Behalve je moeke danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
'k Heb net mn moeke gebeld, we hebben als het goed is een ongebruikt tosti apparaat in de schuur staan die ik mag verkopenDa's 't enige dat we niet weggegooid hebben
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:55 schreef Loontjah het volgende:
na het verhaal van gerdje/simon/eenoogje en de fotos van dierenthuis heeft mijn zus besloten ook geld te willen storten voor Dierenthuis. Dus bij deze.
Ik was op dat tijdstip bezig mn zaterdag te verpestenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, waar was iedereen?![]()
Zat ik hier om 1 uur in mijn eentje te feesten. En om 3 uur. En om half 6. En om half 9.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Ja, waar was iedereen?![]()
Zat ik hier om 1 uur in mijn eentje te feesten. En om 3 uur. En om half 6. En om half 9.
Wat ontzettend lief van je zus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:55 schreef Loontjah het volgende:
na het verhaal van gerdje/simon/eenoogje en de fotos van dierenthuis heeft mijn zus besloten ook geld te willen storten voor Dierenthuis. Dus bij deze.
En wat is het duurste visnet ter wereld????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
Ja, ik wil!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als je weer terug bent, wil je dan fipo en groen regelen?
En blijven steken op 4343quote:
Ik had al in het goktopic gekeken of er al verliezers waren, maar iedereen was zo optimistisch om boven de 4000 te wedden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
En blijven steken op 4343(meer mag natuurlijk maar ik wil het shirt winnen
)
Maar boven de 12.000 lijkt me iets TE optimistischquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al in het goktopic gekeken of er al verliezers waren, maar iedereen was zo optimistisch om boven de 4000 te wedden.![]()
* Cat22 is blij dat ze boven de 5000 heeft gegokt*
En mail terug!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef Taxman het volgende:
Ik wil pakket B geven, zal zo ff mailen
Lief!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:44 schreef Taxman het volgende:
Ik wil pakket B geven, zal zo ff mailen
Over de 4000!quote:
het was toch ook 23quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Dank je Draakje!
Ik voel me geen dág ouder dan 35 hoor!
Greys ook feli van mij!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was toch ook 23![]()
enne had je het gezien van de bench, die neem ik natuurlijk ook wel even zelf mee!
gefelicimiauw!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
Dank je Draakje!
Ik voel me geen dág ouder dan 35 hoor!
Ja echt super van de bench, sorry!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was toch ook 23![]()
enne had je het gezien van de bench, die neem ik natuurlijk ook wel even zelf mee!
quote:
Dank voor de feeliecieteeesjuns!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:21 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
gefelicimiauw!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ik zit te etenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Speciaal voor Greys en haar mannen-met-ontbloot-bovenlijfobsessie...
[ afbeelding ]
Die zat te jammeren over andere goede doelen enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Lief!(Nou ben ik wel benieuwd wat Karasta z'n probleem was eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |