Ga je een sigaret opeten als ontbijt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ZUIPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH,
Even ontbijten, een lucky strike sigaret
Het wordt serieus een beetje eng hoe vaak jij met Allure meelacht of hoe vaak je zegt het met haar eens te zijn.quote:
Hehe. Ach, ik houd het op zich wel aan de gang daarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Taart etenEn heb het wel een beetje druk ineens
Ik merk het. Niemand heeft het door lijkt het welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe. Ach, ik houd het op zich wel aan de gang daar
Die Gangster gast begint nu homo's te bashen? Kan nog leuk wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merk het. Niemand heeft het door lijkt het wel
Weet niet zo goed wat ik moet posten daar om beetje te trollen en mezelf geloofwaardig te houdenquote:
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik moet posten daar om beetje te trollen en mezelf geloofwaardig te houden
Hoezo ben ik nu weer een latente homo dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij gaan helemaal nergens samen drinken, latente homo dat je der bent [ afbeelding ]
Omdat jij samen met mij iets wil gaan drinken tijdens de gay pridequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een latente homo dan?
Owja. Dus als je op de gay pride als man samen iets gaat doen met een andere man dan ben je gelijk homoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat jij samen met mij iets wil gaan drinken tijdens de gay pride [ afbeelding ]
Haphaphap, zo makkelijk is het om geloofwaardig te trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
Owja. Dus als je op de gay pride als man samen iets gaat doen met een andere man dan ben je gelijk homo
Volgens mij ben je zelf een latente homo die te bang is dat andere mensen het door hebben...
Dudequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haphaphap, zo makkelijk is het om geloofwaardig te trollen
Nou weet je dus nooit meer wanneer ik de waarheid spreekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dude
Alsof ik het van jou niet door heb
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou weet je dus nooit meer wanneer ik de waarheid spreek
En geen ghb in mn bier stoppen hé?
Heb geen lang haarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga lekker niets met jou drinken, langharige linkse rakker
Whehe, dat deed ik toen ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb geen lang haar
Ben wel redelijk links, maar dat komt vooral omdat ik nog studeer en die linkse rakkers mij nu meer voordeel kunnen bieden![]()
Dag in dag uit hier bespreken in welke topics je aan het trollen bent maakt mij een beetje simpel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lekker simpel![]()
Wij zijn het met z'n 2en, maar wel gaan zeiken vervolgens
Geld ook voor NG
Je bent ook een beetje simpelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dag in dag uit hier bespreken in welke topics je aan het trollen bent maakt mij een beetje simpel.
Past dan wel goed bij je of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dag in dag uit hier bespreken in welke topics je aan het trollen bent maakt mij een beetje simpel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, lekker simpel![]()
Wij zijn het met z'n 2en, maar wel gaan zeiken vervolgens
Geld ook voor NG
Over simpel gesproken, ben jij niet degene die hier ongeveer vraagt wat hij moet posten in zulke topics?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje simpel
Maar tijdens het werk beetje trollen is niets mis mee
Zeg simpele ziel, ga je nog eens wat interessants posten of blijf je een beetje zwakjes op de achtergrond?quote:
Ka ka kankerharde disssss.quote:
De BMW 1-serie is een compacte middenklasse auto, ontworpen door Chris Bangle en geproduceerd door de Duitse autofabrikant BMW in Regensburg of Leipzig. Het is sinds midden 2005 de kleinste en goedkoopste BMW. De eerste variant van de 1-serie, de 5-deurs hatchback, werd in september 2004 gelanceerd om te concurreren met de Audi A3 en de Alfa Romeo 147. Het was de opvolger van de BMW 3-serie Compact. De 1 serie deelt het chassis met de E90 3-serie. Zoals bij BMW gebruikelijk is, heeft de wagen een voorin langsgeplaatste motor en achterwielaandrijving.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg simpele ziel, ga je nog eens wat interessants posten of blijf je een beetje zwakjes op de achtergrond?
Heb het niet over mezelf, heb het over jouquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over simpel gesproken, ben jij niet degene die hier ongeveer vraagt wat hij moet posten in zulke topics?
Klapdeurjosti dat je der bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De BMW 1-serie is een compacte middenklasse auto, ontworpen door Chris Bangle en geproduceerd door de Duitse autofabrikant BMW in Regensburg of Leipzig. Het is sinds midden 2005 de kleinste en goedkoopste BMW. De eerste variant van de 1-serie, de 5-deurs hatchback, werd in september 2004 gelanceerd om te concurreren met de Audi A3 en de Alfa Romeo 147. Het was de opvolger van de BMW 3-serie Compact. De 1 serie deelt het chassis met de E90 3-serie. Zoals bij BMW gebruikelijk is, heeft de wagen een voorin langsgeplaatste motor en achterwielaandrijving.
Inhoud
[verbergen]
* 1 Hatch en Sporthatch
o 1.1 Nieuwe generatie[3]
o 1.2 Technische gegevens
* 2 Coupé en Cabrio
o 2.1 Amerikaanse modellen
* 3 Interne codes
[bewerken] Hatch en Sporthatch
De "Hatch" kwam bij de lancering in 4 types uit: 2 dieselmotoren en 2 benzinemotoren. Alle 4 hadden ze een 4-in-lijn motor. De 116i, 120i, 118d en 120d hadden respectievelijk 115 pk, 150 pk, 120 pk en 163 pk. In januari 2005 kwam de 118i[1] uit die 129 pk heeft en later, in september, bracht BMW ook nog de krachtige 130i[2] uit. Deze heeft een 6-in-lijn motor die 265 pk kan leveren. In maart 2006 werden de 5-traps handmatige versnellingsbakken van de 116i en 118i vervangen door een 6-traps.
[bewerken] Nieuwe generatie[3]
De 1-serie Sporthatch (E81)
In maart 2007 is de 1-serie gefacelift. Aan de carrosserie zijn de verschillen tamelijk klein: nieuwe bumpers, koplampen en achterlampen. De grootste veranderingen zijn de motoren die krachtiger werden. Alle 2-liter motoren kregen meer vermogen dankzij piëzo-injectoren. De 118i heeft nu 143 pk, de 120i 170 pk, de 118d 143 pk en de 120d 177 pk.
Ook in die maand kwam de 3-deurs hatchback, oftewel "Sporthatch", uit. Hij beschikt over dezelfde motoren dan de Hatch. Op de 116i na, waren alle motoren vanaf de lancering verkrijgbaar. De kleinste benzinemotor kwam pas in september van datzelfde jaar uit.
In september 2007 werd, samen met de Coupé, ook een nieuwe dieselmotor geïntroduceerd. De 123d kon 204 pk leveren door zijn twin-turbo vier-in-lijnmotor.
* Afmetingen: 4239 mm lang, 1934 mm breed, 1421 mm hoog
* Zowel de Hatch als de Sporthatch worden niet in de Verenigde Staten verkocht.
Fas waardeert mijn humor gewoonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Het wordt serieus een beetje eng hoe vaak jij met Allure meelacht of hoe vaak je zegt het met haar eens te zijn.
Dat is wel een leuk trolltopic voor maandagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb echt kankerveel zin in Lowlands.
Kun je lopenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb het niet over mezelf, heb het over jou
En dat jij het allemaal leest zegt ook wel weer wat over jou
Maar laten we hier even lief blijven voor elkaar
Lowlands is toch voor gothics?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Oke, dat neem ik terug. FAKKELBRIGADEquote:
Dat dus.quote:
Ik ook heb gisteren als nog kaartjes besteld bij livenation.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hoeveel was je kwijt voor die kaarten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ook heb gisteren als nog kaartjes besteld bij livenation.![]()
Goeie moggel iedereen.
Meer dan dat ik kwijt wil zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel was je kwijt voor die kaarten?![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
iszinloos
[ afbeelding ]
Je geloofde het toch nietHet is wel echt zo hoowr
![]()
![]()
Ik kan hier dus lekker douchen en in bad als ik wil, woepie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Vuilak dat meen je niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb m'n kaarten gratis gekregen, omdat m'n vader er werkt
Ja, dat meen ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vuilak dat meen je niet.![]()
En je kon niet even kaarten voor de hele sc regelen.![]()
Ga je trouwens naar de meeting.
De immer falende Fok! Lowlands-meet 2009! #1quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik welhihihi
Nee, zo aardig ben ik namelijk niet.
Meeting? Wanneer? Ik weet niet, ligt eraan wie er komen
Lijkt me lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, wolvendagen komt ook, daar ga ik mee meeten![]()
![]()
Skaff-a komt ook, ik ga samen met hem![]()
Met jou wil ik ook wel een biertje achteroverslaan.
Voorspelbaar.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lijkt me lachen.![]()
Waarschijnlijk ga ik toch alleen.
Gratis wiet roken van de buren, die je net kent.![]()
En nee ik ben geen lonner , de meesten van mijn vrienden zijn noobs die geen festivals bezoeken.
Als jij ging, kon ik je alle hoeken van m'n tent laten zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Paupert.
On the other hand, alles is geoorloofd op Lowlands.
20 lentes jongquote:
Bohhh, skaff-a en ik ookquote:
Strak plan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bohhh, skaff-a en ik ookMooi
gelukkig ben je geen ouwe vent van 36 ofzo, ff paar jonko's meesmoken met ons
Als ik zou gaan, kon ik jou eens laten zien hoe je een goede J draaitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij ging, kon ik je alle hoeken van m'n tent laten zien
Wij nemen allebei 5 gram mee, en we roken redelijk dikkequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Jullie krijgen wel wat biertjes van me.![]()
Maar hoe sterk zijn ze ik rook, maar ongeveer 5 keer per jaar een joint.![]()
Op Pinkpop hadden mijn Limburgse buren een soort uberwiet waar ik van 2 hijsen al stoned van was.![]()
En zijrookte het heel de dag door.![]()
![]()
Zwak, zwak, zwakquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik zou gaan, kon ik jou eens laten zien hoe je een goede J draait. Maarja, ik durf niet met jou in een tentje
.
Aangenaamquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 01-10-1992
Lekker dubbelzinnig ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwak, zwak, zwak
Anders mocht je wel een paar keer aan mijn joint zuigen
Ik vraag nog rond, maar waarschijnlijk wel. Achter nichtjes gaan misschien wel , maar daar ga ik niet bij staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij nemen allebei 5 gram mee, en we roken redelijk dikke![]()
Weet je al zeker dat je alleen gaat? Anders pleur je je tent gewoon naast die van ons
Ja, opzich.. in dit topic wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier, of niet?![]()
Stel je eens voor
Naakt?quote:
Post eens een fotoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, opzich.. in dit topic wel ja![]()
Hoi, ik ben DeLuna
Nee, laat ik dat maar niet doen, er zitten te veel bekenden hier op FOK! vermoed ikquote:
Dan gaan we die bekenden wel om jouw foto vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, laat ik dat maar niet doen, er zitten te veel bekenden hier op FOK! vermoed ik
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan gaan we die bekenden wel om jouw foto vragen.
Wij zijn speurneuzen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, laat ik dat maar niet doen, er zitten te veel bekenden hier op FOK! vermoed ik
Lastige vraagquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lastige vraag![]()
Japanse Rock, en veel van Maroon 5, Coldplay, Snow Patrol, The Script, en soms ook System Of A Down, Serj Tankian, Meria Mena. Tja, hangt er een beetje vanaf.
Jij dan?
Japanse rockquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lastige vraag![]()
Japanse Rock, en veel van Maroon 5, Coldplay, Snow Patrol, The Script, en soms ook System Of A Down, Serj Tankian, Meria Mena. Tja, hangt er een beetje vanaf.
Jij dan?
quote:
Bakvisquote:
quote:
Eeehquote:
Bohhhh, Prodigyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eeeh
Peaches, kasabian (eigenlijk ook klaxxon maar die spelen te gelijk geloof ik), roosbeef, vampire weekend.
En ... the prodigy , whitelies en tiga wil ik ook zien , maar heb ik dit jaar al gezien. Toch ga ik wel.![]()
Het programma is alleen zo kut te lezend at ik vrijwel zeker weet dat ik meer wil zien maar niet kan lezen.
edit: 2manydj ook trouwens vet leuk feestje toen ze speelden op werchter!
Ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bohhhh, Prodigy
Arctic monkeys
snoop dogg natuurlijk
fakkelbrigade
promo
razorlight
kaiser chiefs
winne
de rest zie ik allemaal welgelukkig is er meer dan alleen muziek
Zulks een meisje waar ik mee kloot, zit ook op zwemmenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef DeLuna het volgende:
Dat gaat niet lukken denk ik, ik heb dan NK Open Water zwemmen
MAAR JE GAAT NIETTTTTTTquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef Acinonyx het volgende:
hm Bring Me The Horizon, Bloc Party, Delain, Destine, Opeth, Vampire Weekend, Sonata Arctica !!
Daar moet ik heen
Weet je ook welke vereniging?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zulks een meisje waar ik mee kloot, zit ook op zwemmen
quote:
Komen die ook al.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:54 schreef Acinonyx het volgende:
hm Bring Me The Horizon, Bloc Party, Delain, Destine, Opeth, Vampire Weekend, Sonata Arctica !!
Daar moet ik heen
Oké.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, en dat boeit me ook geen hol![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga een stevige baap paffen met iszinloos![]()
![]()
Je bent toch geen vunzige alto met lang haar of wel?
linkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Het was eerst half lang, nu is het korter en nee ben geen vunzige alto.![]()
Ik sta geloof ik nog bij de brand pinkpop foto's pagina 43 ofzo.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Komen die ook al.![]()
Ik haat die lowlands site.
Al op werchter gezien maar bloc party is wel vet!
Opzich.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekker strak lichaamjij ook?
http://www.soowevents.nl/brandpinkpop/42quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.soowevents.nl/brandpinkpop/42
Die met het roze hoedje en achter nicht plus vriendin van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e foto van boven ? Jij bent die chick met die rooie haren ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
2e foto van boven, 2e van links ? Jij bent die chick met die rooie haren ?
Jawel maar ik snap geen schaamlip van je uitleg,quote:
Je kan ze niet direct linken dus eeh...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel maar ik snap geen schaamlip van je uitleg,
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je kan ze niet direct linken dus eeh...
Nja het is nummer 11 van de 45 op die pagina.
Nu moet het je toch lukken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.soowevents.nl/brandpinkpop/42
Die met het roze hoedje en achter nicht plus vriendin van haar.
Ook naar Fields of Rock geweest ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die rechter is sowieso al zeker een maand 18 die andere weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook naar Fields of Rock geweest ja?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Die rechter is sowieso al zeker een maand 18 die andere weet ik niet.![]()
Denk dat je de goeie hebt.... Ik draag een fields of rock tshirt... klopt dat met je foto?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Die rechter is sowieso al zeker een maand 18 die andere weet ik niet.![]()
Denk dat je de goeie hebt.... Ik draag een fields of rock tshirt... klopt dat met je foto?
Wij stonden echt super dicht bij papa roach vrienden van me stonden aan hem te pulken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Was leuk, Dragonforce, papa roach, slayer, iron maiden, alleen zaadje dat motorhead niet kon komen
Waar woon je danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah die, en die blonde chick die ken ik, ben alleen der naam ff kwijt
Echt druk was het niet bij papa roachquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wij stonden echt super dicht bij papa roach vrienden van me stonden aan hem te pulken.
weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt druk was het niet bij papa roach
Zo te zien denkt ze dat zelf ook.quote:
Dat valt nog wel mee toch? Toch??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom zitten wij hier al een jaar
dat is voor mensen met bazige communicatie skills jaquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic is maandag ook nog wel open denk ik.
Omdat de vaart aardig uit de SC is.quote:
Daarom deed ik nooit mee aan SC's omdat ik altijd dacht dat ik het niet zou kunnen bijhoudenquote:
ook een van de redenen dat ik pas een half jaar ofwat geleden mijn tijd ben gaan verspillen aan deze scquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom deed ik nooit mee aan SC's omdat ik altijd dacht dat ik het niet zou kunnen bijhouden
Dan kun je je lol op als iedereen terug is van vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom deed ik nooit mee aan SC's omdat ik altijd dacht dat ik het niet zou kunnen bijhouden
Okequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op als iedereen terug is van vakantie.![]()
En nu ga ik naar huis, weekend houden.
Mr. Cooper? Sinds wanneer geniet die enige populariteit?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef wakajawaka het volgende:
Naar aanleiding van Ritmo's topic. Hier een petitie om Mr. Cooper als mod te krijgen.
Mr. Cooper for KLB-mod!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mr. Cooper? Sinds wanneer geniet die enige populariteit?
Ik verveel me dus, okéquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef wakajawaka het volgende:
Naar aanleiding van Ritmo's topic. Hier een petitie om Mr. Cooper als mod te krijgen.
komt omdat ik een prutser benquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom duurt het zolang om een dodge te krijgen
Ik woon hier, maar ik ken der voornamelijk van gezichtquote:
Wauw al 9 stemmers...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef wakajawaka het volgende:
Ik ben 3 uur weggeweest en we zijn nog steeds bij pagina 8quote:
Oh my, het is me wat. Zeg, ik ben McF, 22 jaar oud, bokgeil. Wie ben jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben 3 uur weggeweest en we zijn nog steeds bij pagina 8
Hoiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh my, het is me wat. Zeg, ik ben McF, 22 jaar oud, bokgeil. Wie ben jij?
Heerenveen, en nee, ik doe niet aan foto'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:16 schreef McFearless het volgende:
PM even foto's van jezelf. Ik moet gaan.Doei, DeLuna, doei.
OMG, ik kom ook uit Heerenveen! Waarom geen foto's? Liek, wtf, weeeeaaaakkk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen, en nee, ik doe niet aan foto's![]()
Die chick was beter dan Jennifer Aniston.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Friends waar ze Phoebe en nog een chick kuste!
quote:
Ik vind Friends ook leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Friends waar ze Phoebe en nog een chick kuste!
Die van de coconuts toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die chick was beter dan Jennifer Aniston.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die chick was beter dan Jennifer Aniston.
Jaquote:
Snow Patrol en Maria Menaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lastige vraag![]()
Jij dan?
I still hear the coconuts banging together.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt ja.Ik zou d'r zeker doen. maar Jennifer ook dus tsja
.
[..]
Ja![]()
Ik heb hooikoorts.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Er is hiernaast Mexicaanse griep geconstateerd.
Iemand op het werk schijnt het te hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Er is hiernaast Mexicaanse griep geconstateerd.
Ergste dag van het jaar. Kan amper mijn ogen open houden.quote:
Werken is overrated.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iemand op het werk schijnt het te hebben.
Ook hallo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Michael Jackson zingt altijd zo lekker duidelijk.
Niet dat ik er last van heb momenteel, dat is al voorbij.quote:
Ola chicooo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ergste dag van het jaar. Kan amper mijn ogen open houden.
[..]
Werken is overrated.
[..]
Ook hallo.
Ik luister nu Billie Jean en het lijkt altijd alsof hij zingt: Billie Jean is not my lover, she's just a girl, who claims that I am the one, but the Jean is not my son. Rare tekst.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
Michael Jackson zingt altijd zo lekker duidelijk.
Hier lamlul, wat was dat nu gister?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ergste dag van het jaar. Kan amper mijn ogen open houden.
[..]
Werken is overrated.
[..]
Ook hallo.
Lucky you!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet dat ik er last van heb momenteel, dat is al voorbij.
cómo estás?quote:
Gisteren?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier lamlul, wat was dat nu gister?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister nu Billie Jean en het lijkt altijd alsof hij zingt: Billie Jean is not my lover, she's just a girl, who claims that I am the one, but the Jean is not my son. Rare tekst.
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren?
Volgens dat meisje heet ik Sjonnie.
Nee, echt niet.quote:
Ik was vorige week bij een miniconcert van Snow Patrol, 130 man oid.quote:
Wat dan? Ik vind het niet zulke rare zinnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik luister Human Nature, en wat ik versta is bij nader inzien wel goed. Toch heb ik er mijn bedenkingen bij. Vreemde zinnen.
Jaloers manquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een miniconcert van Snow Patrol, 130 man oid.
Over een dag of 10 zie ik ze op Sziget.
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Ik heb je toch niet opgebeld he?
Zingt ie dat niet dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister nu Billie Jean en het lijkt altijd alsof hij zingt: Billie Jean is not my lover, she's just a girl, who claims that I am the one, but the Jean is not my son. Rare tekst.
Details!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Leuke voicemailberichten ook.
Why oh why, does he do me that wayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vind het niet zulke rare zinnen.
O god.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Leuke voicemailberichten ook.
Ga je mee.quote:
Weet ik niet, heb geen zin om te googlen.quote:
"Wie is dat dan? Ja, ..... Heb je nu al weggeklikt dan? Ja. Nee hoor, volgens mij niet, etc.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Wie is dat dan? Ja, ..... Heb je nu al weggeklikt dan? Ja. Nee hoor, volgens mij niet, etc.
Hallo het is bijna 12 uur, ik heb geen zin meer om dat op te metenquote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Why oh why, does he do me that way? Ik vind dat seksueel, als in gay pr0n.
Aha dat klinkt wel plausibel, gezien het aantal keer dat je belde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.
Ja wat het dus is he. Ik heb je dus toegevoegd maar ik had al een nicky in m'n lijst. En ik wou die andere bellen. Oid. En toen was ik jou even vergeten en dacht ik dat ik haar oude en nieuwe nummer had...
Wat heb ik gezegd?![]()
Mijn excuses![]()
Ow, en dat was ik niet alleen, dat waren ook vrienden.
[..]
Ga je mee.
huh?quote:
Ik ben geen kloonquote:
heb hier nog wat hangen waar je aan mag lurkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonIk ben gewoon nog maar een maand op FOK!
Vroeger was ik een lurker.
Ik had dr helemaal niet meer aan gedacht dat dat jouw nummer was.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aha dat klinkt wel plausibel, gezien het aantal keer dat je belde.Ik kon het meeste niet verstaan.
Gast, alsof die zin ook maar één het gewenste resultaat oplevert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb hier nog wat hangen waar je aan mag lurken
061. Stiekem wilde je m'n stem horen, geef maar toe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had dr helemaal niet meer aan gedacht dat dat jouw nummer was.
Die andere Nicky had namelijk net een nieuw nummer en ik dacht dat ik een oud nummer en een nieuw nummer maar ik wist niet welke de juiste was.
Is die van jou 061 of 063?
saab vind ik liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, alsof die zin ook maar één het gewenste resultaat oplevert.
(Mits het niet tegen je vriendin)
En telefoonnummers van FOK!sters in je telefoon, levert dat nu nog wat op?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, alsof die zin ook maar één het gewenste resultaat oplevert.
(Mits het niet tegen je vriendin)
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
Mooi laten hangenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
Als ik al wat heb gehoord weet ik daar niks meer vanaf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
061. Stiekem wilde je m'n stem horen, geef maar toe.
Ik ben meer een Volvo-man.quote:
Touché!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En telefoonnummers van FOK!sters in je telefoon, levert dat nu nog wat op?
hoezo er was geen larp vandaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
Maar wat doen jullie in godsnaam op een vijrdagavond op fok?
Hoe ben je hier dan in hemelsnaam verzeild geraakt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben geen kloonIk ben gewoon nog maar een maand op FOK!
Vroeger was ik een lurker.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dit topic? Ik ging naar KLB, ik zag SC staan, ik dacht 'ik geef het een kans', en toen zei ik 'Hoiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe ben je hier dan in hemelsnaam verzeild geraakt?
Ik zou naar vrienden vanavond, maar ik heb besloten op tijd naar bed te gaan omdat ik morgen vroeg naar Groningen ga om te verven en de eerste dingen te verhuizen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
Dan ga je toch WoWen.quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou naar vrienden vanavond, maar ik heb besloten op tijd naar bed te gaan omdat ik morgen vroeg naar Groningen ga om te verven en de eerste dingen te verhuizen!
Ik was vannacht half 6 pas thuis dus dat leek me wel zo verstandig..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
VOOR VREIHIJD GOEDE SINZSOPBOUW EN GELD
Welke kleur ga je verven? Of had ik dat al gevraagd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou naar vrienden vanavond, maar ik heb besloten op tijd naar bed te gaan omdat ik morgen vroeg naar Groningen ga om te verven en de eerste dingen te verhuizen!
Ik was vannacht half 6 pas thuis dus dat leek me wel zo verstandig..
hoezo aanpassen fotoboek?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke kleur ga je verven? Of had ik dat al gevraagd?
Ik ga volgende week verven.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan ga je toch WoWen.
Beside, Campzone is nu bezig.
Ik ben contactgestoord, lelijk, dik, onaardig, heb borderline en stink.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
de bijnaam emimich kampquote:
quote:
Ik vind reageren toch wel leuker dan lurken. Hoewel ik toch nog wel lurk somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben contactgestoord, lelijk, dik, onaardig, heb borderline en stink.
Ik wist eerst trouwens nooit wat lurken was. Kreeg ik altijd berichtjes in m'n fobo dat ik aan 't lurken was, dan dacht ik: maar hoezo lurken, ik drink toch niets?![]()
Gezellig, kun je m'n vader en opa helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik kom morgen ook wel naar Groningen!
Mintgroenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke kleur ga je verven? Of had ik dat al gevraagd?
Ik ga volgende week verven.
Emimich?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben contactgestoord, lelijk, dik, onaardig, heb borderline en stink.
Dat computerkamp!quote:
HEUY IK ZIT IN 34B±!!!!111quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
HET IS SUPERVET OP CAMPZONE!!! TENTJE 34A DE GEKSTE!!
tantequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind reageren toch wel leuker dan lurken. Hoewel ik toch nog wel lurk soms
O ja! Het is nu Augustus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent terug in Juni. 'T is Augustus kerol.
Ahhh, de toekomstige drie generaties.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezellig, kun je m'n vader en opa helpen!
Okay, nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Mintgroenwelke kleur jij?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Emimich is niet dik.quote:
quote:
Sterf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, nice.
Ik weet het nog niet, ik laat me inspireren in de winkel denk ik. In iedere geval een licht kleur. Dus geen fel rood
.
LATEN WE SKYPEN EN ZO DE TACTIEK BESPREKEN! KOM ZO FF EEN COLA DRINKEN HIER JWTZ, DOLLE BOEL!!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Emimich?
[..]
Dat computerkamp!
[..]
HEUY IK ZIT IN 34B±!!!!111
Slaapwelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef DeLuna het volgende:
Nou jongens!!11!1 Ik ga slapenHet was leuk en misschien tot in het volgende deel
![]()
IK WEET NIET OF IK DAT WEL DURF HOOR.. IK BEDOEL IK BEN BEST SOCIAAL MAAR IK DURF NIET UIT M'N TENT TE KOMEN.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
LATEN WE SKYPEN EN ZO DE TACTIEK BESPREKEN! KOM ZO FF EEN COLA DRINKEN HIER JWTZ, DOLLE BOEL!!!!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Emimich?
[..]
Dat computerkamp!
[..]
HEUY IK ZIT IN 34B±!!!!111
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK WEET NIET OF IK DAT WEL DURF HOOR.. IK BEDOEL IK BEN BEST SOCIAAL MAAR IK DURF NIET UIT M'N TENT TE KOMEN.
ZAG JE TROUWENS DIE CHICK DIE NET LANGSLIEP, DAAR ZOU IK ZEKER MEE WILLEN CONNECTEN.
Ja ik vond het in de winkel nog steeds moeilijk. Wilde eerst blauw, maar ik heb nu ook al heel helder blauw dus ik wil natuurlijk wel iets anders, en lichtblauw is snel zo baby-ish.. Geel en roze werd 'm toch ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, nice.
Ik weet het nog niet, ik laat me inspireren in de winkel denk ik. In iedere geval een licht kleur. Dus geen fel rood
.
Luvyouevenmore!quote:
Wat is daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]14.gif
[..]
Emimich is niet dik.
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
LATEN WE SKYPEN EN ZO DE TACTIEK BESPREKEN! KOM ZO FF EEN COLA DRINKEN HIER JWTZ, DOLLE BOEL!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |