Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Vertel dan zelf ook wat je wel en niet bevalt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:49 schreef anne85 het volgende:
Sindskort date ik een Chinese jongeman. voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Maar dat ben jij voor hem niet...quote:voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar dat ben jij voor hem niet...
[ afbeelding ]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
Whuuut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
Ik mag hopen dat hun haar dan niet IN het vloeitje zitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Chineze vrouwen hebben hun spleetje van links naar rechts, die kan je likken als een vloeitje.
O wat ik ben toch blij dat er ook weer 's iemand aan MIJ denkt....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef Bolter het volgende:
Heeft HamsterSlayer eindelijk iemand gevonden
Nee want het eigen volk is suprieur en daar mag je natuurlijk niets negatiefs over zeggen..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef Hamast het volgende:
Wat een ongelooflijk diepgaand topic.Het ergste vind ik nog wel dat je je zo negatief uitlaat over het mannelijke deel van je eigen volk. Maarja als jij lekker met die miebal wilt gaan moet je het zelf weten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. En hopelijk blijven je de ogen zover open gaan als die van hun dichtzitten. Succes..
Welke normale, gezonde Nederlander wil er ook met een Chinees neuken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:39 schreef anne85 het volgende:
Ow nee hoor, dit topic is niet kansloos bedoelt... cultuurverschil is er altijd en ik was benieuwd naar de ervaringen...
Toch weinig reacties van Nederlands - Chinese stellen....![]()
Raadselachtig
Slechte ervaring Chain?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Welke normale, gezonde Nederlander wil er ook met een Chinees neuken?
Wat is daar nou weer raadselachtig aan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaring met Chinese vrouwen is dat ze geen intresses hebben behalve geld en status, weinig intressant dus.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:29 schreef The.Apple het volgende:
uuhh
Its friday evening even in ohio....
shouldnt you be out on a date?
aahh, dat worden een paar uurtjes in de auto,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef anne85 het volgende:
[..]
Morgen vroeg op naar Chicago... dus even op fokforum
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:47 schreef The.Apple het volgende:
[..]
aahh, dat worden een paar uurtjes in de auto,
have fun in the windy city,
tip oude vliegveld meigs.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:49 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, jouw Chinees had dus net zo goed een Nederlander, Duitser, Amerikaan, Indiër you name it kunnen zijn.
Klinkt als importbruidjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaring met Chinese vrouwen is dat ze geen intresses hebben behalve geld en status, weinig intressant dus.
Maar ken zat Nederlanders die toch heel gelukkig zijn met zo'n vrouwtje dus misschien kan dat met een Nederlandse vrouw en een Chinese kerel ook wel
haha... iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:57 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Maar het argument van TS dat haar vriend sommige dingen persoonlijk opvat, is wel typisch Chinees hoor. Natuurlijk zijn niet alle Chinezen zo (ikzelf bijvoorbeeld), maar toen ik een keer een grapje maakte tegenover een Chinese jongen, kwam hij daar een paar dagen later op terug. Ik dacht echt: Jesus man, het was een fokking grap
Naar Nederland gekomen om te studeren, even een Nederlander vinden en een samenlevingcontract sluiten en dan kan je vrolijk op kosten van de Nederlandse belastingbetaler voor veel minder lesgeld studeren en je krijgt nog studiefinanciering toe ook.quote:
Dat bedoelde ik ook: import. Mijn moeder heeft ook Chinese vriendinnen die vanuit China naar Nederland kwamen om te studeren bijvoorbeeld. Sommigen zijn gewoon lieve vrouwen, en een enkele is sindskort getrouwd met een producer met rijke ouders. Mijn moeder spreekt haar niet meer omdat ze een bitch is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Naar Nederland gekomen om te studeren, even een Nederlander vinden en een samenlevingcontract sluiten en dan kan je vrolijk op kosten van de Nederlandse belastingbetaler voor veel minder lesgeld studeren en je krijgt nog studiefinanciering toe ook.
Niet onaardig hoor die vrouwtjes, ze lachen ook om iedere domme grap maar zulke berekenende en koele/saaie vrouwen zijn het
Goed om te horen dat je eindelijk geneukt hebt man. In al die 29443054 topics van je over dit onderwerp voelde ik met je mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:31 schreef THS het volgende:
[..]
O wat ik ben toch blij dat er ook weer 's iemand aan MIJ denkt....![]()
leuk genoeg heb ik al eens de schoonheden van den Aziatische Vrouw mogen proeven c.q. beleven in het buitenland....en kan je zeggen dat "de daad" op zichzelf eigenlijk niet eens zo geweldig is als ik mijzelf 25 jaar lang heb voorgehouden. Maar aan de andere kant, na "de daad" voelt men zich een waarlijk Supreme Being on Earth![]()
Was het stereotype niet kleine scharminkels met vet haar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je eindelijk geneukt hebt man. In al die 29443054 topics van je over dit onderwerp voelde ik met je mee.
OT: Ik haat Chinezen. De mannen zijn altijd zonder uitzondering dikke, lelijke, zwetende padden
Niet alleen de snackbars, maar ook de apotheken. En dan bedoel ik niet de Chinees met al die kruidenshit, maar de Chinees met ritalin en mijn anti-depressiva.quote:Ohja, ik erger me ook aan het feit dat ze altijd met een twix-tekentje op foto's gaan staan. En het ergste:
They took our jobsSNACKBARS! Zit Zen Lhou een beetje mijn oud-Hollandsche bamibal te bereiden, ik mis Kroket Fred.
Emoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Was het stereotype niet kleine scharminkels met vet haar?
[..]
Niet alleen de snackbars, maar ook de apotheken. En dan bedoel ik niet de Chinees met al die kruidenshit, maar de Chinees met ritalin en mijn anti-depressiva.
Nou nou, meneer heeft teveel chinese maffia films zitten kijken ofzo...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je eindelijk geneukt hebt man. In al die 29443054 topics van je over dit onderwerp voelde ik met je mee.
OT: Ik haat Chinezen. De mannen zijn altijd zonder uitzondering dikke, lelijke, zwetende padden en de vrouwen zijn van die kleine, iele, giechelende trutjes met ongezellige tietjes.
Ze kunnen koken.Ohja, natuurlijk een kunst wat alleen is voorbehouden aan Chinezen.
Ohja, ik erger me ook aan het feit dat ze altijd met een twix-tekentje op foto's gaan staan. En het ergste:
They took our jobsSNACKBARS! Zit Zen Lhou een beetje mijn oud-Hollandsche bamibal te bereiden, ik mis Kroket Fred.
Hoezo, bakt iedereen bamiballen in Chinese maffiafilms dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:58 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Nou nou, meneer heeft teveel chinese maffia films zitten kijken ofzo...
Want als je het ergens niet mee eens bent dan moet dat wel met je afkomst te maken hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:02 schreef Catbert het volgende:
Toch grappig hoe nederlandse kerels zich meteen aangesproken voelen
Datgene waar ze het niet mee eens zijn gaat over afkomstquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:05 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Want als je het ergens niet mee eens bent dan moet dat wel met je afkomst te maken hebben.
Klopt. Conclusie is dus dat wanneer je het er niet mee eens bent dat bepaalde kenmerken met afkomst te maken hebben, je dat alleen maar zegt door je eigen afkomst?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Datgene waar ze het niet mee eens zijn gaat over afkomst
Losers die denken dat ze de complete vrouwelijke Nederlandse bevolking over één kam kunnen scherenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Losers hier die denken dat mannen en vrouwen overal hetzelfde zijn. Nog erger zijn de losers die maar gewoon tevreden zijn met het man- danwel vrouwvolk dat binnen handbereik te vinden is.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met een Nederlandse vrouw.
Al die Nederlandse meisjes zijn hoeren, jwt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Losers die denken dat ze de complete vrouwelijke Nederlandse bevolking over één kam kunnen scheren
dat houdt in dat dus alles individueel is en totaal niet cultuur gerelateerd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ieder mens is altijd nog een eigen persoon met eigen keuzes.
Ja hoor, dat kan ik best. Ik hoef ze niet, zonder uitzondering. Mag dat? Als je godverdomme geen aardbei lust ben je toch ook geen fruitracist.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Losers die denken dat ze de complete vrouwelijke Nederlandse bevolking over één kam kunnen scheren
Daar gaat het niet om. TS geeft aan dat ze een verschil opmerkt tussen iemand uit een andere cultuur (en natuurlijk zijn die verschillen er) en meteen duikt half mannelijk Fok! erop omdat ze zich aangevallen voelen. Da's gewoon triestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:05 schreef RRGJL het volgende:
Want als je het ergens niet mee eens bent dan moet dat wel met je afkomst te maken hebben.
Omdat het gros van de users op Fok! mannelijk is wellicht? Het is maar een ideetje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. TS geeft aan dat ze een verschil opmerkt tussen iemand uit een andere cultuur (en natuurlijk zijn die verschillen er) en meteen duikt half mannelijk Fok! erop omdat ze zich aangevallen voelen. Da's gewoon triest
Ik beticht je ook niet van racisme. Was je daar bang voor ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik best. Ik hoef ze niet, zonder uitzondering. Mag dat? Als je godverdomme geen aardbei lust ben je toch ook geen fruitracist.
Komop zeg, de eerste pagina spreekt boekdelen met reacties als "Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. En hopelijk blijven je de ogen zover open gaan als die van hun dichtzitten. Succes.."quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:23 schreef RRGJL het volgende:
Omdat het gros van de users op Fok! mannelijk is wellicht? Het is maar een ideetje.
Waar het om gaat is dat ik vind dat je een onjuiste conclusie trekt.
Natuurlijk zijn er culturele dingen die in het algemeen opvallen. Maar dingen als koken of beschermend zijn... Dat is toch eigen persoonlijkheid? Eigen interesses?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef zquing het volgende:
[..]
dat houdt in dat dus alles individueel is en totaal niet cultuur gerelateerd?
Nee, maar wel de gemiddeldequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:24 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik beticht je ook niet van racisme. Was je daar bang voor ofzo?
Je moet het zeker zelf weten, ik vind het alleen dom aangezien er geen standaard Nederlandse vrouw bestaat.
En gefrustreerde users die zich aan alles en iedereen ergeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komop zeg, de eerste pagina spreekt boekdelen met reacties als "Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. En hopelijk blijven je de ogen zover open gaan als die van hun dichtzitten. Succes.."
Fok! zit gewoon vol kansloze rukkers.
Nah. Onzin. Er zijn zoveel verschillen in opleiding/intelligentie, interesses en uiterlijk binnen de Nederlandse bevolking dat het totaal onzinnig is om een gemiddelde vrouw te schetsen. Die zal niet representatief zijn.quote:
Als meiden van een bepaalde afkomst niet je smaak zijn dan is dat wat anders dan dat je ze niet hoeft omdat ze van die afkomst zijn. En dan zou je dus gelijk wat zeggen over de persoonlijkheid/eigenschappen van alle meiden van die afkomst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik best. Ik hoef ze niet, zonder uitzondering. Mag dat? Als je godverdomme geen aardbei lust ben je toch ook geen fruitracist.
Als je denkt dat ik 'gefrustreerd' raak van rukkertjes op een forum met een grote bek en een klein hartje zit je d'r mijlenver naastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef RRGJL het volgende:
En gefrustreerde users die zich aan alles en iedereen ergeren.
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij laat het over komen alsof alle NL chicks het niet waard zijn om te daten
Niet helemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er culturele dingen die in het algemeen opvallen. Maar dingen als koken of beschermend zijn... Dat is toch eigen persoonlijkheid? Eigen interesses?
Misschien toch eens aan je communicatieve vaardigheden werken dan want zo kom je wel over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik 'gefrustreerd' raak van rukkertjes op een forum met een grote bek en een klein hartje zit je d'r mijlenver naast
Het is alleen een beetje dubieus als je tussen Nederlandse vrouwen op bent gegroeid, maar je die niet aantrekkelijk vindt. Nooit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.
Ik zei ook al als het om aantrekkingskracht gaat dan kan ik begrijpen dat meiden van een bepaalde afkomst niet in je smaak vallen. Het is wat anders als je denkt te weten hoe alle Nederlandse meiden denken en doen en dit op een generaliserende hoop gooit, en hierdoor een afkeer hebben voor NL vrouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.
Was dat een grap? Ik vond het gewoon een kansloze poging tot. Op z'n best. En drukmaken, puh-leasequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:33 schreef RRGJL het volgende:
Het feit dat jij je druk maakt om een opmerking als "Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. " zeg mij al genoeg. Dat heeft niets met jaloezie of het feit dat het hier man vs. man is te maken. Dat soort mensen vinden het gewoon leuk om dat soort grapjes te maken. Niet meer en niet minder. Je kan het niet grappig vinden, doe ik ook, maar het meteen veroordelen slaat gewoon nergens op.
Kan toch? Nederlandse vrouwen gedragen zich gemiddeld heel anders dan amerikaanse, thaise of oost-europese vrouwen. Waarom zou iemand daar niet meer op kunnen vallen? Zelf heb ik juist een voorkeur voor nederlandse vrouwen, maar dat kan zo anders zijn. Boeiend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zei ook al als het om aantrekkingskracht gaat dan kan ik begrijpen dat meiden van een bepaalde afkomst niet in je smaak vallen. Het is wat anders als je denkt te weten hoe alle Nederlandse meiden denken en doen en dit op een generaliserende hoop gooit, en hierdoor een afkeer hebben voor NL vrouwen.
Heeft niks met kwetsen te maken, het heeft te maken met hoe jij je presenteert als persoon. Als jij overkomt als zijnde gefrustreerd, maar je bent dat niet, dan zit er toch ergens iets verkeerd lijkt me. Of je liegt. Maar oké, doe je ding hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was dat een grap? Ik vond het gewoon een kansloze poging tot. Op z'n best. En drukmaken, puh-lease![]()
En maak je over mijn communicatie vaardigheden maar niet druk hoor. Ik ga me niet inhouden omdat ik misschien zo'n kneusje op een forum ga kwetsen
Een beetje meer respect voor je moeder héquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:00 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Mijn moeder spreekt haar niet meer omdat ze een bitch is.
Gek genoeg heb je daar bij 'De Chinees' nauwelijks last vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen? Ik heb nog nooit een lekkere leuke Nederlandse vrouw gezien met een Chinees. Komt omdat de gemiddelde leuke vrouw redelijk lang is en een Chinees vaak bol en klein.
Het gaat me erom dat je tegenwoordig geen snackbar meer inkunt of je ziet wel een Chinees!
Dat moet een héél slechte ervaring geweest zijn, als je alle Nederlandse vrouwen diskwalificeertquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Losers hier die denken dat mannen en vrouwen overal hetzelfde zijn. Nog erger zijn de losers die maar gewoon tevreden zijn met het man- danwel vrouwvolk dat binnen handbereik te vinden is.
nou, dan heb je mij en mijn dame vast nog niet gezien (ook al ben ik niet "chinees", wel aziaat en niet echt kleinen bol te noemen).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen? Ik heb nog nooit een lekkere leuke Nederlandse vrouw gezien met een Chinees. Komt omdat de gemiddelde leuke vrouw redelijk lang is en een Chinees vaak bol en klein.
haha want ze zijn allemaal natuurlijk exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Overigens was ik een tijdje terug in een chinees restaurant met opeens een Nederlandse eigenaar + serveerster. Wel met Chineze kok maar die bakte er niet veel vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Het gaat me erom dat je tegenwoordig geen snackbar meer inkunt of je ziet wel een Chinees!
zie hier de oorzaakquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef trancethrust het volgende:
Wel met Chineze kok maar die bakte er niet veel van
Haa, ik zit al 4 weken in China en ik vind het telkens weer komisch wanneer Chinezen vechten om de rekening ("Ik betaal!" "Nee, ik betaal wel!") Dan slaan ze elkaars handen weg met hun bankbiljetjes en wordt er hard geschreeuwd (of course). Een keer ging het zelfs zo ver, dat toen mijn moeder en mijn nicht vochten (letterlijk) om de taxi rekening (1,50 euro ofzo), ze per ongeluk de chauffeur op zijn hoofd sloeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef fukuyama het volgende:
Bijvoorbeeld het oer Hollandse rekening splitsen is not done, daarentegen is afdingen weer wel normaal. Ik weet niet of andere mensen nog dit soort verschillen zien?
Haha, maf is dat he. Ik heb op m'n werk wel te maken met een paar Chinezen, die kerels zijn zóóó overdreven nederig en bescheiden dat ik daar zelf helemaal gallisch van word. Maargoed, Japanners hebben dat ook heel erg, er zal wel iets in de lucht zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Bescheidenheid staat hoog aangeschreven, terwijl ze juist zeggen dat je niet zo bescheiden moet zijn. Dus wanneer een Chinees iemand tegen mij zegt: "Joh, ik betaal wel, laat maar zitten!" Dan zeg ik gewoon: "...Ok." En dan denken ze weer: "Jezus, wat een bietser" Waarna ik weer als excuus heb dat ik in het Westen ben opgegroeid en niet beter weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |