Ja, heiden6 heeft even met zijn puddingbuks in mijn oor gezeten.quote:

Of denken de anderen die dan ook dronken zijn dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan alleen mooi dansen als ik gedronken heb.

Zoiets speelt vast mee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Of denken de anderen die dan ook dronken zijn dat?
Gevalletje: 'The more you drink, the better I look dance.'?

Ik snap het, maar ik grijp elke kans aan weet je welquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, heiden6 heeft even met zijn puddingbuks in mijn oor gezeten.
Nee gek, het was een beeldspraak om aan te geven hoe ik me voel.
 .
. 

Da's ook een prima omschrijving.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik grijp elke kans aan weet je wel.
Ik ben dan altijd ''wattig in mijn hoofd''

Het probleem is vaak dat hoe beschaafder je je uitdrukt, hoe minder mensen de hint oppikken en blijven doorgaan met tegen je praten over onzin waar je pudding- of watten-hoofd helemaal niet naar staat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:25 schreef Alicey het volgende:
Een wattig hoofd vind ik ook een stuk beschaafder klinken dan een puddinghoofd.

Moest ik nou nog gaan tegelen? Want dan moet ik misschien ff één of twee vrije dagen regelen.
 Moest ik nou nog gaan tegelen? Want dan moet ik misschien ff één of twee vrije dagen regelen.

Onze avond duurde drie weken, en het gebied van 80 bij 20 meter leek wel een enorm gebied. Heb eerst 3 uur lang de slappe lach gehad en daarna 2 uur verwonderd naar eerst de opkomende zon, en daarna de wolken staan/zitten/liggen kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
:w jij wel goed getript, hoorde ik?

quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Tachtig bij twee meter? Jullie zaten op een hele lange, dunne strook grond?

Da's een kwestie van duidelijk uitdrukken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:28 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat hoe beschaafder je je uitdrukt, hoe minder mensen de hint oppikken en blijven doorgaan met tegen je praten over onzin waar je pudding- of watten-hoofd helemaal niet naar staat.

Dat was ook niet tijdens de optredens, maar de dag voordat het festival begon.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Je ziet dan zo weinig van het podium lijkt me.

Want toen het podium er stond was het 78*2 meter?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was ook niet tijdens de optredens, maar de dag voordat het festival begon.
 .
.

Nee, onze trip vond plaats op het terrein waar we sliepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:01 schreef Metatron het volgende:
[..]
Want toen het podium er stond was het 78*2 meter?.

.
 .

Blaartjes?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:13 schreef junkiexp het volgende:
Ik loop met nieuwe lederen schoenen die ik moet inlopen.

dat heeft niet zoveel haast hoor, kan ook wel ergens een keer in een weekendje ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Nog minder dan een maand tot jullie hier komen wonen, LHO en ldg.Moest ik nou nog gaan tegelen? Want dan moet ik misschien ff één of twee vrije dagen regelen.
 hoef je echt geen vrij voor te nemen, das onzin
  hoef je echt geen vrij voor te nemen, das onzin  

Nee dat niet, maar het zit niet bepaald lekker.quote:

Ik vind ze een beetje gay.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het zit niet bepaald lekker.
Gelukkig is het na een dag of 3 over, en dan zitten ze voor de rest van de tijd heerlijk.
Het zijn deze geworden, mocht het je interesseren :
[ afbeelding ]

Hmja, twee dagen is ook meestal wel genoeg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heeft niet zoveel haast hoor, kan ook wel ergens een keer in een weekendje ofzohoef je echt geen vrij voor te nemen, das onzin

Wanneer gaan jullie er eik beginnen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heeft niet zoveel haast hoor, kan ook wel ergens een keer in een weekendje ofzohoef je echt geen vrij voor te nemen, das onzin

1 september de sleutel, dussehm 2 september denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie er eik beginnen?
 dan eerst een boel behang krabben, schuren en verven.. en dan kunnen de spullen erin. Ligt gelukkig al een mooie vloer in, dat scheelt al een stuk
 dan eerst een boel behang krabben, schuren en verven.. en dan kunnen de spullen erin. Ligt gelukkig al een mooie vloer in, dat scheelt al een stuk  moet er niet aan denken om laminaat oid zelf te moeten leggen.
 moet er niet aan denken om laminaat oid zelf te moeten leggen.

eind septemberquote:

Net wou je nog met me zoenen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je wat vertellen........

Oh relaxed dan heb je gewoon een hele maand om alles op orde te brengen. Hebben jullie ook een paar weekjes vrij daarvoor?quote:

ja sowieso de eerste week helemaal en de tweede week heeft LHO halve dagen genomen. Ik moet officieel wel gewoon naar schoolquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh relaxed dan heb je gewoon een hele maand om alles op orde te brengen. Hebben jullie ook een paar weekjes vrij daarvoor?
 maar dat doe ik wel gewoon een beetje tussendoor. Die eerste weekjes na de vakantie zijn meestal toch maar introducties enzo
 maar dat doe ik wel gewoon een beetje tussendoor. Die eerste weekjes na de vakantie zijn meestal toch maar introducties enzo  

die schijten ze zelf wel onderquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:42 schreef Isegrim het volgende:
Top.Mag ik de interior decorating van jullie plee doen?

als je hem niet vol met nijntes, zeepaardjes, jezussen, vlindertjes, gekleurde kroonluchters en mata hari's hangt welquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:42 schreef Isegrim het volgende:
Top.Mag ik de interior decorating van jullie plee doen?

Ohw prima, ik geloof dat ik daar nu nog een paar vrije weekenden heb.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
1 september de sleutel, dussehm 2 september denk ikdan eerst een boel behang krabben, schuren en verven.. en dan kunnen de spullen erin. Ligt gelukkig al een mooie vloer in, dat scheelt al een stuk
moet er niet aan denken om laminaat oid zelf te moeten leggen.

Ga jij ook helpen met klussen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw prima, ik geloof dat ik daar nu nog een paar vrije weekenden heb.

Ik zie een pinguïn met op de achtergrond vuurwerk, klopt dat?
 Ik zie een pinguïn met op de achtergrond vuurwerk, klopt dat?  

dat vuurwerk kan idd wel weer eens wegquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:14 schreef Isegrim het volgende:
Ldg, waar slaat jouw avatar eigenlijk op?Ik zie een pinguïn met op de achtergrond vuurwerk, klopt dat?
 nog van oud en nieuw
 nog van oud en nieuw   

Is het niet vanwege de Linux-pinguïn van LHO?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat vuurwerk kan idd wel weer eens wegnog van oud en nieuw

ik zal de gewone pinguin maar weer eens aanzetten. Waarom een pinguin? geen idee meer eerlijk gezegd

nee dan had ik wel een tux bash variant genomenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is het niet vanwege de Linux-pinguïn van LHO?
 om te stangen
 om te stangen 

vond dat zo gezellig vorig jaar!
 vond dat zo gezellig vorig jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |