Dat is dus ook niet zo, helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt altijd nog docent worden
Dat mag ook iedereen tegenwoordig en er is een tekort
Ik ben al 4 jaar docent geweest. Gelukkig niet voor kutkinderen, maar volwassenen kunnen ook erg triest zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt altijd nog docent worden
Dat mag ook iedereen tegenwoordig en er is een tekort
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Vervolgens gaan ze anderen (in dit geval 'de baas die hen zover weg wil sturen of anders ontslaan' de schuld geven.
Ik houd mezelf altijd maar voor dat volwassenen minder erg zijn, omdat die er uit vrije wil zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 jaar docent geweest. Gelukkig niet voor kutkinderen, maar volwassenen kunnen ook erg triest zijn.
Verschillende mensen hebben verschillende definities van 'acceptabel', dus daar zou je gewoon over moeten kunnen praten toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n non-argument!
Denk je dat ze iedereen aannemen als park-harker?![]()
Het is nog best lastig om werk te vinden, these days.
Dat vrije wil. Interessant. Voor sommigen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik houd mezelf altijd maar voor dat volwassenen minder erg zijn, omdat die er uit vrije wil zitten.
Die illusie houd ik graag in stand voor de volgende keer dat ik weer een groep tegen mag spreken, dank u.
Oh, dan zit ik dus voor niets bijna een half jaar zonder baan thuis!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Jij woont in de buurt van een park, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Nee. Op dezelfde manier dat werken op zondag niet ter discussie staat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verschillende mensen hebben verschillende definities van 'acceptabel', dus daar zou je gewoon over moeten kunnen praten toch?
Dan had je niet voor die baas moeten gaan werken. In dienst treden bij een werkgever betekent expliciet, maar ook impliciet dat hij je keuzes beperkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen legitiem om een baas die je voorziet van keuzes waarbij er eigenlijk maar één acceptabele optie overblijft (dagelijks Den Haag - Groningen is niet acceptabel) toch enigszins tegen het licht te houden voor het vaststellen van de opties.
Ik maakte ook meer een grapjequote:
De crisis is geschapen door de bazen om mensen met een reden te kunnen ontslaan. Voor de rest slaat het namelijk nergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging om de mensen die niet in zichzelf investeren. Niet over 'deze tijd'. En die crisis vind ik zo'n bull. Ik zie echt zat vacatures voorbij komen.
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:28 schreef MissMSX het volgende:
Dan had je niet voor die baas moeten gaan werken. In dienst treden bij een werkgever betekent expliciet, maar ook impliciet dat hij je keuzes beperkt.
Sorry, maar ik ken ook jouw werkwijze als je wel een baan hebt...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik dus voor niets bijna een half jaar zonder baan thuis!
Dat valt ook vies tegen nog, hoor. Heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik maakte ook meer een grapje
Hoewel ik wel vind dat je te makkelijk docent mag worden tegenwoordig
Say what???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ken ook jouw werkwijze als je wel een baan hebt...
Dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De crisis is geschapen door de bazen om mensen met een reden te kunnen ontslaan. Voor de rest slaat het namelijk nergens op.
Ik word docent remember?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt ook vies tegen nog, hoor. Heb je het wel eens geprobeerd?
Je moet je er ook niet in laten luizen door je baas. Optie drie: niets doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:31 schreef CherryLips het volgende:
*popcorn pakt*
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hierquote:
Oh, neequote:
Ja, dat kan echt niet meer. Nu is het beledigend en kwetsend voor de nabestaanden en fans.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.
Subtiele verandering van onderwerp is subtielquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
ow zo cute!
Er was een kat aan het miauwen in de tv en en mijn katje ging helemaal van wtf! waar is dat? wie is dat? WAAR?!?!?
Toch is de sfeer wat verpest als het zo ver komtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op dat soort afstanden mag de werkgever met goede dingen aankomen bij de kantonrechter wanneer hij je voor werkweigering probeert te lozen. Redelijkheid en billijkheid en zo.
En die hebben ze heel hard nodig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hier
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Litpho het volgende:
Ik moet echt eens een andere popcornsmiley hebben, Michael Jackson is zó 2009.
Subtiele manier om van gespreksonderwerp te veranderenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef liefie_ het volgende:
ow zo cute!
Er was een kat aan het miauwen in de tv en en mijn katje ging helemaal van wtf! waar is dat? wie is dat? WAAR?!?!?
Sinds wanneer komen de Jacksons op FOk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet meer. Nu is het beledigend en kwetsend voor de nabestaanden en fans.
Jij bent goed in understatementsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch is de sfeer wat verpest als het zo ver komt
Zo jeetje... Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en ze zoeken al minstens een half jaar cassieres en vakkenvullers bij de AH hier
Het blijft allemaal hangen op borsthoogte.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze blijft maar popcorn vreten en er komt geen grammetje bij.
Zoals ze in KLB zeggen, ik zou haar geven.quote:
Zij heeft dan ook anorexia.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze blijft maar popcorn vreten en er komt geen grammetje bij.
Ph.!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ze in KLB zeggen, ik zou haar geven.
Ze hebben vast wel een heel team dat op internet naar afbeeldingen zoektquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen de Jacksons op FOk?
Moet ze beter slikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft allemaal hangen op borsthoogte.
Van Jetje?quote:
Dat sowieso!quote:
He, ik heb KLB al tijden niet meer in AT staan, troost je.quote:
Strikt genomen moet ze dan beter kauwen, maar jouw versie is beterquote:
Ja wel he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ze knap doen alsof ze eet.
Zo was het nie teens bedoelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Subtiele verandering van onderwerp is subtiel.
Ja oké, maar als je het gekauwd hebt kun je het nog uitspugenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen moet ze dan beter kauwen, maar jouw versie is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |