abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:48:49 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71766148
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor dat het filmpje dat summers gepost heeft niet helemaal jofel is qua waarheidsgehalte, daarom kan je ook gewoon zoeken met de term "chi energy research site:.edu" komen er best leuke resultaten naar voren hier en daar. En verder nog wel wat video's te vinden van een docu met mensen die een chi meester aan het filmen zijn waar ook gekke dingen naar voren komen. Blijft een boeiend onderwerp dat energiewerk. Zolang het serieus benaderd wordt natuurlijk.

Bijvoorbeeld:
Ik post altijd lukraak filmpjes want ik heb er echt geen ballen verstand van wat wel en niet echt kan zijn en waar ik aan moet zien of ermee gekloot is of niet , dat hoor ik altijd vanzelf wel
omdat iedereen zo hulpvaardig is hier en snel de waarheid kwijt willen van hoe het echt zit

Het stimuleert mij iig om het te proberen want ik geloof wel dat je energieballen kan maken en gebruik kan maken van energieen die overal om ons heen is en in onszelf zit .
Weet ik veel waar iemand toe in staat is die bijv al 10 jaar mediteert en hoe het er
dan uit zou moeten zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_71766187
Het is in ieder geval erg leuk om te zien dat iemand die al 10 jaar mediteerd heel erg goed schijnt te zijn in Premiere en After Effects
pi_71772384
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef _Led_ het volgende:
Het zou fijn zijn als er een manier was waarop we die energie konden meten
En dat is precies wat jammer is.

We zijn met elkaar een werkelijkheid aan het verkennen waarvan we weten dat we hem/haar/het niet kunnen kennen.

Er zijn geen feiten en er is geen kennis.

Er is ervaring.

Meten van wat we niet kunnen begrijpen zodat we het kunnen beschrijven is nuttig als je practische doelen nastreeft.

Dus wiskunde weet dat ze onvolledig is.
Natuurkunde gebruikt het gewoon om practische voorspellingen te doen.
Mensen die dingen bouwen gebruiken natuurkunde, omdat het practisch is.

Dat je energie kan voelen is een ervaringsfeit.
Dat staat veel vaster dan :"kan ik het meten" argumenten.

Posters die daadwerkelijk hebben gedaan wat ik adviseerde hebben nu zelf ook een ervaringsfeit dat je energie kan voelen in je gehele lichaam.

De point van het zo rustig brengen is dat jij en je lichaam tijd nodig hebben om je aan te kunnen passen.
Dat gaat niet zomaar.

Al het bovenstaande is bedoelt als algemene input.

Vragen van posters die daadwerkelijk energie werk zijn gaan doen en ervaringsfeiten van een verduidelijking willen laten voorzien zijn van harte welkom om me daarnaar te bevragen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:04:29 #54
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71782717
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik post altijd lukraak filmpjes want ik heb er echt geen ballen verstand van wat wel en niet echt kan zijn en waar ik aan moet zien of ermee gekloot is of niet , dat hoor ik altijd vanzelf wel
omdat iedereen zo hulpvaardig is hier en snel de waarheid kwijt willen van hoe het echt zit
Graag gedaan, it never hurts to help !
quote:
Het stimuleert mij iig om het te proberen want ik geloof wel dat je energieballen kan maken
Waarom ?
Waarom geloof je specifiek in 'energie-ballen' ?
(Waarom niet een energie-kubus of -pyramide bijvoorbeeld ?)
zzz
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:42:37 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71783508
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Graag gedaan, it never hurts to help !
[..]

Waarom ?
Waarom geloof je specifiek in 'energie-ballen' ?
(Waarom niet een energie-kubus of -pyramide bijvoorbeeld ?)
Bollen zullen het makkelijkst zijn in de natuur. Regendruppels en bellen bijvoorbeeld. Tenzij jij vierkante bubbels kan blazen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:44:56 #56
31101 _Led_
pi_71783556
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Bollen zullen het makkelijkst zijn in de natuur. Regendruppels en bellen bijvoorbeeld. Tenzij jij vierkante bubbels kan blazen .
Maar dan heb je het over een fysiek iets waar krachten op werken.
Een bolbliksem zie je weer lang niet zo vaak als een gewone.
zzz
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:47:10 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71783618
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar dan heb je het over een fysiek iets waar krachten op werken.
Een bolbliksem zie je weer lang niet zo vaak als een gewone.
Klopt maar een bolbliksem is dan wel weer hetgeen wat de conservatie van energie beter lijkt te beheersen dan normale bliksem en dat wil je met een energiebal ook bewerkstelligen lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:45:19 #58
202348 Susi
Temple of Love
pi_71786748
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef bassos het volgende:

[..]
Vragen van posters die daadwerkelijk energie werk zijn gaan doen en ervaringsfeiten van een verduidelijking willen laten voorzien zijn van harte welkom om me daarnaar te bevragen.
'k Voel de energie overal als ik ontspannen lig ergens, meestal in bed dus. Momenteel focus ik mij gewoon heel hard op die energie, waardoor ik hoop dat ik er op de een of andere manier controle over kan krijgen. Maargoed, met enkel 'focussen' kom je er ook niet altijd vermoed ik, dus vandaar dat ik niet zo goed weet wat ik er mee zou kunnen doen.
Mijn nicht heeft er wel volledige controle over, en zij 'geeft' mensen dus ook energie. Waarom wordt dat gedaan precies ? Is het om 'blijdschap' te geven of juist meer sturing te geven in de ontwikkeling van het spirituele proces ?
pi_71824293
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:45 schreef Susi het volgende:[..]'k Voel de energie overal als ik ontspannen <ben>
Yup.
Ontspannen betekent zoveel als daadwerkelijk voelen.
quote:
Momenteel focus ik mij gewoon heel hard op die energie
Heel hard focussen en ontspannen lijken elkaar te bijten.

Feel ze flowz.
(ofwel; 'why so serious ?')
quote:
waardoor ik hoop dat ik er op de een of andere manier controle over kan krijgen.
Je hebt er al voor de volledige 100% controle over.
Het is het *Hoe* dat duister blijkt.
Niet het *Of*
quote:
Maargoed, met enkel 'focussen' kom je er ook niet altijd vermoed ik, dus vandaar dat ik niet zo goed weet wat ik er mee zou kunnen doen.
Rustig oefenen, en doorgaan als je de muur van :"ECHT GEEN ZIN" tegenkomt.
Dan doorgaan verandert je.
quote:
Mijn nicht heeft er wel volledige controle over
Heh, ok, 'plane-swapping galore' :
Een individu heeft nooit de complete controle.
Dit is omdat we allemaal meer zijn dan alleen een individu.
quote:
zij 'geeft' mensen dus ook energie. Waarom wordt dat gedaan precies ? Is het om 'blijdschap' te geven of juist meer sturing te geven in de ontwikkeling van het spirituele proces ?
Energie geven en waarom:

Waarom niet ?
Ik heeft plenty.
Het universum beweegt door ons, activeer die beweging een beetje en voila; nog meer energie om te geven.

Magisch-technisch is het ook gewoon mogelijk om energie op te wekken, dan op te bergen en die opgeborgen energie later terughalen.
(gebeurt van nature ook, met het omzetten in vet en terugverbranden als suikers)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:15:29 #60
202348 Susi
Temple of Love
pi_71830426
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef bassos het volgende:
[..]

Heel hard focussen en ontspannen lijken elkaar te bijten.

Feel ze flowz.
(ofwel; 'why so serious ?')
Tja, focussen is een fout woord misschien. Het neigt een beetje naar er op concentreren, kijken hoe ik het door mijn lijf voel stromen .
quote:
[..]

Je hebt er al voor de volledige 100% controle over.
Het is het *Hoe* dat duister blijkt.
Niet het *Of*
Tja, ik wil misschien veel Zelf zie ik controle namelijk als ik 'het kan sturen' en af en toe probeer ik het ook te voelen als ik iets aan het doen ben, dat beschouw ik ook als 'controleren' p[/quote]
quote:
[..]

Heh, ok, 'plane-swapping galore' :
Een individu heeft nooit de complete controle.
Dit is omdat we allemaal meer zijn dan alleen een individu.
Nuja, zie hierboven wat ik onder 'controle' dan beschouw. Het kunnen overdragen van energie, het 'sturen' zegmaar dus
quote:
[..]

Energie geven en waarom:

Waarom niet ?
Ik heeft plenty.
Het universum beweegt door ons, activeer die beweging een beetje en voila; nog meer energie om te geven
Ah. Ik zit anders te denken, als in 'iedereen heeft een bepaalde mate aan energie en als iemand ziek is of zich geestelijk niet goed voelt, je hem energie kan geven zodat die persoon wat kan opknappen' Maar is het dan om de mens meer mee te laten gaan in de beweging ?

Bedankt voor je input
pi_71830488
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef CoolGuy het volgende:
je energiebanen vrij maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
fappen
pi_71830824
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
Veel input, waarvoor dank.

Te veel om op alles in te gaan.

Kies iets en dan zal ik daar iets over posten.
(je post springt van inhoud naar oppervlakte en terug, maar geen idee of jij dat ook beseft)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:45:24 #63
202348 Susi
Temple of Love
pi_71831604
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef bassos het volgende:

[..]

Veel input, waarvoor dank.

Te veel om op alles in te gaan.

Kies iets en dan zal ik daar iets over posten.
(je post springt van inhoud naar oppervlakte en terug, maar geen idee of jij dat ook beseft)
Oeh, nee, daar heb ik niet echt bij stilgestaan. 't Was meer een verduidelijking van mijn gedachtengangen om tot die vragen in de post die jij eerst had beantwoord, te komen

Even kijken hoor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:47:00 #64
202348 Susi
Temple of Love
pi_71831666
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef Susi het volgende:

Nuja, zie hierboven wat ik onder 'controle' dan beschouw. Het kunnen overdragen van energie, het 'sturen' zegmaar dus
[..]

Ah. Ik zit anders te denken, als in 'iedereen heeft een bepaalde mate aan energie en als iemand ziek is of zich geestelijk niet goed voelt, je hem energie kan geven zodat die persoon wat kan opknappen' Maar is het dan om de mens meer mee te laten gaan in de beweging ?
Vooral het 'gebruiken' van je energie ben ik benieuwd naar, waarom en hoe mensen dat nu doen.
pi_71832006
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Susi het volgende:[..]Vooral het 'gebruiken' van je energie ben ik benieuwd naar, waarom en hoe mensen dat nu doen.
Je kan het leren.

Hell, ik zou je het eventueel kunnen leren.

Moeje de mods overtuigen dat ook sommige ogenschijnlijk pijnlijke posts nuttig zijn.

En ja, dat is nog steeds een verwijzing.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:01:42 #66
202348 Susi
Temple of Love
pi_71832308
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:54 schreef bassos het volgende:

[..]

Je kan het leren.

Hell, ik zou je het eventueel kunnen leren.

Moeje de mods overtuigen dat ook sommige ogenschijnlijk pijnlijke posts nuttig zijn.

En ja, dat is nog steeds een verwijzing.
Je antwoord roept vraagtekens bij mij op . En tja, wat is pijnlijk ? Zit net een topic over in de brand gestoken katjes te lezen, dat hoef ik dus niet te zien iig. PM het desnoods.
pi_71832646
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Susi het volgende:[..]Je antwoord roept vraagtekens bij mij op . En tja, wat is pijnlijk ? Zit net een topic over in de brand gestoken katjes te lezen, dat hoef ik dus niet te zien iig. PM het desnoods.
Ik ken je nog niet genoeg.

Wees blij.

Ik openbaar wat ik vindt.

Dat is wat bedoelt werd met dreigement;
Wil je daadwerkelijk dat ik jou bekijk ?

We zien wel of dit ook gebanned wordt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:14:12 #68
202348 Susi
Temple of Love
pi_71832733
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef bassos het volgende:

[..]

Ik ken je nog niet genoeg.

Wees blij.

Ik openbaar wat ik vindt.

Dat is wat bedoelt werd met dreigement;
Wil je daadwerkelijk dat ik jou bekijk ?

We zien wel of dit ook gebanned wordt.
Wilde je dat doen via internet ? Is dat mogelijk ?

Verder, nou zo momenteel als je het zo brengt, zeg ik nee. Ik wil eerst alles zelf weten qua energie/gidsen e.d.
pi_71832850
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Susi het volgende:[..]Wilde je dat doen via internet ?
Wat ik wilde doen heb ik gedaan en is gebeurd.
Wat ik nu doe is iets anders.
quote:
Is dat mogelijk ?
Ja en ja.
quote:
Verder, nou zo momenteel als je het zo brengt, zeg ik nee. Ik wil eerst alles zelf weten qua energie/gidsen e.d.
Weten bestaat niet.
Er bestaat wel :"Voelen"
Verfijn je gevoel.
done.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:23:15 #70
202348 Susi
Temple of Love
pi_71833050
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef bassos het volgende:

[..]

Wat ik wilde doen heb ik gedaan en is gebeurd.
Wat ik nu doe is iets anders.
Wat heb je gedaan dan

Verder: Working on it.
pi_71833790
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Susi het volgende:[..]Wat heb je gedaan dan ?
Je lijkt lief, dus hierbij een "free pass".
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:34:23 #72
31101 _Led_
pi_71841011
bassos, kan jij ook zo'n gave energiebal maken ?
zzz
pi_71843391
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Susi het volgende:

[..]

Vooral het 'gebruiken' van je energie ben ik benieuwd naar, waarom en hoe mensen dat nu doen.
Het is niet je eigen energie die je in zo'n geval gebruikt - dan zou het teveel gaan lijken op zo'n situatie die je wel eens hebt, van die mensen die al je energie uit je wegzuigen zodat je afgepeigerd en leeg thuis komt.
Toevallig zat ik gisteren iets te lezen over een universele bron van energie waar je op zo'n moment uit kunt putten, bijvoorbeeld om iemand op te peppen, of reiki te bedrijven o.i.d.
Hoe je je moet openstellen voor die universele energiebron weet ik niet zo goed, soms lukt het me spontaan, wat in ieder geval helpt is jezelf even opzij zetten (je ego) en je één voelen met alles.
Pak een willekeurig boek over spiritualiteit en er zal vast wel een oefening in staan om jezelf in verbinding te stellen met die energie.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:09:57 #74
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71851296
Het valt me op dat de term "tenaga dalam" (Indisch voor innerlijke kracht) nog niet naar voren gekomen is hier. Hier hou ik me zelf wel een stuk meer mee bezig maar ik ben ook nog heel erg op ontdekkingstocht! Maar er schijnen nogal wat dingen mee mogelijk te zijn veel plezier met googlen.
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:10:19 #75
31101 _Led_
pi_71852973
bassos, als jij o zo goed bent met al je energie-frutsels, doe 's wat leuks bij mij ?
Sla me eens knockout met je energie, betover me, roep eens een vloek over me uit of iets anders grappigs ?

edit:Niet doen

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 13-08-2009 22:49:20 ]
zzz
pi_71861365
Bedoel jij zoiets als Dim Mak, Led?
Ik heb iets dergelijks wel eens op Discovery gezien en vond het er behoorlijk eng uitzien. Het ging helemaal niet hard of zo, maar het was gewoon een kwestie van de juiste drukpunten beroeren en de tegenstander ging zonder een kik KO.
(En ja, ik wéét dat er een link naar de stichting Skepsis bij staat.)
pi_71862941
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb iets dergelijks wel eens op Discovery gezien en vond het er behoorlijk eng uitzien. Het ging helemaal niet hard of zo, maar het was gewoon een kwestie van de juiste drukpunten beroeren en de tegenstander ging zonder een kik KO.
De meeste meesters ontkennen ook het bestaan van Dim Mak overigens. Het lijkt er meer op dat er mensen zijn die een snelle duit willen verdienen.
Wanhopige slungels met brillen trappen erin omdat zij nu die sterke boksers kunnen Dim Makken enz.
Meestal blijft het echter bij demonstraties van de leraar wat meer op suggestie lijkt dan op echte drukpunten(ja, er zijn plekken die sneller pijn doen dan andere maar dit is iets anders dan Dim Mak) en zullen de slungels nooit "het vereiste niveau" bereiken.

Nog erger zijn de demonstraties waarbij iemand de ander niet hoeft aan te raken. Dit wordt gedaan door Chi, Qi... althans dat beweren de meesters. Dat het bij niet gelovers niet lijkt te werken toont echter eerder aan dat dit ook iets te maken heeft met suggestie. Niks mis met suggestie, suggestie owned. Je kunt er mensen het grootste scala aan shizzle mee wijsmaken, maar het is geen Dim Mak.

Ik zelf denk dat Led bedoelt dat bassos allemaal energiestralen op led mag afvuren. Zodat Led dood ter aarde stort(liefst iets minder echter) of weet ik veel wat.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:42:05 #78
31101 _Led_
pi_71868549
Leuk filmpje :
Een 'wijze' chinese meester die beweert je van een afstand neer te kunnen meppen zonder je aan te raken, tegen een MMA vechter.

Ik verklap de uitkomst niet

zzz
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:21:25 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71869491
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef _Led_ het volgende:
Leuk filmpje :
Een 'wijze' chinese meester die beweert je van een afstand neer te kunnen meppen zonder je aan te raken, tegen een MMA vechter.

Ik verklap de uitkomst niet

Tsja.. hij word ook een dagje ouder. Toch zijn die shaolins mentaal erg sterk, handstand op 1 vinger dingessen etc.
The truth was in here.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:27:58 #80
31101 _Led_
pi_71869691
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tsja.. hij word ook een dagje ouder. Toch zijn die shaolins mentaal erg sterk, handstand op 1 vinger dingessen etc.
Ik denk persoonlijk niet dat zijn leeftijd ermee te maken heeft, ik denk eerder dat die MMA-fighter niet zoals zijn leerlingen gehypnotiseerd is om te geloven dat ie om moet vallen als die kerel verderop wat rare bewegingen maakt...
zzz
pi_71872411
quote:

[..]

Dat klopt imo, maar het maken van een handstand vereist andere vaardigheden dan je nodig hebt bij vechten. Bijvoorbeeld Tony Jaa (acteur), wat hij doet en kan ziet er allemaal heel geweldig uit maar zet hem in de ring tegen een buakaaw ofzo en dan vliegt hij er toch na 1 ronde uit

Ze zijn mentaal heel sterk maar ze zullen het tegen serieuze vechters toch erg vaak moeten afleggen ben ik bang.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:38:18 #82
31101 _Led_
pi_71873169
Nou ja, dat was hier niet echt het punt, het ging erom dat deze man denkt / dacht dat ie mensen zonder ze aan te raken, van een afstand onschadelijk kon maken met zijn zogenaamde oude chinese voodoo-mumbojumbo.
En dan staat ie opeens tegenover een vechter die gewoon even naar voren loopt en 'm een tetter op z'n bakkes geeft
zzz
pi_71873364
Is er iemand hier op TRU die dit ook denkt te kunnen Ik wil hem dan wel testen \
Bassos misschien?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:53:09 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71873526
quote:

[..]

Het probleem is dat hij het tegen zijn studenten wel kan en tegen een serieuze vechter (MMA, Muay Thai, Wing Tsun, whatever) opeens niet meer kan. Dat geeft op zijn minst te denken...

Indien iemand hier beweert dit te kunnen, regel ik wel een sparringspartner (trainer van me). Kijk alleen niet verbaasd als de energieballen geen doel treffen en je megahard geowned wordt..

Dim Mak .. Een oude techniek om geld te krijgen over de rug van Star Wars shirt dragende jongeren die hopen de bink op school te worden en ruzies te overleven

of probeer je Dim Mak Pseudo shit tegen

have fun

[ Bericht 16% gewijzigd door Michielos op 14-08-2009 12:59:41 ]
pi_71873822
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:26 schreef Gwywen het volgende:
Probeer dat maar eens tegen een serieuze vechter als die je helemaal gort slaat
Al die sprookjes werken echt niet hoor
Of gaan die mensen Mike Tyson ofzo even dim makken Lijkt me echt heeeel erg sterk tbh
pi_71873867
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef OOOOOOOH het volgende:
Hoe de je de kamehameha wave.

1. Zorg dat je ruim voldoende eet. Mensen halen immers hun energie uit voedsel, drinken en zuurstof. Zonder voldoende voedsel heb je niet voldoende energie. Energie wordt gemeten in calorieën en wil je een beetje energie kunnen gebruiken zul je toch minstens 10.000 calorieën per dag moeten eten.

2. Iedereen weet dat eten verteerd wordt in de buik, ongeveer ter hoogte van de derde chakra. De buik wordt ook wel de sea of chi genoemd omdat hier de energie wordt opgeslagen. Logisch want hier wordt immers onze brandstof omgezet in energie. Vanuit de buik zal je de energie moeten gaan sturen naar je handen. Ik hoef hier natuurlijk niet bij te zeggen dat je al je chakra's open moet hebben en een perfecte controle over je energie moet hebben. Visualiseer dat je energie vanuit je buik via je hart (vierde chakra) naar beide handen stroomt en zich daar ophoopt. Concentreer je energie in beide handen.

3. Breng je handen bij elkaar en laat de energie van beide handen zich vermengen tot een bol die zich tussen de handen begeeft. Visualiseer dit ook weer.

4. Richt nu je handen op je doel, bijvoorbeeld een ongelovige scepticus en schiet de energie af Uiteraard wordt ook dit weer gedaan door visualisatie.
welk level moet je hebben om dit te mogen doen?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:08:43 #87
31101 _Led_
pi_71873895
het was maar bedoeld als vermaak tussendoor, zullen we nu weer stoppen met vechtgeneuzel ?
zzz
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:09:48 #88
31101 _Led_
pi_71873917
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

welk level moet je hebben om dit te mogen doen?
Geen idee, maar 10000 calorieen is genoeg om 4 volwassen mannen te voeden
zzz
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:10:10 #89
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71873931
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens tegen een serieuze vechter als die je helemaal gort slaat
Al die sprookjes werken echt niet hoor
Of gaan die mensen Mike Tyson ofzo even dim makken Lijkt me echt heeeel erg sterk tbh
Ik zie het al voor me..

Jongen, type: gepest, shirt van Darth Vader, bril op.. begon Ninjitsu te doen omdat hij dacht dat je lekker lui enkel iemand hoeft te Dim Mak'ken of zonder te slaan iemand ter aarde kan laten storten.
Staat zoiemand tegenover Mike Tyson ofzo en wordt hij compleet kapot geslagen

Is dit een overdreven vergelijking? Nou, ik zag in het filmpje een mEESTER(een meester notabene met vage claims) die opeens niks kan tegen een totaal onbekende vechter.
Dat is het punt.. in eigen settings met je eigen regels werken dit soort zaken(zoals elke claim) maar als er een controle iets komt, werkt het opeens niet meer. In dit geval was de enige controle dat hij niet tegen een student vecht... Opeens kon deze MEESTER niks meer... En op het eind kan ik niet zeggen dat ik het spijtig voor hem vind..
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:10:41 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71873949
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef _Led_ het volgende:
het was maar bedoeld als vermaak tussendoor, zullen we nu weer stoppen met vechtgeneuzel ?
Nou, het heeft wel degelijk met energie te maken.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:16:52 #91
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71874125
Ik denk dat Bassos vs Led ongeveer als volgt gaat:

vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:57:29 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71875404
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:16 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat Bassos vs Led ongeveer als volgt gaat:

Misschien dat ie een dag later wel onder een bus liep.. je weet het niet he
The truth was in here.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:00:01 #93
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71875481
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien dat ie een dag later wel onder een bus liep.. je weet het niet he
hij is alive and well.

maar begrijp ik dit goed? Als hij later dus op 85 jarige leeftijd overlijdt, kan men dus zeggen dat het komt door deze zwarte magie omdat hij wel 90 kon worden ofzo?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:07:49 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71875690
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Michielos het volgende:

[..]

hij is alive and well.

maar begrijp ik dit goed? Als hij later dus op 85 jarige leeftijd overlijdt, kan men dus zeggen dat het komt door deze zwarte magie omdat hij wel 90 kon worden ofzo?
Nee dat begrijp je niet goed.
The truth was in here.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:09:48 #95
31101 _Led_
pi_71875765
take a chillpill Michielos
zzz
pi_71876677
Compleet offtopic: Led, ook al ben ik het niet altijd met je eens; ik vind je avatar zo schattig!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:45:13 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71876780
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef _Led_ het volgende:
take a chillpill Michielos
heb al tegen een boompje getrapt
pi_71876889
Hee hee, bomen zijn ook levende wezens hè.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:59:26 #99
31101 _Led_
pi_71877154
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef Gwywen het volgende:
Hee hee, bomen zijn ook levende wezens hè.
Precies
Tief dan gewoon iemand door een bushokje ofzo !
zzz
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:17:49 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71877630
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Precies
Tief dan gewoon iemand door een bushokje ofzo !
[ afbeelding ]
Die begrijp je alleen als oldbie
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')