Ja ja,,,kroegvriend hea!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
De "kroegvriend"heb ik t rek. nummer ook gegeven.
Dat maakte Greys ervan, is een gewone vriend hoor.quote:
Is BOOITSEKS lekker?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
IK HEB BOOIT SEKS!
quote:Beste mevrouw Kweeja,
U weet hoe fijn het we het vinden dat een groep dierenliefhebbers een
actie voor Dierenthuis heeft opgezet. We hebben nog een verzoekje.
Voor onze honden die op bedden van Ikea liggen zijn we nog op zoek naar 1
persoonshoeslakens(geen lakens). Misschien zijn er mensen die nog wat oude
hoeslakens in de kast hebben liggen, ook hebben de vrijwiligers gevraagd
om hoofdkussens en slopen, zij willen namelijk de bedden van de katten
gezellig opmaken met kussens. Graag wil ik iedereen die Dierenthuis een
warm hart toedraagt namens de dieren alvast hartelijk bedanken.
Hartelijke groet,
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
Ik ook ja...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Wel heel leuk dat ze het mailt!
Ik krijg door dat mailtje echter wel het idee dat ze stiekem hier om het hoekje loeren soms![]()
Niet? Ik ga een vibo voor je kopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
IK HEB BOOIT SEKS!
Nou, ik hoop maar niet dat ze in de SC komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Wel heel leuk dat ze het mailt!
Ik krijg door dat mailtje echter wel het idee dat ze stiekem hier om het hoekje loeren soms![]()
Dames, dames...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Ik ga een vibo voor je kopen
Ik heb dagelijks seks
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Google es op Dierenthuis...we staan op de 1ste pagina in het midden
Jeujjj, hier kan ik nog wel wat in betekenen. Ik heb nog wel eenpersoons hoeslakens en ook kussensquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke...weer serieus![]()
Vanmiddag kregen we een mailtje van Dierenthuis, mss dat jullie es kunnen kijken of je hier wat in kan betekenen![]()
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeujjj, hier kan ik nog wel wat in betekenen. Ik heb nog wel eenpersoons hoeslakens en ook kussens
Daar heb ik net twee maanden terug bij het verhuizen veel van weggegooid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke...weer serieus![]()
Vanmiddag kregen we een mailtje van Dierenthuis, mss dat jullie es kunnen kijken of je hier wat in kan betekenen![]()
[..]
Ja, absoluut!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar heb ik net twee maanden terug bij het verhuizen veel van weggegooid.
Kunnen ze ook nog oude handdoeken gebruiken? Die heb ik ook nog wel wat liggen.
Het asiel wil hem niet maar hij woont er wel een jaar?quote:Het asiel wil de kat niet opvangen. Na een jaar asielverblijf is het toch gelukt een thuis voor hem te vinden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok en MB![]()
Nok, neem je dat zelf mee dan
Zou wel briljant zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, ik zou het fijn vinden als jij die kwam ophalen
Muts, tuurlijk nemen we die zelf mee
Wat let jequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
we gaan de goede kant op
voor het weekend naar de 4000
Wéér, nou ja zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou net ff meejuichen, maar Hara verpest het weer
Ben al druk mensen aan het wervenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al druk mensen aan het werven
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Op naar de 4000
Mogguh!
Cat, ik gok dat ik als ik es rondvraag aan handdoeken en hoeslakens en kussens wel wat kan verzamelen, maar jij bent mijn meest dichtbijzijnde rijdster, wil jij het dan ophalen of vind je het te ver?
Eerlijk zeggen! Ik ga de moeite niet nemen als ik dr straks zelf mee blijf zitten namelijk
Ga ik doen, ik gok dat ik wel behoorlijk wat moet kunnen verzamelen hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!![]()
Helaas heb ik voorlopig geen plannen om voor andere zaken af te zakken naar het diepe zuiden (jah, vanmiddag naar Sittard, maar daar heb je niet veel aan). Dus maak eens een rondje schat in hoeveel je kunt verzamelen. Overleggen we vooraf even of je alles fysiek bij elkaar moet gaan rapen.
En mocht dit niet lukken, dan rij ik wel naar Maastricht; no prob!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!![]()
Helaas heb ik voorlopig geen plannen om voor andere zaken af te zakken naar het diepe zuiden (jah, vanmiddag naar Sittard, maar daar heb je niet veel aan). Dus maak eens een rondje schat in hoeveel je kunt verzamelen. Overleggen we vooraf even of je alles fysiek bij elkaar moet gaan rapen.
Oh dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
Poohy!![]()
Maar wel gewoon een deel dan voor eigen gewin (logisch, een verhuizing kost veul centjes!) op Marktplaats zetten enzo en gewoon een klein deeltje in je kraampje hier. Het moet wel leuk blijven, we willen jullie niet arm maken![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En mocht dit niet lukken, dan rij ik wel naar Maastricht; no prob!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Jee, ik zou bijna hopen dat Cat nie kan![]()
![]()
Ik ben al echt aan iedereen rond aan het vragen en ik bedacht dat ik zelf ieg wel een zwik kussenslopen en wat hoofdkussens heb, ik gok dat ik wel een auto vol bij elkaar kan krijgen tegen eind augustus hoor
Ik ben eind augustus weer in Heerlen. Kan eventueel wel wat meenemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Op naar de 4000
Mogguh!
Cat, ik gok dat ik als ik es rondvraag aan handdoeken en hoeslakens en kussens wel wat kan verzamelen, maar jij bent mijn meest dichtbijzijnde rijdster, wil jij het dan ophalen of vind je het te ver?
Eerlijk zeggen! Ik ga de moeite niet nemen als ik dr straks zelf mee blijf zitten namelijk
Ah das ook al super, zo te lezen komt het dus wel goed en dreig ik straks niet met een hele berg kussens en zo te blijven zitten, dus ik ga eens wat rondvragen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben eind augustus weer in Heerlen. Kan eventueel wel wat meenemen?
Gaat goed met de kaak, en we hebben een nieuwe katerquote:
Hoeveel zijn het er? Ik kom namelijk begin sept weer langs amsterdam, sloterdijk, ect. Opweg naar MikeyMo enzo... dus als het er niet ontzettend veel zijn...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef poohy het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed hoor![]()
Van de week las ik namelijk in de bus oevr de schouder van een medepassagier de krant mee. Stond er een artikel in over mensen die hun dier op straat zetten omdat ze op vakantie gaan. Daar werd ik zo kwaad omMaar vervolgens doe ik er niets mee. Nu dus wel
![]()
Ik lees net trouwens het mailtje van het Dierentehuis wat hier net is gepost en ik heb een aantal kussens en slopen die weg kunnenWij gaan namelijk alles weggooien en nieuw kopen
![]()
Dan moet ik anders toch nog even bij iemand langs gaan in Amsterdam? Of is er iemand die op Sloterdijk kan komen? Dit zal wel tegen eind augustus worden want ik moet eerst even nieuwe kussens e.d. kopen
ooh ja!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Poohy, je kunt vast wel iets met MissBliss regelen in Amsterdam hoor!
Door iemand en bij de dierenarts afgegeven. En daar zat ie dus nu... Heul hard te blerenquote:
Mijn vriend werkt bij Sloterdijk, dus dat kan vast wel geregeld worden!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:37 schreef poohy het volgende:
Dan moet ik anders toch nog even bij iemand langs gaan in Amsterdam? Of is er iemand die op Sloterdijk kan komen? Dit zal wel tegen eind augustus worden want ik moet eerst even nieuwe kussens e.d. kopen
uitstellen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou die PM-ronde nog nodig zijn mbt het uitstellen van Greys' vlooienmarkt?![]()
Ik heb het idee dat iedereen wel op de hoogte is, maar het zou knullig zijn als er zondag ineens allemaal Asielactie-topics in V&A worden geopend!
Ik was bij de DA voor voer en toen zat ie daar te schreeuwenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Elies, hoe wist jij dan dat ie bij de DA zat? Of was je daar toch al met een van je andere beestjes?
Baal je nou niet stiekem dat je op vakantie gaat?
Greys' Vlooienmarkt? Alsjeblieft niet zeg! ONZE markt!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou die PM-ronde nog nodig zijn mbt het uitstellen van Greys' vlooienmarkt?![]()
Ik heb het idee dat iedereen wel op de hoogte is, maar het zou knullig zijn als er zondag ineens allemaal Asielactie-topics in V&A worden geopend!
Arme Elisa!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was bij de DA voor voer en toen zat ie daar te schreeuwen
Ik baalde toch al dat ik op vakantie ga
Hey, die lijkt op mijn stoere Merlijn, maar dan gezonder van gezichtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Door iemand en bij de dierenarts afgegeven. En daar zat ie dus nu... Heul hard te blerenHij moest naar het asiel, maar daar waren ze vol. Nou ja, dan breekt de ElisaB
Hij lijkt helemaal niet op een-oog hoor. Hij ziet er meer zo uit:
[ afbeelding ]
Maar dan met een gewone Europeese korthaar neus (iets spitser dus)
Een laken is een enkel stuk stof. Een hoeslaken is dubbel waar je het dekbed dan in doet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef TheYoung1 het volgende:
En wat is het verschil tussen lakens en hoeslakens?
Een laken is een vierkant stuk stof. Een hoeslaken is een laken met rondom elastiek. Dat ding om je dekbed heet dekbedovertrek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef Dipkip het volgende:
Een laken is een enkel stuk stof. Een hoeslaken is dubbel waar je het dekbed dan in doet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een laken is een enkel stuk stof. Een hoeslaken is dubbel waar je het dekbed dan in doet.
Jaaa mooooooooooooooooooiiiiiiiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Young1, dr is wel vervoer vanuit Heerlen, Ynske komt daar in augustus nog!
Het is geen siamees, maar er zit wel iets siamees in volgens de DA. Anyhow; hij is APK-goedgekeurd en alle benodigde injecties en pillen zitten erin. Hij ligt nu lekker te slapen bij Mamma-ElisaB en lijkt het wel naar zijn zin te hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Elies is het een siamees dan????
Die schreeuwen wel echt de hele dag he
* Ynske meldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jaaa mooooooooooooooooooiiiiiii![]()
En Ynske meldt zich hier vanzelf wel weer, komp heulemaal de goei dan
Als er een bench in ehv staat. Ik ben mogelijk morgen in Ehv weer. En was dr vandaag ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Voor een auto vol rijd ik wel op en neer heur! Hoeft Elies niet het halve land door te crossen. Dadelijk moet ik nog de auto van mijn ouders gaan lenen, past het niet in mijn karretje.
![]()
Eens kijken of ik volgende week de bench in Eindhoven op kan gaan halen.
Oh-oh = liev
Hier heet dat zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de afgelopen twee dagen echt verbijsterd door het feit dat heel veel mensen het verschil niet weten tussen een hoeslaken en een dekbedovertrek ja!
![]()
een hoeslaken gaat om de matras, laken onder de deken, en de deken in de (dekbed)overtrekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hier heet dat zo.
Wat om je bed gaat heet een overtrek. Een laken is zo'n ouderwets ding zonder elastiek. Een hoeslaken is een dekbedhoes. Wat jij dan blijkbaar een dekbedovertrek noemt.
Ja daahaag...dan drink je maar es nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
* Qwea is er vanaaf niet. En ik verwacht een kater, dus morgen ben ik er pas rond 13uofzo
Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Gaan we dit weekend de 4000 nog halen??? Spanning ende Sensaaasie in het asielactie-topic
Bijna elke vrijdag ist raak hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
't Is maar goed dat ik geen leven heb en ook amper tot niet drink.
Dus ik zit wel op de post vanavond![]()
En gefeliciteerd met je zus Ing
Was ook ff afwazig....quote:
Het is een leuk plan, maar al eerder dit jaar uitgevoerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zou trouwens wel een euro of 25 over hebben voor het veranderen van mijn username ....en dat dat geld dan naar de actie gaat. Kunnen we zoeits niet op touw zetten? Misschien even wat breder zodat andere users ook de mogelijkheid hebben?
Als er iemand in de buurt is, gaat ie knorren. Maar als ie even niemand ziet, dan mauwt ie af en toe. Heel schattig welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:Fritz Eduard, wat een chique-de-friemel naam ook!
Hij is cute!
En blèrt ie nu al minder nu hij allottavatension krijgt?
Een mens moet watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:Ga je nu katten adopteren om maar te kunnen doneren!?
![]()
Maar wel heel lief.![]()
Ik ga ontzettend voor Rooie duimenquote:Rooie doet het nu helaas niet zo lekker. Maar als extra stimulans om hem zich beter te laten voelen doneer ik 10 cent per gram die hij bijkomt t/m 1 september.
Hij is nu 11 dagen jong en weegt 150 gram, een gemiddeld gewicht met 6 weken is 550 gram. Hopelijk kan ik heel veel gaan doneren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
We moeten nog wel flink wat tientjes tot we de 4000 hebben hoor
Woorden schieten tekort, dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:Ga je nu katten adopteren om maar te kunnen doneren!?
![]()
Maar wel heel lief.![]()
Rooie doet het nu helaas niet zo lekker. Maar als extra stimulans om hem zich beter te laten voelen doneer ik 10 cent per gram die hij bijkomt t/m 1 september.
Hij is nu 11 dagen jong en weegt 150 gram, een gemiddeld gewicht met 6 weken is 550 gram. Hopelijk kan ik heel veel gaan doneren.
Nu hebben we er weer 5 (alleen weten die andere 4 dat nog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh Fritz-EduardWat een mooierd!
Hoeveel katten heb je nu, Elisa?
Wat ben je toch een trotse meisjesmamaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik bedenk net dat Kees net als dr broers ook nog zakgeld in moet leveren natuurlijk!
Ik zal het haar even voorschieten, dr eerste zondagsgeld krijgt ze zondag pas natuurlijk, ik ga nog ff snel een pakketje A overmaken namens Keesje
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![ afbeelding ]
En in 5 minuten hebben we al [ afbeelding ] 3930 euro! [ afbeelding ]
Dat belooft nog wat
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:Jeujjjjj we zijn eindelijk begonnen, laat dat grote geld maar komen
Als het goed is heeft Kees de eerste echte donatie sinds de officiële kick off gedaan
Moeten we de kickoff een dagje verzetten? De vlooienmarkt kon een week achteruit, dus een dag is no problemo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis Greys trouwens bij dit mooie moment..en Hara...en Kukelekuuu![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:43 schreef Cat22 het volgende:
Stil hier....
*ruimt feestslingers op en veegt de zaal aan*
En waaaarrrrr waren wij vannacht?quote:
De gehele vrijdag heb je me niet gemist?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En waaaarrrrr waren wij vannacht?![]()
Nou, ik ging er vanuit dat je lekker lag te slapenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De gehele vrijdag heb je me niet gemist?
Ik was moe, had een ziek kereltje en een wekker in het vooruitzicht die vroeg zou gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, waar was iedereen?![]()
Zat ik hier om 1 uur in mijn eentje te feesten. En om 3 uur. En om half 6. En om half 9.
Hahaha briljant. Normaal gesproken zijn we er allemaal 24/7quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Zat ik hier om 1 uur in mijn eentje te feesten. En om 3 uur. En om half 6. En om half 9.
Ik dacht al zoietsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Ik gaKeesje
in de fipo zetten!
En ik was in slaap gevallen gister![]()
Keesjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Erg he, lekkere 'bewaker'... alle 'gevangenen' ontsnapt!![]()
Gezellig gehad gister?
Ik heb Keesje in de fipo gezet
Ik ook niet, volgens mij hebben we de ergste drukte nu gehad en kunnen sit back & relax de rest van de actie uitzittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Ja sorry![]()
Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat het nu pas begon hoor, de actie.
Heb heel die 1 augustus datum van mijn harde schijf gewist
jij hebt ook pmquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
opnieuw ; mogguh.
Ik ben immers opnieuw wakker
Niet vergeten om 12 uur een slotje erop te (laten) zetten he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:![]()
LAAAAAAATSTE KANS om nog de eindstand te raden vandaag tot 12.00 uur!
![]()
Zekers!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef mvdejong het volgende:
Kan ik nog een donatie doen ? 5 pakketjes B ?
Ik stuur je een PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef mvdejong het volgende:
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:55 schreef mvdejong het volgende:
Oeps ja, nooit PM aangezet.quote:
En al binnen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:04 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Oeps ja, nooit PM aangezet.
Bedrag + wat extra's voor de kosten via PayPal gedaan.
In before the lock ...
Wie verwacht nou dat een kale dikke vent van 50 Pucca als avatar gebruikt ...quote:
Ooooh sorry hoor...ik moet gewoon lachen om mezelf van schaamtequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:09 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wie verwacht nou dat een kale dikke vent van 50 Pucca als avatar gebruikt ...
Wat een lekker bedankje van Inge hèquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:09 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wie verwacht nou dat een kale dikke vent van 50 Pucca als avatar gebruikt ...
Done, met dank aan Iteejer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet vergeten om 12 uur een slotje erop te (laten) zetten he.
In before the lock? De actie duurt nog meer dan een maand hoor!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:04 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Oeps ja, nooit PM aangezet.
Bedrag + wat extra's voor de kosten via PayPal gedaan.
In before the lock ...
Ja hoor, komt eraanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Mag ik een PM met hoe het werkt om te doneren?
Overgemaakt! Hopelijk is het snel binnen!quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Overgemaakt! Hopelijk is het snel binnen!![]()
Een klein stapje (pakket B) richting de 4000
Holy moly! Da's dan snel gegaan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx!![]()
[ afbeelding ] Nou, dan hebben we dus bij deze de 4000 gehaald! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx!![]()
[ afbeelding ] Nou, dan hebben we dus bij deze de 4000 gehaald! [ afbeelding ]
Behalve je moeke danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
'k Heb net mn moeke gebeld, we hebben als het goed is een ongebruikt tosti apparaat in de schuur staan die ik mag verkopenDa's 't enige dat we niet weggegooid hebben
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:55 schreef Loontjah het volgende:
na het verhaal van gerdje/simon/eenoogje en de fotos van dierenthuis heeft mijn zus besloten ook geld te willen storten voor Dierenthuis. Dus bij deze.
Ik was op dat tijdstip bezig mn zaterdag te verpestenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Wat ontzettend lief van je zus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:55 schreef Loontjah het volgende:
na het verhaal van gerdje/simon/eenoogje en de fotos van dierenthuis heeft mijn zus besloten ook geld te willen storten voor Dierenthuis. Dus bij deze.
En wat is het duurste visnet ter wereld????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Ja, ik wil!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als je weer terug bent, wil je dan fipo en groen regelen?
En blijven steken op 4343quote:
Ik had al in het goktopic gekeken of er al verliezers waren, maar iedereen was zo optimistisch om boven de 4000 te wedden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
En blijven steken op 4343(meer mag natuurlijk maar ik wil het shirt winnen
)
Maar boven de 12.000 lijkt me iets TE optimistischquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al in het goktopic gekeken of er al verliezers waren, maar iedereen was zo optimistisch om boven de 4000 te wedden.![]()
* Cat22 is blij dat ze boven de 5000 heeft gegokt*
En mail terug!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef Taxman het volgende:
Ik wil pakket B geven, zal zo ff mailen
Lief!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef Taxman het volgende:
Ik wil pakket B geven, zal zo ff mailen
Over de 4000!quote:
het was toch ook 23quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Dank je Draakje!
Ik voel me geen dág ouder dan 35 hoor!
Greys ook feli van mij!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was toch ook 23![]()
enne had je het gezien van de bench, die neem ik natuurlijk ook wel even zelf mee!
gefelicimiauw!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Dank je Draakje!
Ik voel me geen dág ouder dan 35 hoor!
Ja echt super van de bench, sorry!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was toch ook 23![]()
enne had je het gezien van de bench, die neem ik natuurlijk ook wel even zelf mee!
quote:
Dank voor de feeliecieteeesjuns!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:21 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
gefelicimiauw!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik zit te etenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Speciaal voor Greys en haar mannen-met-ontbloot-bovenlijfobsessie...
[ afbeelding ]
Die zat te jammeren over andere goede doelen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Lief!(Nou ben ik wel benieuwd wat Karasta z'n probleem was eigenlijk?)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef DABAMaster het volgende:
greys, waar blijft de taart?
Graagquote:
Heb je bij dezequote:
Je donatie is binnenquote:
quote:
quote:
lolquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie? Als je uitgepolonaised bent; mag Taxman dan groen? En in de Fipo?
Verder nog ff dit....
We zitten al bijna op 4050! [ afbeelding ]
En het mooie, afgeronde getal is zojuist weer bruut verstoord door iemand die 43 eurocent erbij heeft gedaan...ik noem natuurlijk geen namen![]()
Dat is natuurlijk zodat iemand anders nog weer gaat storten om het weer rond te krijgen, slim bedacht van diegene.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie? Als je uitgepolonaised bent; mag Taxman dan groen? En in de Fipo?
Verder nog ff dit....
We zitten al bijna op 4050! [ afbeelding ]
En het mooie, afgeronde getal is zojuist weer bruut verstoord door iemand die 43 eurocent erbij heeft gedaan...ik noem natuurlijk geen namen![]()
Nou, dat zou idd wel heeeeeeel slim bedacht zijn! *wink winkquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zodat iemand anders nog weer gaat storten om het weer rond te krijgen, slim bedacht van diegene.
Garpje op een garpje op een garpjequote:Op zondag 2 augustus 2009 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat zou idd wel heeeeeeel slim bedacht zijn! *wink wink![]()
Ik had ook al bijna m'n bankpasje weer uit m'n portemonnee gehaald![]()
En tuurlijk is elke cent welkom BasOne, het was meer als grapje naar degene die het had overgemaakt
Het is 2 augustus, je zit er nu al doorheen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Garpje op een garpje op een garpje
Helaas ben ik zelf door m'n budget heen voor deze maand anders had ik de knip ook nog eens opengetrokken
Had niemand verwacht hèquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
Hoe gaat het dames? Al over de 4000 heen zie ik?![]()
![]()
Wat is Rooie vrijgevigquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Op dit moment komt er van mijn Rooie al 2,70 euro bij.En dat kan (MOET) alleen nog maar meer worden.
Quickquotenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat Rooie flink gaat doneren![]()
Rooie katers horen lekker mollig![]()
BasOne, je hebt ook al gedoneerd, dawasalheelaardigheur![]()
Hara, hoe doe je meerdere quotes in 1 post?
Ik doe dan 1 quote, kopieer die, pak de volgende quote, plak die andere dr bij etc etc etc.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop ook dat Rooie flink gaat doneren![]()
Rooie katers horen lekker mollig![]()
BasOne, je hebt ook al gedoneerd, dawasalheelaardigheur![]()
Hara, hoe doe je meerdere quotes in 1 post?
Kennen jullie quickquote nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe dan 1 quote, kopieer die, pak de volgende quote, plak die andere dr bij etc etc etc.
Het kan vast ook makkelijker.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe dan 1 quote, kopieer die, pak de volgende quote, plak die andere dr bij etc etc etc.
Het kan vast ook makkelijker.
Edit, die ging zo quick dat ik niet eens iets dr bij kon typenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kennen jullie quickquote nietIk doe álles met mijn quickquotevenster
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Edit, die ging zo quick dat ik niet eens iets dr bij kon typen![]()
Maar bedankt voor de tip, keihandig!!!
Das echt een gouden tip !quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, maar dan heb je de naam er niet bij en je moet 2 x het topic open hebben![]()
ff Hara's tip tsjekken
Maar nu lukt het wel hoor, dr kenne alleen geen smilies bij he?quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt een gouden tip !
[..]
Maar nu lukt het wel hoor, dr kenne alleen geen smilies bij he?
Ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
smilie overzicht laten zien in quickreply
Bedoelde ikIk heb alles daar op ja
Ik wilde ook silver b ehouden, maar daar hadden ze stiekem quickreply uitgehaaldquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik gebruik nog steeds de oude template
Ik zet wel eentje klaar, ben morgen toch vrijquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Quickquote is vanaf nu mijn beste vriend.Ik deed het ook op de oh-oh manier.
![]()
286 posts, wordt er al een nieuw topic klaargezet door het comite?
Omgquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Quickquote is vanaf nu mijn beste vriend.Ik deed het ook op de oh-oh manier.
![]()
286 posts, wordt er al een nieuw topic klaargezet door het comite?
Ik heb baggerlayout. Daar zit geloof ik geen quick quote inquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde ook silver b ehouden, maar daar hadden ze stiekem quickreply uitgehaaldIk vond quickreply toch belangrijker, ook al heb ik no glang tegengewerkt
Daar juist welquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb baggerlayout. Daar zit geloof ik geen quick quote in
Ik bedoelde silverquote:
Die heb ik ook nog steeds iddquote:
Ja,k dat zei ik toch juist in die quotequote:
Smakelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #24
Klets nog maar ff vol hier, moet ff eten van het vuur halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |