quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag 'Happy products for happy people' staan in de topbalk. Ik heb 'm weggeklikt voor de website was geladen. Geen MissMSX ding...
Een Sun examen. Met minimale voorbereidingstijd omdat ik pas twee weken geleden erachter kwam dat mijn examenvoucher deze maand zou aflopenquote:
Ervaring genoeg dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Sun examen. Met minimale voorbereidingstijd omdat ik pas twee weken geleden erachter kwam dat mijn examenvoucher deze maand zou aflopen
Dus ik ging er eigenlijk meer heen met het idee: dit gaan we op ervaring beantwoorden. We zien wel, anders een poging 2
Ook te zien in de scorelijst, hetgeen ik nooit wat mee gedaan heb heeft een lage score (1 vraag goed), de rest 85%+. Met een paar 100% natuurlijk
Zo, ik ga de rest van de dag de uren van vandaag creatief wegboeken en neem weekend.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Sun examen. Met minimale voorbereidingstijd omdat ik pas twee weken geleden erachter kwam dat mijn examenvoucher deze maand zou aflopen
Dus ik ging er eigenlijk meer heen met het idee: dit gaan we op ervaring beantwoorden. We zien wel, anders een poging 2
Ook te zien in de scorelijst, hetgeen ik nooit wat mee gedaan heb heeft een lage score (1 vraag goed), de rest 85%+. Met een paar 100% natuurlijk
Zo, ik ga de rest van de dag de uren van vandaag creatief wegboeken en neem weekend.
*aai over de bol*quote:
Je kunt eromheen lopenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:strand
Oja, hoe kom je in DH die stomme haven over als je naar Scheveningen wilt lopen?. Heb lopen dwalen als een gek.
Kijkduin natuurlijk.quote:
Nectarientje zei dat je er wel omheen kunt, maar dat het wel een hele tour is..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
strand
Oja, hoe kom je in DH die stomme haven over als je naar Scheveningen wilt lopen?. Heb lopen dwalen als een gek.
Zwemmenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef CherryLips het volgende:
strand
Vanuit waar jij zit is dat inderdaad 'natuurlijker'quote:
Welke haven dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kijkduin natuurlijk.
[..]
Nectarientje zei dat je er wel omheen kunt, maar dat het wel een hele tour is..
Sun, bekend van Solaris (oh nee, onder nerds bekend voor Solaris). En de programmeertaal Java en aanverwanten webapplicatieontwilleingen. Ok, never mind. Nerdstuffquote:
Sowieso: Scheveingen =quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanuit waar jij zit is dat inderdaad 'natuurlijker'.
Geen idee, ben er zelf niet geweest. Maar dat is wat ze zei nadat ik haar over CL's wandel-avontuur vertelde.quote:
Java zegt me vaag iets, de rest nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sun, bekend van Solaris (oh nee, onder nerds bekend voor Solaris). En de programmeertaal Java en aanverwanten webapplicatieontwilleingen. Ok, never mind. Nerdstuff
M.u.v. een bepaald deel in het hoogseizoen ben ik het daar niet mee eens.quote:
In het Kurhausquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik kom nooit in scheveningen maar de keer dat ik er was vond ik het wel leuk! Omdat alles zo heerlijk dicht bij elkaar is! We logeerde in het kurhause of hoe je dat ook spelt en dan ben je zo op het strand of in de bios of iets dergelijks
ik hou daar van want ik ben liever lui dan moe
Misschien moesten we CL maar es inwijden in de geheimen van het LAW pad...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef MissMSX het volgende:
Zwemmen
Serieus: Gewoon langs de haven lopen
Niks moeilijks aan:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen idee, ben er zelf niet geweest. Maar dat is wat ze zei nadat ik haar over CL's wandel-avontuur vertelde.
het viel me mee. Nu heb ik gelukkig jaren lesgegeven dus ook veel fouten gezien, waardoor ik nu wat hulp had. Al was het SCJP bv helemaal een eitje, dat "be the compiler" geneuzel moest ik dagelijks zijn bij cursistenquote:
Bekostigd door de baas?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, op naar de laatste, dan hebben we een leuk rijtje dit jaarIk had zin om de ervaring eens om te zetten naar certificaten, altijd handig in sollis
Da's ook tof jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moesten we CL maar es inwijden in de geheimen van het LAW pad...
Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks moeilijks aan:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=den+haag+De+Savornin+Lohmanplein&daddr=Scheveningen,+Strandweg,+2586+Den+Haag,+Zuid-Holland&hl=nl&geocode=%3BFZIhGwMdbztBAClFGdyUobDFRzEAzK-NW94AHQ&mra=pe&mrcr=0&sll=52.088859,4.260026&sspn=0.09092,0.205479&ie=UTF8&t=h&z=14
Koop een gpsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ben maar gewoon teruggelopen
.
Duh. Je moet de baas nog wel misbruiken voordat je hem weggooit. En een beetje zelfstudie, omdat ik geen studietijd vrij kan maken bij de klant. In deze tijden schijnbaar een unicum, gezien "de bank" aardig vol zit. In plaats dat die koekebakkers ook wat gaan studeren. Voordat de stofzuiger op de bank wordt ingezetquote:
Er zijn meer devices met een ingebouwde GPS dan de iPhone alleen hoor, net zoals er meer hondjes zijn die fikkie hetenquote:
Niet geheel onverdiend dan. Het zijn geen ambtenaren tenslotte.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
In plaats dat die koekebakkers ook wat gaan studeren. Voordat de stofzuiger op de bank wordt ingezet
Niet slim van ze nee, de 'bankhangers' vliegen er als eerste uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Je moet de baas nog wel misbruiken voordat je hem weggooit. En een beetje zelfstudie, omdat ik geen studietijd vrij kan maken bij de klant. In deze tijden schijnbaar een unicum, gezien "de bank" aardig vol zit. In plaats dat die koekebakkers ook wat gaan studeren. Voordat de stofzuiger op de bank wordt ingezet
Uiteraard. Maar CL verdient een iPhone.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn meer devices met een ingebouwde GPS dan de iPhone alleen hoor
Nou ik heb echt veel mooiere hotels gezienquote:
Maar wil ze het ook?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar CL verdient een iPhone.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar CL verdient een iPhone.
Nee, de eerste ronde is al geweest. Mensen die nee zeggen tegen een klus wegens de vermeende reistijd. Niet heel slim als je weet dat er een ronde gaat komen. Nou ja, de opperchief (ook van MissSX) had gezegd dat dat nog niet zou gebeuren. Een week later werd het op individuele basis wel gedaan. Managers, je hebt ze zo doorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet geheel onverdiend dan. Het zijn geen ambtenaren tenslotte.
M'n huidige roze foontje doet het nog primaquote:
Ah, what do you knowquote:
Bij ons in de buurt liggen ze gewoon op straat. Met roze beschermhoes! De volgende die ik vind zal ik aan jou geven, ipv de rechtmatige eigenaarquote:
Studie wordt niet betaald hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Je moet de baas nog wel misbruiken voordat je hem weggooit. En een beetje zelfstudie, omdat ik geen studietijd vrij kan maken bij de klant. In deze tijden schijnbaar een unicum, gezien "de bank" aardig vol zit. In plaats dat die koekebakkers ook wat gaan studeren. Voordat de stofzuiger op de bank wordt ingezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |