quote:
-normaal reageren=quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:14 schreef Susi het volgende:
Zijn er veel mensen die bewust zijn van de energie/energiebaan die door hun lichaam stroomt ? In principe hoort het natuurlijk door je hele lijf te gaan, maar bij mij gaat het voornamelijk door mijn onderbenen, pas als ik ontspannen in bed lig voel ik wel eens een soort van 'golven energie' naar boven stromen.
Binnenkort ga ik proberen om ook op andere momenten dan 's avonds laat mijn energiebanen vrij te maken, om het in elk geval ook boven mijn knieën toe te laten.
En hoe ervaren jullie je energie ? Als een soort van tintelingen ? En wat doen jullie er mee, kunnen jullie het 'doorgeven' ?
Maar de vraag was anders... nl: Hoe ga je ermee om...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef Michielos het volgende:
Energie is iets wat de Chinese wijsgeren al heel lang wisten. Dit klinkt misschien raar maar energy is eigenlijk afgeleid van het woord "Inner chi" , oftewel de inwendige levenskrachten, mana die vloeit bij alles.
Om de vraag te begrijpen moet je eerst de oorsprong begrijpen. De wortels. En die huizen bij reptiliaanse entiteiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef FP128 het volgende:
[..]
Maar de vraag was anders... nl: Hoe ga je ermee om...
Ik heb de laatste tijd dat ik energie in mijn voeten voel borrelen op verschillende plekjes en op mijn hoofd (kruinchakra) tintelingen .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:14 schreef Susi het volgende:
Zijn er veel mensen die bewust zijn van de energie/energiebaan die door hun lichaam stroomt ? In principe hoort het natuurlijk door je hele lijf te gaan, maar bij mij gaat het voornamelijk door mijn onderbenen, pas als ik ontspannen in bed lig voel ik wel eens een soort van 'golven energie' naar boven stromen.
Binnenkort ga ik proberen om ook op andere momenten dan 's avonds laat mijn energiebanen vrij te maken, om het in elk geval ook boven mijn knieën toe te laten.
En hoe ervaren jullie je energie ? Als een soort van tintelingen ? En wat doen jullie er mee, kunnen jullie het 'doorgeven' ?
Dat ik het idee heb dat ik ook in mijn hele lijf die aanwezigheid van energie kan voelen, in plaats van enkel in mijn onderbenen. Die blokkeringen weghalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef CoolGuy het volgende:
je energiebanen vrij maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Niet regelmatig eigenlijk, een pakje in de maand maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:53 schreef Dartanion het volgende:
Het kan komen door een lage bloeddruk. Hierdoor "hoopt" het bloed zich gedurende de dag op in je benen. En als je ligt dan kan het weer vrij stromen.
Rook je toevallig?
Ik kreeg al tips om meer te 'aarden' zegmaar, door af en toe maar eens te springen inderdaad. Maar hoe bedoel je visualisatie ? Ik zie die energie niet namelijk, ik voel het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:00 schreef TheHolyTiamat het volgende:
kwestie van visualisatie.
doorgeven van energie> beide moeten het geloven. kwestie van overtuiging.
zolang je maar beseft dat alles waar uit de wereld bestaat 1 en al energie is.
als je het tot boven je knieen wilt voelen, moet je maar eens proberen je knieeen licht te buigen.
Zoiets ook gehad maar door heel me lichaam(al weer een paar jaar geleden). Beste hoe ik het kan omschrijven was dat het leek dat ik me bloed door me lichaam voelde stromen en dat ik dat dan voelde borrelen/tintelen. ook kon ik slecht me evenwicht houden. Had dit een dag of 1/2quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd dat ik energie in mijn voeten voel borrelen op verschillende plekjes en op mijn hoofd (kruinchakra) tintelingen .
ben me verder niet bewust van energiebanen maar wel van sommige chakra's .
of een slapend beenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tintelende vingers, warme handen, tintelingen in mijn kruin.
Of onwetende mensen die alles veroordelen en uitlachen wat ze niet kennen.quote:
Zeg eens, o slimme, om wat voor energie gaat het ? Electromagnetisch ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of onwetende mensen die alles veroordelen en uitlachen wat ze niet kennen.
En daarmee het slachtoffer worden van hun eigen domheid en vooringenomenheid.
Ben jij nu niet degene die "een slapend been" veroordeeld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of onwetende mensen die alles veroordelen en uitlachen wat ze niet kennen.
En daarmee het slachtoffer worden van hun eigen domheid en vooringenomenheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |