quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok en MB![]()
Nok, neem je dat zelf mee dan
Zou wel briljant zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, ik zou het fijn vinden als jij die kwam ophalen
Muts, tuurlijk nemen we die zelf mee
Wat let jequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
we gaan de goede kant op
voor het weekend naar de 4000
Wéér, nou ja zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou net ff meejuichen, maar Hara verpest het weer
Ben al druk mensen aan het wervenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al druk mensen aan het werven
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Op naar de 4000
Mogguh!
Cat, ik gok dat ik als ik es rondvraag aan handdoeken en hoeslakens en kussens wel wat kan verzamelen, maar jij bent mijn meest dichtbijzijnde rijdster, wil jij het dan ophalen of vind je het te ver?
Eerlijk zeggen! Ik ga de moeite niet nemen als ik dr straks zelf mee blijf zitten namelijk
Ga ik doen, ik gok dat ik wel behoorlijk wat moet kunnen verzamelen hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!![]()
Helaas heb ik voorlopig geen plannen om voor andere zaken af te zakken naar het diepe zuiden (jah, vanmiddag naar Sittard, maar daar heb je niet veel aan). Dus maak eens een rondje schat in hoeveel je kunt verzamelen. Overleggen we vooraf even of je alles fysiek bij elkaar moet gaan rapen.
En mocht dit niet lukken, dan rij ik wel naar Maastricht; no prob!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
Om nu voor 2 hoeslakens etc op en neer te rijden, dat vind ik wat overdreven. Maar als jij een berg kunt verzamelen... dan wil ik best nog wel eens meeten met jou en de boys. And girl!![]()
Helaas heb ik voorlopig geen plannen om voor andere zaken af te zakken naar het diepe zuiden (jah, vanmiddag naar Sittard, maar daar heb je niet veel aan). Dus maak eens een rondje schat in hoeveel je kunt verzamelen. Overleggen we vooraf even of je alles fysiek bij elkaar moet gaan rapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |