Als meiden van een bepaalde afkomst niet je smaak zijn dan is dat wat anders dan dat je ze niet hoeft omdat ze van die afkomst zijn. En dan zou je dus gelijk wat zeggen over de persoonlijkheid/eigenschappen van alle meiden van die afkomst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:20 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik best. Ik hoef ze niet, zonder uitzondering. Mag dat? Als je godverdomme geen aardbei lust ben je toch ook geen fruitracist.
Als je denkt dat ik 'gefrustreerd' raak van rukkertjes op een forum met een grote bek en een klein hartje zit je d'r mijlenver naastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:28 schreef RRGJL het volgende:
En gefrustreerde users die zich aan alles en iedereen ergeren.
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Jij laat het over komen alsof alle NL chicks het niet waard zijn om te daten
Niet helemaal natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er culturele dingen die in het algemeen opvallen. Maar dingen als koken of beschermend zijn... Dat is toch eigen persoonlijkheid? Eigen interesses?
Misschien toch eens aan je communicatieve vaardigheden werken dan want zo kom je wel over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik 'gefrustreerd' raak van rukkertjes op een forum met een grote bek en een klein hartje zit je d'r mijlenver naast
Het is alleen een beetje dubieus als je tussen Nederlandse vrouwen op bent gegroeid, maar je die niet aantrekkelijk vindt. Nooit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.
Ik zei ook al als het om aantrekkingskracht gaat dan kan ik begrijpen dat meiden van een bepaalde afkomst niet in je smaak vallen. Het is wat anders als je denkt te weten hoe alle Nederlandse meiden denken en doen en dit op een generaliserende hoop gooit, en hierdoor een afkeer hebben voor NL vrouwen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als 'ie dat vindt, laat 'em lekker. Ik date ook geen chinese meiden omdat ik die gewoon niet aantrekkelijk vind. Boeiend.
Was dat een grap? Ik vond het gewoon een kansloze poging tot. Op z'n best. En drukmaken, puh-leasequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:33 schreef RRGJL het volgende:
Het feit dat jij je druk maakt om een opmerking als "Zorg dat je goed op de hoogte bent van de laatste computerspellen op de diverse gameconsoles.. " zeg mij al genoeg. Dat heeft niets met jaloezie of het feit dat het hier man vs. man is te maken. Dat soort mensen vinden het gewoon leuk om dat soort grapjes te maken. Niet meer en niet minder. Je kan het niet grappig vinden, doe ik ook, maar het meteen veroordelen slaat gewoon nergens op.
Kan toch? Nederlandse vrouwen gedragen zich gemiddeld heel anders dan amerikaanse, thaise of oost-europese vrouwen. Waarom zou iemand daar niet meer op kunnen vallen? Zelf heb ik juist een voorkeur voor nederlandse vrouwen, maar dat kan zo anders zijn. Boeiend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zei ook al als het om aantrekkingskracht gaat dan kan ik begrijpen dat meiden van een bepaalde afkomst niet in je smaak vallen. Het is wat anders als je denkt te weten hoe alle Nederlandse meiden denken en doen en dit op een generaliserende hoop gooit, en hierdoor een afkeer hebben voor NL vrouwen.
Heeft niks met kwetsen te maken, het heeft te maken met hoe jij je presenteert als persoon. Als jij overkomt als zijnde gefrustreerd, maar je bent dat niet, dan zit er toch ergens iets verkeerd lijkt me. Of je liegt. Maar oké, doe je ding hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was dat een grap? Ik vond het gewoon een kansloze poging tot. Op z'n best. En drukmaken, puh-lease![]()
En maak je over mijn communicatie vaardigheden maar niet druk hoor. Ik ga me niet inhouden omdat ik misschien zo'n kneusje op een forum ga kwetsen
Een beetje meer respect voor je moeder héquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:00 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Mijn moeder spreekt haar niet meer omdat ze een bitch is.
Gek genoeg heb je daar bij 'De Chinees' nauwelijks last vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen? Ik heb nog nooit een lekkere leuke Nederlandse vrouw gezien met een Chinees. Komt omdat de gemiddelde leuke vrouw redelijk lang is en een Chinees vaak bol en klein.
Het gaat me erom dat je tegenwoordig geen snackbar meer inkunt of je ziet wel een Chinees!
Dat moet een héél slechte ervaring geweest zijn, als je alle Nederlandse vrouwen diskwalificeertquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Losers hier die denken dat mannen en vrouwen overal hetzelfde zijn. Nog erger zijn de losers die maar gewoon tevreden zijn met het man- danwel vrouwvolk dat binnen handbereik te vinden is.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met een Nederlandse vrouw.
nou, dan heb je mij en mijn dame vast nog niet gezien (ook al ben ik niet "chinees", wel aziaat en niet echt kleinen bol te noemen).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen? Ik heb nog nooit een lekkere leuke Nederlandse vrouw gezien met een Chinees. Komt omdat de gemiddelde leuke vrouw redelijk lang is en een Chinees vaak bol en klein.
haha want ze zijn allemaal natuurlijk exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:11 schreef Pinterman het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met een Nederlandse vrouw.
Overigens was ik een tijdje terug in een chinees restaurant met opeens een Nederlandse eigenaar + serveerster. Wel met Chineze kok maar die bakte er niet veel vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
Het gaat me erom dat je tegenwoordig geen snackbar meer inkunt of je ziet wel een Chinees!
zie hier de oorzaakquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef trancethrust het volgende:
Wel met Chineze kok maar die bakte er niet veel van
Haa, ik zit al 4 weken in China en ik vind het telkens weer komisch wanneer Chinezen vechten om de rekening ("Ik betaal!" "Nee, ik betaal wel!") Dan slaan ze elkaars handen weg met hun bankbiljetjes en wordt er hard geschreeuwd (of course). Een keer ging het zelfs zo ver, dat toen mijn moeder en mijn nicht vochten (letterlijk) om de taxi rekening (1,50 euro ofzo), ze per ongeluk de chauffeur op zijn hoofd sloeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef fukuyama het volgende:
Bijvoorbeeld het oer Hollandse rekening splitsen is not done, daarentegen is afdingen weer wel normaal. Ik weet niet of andere mensen nog dit soort verschillen zien?
Haha, maf is dat he. Ik heb op m'n werk wel te maken met een paar Chinezen, die kerels zijn zóóó overdreven nederig en bescheiden dat ik daar zelf helemaal gallisch van word. Maargoed, Japanners hebben dat ook heel erg, er zal wel iets in de lucht zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Bescheidenheid staat hoog aangeschreven, terwijl ze juist zeggen dat je niet zo bescheiden moet zijn. Dus wanneer een Chinees iemand tegen mij zegt: "Joh, ik betaal wel, laat maar zitten!" Dan zeg ik gewoon: "...Ok." En dan denken ze weer: "Jezus, wat een bietser" Waarna ik weer als excuus heb dat ik in het Westen ben opgegroeid en niet beter weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |