Hij is er al, 3.0.1quote:
diewerktprimainnederlandwantsimlockvrijhemaarhetiswelevendevraagofdieopvoorraadisdatiswaarschijnlijknogeengroterprobleemdaninnederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef el_nuno het volgende:
zijn er ook mensen die hem in belgie hebben gehaald want daar is ie een stuk goedkoper en simlock vrij toch wat ik heb begrepen wil dit weekend een gaan kopen daar maar weet niet of ie wel normaal werkt in nl?
apart dat iemand hem wegdoet voor die prijs , geen gejat exemplaar ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik krijg morgen de T Mobile Locked 3GS 16GB voor 450 euro, nog nooit gebruikt. Foto's gezien enz. Via MP.
Goede deal he![]()
![]()
![]()
? Of niet mensen?
Goeie deal, vooral omdat het "maar" ¤120,- om 'm door T-Mob simlockvrij te laten maken... houd wel je ogen open.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik krijg morgen de T Mobile Locked 3GS 16GB voor 450 euro, nog nooit gebruikt. Foto's gezien enz. Via MP.
Goede deal he![]()
![]()
![]()
? Of niet mensen?
wat voor smslek? Ik heb iets gemist denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef Litpho het volgende:
Kwam de smslek-patch nu dít weekend?
Hoe kom je bij 4mm? Het is een standaard 3.5mm plug met inderdaad een smalle opening erbove - die is eerder 6mm of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:23 schreef yeahmen het volgende:
Hoe zit het met de Iphone 2g en koptelefoons nou precies? Waar kan je die kopen? (4mm)
Ik las op zo'n site de verschillen tussen de 3g en de 2g. Bij 2g stond 4mm jack. :Squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 4mm? Het is een standaard 3.5mm plug met inderdaad een smalle opening erbove - die is eerder 6mm of zo.
Heel veel merken hebben zich daaraan aangepast, en anders koop je voor een Eurootje een verloopje op dealextreme.com.
Als het je gaat om mic / afstandbediening zijn je keuzes iets beperkter maar er is nog altijd genoeg; merken als Senneheiser hebben speciale modellen emt die voorziening in het snoer, of je koopt een losse kabel met ab/mic en plugt daar een willekeurige andere earphone in.
sebian Windows mobile Google en iPhone os hebben er kast van kortom maar een 45 miljoen mobiele telefoonsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef eleusis het volgende:
Gehackt worden via een SMS, wat een failUpdated.
Kan iemand hier alsnog aub op antwoordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
Het Jailbreaken is nu gelukt (denk ik) hij bleef na het herstel alsnog hangen bij de restart, maar die heb ik zelf gedaan door de power en de home knop 20 seconde in te drukken
Is er ergens nog een lijst met niet-officiële applicaties, of een link waar het ui gelegd wordt?
Mijn Vodafone simkaart pakt hij ook nog niet, ik kom er wel in me de pincode, maar hij krijgt geen bereik...
Moet ik hem dan nog speciaal unlocken ?
Zoja, waar doe ik dat ?
Wanneer hij unlocked / simlock vrij is, moet ik toch wel de contacten kunnen overzetten ?
Dat probeer ik nu ook telkens te doen ja. Zegt dat hij er niet is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is de cydia repo van Hackulo.us offline?
Vanmiddag ook even gedaan, ik hoopte op een WIFI fix maar die zit er nog niet bij. Even wachten op 3.1 danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef Kremers het volgende:
Geen jailbreak hier dus gewoon geüpdateWerkt allemaal als een zonnetje. Kans dat je zo'n SMS krijgt is natuurlijk wel heel klein, maar het zekere voor het onzekere
Apart dat het bij jou niet werkt dan. Mijn WiFi router (Linksys) werkt prima met de iPhone samen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Vanmiddag ook even gedaan, ik hoopte op een WIFI fix maar die zit er nog niet bij. Even wachten op 3.1 dan
Zo apart is het nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Apart dat het bij jou niet werkt dan. Mijn WiFi router (Linksys) werkt prima met de iPhone samen.
heb je kleine handen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef Kremers het volgende:
Zijn jullie trouwens ok zo bang dat je je iPhone uit je handen laat vallen als je fotografeert?Ik weet niet hoe ik dat ding goed moet vasthouden, waardoor mijn vinger ook op bijna elke foto te zien is
Kwestie van wennen denk ik.
het was de poging waard om het te proberenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:13 schreef el_nuno het volgende:
nou was vandaag in belgie en hij is overal uitverkocht maar je kan hem bestellen en dan kan je hem over ongeveer 4 maanden ophalen. toch maar niet gedaan heb maar een t-mobile abbo genomen in nl
Ik heb het nog altijd gemist. Waarom deze update? Is hij echt nodig? (niet echt zin om weer te moeten jailbreaken)quote:
niet perse nodig deze exploit is pas 2 jaar bekendquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd gemist. Waarom deze update? Is hij echt nodig? (niet echt zin om weer te moeten jailbreaken)
Neuh, voegt niets toequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het nog altijd gemist. Waarom deze update? Is hij echt nodig? (niet echt zin om weer te moeten jailbreaken)
http://news.cnet.com/8301-27080_3-10299378-245.htmlquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bollocks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
niet perse nodig deze exploit is pas 2 jaar bekend
Uhm nee, heb ook 3.0.1 en een jailbreakquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:48 schreef Zpottr het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301-27080_3-10299378-245.html
Ja, wel echt nodig. En je bent een mooie demonstratie van Apples gelijk als ze stellen dat jailbreaken een veiligheidsrisico oplevert
[..]
Bollocks.
Lees toch eens voordat je je oh zo stoerequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Uhm nee, heb ook 3.0.1 en een jailbreak.
Nu wil ik Apple niet heilig verklaren, maar tot ze met man en macht proberen als een op hol geslagen RIAA jailbreakinformatie van het internet te jagen, is de onwetendheid (en de neiging om niet verder te zoeken naar informatie) van gebruikers niet direkt aan hun te wijten, wel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef Zpottr het volgende:
In Lenny_Leonard's geval gaat het er niet om dat het niet KAN maar dat mensen het niet doen omdat ze DENKEN dat een security update niet (makkelijk) verenigbaar is met hun jailbreak.
En da's dus een mooi argument extra voor Apple
Dat hoor je mij ook zeker niet zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu wil ik Apple niet heilig verklaren, maar tot ze met man en macht proberen als een op hol geslagen RIAA jailbreakinformatie van het internet te jagen, is de onwetendheid (en de neiging om niet verder te zoeken naar informatie) van gebruikers niet direkt aan hun te wijten, wel?.
Het zou me ten zeerste verbazen als Apple daar extra munitie voor nodig heeft, maar zo is je punt me wel duidelijker, ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:21 schreef Zpottr het volgende:
Wat je mij wel hoort zeggen dat het de JB-community nog wel eens rauw op hun dak kon vallen als het internet vol staat met "ik wil mijn JB houden dus security updates be damned"-verhalen (correct of niet) die door Apple gebruikt kunnen worden als munitie in de DMCA-discussie die op dit moment woedt
Iets met aptbackup downloaden van cydiaquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:40 schreef Skv het volgende:
Is er een mogelijkheid om alle apps die ik vanuit Cydia heb geïnstalleerd te backuppen op de PC?
Dat ik niet na elke update opnieuw moet jailbreaken en daarna handmatig weer alle repo's toevoegen en programma's downloaden etc?
Dat heeft weinig te maken met de jailbreak, maar meer met luiheid.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Lees toch eens voordat je je oh zo stoeresmileys gaat gebruiken.
In Lenny_Leonard's geval gaat het er niet om dat het niet KAN maar dat mensen het niet doen omdat ze DENKEN dat een security update niet (makkelijk) verenigbaar is met hun jailbreak.
En da's dus een mooi argument extra voor Apple vóór het blijven verbieden van het kraken van encryptie voor jailbreak-doeleinden in de VShet past precies in hun straatje.
net bekend geworden dat de update niet het probleem heeft opgelostquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik vond de update zo Groot... Maar heb begrepen dat de update een heel os is, niet alleen een patch. Dan valt 297 mb wel mee...
Sure. Dus?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met de jailbreak, maar meer met luiheid.
Als jij hierop doelt heb je niet goed gelezen. Da's wel een beetje een thema in deze thread geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net bekend geworden dat de update niet het probleem heeft opgelost
ken ook genoeg mensen die hem maanden niet aan itunes hangen, die zijn potentieel net zo gevaarlijk als jailbreakersquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Sure. Dus?
EFF zegt "Jailbreaks leveren heul geen securityproblemen op man", Apple zeg "Ech wel jonge, kijk maar", EFF zegt "ja maar die mensen zijn lui man sukkel"...![]()
dat maakt toch niks uit? Het is gewoon objectief waar dat er devices rondzwerven zonder security fixes die in afwezigheid van JB wèl gepatched zouden zijn.
Ik ben niet voor of tegen JB, dat moet iedereen lekker zelf weten, maar het is voor Apple echt niet zo moeilijk aan te tonen dat JBs (al dan niet via het triggeren van bepaald gedrag) potentieel een beveiligingsprobleem veroorzaken.
Het lost niet alles op. Dus kun je zelf wel lezen. Het is net zo vatbaar als daarvoor voor een exploid via sms of mms.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Sure. Dus?
EFF zegt "Jailbreaks leveren heul geen securityproblemen op man", Apple zeg "Ech wel jonge, kijk maar", EFF zegt "ja maar die mensen zijn lui man sukkel"...![]()
dat maakt toch niks uit? Het is gewoon objectief waar dat er devices rondzwerven zonder security fixes die in afwezigheid van JB wèl gepatched zouden zijn.
Ik ben niet voor of tegen JB, dat moet iedereen lekker zelf weten, maar het is voor Apple echt niet zo moeilijk aan te tonen dat JBs (al dan niet via het triggeren van bepaald gedrag) potentieel een beveiligingsprobleem veroorzaken.
[..]
Als jij hierop doelt heb je niet goed gelezen. Da's wel een beetje een thema in deze thread geloof ik.
Irrelevant, uiteraard. De groep devices met 3.0.0. is simpelweg groter nu.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ken ook genoeg mensen die hem maanden niet aan itunes hangen, die zijn potentieel net zo gevaarlijk als jailbreakers
Net als elke andere telefoon op de planeet, bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het lost niet alles op. Dus kun je zelf wel lezen. Het is net zo vatbaar als daarvoor voor een exploid via sms of mms.
Het probleem (dat gedemo'ed werd en waarvoor deze update is verschenen) is wel degelijk opgelost. Het nieuwe probleem is (voor zover ik kan zien) een bug in de MMS servers die een attacker toestaat een afzender te spoofen. Als dat klopt kun je dat lokaal helemaal niet oplossen.quote:De aanval werkt op elke GSM-telefoon met MMS-functie, hoewel de aanval ook via sms-berichten kan plaatsvinden.
Same here, ik heb een Mac en een iPhone omdat ik geen gezeik wil. Dan ga ik het dus niet zelf zitten verkloten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij maar origineel. Geen gezeik, updates installeren kan prima, alles werkt 100%.
Ik heb op mij vorige telefoon WM2002, 2003, 5.0 en 6.0 gehad, erg tof om zo te tweaken, maar dat heb ik wel gezien, bah. Het spul moet gewoon werken, daar heb ik de iPhone voor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Same here, ik heb een Mac en een iPhone omdat ik geen gezeik wil. Dan ga ik het dus niet zelf zitten verkloten.
Nog nooit problemen gehad met een jailbreak op mn iPhone of iPod touch. Maar goed, sommige mensen zijn inderdaad sneller tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Same here, ik heb een Mac en een iPhone omdat ik geen gezeik wil. Dan ga ik het dus niet zelf zitten verkloten.
Siliconen cases zijn irritant omdat ze niet lekker je broekzak in en uit gaan, er ztof aan blijft hangen, er rotzooi achter gaat zitten en ze uitlubberen. Wat op dit moment heel populaire cases zijn zijn de Griffin Reveal's en hoewel ik cases in de meeste gevallen een totaal overbodige gruwel vind denk ik dat ik er ook zo één ga halen voor op festivals en op vakantie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Pizzahut het volgende:
Ik ben op zoek naar ervaringen met een silicon bescherm case voor een iphone 3g, ik hoorde dat dit wel een van de betere bescherming is tegen stoten en krassen e.d.
Echter ben ik bang dat hij te snel te bol wordt, te groot.
Is er iemand die goede ervaringen heeft met, het liefst een zwart, silicon case?
Ik heb zelf gewoon een hoesje van DealExtreme voor als ik dat ding in m'n rugzak mee moet nemen ofzo. Verder heb ik 'em in m'n broekzak, en denk er gewoon aan dat ik geen sleutels erbij doe in die zak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:08 schreef Zpottr het volgende:
Siliconen cases zijn irritant omdat ze niet lekker je broekzak in en uit gaan, er ztof aan blijft hangen, er rotzooi achter gaat zitten en ze uitlubberen. Wat op dit moment heel populaire cases zijn zijn de Griffin Reveal's en hoewel ik cases in de meeste gevallen een totaal overbodige gruwel vind denk ik dat ik er ook zo één ga halen voor op festivals en op vakantie.
Je moet namen fonetisch uitspreken zoals ze uitgesproken worden in de taal die je ingesteld hebt. Als je een John in je telefoon hebt, en hij staat op nederlands, moet je 't uitspreken als Sjon bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:16 schreef nelisb het volgende:
Iemand die Voice control weleens gebruikt?
Bellen lukt me amper. Namen herkent ie niet.
Wat bedienen jullie ermee?
deze bevalt mij erg goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Pizzahut het volgende:
Ik ben op zoek naar ervaringen met een silicon bescherm case voor een iphone 3g, ik hoorde dat dit wel een van de betere bescherming is tegen stoten en krassen e.d.
Is er iemand die goede ervaringen heeft met, het liefst een zwart, silicon case?
Je moet écht ff kijken op Ebay, daar heb ik nu 7 hoesjes vandaan, super! scheelt een hoop met de winkelquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Pizzahut het volgende:
7 hoesjes , slijt jij ze zo snelquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Je moet écht ff kijken op Ebay, daar heb ik nu 7 hoesjes vandaan, super! scheelt een hoop met de winkelHeb 2 siliconen en ik vind dat de iPhone er beter door in de hand ligt.
Nee... Heb allemaal leuke kleurtjes. 1 lichtroze, 1 donker roze met chroom, 1 zwarte, 1 van Hello Kitty, 1 lila, 1 lime groen, 1 paars/zwartquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
7 hoesjes , slijt jij ze zo snel
Kortom je kijkt wat je aantrekt en kiest je hoesje erbij uitquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Nee... Heb allemaal leuke kleurtjes. 1 lichtroze, 1 donker roze met chroom, 1 zwarte, 1 van Hello Kitty, 1 lila, 1 lime groen, 1 paars/zwart
Opent wel, maar de info is niet meer bijgewerkt sinds 31 juli.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef Kremers het volgende:
Werkt de belstus app van T-Mobile bij jullie? Als ik inlog krijg ik een foutmelding bij de belstatus app....
T-mobile heeft geen belstatus app. er is een app die de belstatus van de website van t-mobile haaltquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef Kremers het volgende:
Werkt de belstus app van T-Mobile bij jullie? Als ik inlog krijg ik een foutmelding bij de belstatus app....
Hmm, die kan ik niet vinden in de Appstore? Of moet je een gejailbreakte (quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
T-mobile heeft geen belstatus app. er is een app die de belstatus van de website van t-mobile haalt
die app heeft geen problemen de gegevens op te halen, alleen bijgewerkt tot de 29ste
Hij geeft geen resultaten bij zoeken op ' belstatus'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik niet vinden in de Appstore? Of moet je een gejailbreakte (wat een woord) iPhone hebben?
Ze hebben hem tijdelijk uit de appstore gehaald, omdat t-mobile de site tijdelijk een maand heeft plat gegooid. Zodat de app geen connectie kon krijgen met de belstatus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik niet vinden in de Appstore? Of moet je een gejailbreakte (wat een woord) iPhone hebben?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef nelisb het volgende:
Hij is van P-edge media, maar zie hem inderdaad niet in de App store staan nu.
edit: zie boven
Ah, ff wachten dus tot hij weer terugkomtquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben hem tijdelijk uit de appstore gehaald, omdat t-mobile de site tijdelijk een maand heeft plat gegooid. Zodat de app geen connectie kon krijgen met de belstatus.
Ja, saillant detail is dat de app ¤1,59 kost. Twittah is gratisquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef nelisb het volgende:
Velen zullen BNO (Breaking News On) News wel kennen van Twitter. Dit account twittert nieuwsberichten nog voordat andere media (CNN, NOS en dergelijke) ze melden. Nu is er ook een iPhone-applicatie waarmee je de berichten ook op je iPhone kunt ontvangen, waardoor je sneller dan anderen op de hoogte bent van belangrijke gebeurtenissen.
Je hoeft niet te wachten tot iemand bij een persbureau zoals ANP een artikel heeft geschreven, waarna het altijd ook nog even duurt voordat websites zoals NU het artikel hebben overgenomen. Bij BNO lees je alles meteen.
De BNO-applicatie laat niet alleen zien wat je op Twitter kunt lezen, maar heeft ook de functie om pushberichten te sturen. Zo ben je nog sneller op de hoogte van het breaking news. Je hoeft je iPhone niet te ontgrendelen, want je ziet het hele bericht meteen op je lockscreen.
Nu wordt er ook wel eens minder brekend nieuws getwitterd. Als je daar niet mee wil worden lastiggevallen, dan hoef je alleen maar de knop ‘Priority: Low’ uit te zetten. En om te voorkomen dat je tijdens het slapen wordt gestoord door pushberichten, kun je simpelweg instellen wanneer je slaapt. BNO is in mei 2007 door de Nederlander Michael van Poppel opgericht. Er schrijven journalisten uit Nederland, Mexico en de Verenigde Staten voor BNO News. Op Twitter hebben ze al 925.617 volgers.
http://www.iphoneclub.nl/(...)g-news-op-je-iphone/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |