Als het daar dan maar bij blijft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er nog een fornuisgroep aangelegd moest worden, wat ik kan en wil doen.

Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graagquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er nog een fornuisgroep aangelegd moest worden, wat ik kan en wil doen.

Komt er eik al 3 fasen binnen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graag
Bij twijfel liever een electricien dan een gegrilde alicy
* LeeHarveyOswald thinks that >12volt and >1 amp is kind of scary

Als er prik op staat op dat moment wel. Een tijdje terug de ISDN-aansluiting vanaf het ISRA-punt verlegd. Daar staat dus wel permanent zo'n 100 volt op, maar omdat het een lief laagspanningsdraadje is houd je daar helemaal geen rekening mee als je er mee bezig bent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je niet gegrilled wordt bij het aanlegen van een 3fase 230v aansluiting + bijhorende aanpassingen in de meterkast, dan heel graag
Bij twijfel liever een electricien dan een gegrilde alicy
* LeeHarveyOswald thinks that >12volt and >1 amp is kind of scary

Ja. tóen kon je wél dansen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er prik op staat op dat moment wel. Een tijdje terug de ISDN-aansluiting vanaf het ISRA-punt verlegd. Daar staat dus wel permanent zo'n 100 volt op, maar omdat het een lief laagspanningsdraadje is houd je daar helemaal geen rekening mee als je er mee bezig bent.

Nah, het moet wel reeel zijn. Zie wat Alicey omschrijft. Dat heb je ook als je je modem uit je pc haalt, terwijl je moeder aan het bellen is. Ik was vergeten de kabel los te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Haha, heiden6 heeft ook al zo'n elektrafobie.

Waarom had je dat gedaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nah, het moet wel reeel zijn. Zie wat Alicey omschrijft. Dat heb je ook als je je modem uit je pc haalt, terwijl je moeder aan het bellen is. Ik was vergeten de kabel los te halen.
Ik heb ooit 12 volt trafo-gelijkstroomdraadjes in mn mond gedaan. Niet tof. Sindsdien ben ik toch ietwat voorzichtig.

Als je zowel het midden als de buitenkant van de fitting beet hebt kan het idd een schokkende ervaring zijn.quote:Een lamp indraaien prima, maar ik wil wel stevig staan, stel je voor dat ik met mijn motoriek ineens mn vinger in het gat steek

Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dunno. Leg eens aan Ise uit hoe ze dat na kan kijken?

maar hoe kun je aan de buitenkant van een schakelaar zien of 'ie 4-polig is ipv 2-polig?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).

quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef Marlies1981 het volgende:
...en nog meer waarschuwingen: http://dodozhang21.tabulas.com/2007/06/21/crazy-warning-labels/
lijkt me een goeie jaquote:Mattress
Warning: Do not attempt to swallow

quote:Toner cartridge for a laser printer
Do not eat toner.

New Zealand insect spray:quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef Marlies1981 het volgende:
...en nog meer waarschuwingen: http://dodozhang21.tabulas.com/2007/06/21/crazy-warning-labels/

Meestal aan de breedte, maar als je de groepenkast openmaakt zie je het direct.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:01 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
maar hoe kun je aan de buitenkant van een schakelaar zien of 'ie 4-polig is ipv 2-polig?

Ah.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal aan de breedte, maar als je de groepenkast openmaakt zie je het direct.

krak!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ah.
Portable stroller
Caution: Remove infant before folding for storage.

Dit helpt niet erg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als er 3 fase binnenkomt heeft je groepenkast (of 1 van je groepenkasten als je er meer hebt) een 4-polige hoofdschakelaar (3 fasen en een nul) i.p.v. een 2-polige (1 fase en een nul).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |