Als het daar dan maar bij blijft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er nog een fornuisgroep aangelegd moest worden, wat ik kan en wil doen.
Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graagquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er nog een fornuisgroep aangelegd moest worden, wat ik kan en wil doen.
Komt er eik al 3 fasen binnen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graag![]()
Bij twijfel liever een electricien dan een gegrilde alicy![]()
* LeeHarveyOswald thinks that >12volt and >1 amp is kind of scary
Als er prik op staat op dat moment wel. Een tijdje terug de ISDN-aansluiting vanaf het ISRA-punt verlegd. Daar staat dus wel permanent zo'n 100 volt op, maar omdat het een lief laagspanningsdraadje is houd je daar helemaal geen rekening mee als je er mee bezig bent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graag![]()
Bij twijfel liever een electricien dan een gegrilde alicy![]()
* LeeHarveyOswald thinks that >12volt and >1 amp is kind of scary
Ja. tóen kon je wél dansen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er prik op staat op dat moment wel. Een tijdje terug de ISDN-aansluiting vanaf het ISRA-punt verlegd. Daar staat dus wel permanent zo'n 100 volt op, maar omdat het een lief laagspanningsdraadje is houd je daar helemaal geen rekening mee als je er mee bezig bent.
Nah, het moet wel reeel zijn. Zie wat Alicey omschrijft. Dat heb je ook als je je modem uit je pc haalt, terwijl je moeder aan het bellen is. Ik was vergeten de kabel los te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Haha, heiden6 heeft ook al zo'n elektrafobie.
Waarom had je dat gedaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nah, het moet wel reeel zijn. Zie wat Alicey omschrijft. Dat heb je ook als je je modem uit je pc haalt, terwijl je moeder aan het bellen is. Ik was vergeten de kabel los te halen.
Ik heb ooit 12 volt trafo-gelijkstroomdraadjes in mn mond gedaan. Niet tof. Sindsdien ben ik toch ietwat voorzichtig.
Als je zowel het midden als de buitenkant van de fitting beet hebt kan het idd een schokkende ervaring zijn.quote:Een lamp indraaien prima, maar ik wil wel stevig staan, stel je voor dat ik met mijn motoriek ineens mn vinger in het gat steek
Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dunno. Leg eens aan Ise uit hoe ze dat na kan kijken?
maar hoe kun je aan de buitenkant van een schakelaar zien of 'ie 4-polig is ipv 2-polig?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef Marlies1981 het volgende:
...en nog meer waarschuwingen: http://dodozhang21.tabulas.com/2007/06/21/crazy-warning-labels/
lijkt me een goeie jaquote:Mattress
Warning: Do not attempt to swallow
quote:Toner cartridge for a laser printer
Do not eat toner.
New Zealand insect spray:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef Marlies1981 het volgende:
...en nog meer waarschuwingen: http://dodozhang21.tabulas.com/2007/06/21/crazy-warning-labels/
Meestal aan de breedte, maar als je de groepenkast openmaakt zie je het direct.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
maar hoe kun je aan de buitenkant van een schakelaar zien of 'ie 4-polig is ipv 2-polig?
Ah.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal aan de breedte, maar als je de groepenkast openmaakt zie je het direct.
krak!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ah.
Portable stroller
Caution: Remove infant before folding for storage.
Dit helpt niet erg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat die ouders zo'n kind gewoon de héle dag met dat ding laten rondlopen. Ongetwijfeld ergert het hele pleintje zich eraan, maar goed.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Mijn schoonmoeder vond het een goed idee om mijn nichtjes van 2 en 4 allebei zo'n fluitje te geven.
Daar hebben ze dus lekker op staan blazen, daar wordt mijn tinnitus niet beter van.
Njah, ik kom sowieso wel een keer kijken. Ook om te kijken of er überhaupt wel 3 fasen nodig is indien niet aanwezig.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:08 schreef Marlies1981 het volgende:
open box, eat nuts.
Maar, LHO, je had dacht ik al nagekeken dat jullie boretti iets van 11Kw opvreet, toch? Dan moet je wel 3-fasen gebruiken (max 2-fasen = 2x16 amp=32amp=6740w)
Meer weet ik nietquote:Geachte heer van Wisse,
De totale aansluitwaarde voor de MFI 94 IX is 10,7 kW. Deze moet op drie
fases worden aangesloten van 220/230 volt.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Boretti bv
Ik weet van Isegrim dr groepenkast dat er 2x230 volt gekoppeld zit, naar de perilex.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal aan de breedte, maar als je de groepenkast openmaakt zie je het direct.
Ben jij ook "slapen", of in staat je meterkast open te maken en er een foto van te maken voor alicey?quote:
Cool! Mag ik komen kijken als je dat doet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Er is hier een of ander pleuriskind de hele dag op zo'n schelle fluit aan het blazen. Ik ben inmiddels in staat om dat kind te wurgen.
Zo'n 3 fase verstop je niet stiekem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet van Isegrim dr groepenkast dat er 2x230 volt gekoppeld zit, naar de perilex.
En dat er verdomd weinig groepen in hangen. Of er stiekem al een driefase in verstopt zit weet ik niet
Je zult dan o.a. een hoofdschakelaar hebben met 3 fasen i.p.v. 1.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe zie je dat dan?
En dan heb je een 3-fasen toilet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:30 schreef Alicey het volgende:
Wat klusnieuws van het thuisfront : Er lekte wel eens een druppeltje van het kraantje van de stortbak van het toilet. SC ergerde zich er aan en heeft er aan gedraaid. In plaats van druppelen spuit er nu water uit. Om dat te verhelpen heeft SC de waterleiding afgesloten en de slijptol er op gezet.
Met een beetje geluk komt hij zo terug met wat spulletjes van de bouwmarkt en is het straks weer als nieuw..
Met een pis, poep en kots groep?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
En dan heb je een 3-fasen toilet?
Geen idee, ik hoop alleen dat het werkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
En dan heb je een 3-fasen toilet?
ieuw!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een pis, poep en kots groep?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:jullie vallen van mn detail kaartje af.
Moet ik Schiedam ook nog toevoegen als detailkaartje?
LOLquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]Al is het maar omdat je anders ook een stukje Rotterdam mist. We zitten maar 50 meter van de gemeentegrens af, geit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |