Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Vertel dan zelf ook wat je wel en niet bevalt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:49 schreef anne85 het volgende:
Sindskort date ik een Chinese jongeman. voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Maar dat ben jij voor hem niet...quote:voor mij is het dan ook een echte eyeopener
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Okay ( in mijn geval, want ik kan natuurlijk niet zeggen dat alle Chinese jongemannen zo zijn) houdt hij ontzettend van koken en dat zie ik ook in zijn vrienengroep. Ik kwam nooit verder dan de afhaalmaaltijd van de Chinees, maar heerlijke verse Chinese gerechten zijn fantastisch. Daarnaast is mijn vriend wat beschermder als ik hem vergelijk met mijn Nederlandse exen: die denken altijd: die redt zich wel. Ook is hij heel complimenteus en zet je echt op de eerste plaats. Dit klinkt nu heel zwart/wit, maar ik voel gewoon dat sommige dingen ook met cultuurverschil te maken hebben. Hij waardeert de Nederlandse nuchterheid wel merk ik. Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar dat ben jij voor hem niet...
[ afbeelding ]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
Whuuut?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hele directe poesjes waar jij van schrikt dan blijkbaar toch.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:03 schreef anne85 het volgende:
[..]
Minder is de Nederlandse directheid. Daar schrikt hij soms wat van of pakt dingen heel persoonlijk op.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.Behalve dat ik geen chef-kok ben.
Nederlandse mannen zijn poesjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |