abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2010 @ 01:06:32 #101
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_76911143
hier moet ik gepost hebben

ts ik leef wel met je mee hoor haha ik was ook zo oud als jouw toen ik met ov ging was leuk
Cobratjuh was here
pi_76923653
Hoe was je reis TS?
  zondag 17 januari 2010 @ 14:58:20 #103
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_76924116
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Nacalon het volgende:

[..]

Leg mij is uit waarom ik met het OV zou willen reizen als dat niet nodig is?
Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_76925345
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Wesleyz het volgende:

[..]

Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.
Luchtvervuiling is voor hippies. File en/of parkeerprobleem misschien weer niet, maar doordat je nergens ter plekke gedropt kunt worden zonder tig keer over te stappen en te wachten heeft dat geen voordelen vind ik. Stress onderweg krijg ik meer van dat paupervolk met muziek keihard aan. Je auto is nog je eigen omgeving, je wordt niet gestoord.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:32:37 #105
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_76925697
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef memrtn het volgende:

[..]

Luchtvervuiling is voor hippies. File en/of parkeerprobleem misschien weer niet, maar doordat je nergens ter plekke gedropt kunt worden zonder tig keer over te stappen en te wachten heeft dat geen voordelen vind ik. Stress onderweg krijg ik meer van dat paupervolk met muziek keihard aan. Je auto is nog je eigen omgeving, je wordt niet gestoord.
True
Maar dit rechtstreeks van internet gekopieerd
Dacht dat er wel een kern van waarheid in zou zitten
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 15:48:07 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_76926348
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zo en eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.

Maar goed, met de bus is iedereen toch wel eens geweest lijkt me?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 17 januari 2010 @ 15:59:34 #107
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_76926826
quote:
Op zondag 17 januari 2010 @ 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zo en eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.

Maar goed, met de bus is iedereen toch wel eens geweest lijkt me?
Alle perrons hebben nummers. Op de grote borden (en op NS.nl) kun je lezen om welke tijd en van welk perron je trein vertrekt. 1ste klas is duurder en iets luxer (hoewel meningen daarover verschillen) en 2de klas is voor het normale volk . Je kunt met 40 procent korting reizen als je een voordeelurenkaart hebt. Dan koop je kaartjes uit de automaat en kies je voor 'korting' ipv 'vol tarief'.
Meer is 't niet.
(Un)masking for the greater good.
pi_76927028
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef Karina het volgende:
en je bent een jaar of 40?
pi_76927932
Laatste bezoek: 165 dagen, 17 uur geleden.

Ik vrees dat TS nooit is aangekomen en onderweg hopeloos verdwaald is waardoor hij nu gedwongen is te leven als zwerver in Almaty omdat hij niet weet hoe de reis terug gepland moet worden vanuit, naar zijn idee, Zwolle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')