Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Vertel dan zelf ook wat je wel en niet bevalt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:49 schreef anne85 het volgende:
Sindskort date ik een Chinese jongeman. voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Maar dat ben jij voor hem niet...quote:voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar dat ben jij voor hem niet...
[ afbeelding ]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
Whuuut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
Ik mag hopen dat hun haar dan niet IN het vloeitje zitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Chineze vrouwen hebben hun spleetje van links naar rechts, die kan je likken als een vloeitje.
O wat ik ben toch blij dat er ook weer 's iemand aan MIJ denkt....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:12 schreef Bolter het volgende:
Heeft HamsterSlayer eindelijk iemand gevonden
Nee want het eigen volk is suprieur en daar mag je natuurlijk niets negatiefs over zeggen..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef Hamast het volgende:
Wat een ongelooflijk diepgaand topic.Het ergste vind ik nog wel dat je je zo negatief uitlaat over het mannelijke deel van je eigen volk. Maarja als jij lekker met die miebal wilt gaan moet je het zelf weten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. En hopelijk blijven je de ogen zover open gaan als die van hun dichtzitten. Succes..
Welke normale, gezonde Nederlander wil er ook met een Chinees neuken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:39 schreef anne85 het volgende:
Ow nee hoor, dit topic is niet kansloos bedoelt... cultuurverschil is er altijd en ik was benieuwd naar de ervaringen...
Toch weinig reacties van Nederlands - Chinese stellen....![]()
Raadselachtig
Slechte ervaring Chain?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Welke normale, gezonde Nederlander wil er ook met een Chinees neuken?
Wat is daar nou weer raadselachtig aan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaring met Chinese vrouwen is dat ze geen intresses hebben behalve geld en status, weinig intressant dus.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:29 schreef The.Apple het volgende:
uuhh
Its friday evening even in ohio....
shouldnt you be out on a date?
aahh, dat worden een paar uurtjes in de auto,quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:28 schreef anne85 het volgende:
[..]
Morgen vroeg op naar Chicago... dus even op fokforum
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:47 schreef The.Apple het volgende:
[..]
aahh, dat worden een paar uurtjes in de auto,
have fun in the windy city,
tip oude vliegveld meigs.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:49 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, jouw Chinees had dus net zo goed een Nederlander, Duitser, Amerikaan, Indiër you name it kunnen zijn.
Klinkt als importbruidjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn ervaring met Chinese vrouwen is dat ze geen intresses hebben behalve geld en status, weinig intressant dus.
Maar ken zat Nederlanders die toch heel gelukkig zijn met zo'n vrouwtje dus misschien kan dat met een Nederlandse vrouw en een Chinese kerel ook wel
haha... iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:57 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Maar het argument van TS dat haar vriend sommige dingen persoonlijk opvat, is wel typisch Chinees hoor. Natuurlijk zijn niet alle Chinezen zo (ikzelf bijvoorbeeld), maar toen ik een keer een grapje maakte tegenover een Chinese jongen, kwam hij daar een paar dagen later op terug. Ik dacht echt: Jesus man, het was een fokking grap
Naar Nederland gekomen om te studeren, even een Nederlander vinden en een samenlevingcontract sluiten en dan kan je vrolijk op kosten van de Nederlandse belastingbetaler voor veel minder lesgeld studeren en je krijgt nog studiefinanciering toe ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |