dat valt me trouwens wel mee, tenminste, bij het gehandicapte broertje: de iTouch. Weinig last van en ik kan niet zeggen dat er geen gebruik van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n huidige roze foontje doet het nog prima![]()
. En op zo'n iPhone word ik waarschijnlijk gek van de vegen en vingerafdrukken.
Ik heb er ook nog geen last van. Dagelijks even met een doekje er overheenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat valt me trouwens wel mee, tenminste, bij het gehandicapte broertje: de iTouch. Weinig last van en ik kan niet zeggen dat er geen gebruik van wordt gemaakt.
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de eerste ronde is al geweest. Mensen die nee zeggen tegen een klus wegens de vermeende reistijd. Niet heel slim als je weet dat er een ronde gaat komen. Nou ja, de opperchief (ook van MissSX) had gezegd dat dat nog niet zou gebeuren. Een week later werd het op individuele basis wel gedaan. Managers, je hebt ze zo door
Nou ja, het is certificering. Dus alleen op komen dagen voor een examen, geen cursus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Studie niet betaald?
Wel door de belasting toch?
Dat deed ik met mijn telefoon ook de eerste twee dagen. Inmiddels vergaat het ding van de krassen en deuken. Wellicht moet ik er eens een hoesje voor aanschaffenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen last van. Dagelijks even met een doekje er overheen.
Voor de helft maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Studie niet betaald?
Wel door de belasting toch?
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.
Just my two cents.
Voor een examen ben je ook al snel 150 euro kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is certificering. Dus alleen op komen dagen voor een examen, geen cursus.
In elk geval vlieg je dan bij de volgende ontslagronde met ruggengraat en al de laan uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou ook geen belachelijke reistijd aanvaarden. Je bent ruggegraatloos als je dat wel doet.
Just my two cents.
Ik heb dat nog nooit gehoeven. Ze weten dat ik toch nee zeg, maar ik heb dat op andere manieren ingedekt. De mensen die wel ruggegraat hadden (op de bank) zijn over een maand weg. Soms heeft het dus ook met verstand te maken, niet alleen met ruggegraatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Just my two cents.
Cursussen kunnen wij echt vergeten. Zowel de cursusprijs als de uren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX: huh? Vouchers, examens e.d. nog wel. Trainingen ook. Zelfstudie natuurlijk niet, maar he, als je op de bank zit dan boek je toch al op een te mijden uurcode, dus dan kun je je beter maar nuttig maken (voor jezelf iig).
200 nog wat in dit geval. Al betalen ze in bulk minder natuurlijk. Maar dat wordt betaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een examen ben je ook al snel 150 euro kwijt.
Of minder honkbal mee spelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn telefoon ook de eerste twee dagen. Inmiddels vergaat het ding van de krassen en deuken. Wellicht moet ik er eens een hoesje voor aanschaffen
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.
Op dit moment wordt alles op individuele basis bekeken als het om cursussen gaat. Is het nodig etc. Maar ik heb er nog 3 te doen waar ze zelf erg achterstaan, dus die komen dit jaar nog wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cursussen kunnen wij echt vergeten. Zowel de cursusprijs als de uren.
Zelfsdtudie prima (je boekt toch gewoon op 'leegloop' en eventuele examens worden soms wel soms niet vergoed. hangt van de afdeling, cursus en manager af.
In een uurtje naar Polen? Dan mag je hopen op geen files.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
Bij belachelijk is het duidelijk dat ze je weg willen pesten. Maar als je altijd op tien minuten fietsen hebt gezeten en nu op hoge poten staat over een uurtje auto, tja, het is wel crisis.
En dus? Sorry hoor, maar ik heb mijn grenzen. En ja het is dan mijn keuze om niet aan hun eisen te voldoen en de consequenties te aanvaarden. Maar liever dat dan hun bitch te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
In elk geval vlieg je dan bij de volgende ontslagronde met ruggengraat en al de laan uit.
Honkbal is sport. Je kent me, dat doe ik nietquote:
je moet het willen. Persoonlijk zou ik dan nog eens ja zeggen, maar dat is dan niet tegen mijn zin in.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.
Ze sturen mensen nu ook masaal naar het buitenland. Opzouten die sukkels
Ja, dat gaan we dus niet doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor. Als er werk is in Groningen heb je dat maar gewoon te aanvaarden, want er is verder niets.
Ze sturen mensen nu ook masaal naar het buitenland. Opzouten die sukkels
Natuurlijk heb je grenzen... maar zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dus? Sorry hoor, maar ik heb mijn grenzen. En ja het is dan mijn keuze om niet aan hun eisen te voldoen en de consequenties te aanvaarden. Maar liever dat dan hun bitch te zijn.
Dat heb ik vooralsnog weten te voorkomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:13 schreef Burdie het volgende:
Maar ik laat 'm wel continu stuiteren enzo.
Het is een keuze die je maakt. twee opties:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehoeven. Ze weten dat ik toch nee zeg, maar ik heb dat op andere manieren ingedekt. De mensen die wel ruggegraat hadden (op de bank) zijn over een maand weg. Soms heeft het dus ook met verstand te maken, niet alleen met ruggegraat
Dat laatste is nog het issue hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik vooralsnog weten te voorkomen. Hoesje er om helpt ook.
Ja. Ik weiger mijn complete sociaal leven én mijn gezondheid op te geven voor mijn werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?
Ja dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je grenzen... maar zou je liever zonder baan zitten dan dagelijks in Groningen voor een project?
Heb ik je wel eens een foto van mijn keuken laten zien CL?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Ik weiger mijn complete sociaal leven én mijn gezondheid op te geven voor mijn werk.
Nu klinkt Groningen wel heel erg, maar het gaat me echt gewoon om de afstand.
Volgens mij toen je nog aan het verbouwen was, roze muren toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens een foto van mijn keuken laten zien CL?
Dat vind ik ook, daarom wordt het mij ook niet gevraagd. Omdat ze het antwoord al weten. Ik heb gezegd wat ik een acceptabele reistijd vind en dat ze in die kaders zouden moeten zoeken als het eens zo ver is. Nu heb ik alles binnen de straal die ik heb aangegeven en ik ben happy qua reistijd. En dat is al jaren zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een keuze die je maakt. twee opties:
Optie 1: Je kiest ervoor hun bitch te zijn en je behoudt voor nu je baan.
Optie 2: Je kiest ervoor niet hun bitch te zijn en loopt het risico je baan kwijt te raken.
Life is all about priorities. het is duidelijk dat de meeste mensen in dit land zo burgerlijk zijn dat ze werken voor een baas en hun bitch zijn als een groot goed beschouwen. denk eens out of the box en zie het grotere plaatje: je leven is van jezelf en van niemand! anders.
bedankt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
![]()
maar goed, ik beschouw jou dan ook niet als kleinburgerlijk type met kokervisie
Want iedereen die zijn grenzen ergens anders legt dan jij is kleinburgerlijk met kokervisie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
![]()
maar goed, ik beschouw jou dan ook niet als kleinburgerlijk type met kokervisie
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij toen je nog aan het verbouwen was, roze muren toch?
Het park aanharken kan iedereen. Zul je alleen je dure huis, etc. op moeten geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daarom wordt het mij ook niet gevraagd. Omdat ze het antwoord al weten. Ik heb gezegd wat ik een acceptabele reistijd vind en dat ze in die kaders zouden moeten zoeken als het eens zo ver is. Nu heb ik alles binnen de straal die ik heb aangegeven en ik ben happy qua reistijd. En dat is al jaren zo.
Maar van sommige mensen vind ik het bij ons niet slim, omdat ik ze geen goed uitzicht zie hebben op een andere baan. Van die vastgeroeste knakkers die zijn blijven hangen na 20 fusies.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef liefie_ het volgende:
als
[..]als de zon onder gaat schijnt ie precies op die muur en lijkt alles roze
En in mijn toilet heb ik een lamp opgehangen die roze licht geeft
Jij hebt je keuze al aangegeven. Het maakt niet uit welke keuze je maakt, als je er maar achter staat en niet een ander de schuld van jouw situatie gaat gevenquote:
Nee, het gaat om het besef dat je een keuze maakt, niet om de grensen die je voor jezelf stelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want iedereen die zijn grenzen ergens anders legt dan jij is kleinburgerlijk met kokervisie?![]()
Dat vind ik toch zo'n non-argument!quote:
Ik heb alleen maar medelijden. Als je 50 bent, vastgeroest en wel. Nah ik zie het niet gebeuren. Zonder sterke achteruitgang in loon e.d. Dus dan snap ik ze niet. Ze hebben het maar over die zak geld die ze meekrijgen, maar dat bedrag wordt nog uitgerekend. En dat is middels de kantonformule, maar dat heb ik ze nog maar niet gemeld. Zeker niet dat die wat verlaagd is sinds dit jaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt je keuze al aangegeven. Het maakt niet uit welke keuze je maakt, als je er maar achter staat en niet een ander de schuld van jouw situatie gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |