dat valt me trouwens wel mee, tenminste, bij het gehandicapte broertje: de iTouch. Weinig last van en ik kan niet zeggen dat er geen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n huidige roze foontje doet het nog prima![]()
. En op zo'n iPhone word ik waarschijnlijk gek van de vegen en vingerafdrukken.
Ik heb er ook nog geen last van. Dagelijks even met een doekje er overheenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat valt me trouwens wel mee, tenminste, bij het gehandicapte broertje: de iTouch. Weinig last van en ik kan niet zeggen dat er geen gebruik van wordt gemaakt.
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de eerste ronde is al geweest. Mensen die nee zeggen tegen een klus wegens de vermeende reistijd. Niet heel slim als je weet dat er een ronde gaat komen. Nou ja, de opperchief (ook van MissSX) had gezegd dat dat nog niet zou gebeuren. Een week later werd het op individuele basis wel gedaan. Managers, je hebt ze zo door
Nou ja, het is certificering. Dus alleen op komen dagen voor een examen, geen cursus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Studie niet betaald?
Wel door de belasting toch?
Dat deed ik met mijn telefoon ook de eerste twee dagen. Inmiddels vergaat het ding van de krassen en deuken. Wellicht moet ik er eens een hoesje voor aanschaffenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen last van. Dagelijks even met een doekje er overheen.
Voor de helft maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Studie niet betaald?
Wel door de belasting toch?
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.
Just my two cents.
Voor een examen ben je ook al snel 150 euro kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is certificering. Dus alleen op komen dagen voor een examen, geen cursus.
In elk geval vlieg je dan bij de volgende ontslagronde met ruggengraat en al de laan uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.
Just my two cents.
Ik heb dat nog nooit gehoeven. Ze weten dat ik toch nee zeg, maar ik heb dat op andere manieren ingedekt. De mensen die wel ruggegraat hadden (op de bank) zijn over een maand weg. Soms heeft het dus ook met verstand te maken, niet alleen met ruggegraatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Just my two cents.
Cursussen kunnen wij echt vergeten. Zowel de cursusprijs als de uren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX: huh? Vouchers, examens e.d. nog wel. Trainingen ook. Zelfstudie natuurlijk niet, maar he, als je op de bank zit dan boek je toch al op een te mijden uurcode, dus dan kun je je beter maar nuttig maken (voor jezelf iig).
200 nog wat in dit geval. Al betalen ze in bulk minder natuurlijk. Maar dat wordt betaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een examen ben je ook al snel 150 euro kwijt.
Of minder honkbal mee spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn telefoon ook de eerste twee dagen. Inmiddels vergaat het ding van de krassen en deuken. Wellicht moet ik er eens een hoesje voor aanschaffen
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.
Op dit moment wordt alles op individuele basis bekeken als het om cursussen gaat. Is het nodig etc. Maar ik heb er nog 3 te doen waar ze zelf erg achterstaan, dus die komen dit jaar nog wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cursussen kunnen wij echt vergeten. Zowel de cursusprijs als de uren.
Zelfsdtudie prima (je boekt toch gewoon op 'leegloop' en eventuele examens worden soms wel soms niet vergoed. hangt van de afdeling, cursus en manager af.
In een uurtje naar Polen? Dan mag je hopen op geen files.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.
En dus? Sorry hoor, maar ik heb mijn grenzen. En ja het is dan mijn keuze om niet aan hun eisen te voldoen en de consequenties te aanvaarden. Maar liever dat dan hun bitch te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
In elk geval vlieg je dan bij de volgende ontslagronde met ruggengraat en al de laan uit.
Honkbal is sport. Je kent me, dat doe ik nietquote:
je moet het willen. Persoonlijk zou ik dan nog eens ja zeggen, maar dat is dan niet tegen mijn zin in.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.
Ze sturen mensen nu ook masaal naar het buitenland. Opzouten die sukkels
Ja, dat gaan we dus niet doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.
Ze sturen mensen nu ook masaal naar het buitenland. Opzouten die sukkels
Natuurlijk heb je grenzen... maar zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dus? Sorry hoor, maar ik heb mijn grenzen. En ja het is dan mijn keuze om niet aan hun eisen te voldoen en de consequenties te aanvaarden. Maar liever dat dan hun bitch te zijn.
Dat heb ik vooralsnog weten te voorkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Burdie het volgende:
Maar ik laat 'm wel continu stuiteren enzo.
Het is een keuze die je maakt. twee opties:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehoeven. Ze weten dat ik toch nee zeg, maar ik heb dat op andere manieren ingedekt. De mensen die wel ruggegraat hadden (op de bank) zijn over een maand weg. Soms heeft het dus ook met verstand te maken, niet alleen met ruggegraat
Dat laatste is nog het issue hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik vooralsnog weten te voorkomen. Hoesje er om helpt ook.
Ja. Ik weiger mijn complete sociaal leven én mijn gezondheid op te geven voor mijn werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?
Ja dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je grenzen... maar zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?
Heb ik je wel eens een foto van mijn keuken laten zien CL?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Ik weiger mijn complete sociaal leven én mijn gezondheid op te geven voor mijn werk.
Nu klinkt Groningen wel heel erg, maar het gaat me echt gewoon om de afstand.
Volgens mij toen je nog aan het verbouwen was, roze muren toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens een foto van mijn keuken laten zien CL?
Dat vind ik ook, daarom wordt het mij ook niet gevraagd. Omdat ze het antwoord al weten. Ik heb gezegd wat ik een acceptabele reistijd vind en dat ze in die kaders zouden moeten zoeken als het eens zo ver is. Nu heb ik alles binnen de straal die ik heb aangegeven en ik ben happy qua reistijd. En dat is al jaren zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt. twee opties:
Optie 1: Je kiest ervoor hun bitch te zijn en je behoudt voor nu je baan.
Optie 2: Je kiest ervoor niet hun bitch te zijn en loopt het risico je baan kwijt te raken.
Life is all about priorities. het is duidelijk dat de meeste mensen in dit land zo burgerlijk zijn dat ze werken voor een baas en hun bitch zijn als een groot goed beschouwen. denk eens out of the box en zie het grotere plaatje: je leven is van jezelf en van niemand! anders.
bedankt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
![]()
maar goed, ik beschouw jou dan ook niet als kleinburgerlijk type met kokervisie
Want iedereen die zijn grenzen ergens anders legt dan jij is kleinburgerlijk met kokervisie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
![]()
maar goed, ik beschouw jou dan ook niet als kleinburgerlijk type met kokervisie
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij toen je nog aan het verbouwen was, roze muren toch?
Het park aanharken kan iedereen. Zul je alleen je dure huis, etc. op moeten geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daarom wordt het mij ook niet gevraagd. Omdat ze het antwoord al weten. Ik heb gezegd wat ik een acceptabele reistijd vind en dat ze in die kaders zouden moeten zoeken als het eens zo ver is. Nu heb ik alles binnen de straal die ik heb aangegeven en ik ben happy qua reistijd. En dat is al jaren zo.
Maar van sommige mensen vind ik het bij ons niet slim, omdat ik ze geen goed uitzicht zie hebben op een andere baan. Van die vastgeroeste knakkers die zijn blijven hangen na 20 fusies.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef liefie_ het volgende:
als
[..]als de zon onder gaat schijnt ie precies op die muur en lijkt alles roze
En in mijn toilet heb ik een lamp opgehangen die roze licht geeft
Jij hebt je keuze al aangegeven. Het maakt niet uit welke keuze je maakt, als je er maar achter staat en niet een ander de schuld van jouw situatie gaat gevenquote:
Nee, het gaat om het besef dat je een keuze maakt, niet om de grensen die je voor jezelf stelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want iedereen die zijn grenzen ergens anders legt dan jij is kleinburgerlijk met kokervisie?![]()
Dat vind ik toch zo'n non-argument!quote:
Ik heb alleen maar medelijden. Als je 50 bent, vastgeroest en wel. Nah ik zie het niet gebeuren. Zonder sterke achteruitgang in loon e.d. Dus dan snap ik ze niet. Ze hebben het maar over die zak geld die ze meekrijgen, maar dat bedrag wordt nog uitgerekend. En dat is middels de kantonformule, maar dat heb ik ze nog maar niet gemeld. Zeker niet dat die wat verlaagd is sinds dit jaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt je keuze al aangegeven. Het maakt niet uit welke keuze je maakt, als je er maar achter staat en niet een ander de schuld van jouw situatie gaat geven
Dat is dus ook niet zo, helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt altijd nog docent worden
Dat mag ook iedereen tegenwoordig en er is een tekort
Ik ben al 4 jaar docent geweest. Gelukkig niet voor kutkinderen, maar volwassenen kunnen ook erg triest zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt altijd nog docent worden
Dat mag ook iedereen tegenwoordig en er is een tekort
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Vervolgens gaan ze anderen (in dit geval 'de baas die hen zover weg wil sturen of anders ontslaan' de schuld geven.
Ik houd mezelf altijd maar voor dat volwassenen minder erg zijn, omdat die er uit vrije wil zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jaar docent geweest. Gelukkig niet voor kutkinderen, maar volwassenen kunnen ook erg triest zijn.
Verschillende mensen hebben verschillende definities van 'acceptabel', dus daar zou je gewoon over moeten kunnen praten toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n non-argument!
Denk je dat ze iedereen aannemen als park-harker?![]()
Het is nog best lastig om werk te vinden, these days.
Dat vrije wil. Interessant. Voor sommigen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik houd mezelf altijd maar voor dat volwassenen minder erg zijn, omdat die er uit vrije wil zitten.
Die illusie houd ik graag in stand voor de volgende keer dat ik weer een groep tegen mag spreken, dank u.
Oh, dan zit ik dus voor niets bijna een half jaar zonder baan thuis!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Jij woont in de buurt van een park, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Nee. Op dezelfde manier dat werken op zondag niet ter discussie staat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben verschillende definities van 'acceptabel', dus daar zou je gewoon over moeten kunnen praten toch?
Dan had je niet voor die baas moeten gaan werken. In dienst treden bij een werkgever betekent expliciet, maar ook impliciet dat hij je keuzes beperkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.
Ik maakte ook meer een grapjequote:
De crisis is geschapen door de bazen om mensen met een reden te kunnen ontslaan. Voor de rest slaat het namelijk nergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef MissMSX het volgende:
Dan had je niet voor die baas moeten gaan werken. In dienst treden bij een werkgever betekent expliciet, maar ook impliciet dat hij je keuzes beperkt.
Sorry, maar ik ken ook jouw werkwijze als je wel een baan hebt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik dus voor niets bijna een half jaar zonder baan thuis!
Dat valt ook vies tegen nog, hoor. Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik maakte ook meer een grapje
Hoewel ik wel vind dat je te makkelijk docent mag worden tegenwoordig
Say what???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken ook jouw werkwijze als je wel een baan hebt...
Dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De crisis is geschapen door de bazen om mensen met een reden te kunnen ontslaan. Voor de rest slaat het namelijk nergens op.
Ik word docent remember?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt ook vies tegen nog, hoor. Heb je het wel eens geprobeerd?
Je moet je er ook niet in laten luizen door je baas. Optie drie: niets doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:31 schreef CherryLips het volgende:
*popcorn pakt*
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hierquote:
Oh, neequote:
Ja, dat kan echt niet meer. Nu is het beledigend en kwetsend voor de nabestaanden en fans.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.
Subtiele verandering van onderwerp is subtielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
ow zo cute!
Er was een kat aan het miauwen in de tv en en mijn katje ging helemaal van wtf! waar is dat? wie is dat? WAAR?!?!?
Toch is de sfeer wat verpest als het zo ver komtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.
En die hebben ze heel hard nodig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hier
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Litpho het volgende:
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.
Subtiele manier om van gespreksonderwerp te veranderenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
ow zo cute!
Er was een kat aan het miauwen in de tv en en mijn katje ging helemaal van wtf! waar is dat? wie is dat? WAAR?!?!?
Sinds wanneer komen de Jacksons op FOk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet meer. Nu is het beledigend en kwetsend voor de nabestaanden en fans.
Jij bent goed in understatementsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch is de sfeer wat verpest als het zo ver komt
Zo jeetje... Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hier
Het blijft allemaal hangen op borsthoogte.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze blijft maar popcorn vreten en er komt geen grammetje bij.
Zoals ze in KLB zeggen, ik zou haar geven.quote:
Zij heeft dan ook anorexia.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze blijft maar popcorn vreten en er komt geen grammetje bij.
Ph.!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ze in KLB zeggen, ik zou haar geven.
Ze hebben vast wel een heel team dat op internet naar afbeeldingen zoektquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen de Jacksons op FOk?
Moet ze beter slikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft allemaal hangen op borsthoogte.
Van Jetje?quote:
Dat sowieso!quote:
He, ik heb KLB al tijden niet meer in AT staan, troost je.quote:
Strikt genomen moet ze dan beter kauwen, maar jouw versie is beterquote:
Ja wel he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ze knap doen alsof ze eet.
Zo was het nie teens bedoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Subtiele verandering van onderwerp is subtiel.
Ja oké, maar als je het gekauwd hebt kun je het nog uitspugenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen moet ze dan beter kauwen, maar jouw versie is beter.
Wat een actrice hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ze knap doen alsof ze eet.
Ik zie gewoon de ergernis van de kweker van de grootste Bonsai aller tijden voor mequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo was het nie teens bedoelIk vond het gewoon onwijs cute!
En dit ook, in marokko gaan de geitjes in de bomen om lekkere vruchtjes te eten
Zijn ze niet briljant schattig?
[ afbeelding ]
Er groeien toch geen vruchtjes aan de bonsai?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie gewoon de ergernis van de kweker van de grootste Bonsai aller tijden voor me.
*krijgt sjakie en de chocoladefabriek visioenenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:38 schreef liefie_ het volgende:
Ik wil een geit!
Gelukkig ben ik bijna jarig
Okee, dit was mijn signaal dat ik hier weer genoeg heb rondgehangen. Ongein.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:38 schreef liefie_ het volgende:
Ik wil een geit!
Gelukkig ben ik bijna jarig
Hoe slim is de gemiddelde geit?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er groeien toch geen vruchtjes aan de bonsai?
What did I do?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, dit was mijn signaal dat ik hier weer genoeg heb rondgehangen. Ongein..
Toedeltjes.
Pas maar op! Laatst is er echt iemand in de chocolade verzopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
*krijgt sjakie en de chocoladefabriek visioenen
Je mekkerde?quote:
Een abo bij Burgers is goedkoper. Krijg je de verzorger er gratis bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een groep stokstaartjes voor in de tuin
Vooral de vakkenvullers!quote:
Oooh die zijn ook leuk!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een groep stokstaartjes voor in de tuin
Ik vind ze in Ouwehand leuker eigenlijk...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een abo bij Burgers is goedkoper. Krijg je de verzorger er gratis bij.
Ook leuk als ze de olifanten gaan wassenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
Vorige week weer bij de zomeravond in Burgers geweest, heerlijk rustig, gewoon het laatste uur in het aquarium rondgehangen
Al was de vroege vogelwandeling in de lente in de Bush nog rustiger, je ziet (en hoort) echt een stuk meer
Waarschijnlijk zijn ze binnen tien minuten uitgebroken en worden ze vervolgens overreden of opgegeten door katten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oooh die zijn ook leuk!
Kom je hier dan vertellen over je eigen meerkat manor verhaal?
CLquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze binnen tien minuten uitgebroken en worden ze vervolgens overreden of opgegeten door katten.
Maar in de winter is het warm in de bushquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze in Ouwehand leuker eigenlijk...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze binnen tien minuten uitgebroken en worden ze vervolgens overreden of opgegeten door katten.
Ik kan gratis naar Ouwehandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar in de winter is het warm in de bush
En de Ocean is erg knap gemaakt. Leuk dt ze de nacht ook simuleren, had ik niet eerder gezien.
En zo'n abo heb je het er al uit als je 3x gaat
ja, en tegen de avond kunnen ze ook lopen. Normaal hangen ze daar maar een beetje niets te doen. Wat ik ook zou doen, als ik tijger in een dierentuin wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan gratis naar Ouwehand. Zwager heeft voor z'n apotheek een kaart waarmee vier mensen gratis naar binnen mogen
. Niet persoonsgebonden
. Maar Burger's vond ik laatst ook weer heel leuk om te zien, was er al een tijdje niet geweest. Dat nieuwe tijgerverblijf was lekker groot
.
Ja die zijn tofquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, en tegen de avond kunnen ze ook lopen. Normaal hangen ze daar maar een beetje niets te doen. Wat ik ook zou doen, als ik tijger in een dierentuin was
Maar de Binturongs zijn tof, die zijn de baas over de beren in hun verblijf. Die hebben mot gehad.
Sorry, was even in een andere SC.quote:
Ik probeer nog steeds een hotel uit te zoeken...quote:
Die pietjes zitten idd nog een beetje klein. Drie keer flapperen en ze zitten alweer aan de andere kant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Pheno het volgende:
Ik kom er vaker, dan is het juist leuk om te zien hoe alles groeit en dergelijke. De Rimba bv hebben we vanaf de opening al echt letterlijk en figuurlijk zien opbloeien. Ook toen de beren en binturongs nog in hun binnenverblijf zaten. Toen waren ze redelijk sikkeneurig
Ik ben benieuwd wat hun volgend project wordt. Ik hoop dat de vogelverblijfplaatsen onder handen worden genomen. Zoiets als in Emmen. Volgens mij is dat met de pinguincorner het oudste gedeelte van Burgers. Ik ken het niet anders
Ze leest de webcomicsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef liefie_ het volgende:
Mijn kat heeft verzonnen dat de papierbak ook een kattenbak is
Hoe komt ze daar nou weer bij?
Die moeten ze in de desert laten. Wordt het daar ook eens echt leukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die pietjes zitten idd nog een beetje klein. Drie keer flapperen en ze zitten alweer aan de andere kant.
Die gieren blijven wel gaaf
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten ze in de desert laten. Wordt het daar ook eens echt leukIk vind het zelf wel knap gemaakt, maar weinig spectaculair of zo. Al was het wel tof om zo'n jonge bok op zijn bek te zien gaan bij een missprong op die keien
Maar ik ben altijd thuis! En ik geef haar altijd aandacht!quote:
Nou ja, het was niet alsof Pheno hem met een zweep dwong om te springen. Toch?quote:
Nee, die had Harrison geleend.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet alsof Pheno hem met een zweep dwong om te springen. Toch?
Dat kunnen we niet zeker weten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat hij die inwisselt voor een wandelstok.quote:
Lotr 4?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat hij die inwisselt voor een wandelstok.
Net als die schildpad in Ouwehand die uit z'n bak wilde klimmen en omvielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ford als de Mayor van Laketown in een van de prequels.quote:
Ben je al met je studie begonnen btw? Ik heb het niet echt gevolgd en ben hier een tijd niet meer geweest, maar vroeg het me opeens afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Ahw.
Vriendin van m'n moeder had maar liefst 2 nestjes kittens in huis. Nu ben ik verdrietig dat ik een pauper ben en te weinig geld heb om een kat te verzorgen. Ik wil een kitten...
Ik ben nog maar sinds ongeveer 2 jaar bezig met m'n nieuwe studie, dus je loopt niet echt achter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je al met je studie begonnen btw? Ik heb het niet echt gevolgd en ben hier een tijd niet meer geweest, maar vroeg het me opeens af
Mijn kat kost me bijna niksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Ahw.
Vriendin van m'n moeder had maar liefst 2 nestjes kittens in huis. Nu ben ik verdrietig dat ik een pauper ben en te weinig geld heb om een kat te verzorgen. Ik wil een kitten...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef liefie_ het volgende:
wat een aandachtshoer met een gebruiksaanwijzing
Heb je al grijze haren?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn kat kost me bijna niks
Ja 3 jaar van mijn leven geloof ik, wat een aandachtshoer met een gebruiksaanwijzing
Maar dan heb je ook wat
Ik dacht dat je nog wat anders op het oog had?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nog maar sinds ongeveer 2 jaar bezig met m'n nieuwe studie, dus je loopt niet echt achter.
Ja, maar stel dat er iets gebeurd met de kat en er is dure medische aandacht nodig... Daar heb ik dus geen geld voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn kat kost me bijna niks
Ja 3 jaar van mijn leven geloof ik, wat een aandachtshoer met een gebruiksaanwijzing
Maar dan heb je ook wat
Nee, ik niet. Misschien iemand anders?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog wat anders op het oog had?
Boven een bepaald bedrag krijgt ze helaas toch een spuitje...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat er iets gebeurd met de kat en er is dure medische aandacht nodig... Daar heb ik dus geen geld voor.
Ik hoop het nietquote:
Ik weet niet hoe hoog dat bedrag is, maar wel dat het al behoorlijk kan oplopen voor het zover is. Als ik bedenk wat de buurvrouw aan rekeningen had toen haar kat was aangereden (uiteindelijk allemaal goedgekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag krijgt ze helaas toch een spuitje...
En als dat gebeurt zie ik het dan wel weer, als het echt moet leen ik van de IB groep of van mijn ouders
Maar ik ga er lekker vanuit dat ze de komende jaren nog niks krijgt en dat ik over een paar jaar stinkend rijk ben
Ohja, ik wilde nog op zoek naar een fatsoenlijke vissenkom.quote:
vissenkomquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ohja, ik wilde nog op zoek naar een fatsoenlijke vissenkom.
Nog eens bij m'n ouders navragen. We hadden vroeger namelijk wel goudvissen.
Normaal gesproken ben ik ook nooit meer dan een paar dagen achter elkaar weg. Een maand op andermans huisdieren gaan passen zou ik ook niet doen als ik zelf een huisdier had.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een paar guppen
En een hamster zou ook kunnen, maar bij huisdieren kun je nooit langer dan een paar dagen weg zonder dat iemand even langs moet gaan, ook bij hamsters. En je hebt geen extra kamer, want hamsters kunnen nogal herrie maken 's nachts.
Vissenkom mag tegenwoordig niet meer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vissenkom![]()
Shit, ik bedenk me net dat m'n nicht een tijdje terug van haar aquarium + goudvis af wilde, dat was wel een mooie geweest.
Ze zijn vaak te klein en de ronding van het glas schijnt niet goed te zijn en het wateroppervlak is over het algemeen kleinerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vissenkom mag tegenwoordig niet meer?
Vroegah was dat toch heel normaal.. regelmatig vers water en altijd verse plantjes enzo.
Ik mag binnenkort weer op de cavia van een kennis passen en m'n broer kwam z'n hamster ook brengen als hij een paar dagen weg was. Uiteindelijk is dat beestje maar hier geblevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef liefie_ het volgende:
Hamsters kun je nog met kooi en al bij je ouders of zo dumpen (bij ons zit oma tijdens vakantie altijd tussen de vissen (gewoon in een kom) en hamsters en cavia's van mijn kleine nichtjes)
En ik heb genoeg nichtjes die graag het huis uit willen maar nog net wat jong zijn die in de vakantie echt wel een maandje hier willen gaan zitten om de kat te voeren en van de vrijheid van het op jezelf wonen te proeven
Met een redelijke buffer en eventueel een vangnet vanuit je ouders kom je ook een heel eind. Maar voor mij is dat niet aanwezig, dus jammer voor mij. Voorlopig moet ik het maar even doen met de katten bij m'n ouders, m'n oppaskatten en jouw Zemmie-verhalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
Zemmie komt niet buiten dus word als het goed is ook niet aangereden
En en open hart openratie voor een katje gaat me echt gewoon te ver (net nog gezien op tv)
Maar ik weet wat je bedoeld, een van onze honden heeft ondertussen ook kei veel medicijnen en zo
Maar ik heb zelf een redelijke buffer (hoewel als ik die hotels bekijk, gaat ie er aan maar oke)
Maar ik snap het wel hoor
Ronding van het glas niet goed?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn vaak te klein en de ronding van het glas schijnt niet goed te zijn en het wateroppervlak is over het algemeen kleiner. En in een vierkante kun je makkelijker een filter tegen het glas plakken.
Ja ik snap het, jammerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Met een redelijke buffer en eventueel een vangnet vanuit je ouders kom je ook een heel eind. Maar voor mij is dat niet aanwezig, dus jammer voor mij. Voorlopig moet ik het maar even doen met de katten bij m'n ouders, m'n oppaskatten en jouw Zemmie-verhalen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het, jammer
Ik zei laatst nog tegen vriendje dat als ik had geweten hoe freaking lastig ze was ik misschien wel een andere genomen hadAls je me het op het juiste moment vraagt zou ik haar zo mee geven met financiele buffer toe
Maar ze is wel lief
Ooh nu moet ik haar even een kusje gaan geven hoor
Hangt er van af hoe casual die tas is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef Burdie het volgende:
Zal ik 'm koffer of tas pakken? Koffer staat professioneler, tas is handiger.
What to do...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef liefie_ het volgende:
wat voor werken?
Ik bedoel waarom moet je een koffer mee?
Verder ben ik totaal niet nieuwsgierig of zo
Maar ik stem koffer
Koffer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef Burdie het volgende:
[..].
Ik werk als visagiste en moet dan m'n make-up spulletjes meeslepen
Vergeleken met de geniale buurt waar je nu woont zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:22 schreef Anthraxx het volgende:
Leusden. Ja, ik weet het. Ik ben er ook fel op tegen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met de geniale buurt waar je nu woont zeker.
Technisch gezien woon ik niet eens in het dorpquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Leusden is helemaal niet erg en eng. Je hebt er mooie natuur en een behoorlijk centrum met meer winkels dan ik had verwacht in een dorp.
Klinkt goed An. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Technisch gezien woon ik niet eens in het dorp. Ik woon heel afgelegen daar. Het is maar tijdelijk (2 jaar ofzo), maar het is wel op mijn werk. Het komt op dit moment goed uit en het is als opstap naar een koopwoning.
Ah, daar. Wanneer is de poolparty?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
het is wel op mijn werk
Hup, opschieten!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer wij er wonen en het mooi weer is om te BBQ'en.
Daar word je niet vrolijk van hoorquote:
Ik weet dat het onder Leusden valt, maar 2 minuten rijden en je zit in Amersfoort. Het is echt op de grens volgens mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:00 schreef Burdie het volgende:
Dat is wel echt leusden hooren een mooie omgeving ja. Er ligt ook een geocache vlakbij
En toen gingen ze overwerken....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
Echt op mijn werk ja. Dat maakt het wel wat vreemd voor mensen qua begrip. Maar ik ga er op vooruit qua vaste lasten, het is tijdelijk en ik heb werkelijk het hele huis tot mijn beschikking na werktijd / in het weekend. En op 3 meter van het bos.
Leusden IS de grensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet dat het onder Leusden valt, maar 2 minuten rijden en je zit in Amersfoort. Het is echt op de grens volgens mij.
Ik heb het niet over jezelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik toch al als het er op aankomt. Heel boeiend is dat nou ook weer niet.
Aaah nu snap ik hetquote:
Is die ontslagen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jezelf
Oh, je weet wel wie heeft zijn laatste dag bij ons vandaag. De enige manager die je bij ons kent
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Aaah nu snap ik het
Ik snap er niks van
Gaat anna ook mee verhuizen daar heen?
Ga je het heel toevallig nog uitleggen voor mij?quote:
Nee, dichter bij huis iets kunnen vinden. Kinderen en zo, dan wil je wat dichterbij zittenquote:
Ah, ja is wel zo fijn. Hoe gaat het met de ontslag golf?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dichter bij huis iets kunnen vinden. Kinderen en zo, dan wil je wat dichterbij zitten
Het staat er onder.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je het heel toevallig nog uitleggen voor mij?
ow nu zie ik hetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja.
Wat is er niet te snappen? Mijn directeuren hebben een heel groot pand in de bossen van Leusden. Daar werk ik. Omdat er genoeg ruimte in het pand is, bieden ze aan werknemers de gelegenheid om daar te wonen. Het gaat over de hele zolder als leef en slaapruimte. De keuken, badkamer etc zit gewoon in het pand zelf. Dus, dit was een buitenkans. Wij waren de woningbouw vereniging o.a. in Zeist zo zat dat we dit maar doen. Het is tijdelijk, het is een prachtige omgeving (veel bos, hertjes in de tuin, heide, etc) en daar ga ik wrs nooit meer in mijn leven in wonen
.
Goed. Denk ik. Ik doe er niet aan mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, ja is wel zo fijn. Hoe gaat het met de ontslag golf?
Ja, er is een zwembad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nu zie ik het
Nou ja in mijn hoofd zitten programateurs in een kantoor
en niet tussen de hertjes
Pas je wel op voor ze? hertjes hebben iets evils over zich
En is er echt een zwembad? nee toch?
Super lief dat je vriendin er wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:42 schreef Tegan het volgende:
Bizar, emotioneel, maar goed. Nu wil ik er even niet meer aan denken vanavond, pff. Er was alleen naaste familie, en mijn beste vriendin was gekomen, was echt fijn, gezien ik geen vriendje ofzo heb om bij te huilen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook buikpijn, maar nu is alles weer ok.
Wat gaat iedereen doen vanavond?
Naar mijn lieve vriendinnetje toereizenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Zo laat nog?!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar mijn lieve vriendinnetje toereizen.
deze boodschap werd u gebracht door de wondere wereld van mobiel internet
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu beetje hoofdpijn, van die hoofdpijn die je krijgt als je gehuild hebt. Maar ik ga niet zielig lopen doen.
Ik wil ook hitte. Vandaag was het voor het eerst sinds we hoorden dat hij overleden was mooi weer hier, behalve ff een uurtje op mijn verjaardag, toch gek. Ik geloof toch niet in dat soort dingen hoor, we proberen gewoon dingen te zien die er niet zijn...
Wanneer ga je ons es voorstellen?quote:
het zijn een soort puddingbroodjes, het is echt lekker.quote:
Je doet niet zielig, maar je helpt jezelf er ook niet noodzakelijk mee door je maar sterk te houden. Voor wie, vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Maar ik ga niet zielig lopen doen.
Even niets. Twee weken mogen studeren naast mijn werk, dus nu heb ik eindelijk eens weekend. En ben uitgeblustquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Je moet en wilt best nog wel veelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
eujs!
Lost in translation op tv woensdag
die moest ik nog zien
Fuck dan heb ik juist iets afgesproken...
Ik moet echt een dvdrecorder of zo
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je doet niet zielig, maar je helpt jezelf er ook niet noodzakelijk mee door je maar sterk te houden. Voor wie, vraag ik me dan af.
Leen hem gewoon, heb je ook geen reclames meerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
eujs!
Lost in translation op tv woensdag
die moest ik nog zien
Fuck dan heb ik juist iets afgesproken...
Ik moet echt een dvdrecorder of zo
Ik had een eerdere etensafspraakquote:
Tezijnertijd zat dat zeker in de planningquote:
Dat klinkt wel ok, hoewel ik echt goed heb lopen kotsen 's nachts nadat ik een puddingbroodje/oliebol/achtig ding at op de kermis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn een soort puddingbroodjes, het is echt lekker.
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was Pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mij.
[..]
Leen hem gewoon, heb je ook geen reclames meer.
Mooi, nemen we dat meteen mee na onze vakantie in de te plannen eetdate wat mij betreft.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef Litpho het volgende:
Tezijnertijd zat dat zeker in de planning.
Onze voorkeur is net zo kleinschalig als die van jullie tenslotte.
Dat sfeer doden valt ook wel mee. We vinden je gewoon aardig en zien graag dat het goed met je gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het niet constant erover wil hebben hier, dat is ook niet leuk voor jullie, zo'n sfeerdoder. Verder verwerk ik het zoals het goed voelt voor mij.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was P
dat meen ik uiteraard niet
dat laatste stuk, dat eerste dan weer wel
En waar lenen? Videotheek?
Is kei ver weg joh! dan komt het er helemaal nooit van
sowieso kijk ik nooit dvds heb er kei veel maar het komt er niet van
Je bent jong en je wil watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet en wilt best nog wel veel
Ik heb de film al vaak gezien en kijk het rustig op dvd, scheelt reclames.
Nah dan komt het er toch niet vanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Downloaden? Of gewoon kopen, zoveel zou dat ding ook niet meer kosten nu...
Tofquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had een eerdere etensafspraak. Dus ja, zo laat nog
.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat sfeer doden valt ook wel mee. We vinden je gewoon aardig en zien graag dat het goed met je gaat.
Verwerken zoals voor jou goed voelt is ook de enige manier. Was alleen uit je eerdere woorden nieuwsgierig of je jezelf daar ruimte voor gaf, da's alles.
Ze hebben ook een pauzeknopquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nah dan komt het er toch niet van
Als ik er iets voor moet doen en er geen reklames in zitten om me opnieuw op te laden houdt het eigenlijk al op
Ik heb niet veel DVDs maar Lost in Translation wel. Ik ben er nog voor naar het filmhuis geweest, de reguliere bioscoop kom ik echt haast niet. De laatste keer was Transformers 2, daarvoor TF 1 denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag hoor T de sfeer is hier toch niet meer wat ie geweest was P
dat meen ik uiteraard niet
dat laatste stuk, dat eerste dan weer wel
En waar lenen? Videotheek?
Is kei ver weg joh! dan komt het er helemaal nooit van
sowieso kijk ik nooit dvds heb er kei veel maar het komt er niet van
Mja, niet echt fijn zo. Hopelijk laat augustus weer de zonnige kant zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:23 schreef Tegan het volgende:
Doordat we nu ook weer contact hebben met familie van mijn vader heb ik gehoord dat de man van een nichtje van mijn vader een auto-ongeluk heeft gehad samen met hun twee zoons, Hij en de jongste hebben alleen botbreuken etc., alleen dat andere zoontje lag in coma, en nu gaan ze de stekker eruit trekken. Het is zo raar, ik ken die zoontjes alleen als baby's, en toen was ik al klein. Het is echt een slechte maand voor onze familie ofzo.
Nog anderhalf uur en dan is juli voorbijquote:
Ik weet niet wat Christoffel je allemaal heeft wijs gemaakt, maar via Spanje is niet de handigste routequote:
Ik geloof niet dat de beste man de ontdekking van japan nog heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Christoffel je allemaal heeft wijs gemaakt, maar via Spanje is niet de handigste route.
Detailsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de beste man de ontdekking van japan nog heeft meegemaakt
Ja ja, ik had je al gelijk gegevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij overleed in 1506 en japan werd door de Portugezen ontdekt rond 1540.
Triviantweetjes zijn mijn dingquote:
Er zit hier een hele Spaanse familia de tv in te pikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef liefie_ het volgende:
Dan moeten jullie nu nog snel zappen naar QI op bbc 2
Ik zei het jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:43 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik ook een iPhone.
Vanwege de spelletjes.
[ afbeelding ]
Het ligt op een van de routes die een mogelijke vakantieroute zou kunnen worden. Gewoon, om even er weer te zijnquote:
Verkeerd gelegen of een andere soort rugpijn?quote:
* AirwiN masseert zachtjes Twist haar rugquote:
Oude blessure. Bed met te weinig ondersteuning voor m'n rug. Gaat wel weer over als ik weer in Utrecht in m'n eigen bed kan slapen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerd gelegen of een andere soort rugpijn?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN masseert zachtjes Twist haar rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |