalificatieduel van Soedan (2-0). Ghana is niet meer te achterhalen door de concurrentie.
Eric Addo (Roda JC) en Matthew Amoah (NAC Breda) hadden een basisplaats bij Ghana.
De zeven andere landen zijn: Brazilië, Nederland, Australië, Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea en het gastland Zuid-Afrika.
Bron: de Telegraaf
Die was natuurlijk ook totaal onverwacht. Ik denk dat weinig mensen een overwinning voor Roda hadden voorspeld die dag.quote:Op maandag 7 september 2009 09:22 schreef Ammi het volgende:
[..]
Het moment van het jaar? Hoewel dit overwinning in de Kuip daar ook wel aanspraak op maakt.
Feijenoord - Roda en Cambuur - Roda.quote:Op maandag 7 september 2009 09:22 schreef Ammi het volgende:
[..]
Het moment van het jaar? Hoewel dit overwinning in de Kuip daar ook wel aanspraak op maakt.
Hoe ik erover dacht? Klik hier maar eens...quote:Op maandag 7 september 2009 09:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die was natuurlijk ook totaal onverwacht. Ik denk dat weinig mensen een overwinning voor Roda hadden voorspeld die dag.
fanproject98.nlquote:Vriendjespolitiek en old-boys-network blijkt doodsteek voor Roda
STAK maakt zichzelf belachelijk en onmogelijk
Ongeloof heerst binnen de gelederen van de Kerngroep Roda. Met afgrijzen hebben we via de Kerngroep kennis genomen van het feit dat STAK (Stichting Administratie Kantoor) alle aanbevelingen van de Kerngroep naast zich neer heeft gelegd en besloten heeft om verder te gaan met het Old Boys-network dat onze club aan de rand van de afgrond bracht. Niet top-kandidaat Jos Alberts is de nieuwe commissaris commerciële zaken, maar de koud opgestapte Eric Schlösser. Naast Frans Thuis en Peter Janssen de 3e persoon die aan de wieg stond van $porting Limburg. Met deze volslagen belachelijke handelswijze heeft STAK zichzelf een brevet van onvermogen bezorgd en is er slechts een uitweg: ervoor zorgen dat dit stelletje idioten dat er alleen maar voor zichzelf zit oprot voordat onze club helemaal dood is. Fanproject '98 is in ieder geval bereid tot een lange strijd totdat het vertrek van de voltallige STAK én RvC bewerkstelligd is. Jammer van de positieve sfeer die er heerste, maar men heeft zichzelf belachelijk en onmogelijk gemaakt. Op de barricades!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |