abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71547950
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Same here, ik heb een Mac en een iPhone omdat ik geen gezeik wil. Dan ga ik het dus niet zelf zitten verkloten.
Ik heb op mij vorige telefoon WM2002, 2003, 5.0 en 6.0 gehad, erg tof om zo te tweaken, maar dat heb ik wel gezien, bah. Het spul moet gewoon werken, daar heb ik de iPhone voor.
pi_71548110
Oh get a room you two!

dit wordt wel een klef 1-2tje maar idd
pi_71550597
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Same here, ik heb een Mac en een iPhone omdat ik geen gezeik wil. Dan ga ik het dus niet zelf zitten verkloten.
Nog nooit problemen gehad met een jailbreak op mn iPhone of iPod touch. Maar goed, sommige mensen zijn inderdaad sneller tevreden.
Geen referral hier.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:19:06 #79
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_71552022
Ik ben op zoek naar ervaringen met een silicon bescherm case voor een iphone 3g, ik hoorde dat dit wel een van de betere bescherming is tegen stoten en krassen e.d.
Echter ben ik bang dat hij te snel te bol wordt, te groot.
Is er iemand die goede ervaringen heeft met, het liefst een zwart, silicon case?
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_71555824
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Pizzahut het volgende:
Ik ben op zoek naar ervaringen met een silicon bescherm case voor een iphone 3g, ik hoorde dat dit wel een van de betere bescherming is tegen stoten en krassen e.d.
Is er iemand die goede ervaringen heeft met, het liefst een zwart, silicon case?
Siliconen cases zijn irritant omdat ze niet lekker je broekzak in en uit gaan, er ztof aan blijft hangen, er rotzooi achter gaat zitten en ze uitlubberen. Wat op dit moment heel populaire cases zijn zijn de Griffin Reveal's en hoewel ik cases in de meeste gevallen een totaal overbodige gruwel vind denk ik dat ik er ook zo één ga halen voor op festivals en op vakantie.
pi_71557644
Iemand die Voice control weleens gebruikt?
Bellen lukt me amper. Namen herkent ie niet.
Wat bedienen jullie ermee?
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:19:27 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71557699
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:08 schreef Zpottr het volgende:
Siliconen cases zijn irritant omdat ze niet lekker je broekzak in en uit gaan, er ztof aan blijft hangen, er rotzooi achter gaat zitten en ze uitlubberen. Wat op dit moment heel populaire cases zijn zijn de Griffin Reveal's en hoewel ik cases in de meeste gevallen een totaal overbodige gruwel vind denk ik dat ik er ook zo één ga halen voor op festivals en op vakantie.
Ik heb zelf gewoon een hoesje van DealExtreme voor als ik dat ding in m'n rugzak mee moet nemen ofzo. Verder heb ik 'em in m'n broekzak, en denk er gewoon aan dat ik geen sleutels erbij doe in die zak.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:20:32 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71557720
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:16 schreef nelisb het volgende:
Iemand die Voice control weleens gebruikt?
Bellen lukt me amper. Namen herkent ie niet.
Wat bedienen jullie ermee?
Je moet namen fonetisch uitspreken zoals ze uitgesproken worden in de taal die je ingesteld hebt. Als je een John in je telefoon hebt, en hij staat op nederlands, moet je 't uitspreken als Sjon bijvoorbeeld.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71558142
quote:
deze bevalt mij erg goed

Siliconen hebben vaak het probleem dat ze niet in een houder passen en ze voorkomen alleen krassen op de buitenkant.
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:03:02 #85
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_71560447
quote:
Je moet écht ff kijken op Ebay, daar heb ik nu 7 hoesjes vandaan, super! scheelt een hoop met de winkel Heb 2 siliconen en ik vind dat de iPhone er beter door in de hand ligt.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_71560490
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:03 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]

Je moet écht ff kijken op Ebay, daar heb ik nu 7 hoesjes vandaan, super! scheelt een hoop met de winkel Heb 2 siliconen en ik vind dat de iPhone er beter door in de hand ligt.
7 hoesjes , slijt jij ze zo snel
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:11:20 #87
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_71560673
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

7 hoesjes , slijt jij ze zo snel
Nee... Heb allemaal leuke kleurtjes. 1 lichtroze, 1 donker roze met chroom, 1 zwarte, 1 van Hello Kitty, 1 lila, 1 lime groen, 1 paars/zwart
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_71560705
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Bibikuif22 het volgende:

[..]

Nee... Heb allemaal leuke kleurtjes. 1 lichtroze, 1 donker roze met chroom, 1 zwarte, 1 van Hello Kitty, 1 lila, 1 lime groen, 1 paars/zwart
Kortom je kijkt wat je aantrekt en kiest je hoesje erbij uit
pi_71560727
een wat late tvp
pi_71561704
Werkt de belstus app van T-Mobile bij jullie? Als ik inlog krijg ik een foutmelding bij de belstatus app....
pi_71561790
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef Kremers het volgende:
Werkt de belstus app van T-Mobile bij jullie? Als ik inlog krijg ik een foutmelding bij de belstatus app....
Opent wel, maar de info is niet meer bijgewerkt sinds 31 juli.
pi_71561826
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef Kremers het volgende:
T-mobile heeft geen belstatus app. er is een app die de belstatus van de website van t-mobile haalt

die app heeft geen problemen de gegevens op te halen, alleen bijgewerkt tot de 29ste
pi_71561894
Ik bedoel de widget op de My TMobile pagina.
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:03:55 #94
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_71562102
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:53 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

T-mobile heeft geen belstatus app. er is een app die de belstatus van de website van t-mobile haalt

die app heeft geen problemen de gegevens op te halen, alleen bijgewerkt tot de 29ste
Hmm, die kan ik niet vinden in de Appstore? Of moet je een gejailbreakte ( wat een woord) iPhone hebben?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_71562131
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Hmm, die kan ik niet vinden in de Appstore? Of moet je een gejailbreakte ( wat een woord) iPhone hebben?
Hij geeft geen resultaten bij zoeken op ' belstatus'?
pi_71562159
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ze hebben hem tijdelijk uit de appstore gehaald, omdat t-mobile de site tijdelijk een maand heeft plat gegooid. Zodat de app geen connectie kon krijgen met de belstatus.
pi_71562163
Hij is van P-edge media, maar zie hem inderdaad niet in de App store staan nu.

edit: zie boven
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:25:20 #98
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_71562654
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef nelisb het volgende:
Hij is van P-edge media, maar zie hem inderdaad niet in de App store staan nu.

edit: zie boven
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ze hebben hem tijdelijk uit de appstore gehaald, omdat t-mobile de site tijdelijk een maand heeft plat gegooid. Zodat de app geen connectie kon krijgen met de belstatus.
Ah, ff wachten dus tot hij weer terugkomt .
pi_71562861
Velen zullen BNO (Breaking News On) News wel kennen van Twitter. Dit account twittert nieuwsberichten nog voordat andere media (CNN, NOS en dergelijke) ze melden. Nu is er ook een iPhone-applicatie waarmee je de berichten ook op je iPhone kunt ontvangen, waardoor je sneller dan anderen op de hoogte bent van belangrijke gebeurtenissen.

Je hoeft niet te wachten tot iemand bij een persbureau zoals ANP een artikel heeft geschreven, waarna het altijd ook nog even duurt voordat websites zoals NU het artikel hebben overgenomen. Bij BNO lees je alles meteen.

De BNO-applicatie laat niet alleen zien wat je op Twitter kunt lezen, maar heeft ook de functie om pushberichten te sturen. Zo ben je nog sneller op de hoogte van het breaking news. Je hoeft je iPhone niet te ontgrendelen, want je ziet het hele bericht meteen op je lockscreen.

Nu wordt er ook wel eens minder brekend nieuws getwitterd. Als je daar niet mee wil worden lastiggevallen, dan hoef je alleen maar de knop ‘Priority: Low’ uit te zetten. En om te voorkomen dat je tijdens het slapen wordt gestoord door pushberichten, kun je simpelweg instellen wanneer je slaapt. BNO is in mei 2007 door de Nederlander Michael van Poppel opgericht. Er schrijven journalisten uit Nederland, Mexico en de Verenigde Staten voor BNO News. Op Twitter hebben ze al 925.617 volgers.

http://www.iphoneclub.nl/(...)g-news-op-je-iphone/
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:42:14 #100
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_71563067
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef nelisb het volgende:
Velen zullen BNO (Breaking News On) News wel kennen van Twitter. Dit account twittert nieuwsberichten nog voordat andere media (CNN, NOS en dergelijke) ze melden. Nu is er ook een iPhone-applicatie waarmee je de berichten ook op je iPhone kunt ontvangen, waardoor je sneller dan anderen op de hoogte bent van belangrijke gebeurtenissen.

Je hoeft niet te wachten tot iemand bij een persbureau zoals ANP een artikel heeft geschreven, waarna het altijd ook nog even duurt voordat websites zoals NU het artikel hebben overgenomen. Bij BNO lees je alles meteen.

De BNO-applicatie laat niet alleen zien wat je op Twitter kunt lezen, maar heeft ook de functie om pushberichten te sturen. Zo ben je nog sneller op de hoogte van het breaking news. Je hoeft je iPhone niet te ontgrendelen, want je ziet het hele bericht meteen op je lockscreen.

Nu wordt er ook wel eens minder brekend nieuws getwitterd. Als je daar niet mee wil worden lastiggevallen, dan hoef je alleen maar de knop ‘Priority: Low’ uit te zetten. En om te voorkomen dat je tijdens het slapen wordt gestoord door pushberichten, kun je simpelweg instellen wanneer je slaapt. BNO is in mei 2007 door de Nederlander Michael van Poppel opgericht. Er schrijven journalisten uit Nederland, Mexico en de Verenigde Staten voor BNO News. Op Twitter hebben ze al 925.617 volgers.

http://www.iphoneclub.nl/(...)g-news-op-je-iphone/
Ja, saillant detail is dat de app ¤1,59 kost. Twittah is gratis
Zo'n nieuwsfreak ben ik nou ook weer niet, vaak hebben ze trouwens wel juiste berichten, maar ook een aantal keren gezien dat ze nieuws twitteren dat achteraf niet blijkt te kloppen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')