Ja daahaag...dan drink je maar es nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
* Qwea is er vanaaf niet. En ik verwacht een kater, dus morgen ben ik er pas rond 13uofzo
Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Gaan we dit weekend de 4000 nog halen??? Spanning ende Sensaaasie in het asielactie-topic
Bijna elke vrijdag ist raak hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
't Is maar goed dat ik geen leven heb en ook amper tot niet drink.
Dus ik zit wel op de post vanavond![]()
En gefeliciteerd met je zus Ing
Was ook ff afwazig....quote:
Het is een leuk plan, maar al eerder dit jaar uitgevoerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zou trouwens wel een euro of 25 over hebben voor het veranderen van mijn username ....en dat dat geld dan naar de actie gaat. Kunnen we zoeits niet op touw zetten? Misschien even wat breder zodat andere users ook de mogelijkheid hebben?
Als er iemand in de buurt is, gaat ie knorren. Maar als ie even niemand ziet, dan mauwt ie af en toe. Heel schattig welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:Fritz Eduard, wat een chique-de-friemel naam ook!
Hij is cute!
En blèrt ie nu al minder nu hij allottavatension krijgt?
Een mens moet watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:Ga je nu katten adopteren om maar te kunnen doneren!?
![]()
Maar wel heel lief.![]()
Ik ga ontzettend voor Rooie duimenquote:Rooie doet het nu helaas niet zo lekker. Maar als extra stimulans om hem zich beter te laten voelen doneer ik 10 cent per gram die hij bijkomt t/m 1 september.
Hij is nu 11 dagen jong en weegt 150 gram, een gemiddeld gewicht met 6 weken is 550 gram. Hopelijk kan ik heel veel gaan doneren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
We moeten nog wel flink wat tientjes tot we de 4000 hebben hoor
Woorden schieten tekort, dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:Ga je nu katten adopteren om maar te kunnen doneren!?
![]()
Maar wel heel lief.![]()
Rooie doet het nu helaas niet zo lekker. Maar als extra stimulans om hem zich beter te laten voelen doneer ik 10 cent per gram die hij bijkomt t/m 1 september.
Hij is nu 11 dagen jong en weegt 150 gram, een gemiddeld gewicht met 6 weken is 550 gram. Hopelijk kan ik heel veel gaan doneren.
Nu hebben we er weer 5 (alleen weten die andere 4 dat nog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh Fritz-EduardWat een mooierd!
Hoeveel katten heb je nu, Elisa?
Wat ben je toch een trotse meisjesmamaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik bedenk net dat Kees net als dr broers ook nog zakgeld in moet leveren natuurlijk!
Ik zal het haar even voorschieten, dr eerste zondagsgeld krijgt ze zondag pas natuurlijk, ik ga nog ff snel een pakketje A overmaken namens Keesje
Ja!quote:

3930 euro! 
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![ afbeelding ]
En in 5 minuten hebben we al [ afbeelding ] 3930 euro! [ afbeelding ]
Dat belooft nog wat
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:Jeujjjjj we zijn eindelijk begonnen, laat dat grote geld maar komen
Als het goed is heeft Kees de eerste echte donatie sinds de officiële kick off gedaan

Moeten we de kickoff een dagje verzetten? De vlooienmarkt kon een week achteruit, dus een dag is no problemo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis Greys trouwens bij dit mooie moment..en Hara...en Kukelekuuu![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:43 schreef Cat22 het volgende:
Stil hier....
*ruimt feestslingers op en veegt de zaal aan*
En waaaarrrrr waren wij vannacht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |