Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Leg mij is uit waarom ik met het OV zou willen reizen als dat niet nodig is?
Luchtvervuiling is voor hippies.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:58 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Het is misschien even wennen, de auto laten staan en de trein of de bus nemen. Maar er zijn veel voordelen aan het openbaar vervoer: minder luchtvervuiling, geen file of parkeerprobleem, geen stress onderweg en u kunt ook nog even de krant lezen, een vergadering voorbereiden of een uiltje knappen. Uiteindelijk is een comfortabel en breed opgezet openbaar vervoer de slimste oplossing voor het fileprobleem en de behoefte aan mobiliteit.
Truequote:Op zondag 17 januari 2010 15:25 schreef memrtn het volgende:
[..]
Luchtvervuiling is voor hippies.File en/of parkeerprobleem misschien weer niet, maar doordat je nergens ter plekke gedropt kunt worden zonder tig keer over te stappen en te wachten heeft dat geen voordelen vind ik. Stress onderweg krijg ik meer van dat paupervolk met muziek keihard aan. Je auto is nog je eigen omgeving, je wordt niet gestoord.
Alle perrons hebben nummers. Op de grote borden (en op NS.nl) kun je lezen om welke tijd en van welk perron je trein vertrekt. 1ste klas is duurder en iets luxer (hoewel meningen daarover verschillen) en 2de klas is voor het normale volkquote:Op zondag 17 januari 2010 @ 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zoen eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.
Maar goed, met de bus is iedereen toch wel eens geweest lijkt me?
en je bent een jaar of 40?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik nooit met de trein ga en eigenlijk ook niet echt weet hoe dat werkt met perrons en zoen eerste- en tweedeklas en kortingskaartjes en weet ik veel wat allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |