met slimquote:
18 en het is van Utrecht naar Zwolle.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
hoe oud ben je, en hoe heftig is de reis?
m.a.w., waar moet je heen/hoelang moet je reizen?
quote:
Ja in Gouda, dan moet je de bus van Centraal naar Goverwelle pakken, en dan kan je daar de intercity naar Amersfoort nemen die via Roosendaal naar Zwolle gaatquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef PAA-053 het volgende:
Utrecht - Zwolle? Volgens mij.... moet je dan OVERSTAPPEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou ik er zeker wel een overnachting bij boekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef PAA-053 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En je 17 andere levensjaren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Nacalon het volgende:
Waarom zou ik met het OV reizen als Ik dicht bij mijn school woon en zelf een auto heb? Alleen voor deze keer moet ik met het OV omdat ik geen toegang heb tot mijn auto
OMFG! Wel weer typisch iets voor Fok! zo'n wereldvreemd figuur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:36 schreef Nacalon het volgende:
[..]
18 en het is van Utrecht naar Zwolle.
Papa en mama hebben z'n handje vastgehouden waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Allebei mijn ouders hebben een Auto?
Leg mij is uit waarom ik met het OV zou willen reizen als dat niet nodig is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef gohan16 het volgende:
kom je ook weleens buiten? Misschien moet je daar maar eens aan gaan wennen.
Heel vreemd dat wij hem niet serieus nemen : Mijn geile omaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Heidens_Figuur het volgende:
TS, neem de mensen hier niet zo serieus. Ze doen heel raar, maar zijn tegelijkertijd ook best wel aardig. Even een praktische tip, de kaartjesautomaten kunnen af en toe best lastig zijn. Daarom kun je bij de Kiosk op het station ook je kaartjes kopen. Let er wel op dat de kassier(e) zijn of haar handtekening erop zet.
Ik hoop dat andere mensen wat meer serieuze tips hebben, ik vind dit uitlachen en zo namelijk nogal kinderachtig gedrag.
Iedereen maakt wel eens een slippertje. Ik vind dat we TS gewoon netjes moeten helpen, als hij met de trein naar zijn oma wil.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heel vreemd dat wij hem niet serieus nemen : Mijn geile oma
![]()
![]()
![]()
Achterbankgeneratiequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Allebei mijn ouders hebben een Auto?
Dat hoeft nieteens joh, er wordt toch niet gecontroleerd. (ja ik ben vandaag weer eens genaaid door de NSquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Treinkaartjes koop je bij voorkeur bij de automaat op het station.
en nog eentje, ik ga zaterdag voor het eerst in 20 jaar met de treinquote:
Je was nog nooit buiten je woonplaats geweest?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef LoggedIn het volgende:
Iedereen lacht TS hier uit, maar zo gek is het niet hoor. Voor ik in Utrecht ging studeren had ik nog nooit alleen met de bus of trein gereist. In Rdam hebben we de metro, da's een stuk duidelijker dan al die kankerbussenbullshit
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft nieteens joh, er wordt toch niet gecontroleerd. (ja ik ben vandaag weer eens genaaid door de NS)
Natuurlijk wel, maar dan ging ik altijd met vrienden, hoef je niet op te lettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je was nog nooit buiten je woonplaats geweest?![]()
Typisch fok.
Vandaar ook je gebruikersnaam zekers...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Damn 18 en dan nog nooit alleen met de trein of bus geweest?
Ging op me 11e of 12e ofzo al in me eentje heen en weer tussen Amsterdam en Amersfoort.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:36 schreef Nacalon het volgende:
[..]
18 en het is van Utrecht naar Zwolle.
Het OV is dan ook verschrikkelijk kutquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kwam vanmiddag nog iemand tegen die was de verkeerde kant opgegaan.Maar ze was blond dus....en ik denk ook familie van TS.
Wat is er kut aan de goeie trein vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het OV is dan ook verschrikkelijk kut
De meeste fokkers zijn hoogopgeleid en studeren nog. Die ouders hebben echt wel auto;s en zij ook echt wel rijbewijzen. Alleen zijn deze fokkers slim genoeg om te beseffen dat een OV-studentenkaart goedkoper is dan een eigen auto. En voor de stad nemen ze de fiets en evt. de bus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
Whehe, niet alleen TS zet zich voor schut maar ook de andere Fok!kers die hier overduidelijk afreageren dat hun ouders geen auto hebben en die zelf hun auto, of niet eens rijbewijs kunnen betalen
Beter vreemd van het OV dan vreemd van je eigen, onafhankelijke vervoer
Ach ja bij m'n ouders toen ze terug uit Ierland vlogen was 't vliegtuig net op weg naar take-off toen ze opeens stopten en weer terug naar de gate gingen, bleek dat 'n vrouw in 't verkeerde vliegtuig was gestapt (dat waar mijn ouders inzaten dus) gingen ze daar helemaal voor terug.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kwam vanmiddag nog iemand tegen die was de verkeerde kant opgegaan.Maar ze was blond dus....en ik denk ook familie van TS.
En er staan blauwe borden op de perrons met de plaatsnaam. Kan niet missen. Vergeet niet op het knopje van de deuren te drukken, die gaan niet automatisch open.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
No worries met de trein in iedergeval - je hoeft alleen de juiste trein maar te vinden en kunt dan in 1 keer door naar Zwolle zonder over te stappen.
(er gaat sowieso elk half uur een stoptrein naar Zwolle (altijd op spoor 2), maar volgens mij moet er ook een sneltrein zijn ergens...)
Succes!
Dat dacht ik ook toen ik de OP las.. '14 jaar, hooguit' dacht ik bij mezelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef IrfieJ het volgende:
wat lievvvv
heel veel plezier met je ontdekkings tocht!!! you can do it..
sowieso kan je iedereen vragen onderweg waar je moet overstappen enzo...
Lekkere controle dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja bij m'n ouders toen ze terug uit Ierland vlogen was 't vliegtuig net op weg naar take-off toen ze opeens stopten en weer terug naar de gate gingen, bleek dat 'n vrouw in 't verkeerde vliegtuig was gestapt (dat waar mijn ouders inzaten dus) gingen ze daar helemaal voor terug.![]()
Pak dan de trein dat hij niet hoeft over te stappen. Dit gaat nooit goed natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
niet zo raar doen tegen TS
[ afbeelding ]
Whehehehe stoer!!!!1111quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef thatsme het volgende:
[..]
Pak dan de trein dat hij niet hoeft over te stappen. Dit gaat nooit goed natuurlijk
Op mijn 18e ging ik met het OV uit zuid Zwitserland terug naar Nederland![]()
Geen praktische reden om OV te gebruiken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:55 schreef Supersoep het volgende:
Typisch Fok!. Normaliter krijg je allemaal ''TS gebruikt OV'' reacties, nu heb je eindelijk een kerel die het nog nooit heeft gedaan, en dan is het weer niet goed.
Hij geeft duidelijk aan dat er nog nooit een praktische reden was om het OV alleen te gebruiken, wat is daar nou weer mis mee? Ik stap toch ook niet op een vliegtuig om even te kijken hoe het werkt?
Dat je er waarschijnlijk met de bus naartoe moetquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er kut aan de goeie trein vinden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In welke kelder hebben jouw ouders je opgesloten?![]()
Ik had je eerder als 6 ingeschat na je vraag.
Hoezo, je hebt betaald en zij hebben je vervoerd. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoeft nieteens joh, er wordt toch niet gecontroleerd. (ja ik ben vandaag weer eens genaaid door de NS)
Het probleem is dat ze nieteens willen weten of ik heb betaald.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt betaald en zij hebben je vervoerd. Wat is het probleem?
Ik ben nu ook in staat om een "fout" te maken. Maarja ik heb nog iets om als excuus te gebruiken, euh correctie, misbruiken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Berkery het volgende:
Je gaat naar Hoog Catharijne, koopt een enkeltje Utrecht-Overvecht, stapt in de intercity Groningen, als je gecontroleerd wordt kijk dan zo dom mogelijk en zeg dat je dacht dat de trein op alle stations stopte.
Vervolgens herhaal je dit in Amersfoort, alleen koop je dan een enkeltje Amersfoort-Schothorst, neem weer de intercity naar Groningen. Tadaa, je bent in Zwolle!
Heb je geen vrienden waar je naar toe gaat ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Leg mij is uit waarom ik met het OV zou willen reizen als dat niet nodig is?
Je weet wel de weg naar Føk te vinden, maar niet naar dit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Nacalon het volgende:
Hoe kan ik het beste mijn reis plannen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
Whehe, niet alleen TS zet zich voor schut maar ook de andere Fok!kers die hier overduidelijk afreageren dat hun ouders geen auto hebben en die zelf hun auto, of niet eens rijbewijs kunnen betalen
Beter vreemd van het OV dan vreemd van je eigen, onafhankelijke vervoer
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Nacalon het volgende:
Hoe kan ik het beste mijn reis plannen? Omdat ik altijd dicht bij school heb gewoond ben ik nog nooit alleen met de bus en trein geweest. Hoe weet ik precies wanneer ik moet overstappen en welke bus ik moet nemen om bij een bepaald adres te komen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:01 schreef memrtn het volgende:
Ik ging ook pas met mijn 19e voor het eerst met de bus.Het gemak van meerdere auto's thuis, rijbewijs en een fiets zorgde ervoor dat ik zoiets kuts nog nooit hoefde te gebruiken.
Kan ik er wat aan doen dat ik mijn ouders gewoon welvarend zijn en niet tot het schuim der aarde behoren zodat ik met het voetvolk in de bus moet.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik mijn ouders gewoon welvarend zijn en niet tot het schuim der aarde behoren zodat ik met het voetvolk in de bus moet.
Nee, dat is één trein.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef PAA-053 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent een behoorlijke nerd als je voor je 19e nooit met de bus of trein bent geweest idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:09 schreef memrtn het volgende:
[..]
JA JE BENT EEN NERD ALS JE NIET MET HET OV GAAT. EINZ.
hehe, iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef Natalie het volgende:
Je bent 18! Opgegroeid met pc en internet en je weet niet waar je moet kijken?
Echt, serieus?
Dear god, ik heb medelijden met je.
Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Leg mij is uit waarom ik met het OV zou willen reizen als dat niet nodig is?
Luchtvervuiling is voor hippies.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.
Truequote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef memrtn het volgende:
[..]
Luchtvervuiling is voor hippies.File en/of parkeerprobleem misschien weer niet, maar doordat je nergens ter plekke gedropt kunt worden zonder tig keer over te stappen en te wachten heeft dat geen voordelen vind ik. Stress onderweg krijg ik meer van dat paupervolk met muziek keihard aan. Je auto is nog je eigen omgeving, je wordt niet gestoord.
Alle perrons hebben nummers. Op de grote borden (en op NS.nl) kun je lezen om welke tijd en van welk perron je trein vertrekt. 1ste klas is duurder en iets luxer (hoewel meningen daarover verschillen) en 2de klas is voor het normale volkquote:Op zondag 17 januari 2010 @ 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zoen eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.
Maar goed, met de bus is iedereen toch wel eens geweest lijkt me?
en je bent een jaar of 40?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zoen eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |