abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71479950
Sindskort date ik een Chinese jongeman. De eerste keer dat ik jongen date van een andere cultuur. Tot nu toe gaat het geweldig en voor mij is het dan ook een echte eyeopener: ik wil niet meer terug naar de standaard Nederlandse jongen, die toch nooit zo goed bij mij leek te passen.

Dit topic is dan ook geen beklag. Ik ben gewoon erg nieuwschierig naar jullie ervaringen. Wie date er nog meer een Chinese man/vrouw? En hoe is/was dat? In welke dingen merk je het cultuurverschil? En wat bevalt je/ juist niet?

Ik ben iniedergeval erg gelukkig!
pi_71479953
Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. En hopelijk blijven je de ogen zover open gaan als die van hun dichtzitten. Succes..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 05:55:28 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71479958
Vertel dan zelf ook wat je wel en niet bevalt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71479969
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Vertel dan zelf ook wat je wel en niet bevalt.
Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.

pi_71480147
Nee echt,dit topic is

Bedenken dat je vriendje anders is door het cultuurverschil
"hij houdt van koken" hoe origineel
"Hij is beschermder"

Duidelijk nog weinig kaas gegeten jij

Samenvattig: Topic is 10x
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:25:50 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_71480203
Mijn vietnameesje verschilt niets van een Nederlandse dame. Zij kookt ook graag, alleen geen chinees of vietnamees, dat kreeg ze vroeger thuis al zoveel te eten, dat kan ze niet meer zien.
Ze is wel opvallend jaloers. Maar zo heb je ook autochtone exemplaren. Tenzij je een importbruidje/bruidegommetje hebt, zijn Aziaten doorgaans al minstens 1 generatie in NEderland. Het enige verschil is dus het kleurtje en de spleetoogjes. In mentaliteit scheelt het niets.
Laffe huichelaar
pi_71480545
Net of Nederlandse jongens/mannen niet van koken houden? Dan ben ik een uitzondering zeker?
pi_71480670
Ik date een schone Chinese jongedame. Maar ik ben zelf chinees. Koken? Valt ook wel mee.
pi_71480696
Kijk alleen uit bij het koken, dat hij geen olie in je mobieltje morst..
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_71481279
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:49 schreef anne85 het volgende:
Chinese jongeman

eyeopener
  Forum Admin vrijdag 31 juli 2009 @ 09:15:24 #11
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71481474
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:04 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mwahahahaha
pi_71481635
Wat een ongelooflijk diepgaand topic. Het ergste vind ik nog wel dat je je zo negatief uitlaat over het mannelijke deel van je eigen volk. Maarja als jij lekker met die miebal wilt gaan moet je het zelf weten.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:38:08 #13
171594 Hri
Askakó
pi_71481970
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:49 schreef anne85 het volgende:

Sindskort date ik een Chinese jongeman. voor mij is het dan ook een echte eyeopener

Nouja blij voor je dat je een leuke jongen hebt gevonden!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:58:42 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71485803
quote:
voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Maar dat ben jij voor hem niet...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71486049
Onthoud wel dat Aziaten kleine piemelmansjes hebben
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:12:07 #16
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71486192
Heeft HamsterSlayer eindelijk iemand gevonden
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:16:01 #17
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_71486313
Het echte verschil tussen een Aziatische partner en een Nederlandse merk je pas als je seks hebt gehad...

Tip: zorg dat je voldoende schoon beddengoed en ontsmettingsmiddel hebt. Ohja, en ik hoop dat je van dieren houdt, veel plezier!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_71486423
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:

[..]

Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.

Zo herkenbaar. Behalve dat ik geen chef-kok ben. Nederlandse mannen zijn poesjes
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71486466
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef eleusis het volgende:

[..]

Maar dat ben jij voor hem niet...

[ afbeelding ]
pi_71486598
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Behalve dat ik geen chef-kok ben. Nederlandse mannen zijn poesjes
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')