quote:
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topicquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Het trekt wel mensen zoals je ziet.quote:
Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No wayheb je al woonruimte
? Zo ja, waar?
[..]
Hi sexy.
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
Ga wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Doen jullie goed!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daarquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
Whehequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daar!
Ik werd ook bijna op je verliefd, je mooie geblondeerde koppiequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Wie zwicht er nog meer dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Ben echter dit jaar daar al op de hoerenbuurt geweestquote:
Nog talloze meidenquote:
Geblondeerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik werd ook bijna op je verliefd, je mooie geblondeerde koppie
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je drinkt heineken gast, doe niet zo stoer.
Blonderen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben echter dit jaar daar al op de hoerenbuurt geweest
En ons hostel zit midden in de joden buurt dus misschien dat ik nog mijn Ajax shirt mee ga nemen!
hihi dan is het goed gekkiquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik drink inderdaad heineken, net zoals dat ik amster/grolsch/hj/brand en nog 100 andere bieren drink, dus wat is je punt?
En nee, ik blondeer mijn haar niet.
Weet niet, mênnus bier drinken met de Brabantse makkers dus zal wel loslopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]gedraag je je wel een beetje?
Amstel en Brand zijn fucking ranzigquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik drink inderdaad heineken, net zoals dat ik amster/grolsch/hj/brand en nog 100 andere bieren drink, dus wat is je punt?
Laat die dwaas, joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Why not? Het idee dat je dan echte mensen gaat zien weerhoudt je er van?quote:
nee die baskische homo'squote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Het idee dat je dan echte mensen gaat zien weerhoudt je er van?
Ik las homo-gelquote:
Lekker naar 't Keteltje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daar!
Sotoquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SotoBedankt, nu weet ik wat ik van het weekend ga maken.
Jaja Piratebay boehoe.quote:
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.quote:
Gelukkig hebben we nzbindex.nl nog.quote:
Ik had er eerst ook moeite mee. Maar nu ben ik toch echt omquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja Piratebay boehoe.
[..]
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja Piratebay boehoe.
[..]
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat siert je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook moeite mee. Maar nu ben ik toch echt om [ afbeelding ].![]()
Waarom heb jij alles al gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
Vette aflevering was dat!
(Nu niet gezien, btw.)
Niet als het om awesome series gaat. Helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Och, puh-lease.
Heb jij geen geduld?
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Och, puh-lease.
Heb jij geen geduld?
Wanneer krijgt Barney iets met Robinquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet als het om awesome series gaat. Helaas.
Je kent me te goed jij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.
Hehehequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.
Definieer 'iets'. Ze zullen een keer seksen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Barney iets met Robin?
Wanneer gebeurt dat danquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer 'iets'. Ze zullen een keer seksen.En daarna nog een keer zoenen.
En daarna wordt good old bachelor Barney een beetje vlieft op Robin. [ afbeelding ]
Gast, leer Nederlands, Turk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat dan! Of 'gebeurd'
.
Gast, door jou ga ik twijfelen! Je kunt het me niet eens goed uitleggen, zakquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, leer Nederlands, Turk.
Zoenen + seks -> "The Goat" (S03E17)
Zoenen -> "The Leap" (S04E24) (laatste aflevering tot nu toe)
Uitleggen is dan ook een van m'n zwakke punten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gast, door jou ga ik twijfelen! Je kunt het me niet eens goed uitleggen, zak!
AWWW, vet romantisch. Ik wil ook wel met Barney zoenen
.
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat dan! Of 'gebeurd'
.
Degene die zulke filmpjes maakt is echt zo KANKER gayquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, leer Nederlands, Turk.
Zoenen + seks -> "Sandcastles in the Sand" (S03E16) / "The Goat" (S03E17)
Zoenen -> "The Leap" (S04E24) (laatste aflevering tot nu toe)
Of vrouwelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Degene die zulke filmpjes maakt is echt zo KANKER gay
Tussen de meeste andere HBO'ers valt het echt niet op als je dat niet weet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.Ik wist het eerst ook niet maar goed. :'D
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regelsquote:
Da's waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tussen de meeste andere HBO'ers valt het echt niet op als je dat niet weet.
M´n eerste ingeving was goed¨.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.Ik wist het eerst ook niet maar goed. :'D
Die heb je al een keer gepost, toch?quote:
Je bedoelt 'gemolt'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M´n eerste ingeving was goed¨.
Okay, ik heb m´n toetsenbord gemold ±´'.
Dat is echt totaal niet grappig.quote:
Ctrl+shift al geprobeerd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M´n eerste ingeving was goed¨.
Okay, ik heb m´n toetsenbord gemold ±´'.
Wat hebben we toch heerlijk verschillende smaken dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gepost, toch?Vond ik niet grappig.
Wat vind je er precies grappig aan dan? Ik snap het echt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat hebben we toch heerlijk verschillende smaken dan.
Ik wist het eerst ook nooit hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Dat ik nog begrijp hoe de computer aan moet zeg.
Nog een stom iets. Ik dus vandaag weeeer lampjes gekocht, en deze passen ook niet! Ik krijg ze niet in die kut bolquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist het eerst ook nooit hoor!
Godverdomme, ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog een stom iets. Ik dus vandaag weeeer lampjes gekocht, en deze passen ook niet! Ik krijg ze niet in die kut bol.
Volgens mij is nogal moeilijk om uit te leggen wat je grappig vindt aan iets. Voor mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je er precies grappig aan dan? Ik snap het echt niet.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij is nogal moeilijk om uit te leggen wat je grappig vindt aan iets. Voor mij wel in ieder geval.
Hahaha ohmyquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog een stom iets. Ik dus vandaag weeeer lampjes gekocht, en deze passen ook niet! Ik krijg ze niet in die kut bol.
Ja gers jouw schuld! Ik allemaal letten op dat E14 ofzoiets, maar ik krijg ze gewoon niet in de lamp. Puta de madre.quote:
Whehehe, dat snap ik ook nooit zo goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat die mokkakleurige gast zegt: DUDEEEEEEE I'M BLACK!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig dat die mokkakleurige gast zegt: DUDEEEEEEE I'M BLACK!
En dat Kumar dan zo zegt van: PUH LEASE, YOU'RE BARELEY EVEN BROWN.![]()
Dat dus.![]()
Doos.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo'n soort lampje:quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doos.!
Ik ging laatst schoenen kopen, dus ik vroeg zo aan m'n moeder thuis of ze op schoenen van mij wilde kijken welke maat het was (aan de telefoon jwz). Zegt ze: ik zie het niet op de zool staan hoor. Dus ik zeg: het staat aan de binnenkant, op de lip.
Zij: de lip? Bedoel je niet de tong?
Dat was ook wel faal.[ afbeelding ]
Kusjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat ik ongesteld moet worden, omdat ik ruzie heb met m'n beste vriendin over iets stoms, omdat ik straks in m'n eentje in een vreemde stad woon enzooooovoortssssssssssssss.
I feel your painquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet. Omdat ik ongesteld moet worden, omdat ik ruzie heb met m'n beste vriendin over iets stoms, omdat ik straks in m'n eentje in een vreemde stad woon enzooooovoortssssssssssssss.
Je weet je eigen schoenmaat niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doos.!
Ik ging laatst schoenen kopen, dus ik vroeg zo aan m'n moeder thuis of ze op schoenen van mij wilde kijken welke maat het was (aan de telefoon jwz). Zegt ze: ik zie het niet op de zool staan hoor. Dus ik zeg: het staat aan de binnenkant, op de lip.
Zij: de lip? Bedoel je niet de tong?
Dat was ook wel faal.[ afbeelding ]
Heb je ruzie met je beste vriendin over iets stomsquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I feel your pain. Ik heb precies dezelfde problemen
.
Jawel, maar ik ging dus zeg maar hetzelfde model schoenen kopen van schoenen die ik al had. Die schoenen heb ik alleen ooit eens in een te kleine maat gekocht, dus ik wilde zeker weten dat ik dat nu niet weer deed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet je eigen schoenmaat niet?
Aha, op die manier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging dus zeg maar hetzelfde model schoenen kopen van schoenen die ik al had. Die schoenen heb ik alleen ooit eens in een te kleine maat gekocht, dus ik wilde zeker weten dat ik dat nu niet weer deed.
Ben je al verhuisd naar Grunn echt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je beste vriendin over iets stoms? En hahaha, zijn wij nou serieus telkens tegelijk ongesteld?
Ehm, nou niet mijn beste vriendin. Maar wel 'een' vriendin. Ik gok dat die vriendschap wel zo goed als over is. En het is serieus over iets stoms. Maargoed, als het om m'n beste vriendin zou gaan, zou ik er natuurlijk wel moeite voor doen, ook al weet ik dat het niet mijn schuld is of dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je beste vriendin over iets stoms? En hahaha, zijn wij nou serieus telkens tegelijk ongesteld?
Jij zit gewoon je lach te verbijten. "Okay, Family Guy, I can handle this. Niet lachen, gewoon niet lachen. Family Guy is bij voorbaat al niet grappig"quote:
Ik zie gewoon niet wat er grappig is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij zit gewoon je lach te verbijten. "Okay, Family Guy, I can handle this. Niet lachen, gewoon niet lachen. Family Guy is bij voorbaat al niet grappig"
Nee, nog niet, maar vanaf komend weekend wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je al verhuisd naar Grunn echt?
Hm ja bij mij ging het zo, we zouden vandaag even de stad ingaan omdat zij wat dingen wilde kopen, en ze had gezegd dat ze me daar nog wel over zou bellen gisteren. Dus ik sms gisteravond van, ik dacht dat je me nog zou bellenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, nou niet mijn beste vriendin. Maar wel 'een' vriendin. Ik gok dat die vriendschap wel zo goed als over is. En het is serieus over iets stoms. Maargoed, als het om m'n beste vriendin zou gaan, zou ik er natuurlijk wel moeite voor doen, ook al weet ik dat het niet mijn schuld is of dat ik gelijk heb.
En ja, so it seems. Ik moet het nog worden though.
Niet achter elke grap hoeft een diepgaand scenario te zitten, IQMquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet wat er grappig is?
Want wat gebeurt er?
Peter Griffin zoekt weer heel geforceerd een aanleiding om een flashback te hebben, zodat een grap die de makers hebben gejat "bedacht" in de aflevering past. Hij kondigt al aan wat er mis is met de vrouw, dus van humor vanwege het verrassingselement ("Oh, ik zag niet aankomen dat ze raar lachte!![]()
!") kunnen we ook niet meer spreken. Wat blijft er dan over? Een vrouw die raar lacht. Nou, háhá.
Wil je mijn eerlijke mening horen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar vanaf komend weekend wel.
Dus niet dit weekend maar het weekend daarna.
[..]
Hm ja bij mij ging het zo, we zouden vandaag even de stad ingaan omdat zij wat dingen wilde kopen, en ze had gezegd dat ze me daar nog wel over zou bellen gisteren. Dus ik sms gisteravond van, ik dacht dat je me nog zou bellen? Om elf uur ofzo. Ik krijg niets terug, dus toen belde ik maar even, nam ze niet op. Dus ik sms van nouja dan niet hoor
!
Belt ze vanmorgen, dus ik zeg, waarom belde je niet gisteren? Zegt ze, ja ik zei dat ik nog wel zou bellen niet dat ik per se die dag zou bellen. Dus ik:
Zij: Ga je nu chagrijnig doen omdat ik vandaag pas bel? Ik: Ja, dat merk je toch. (Ik was ook gewoon chagrijnig omdat ik maar half wakker was en omdat ik sowieso chagrijnig ben
..) Ik: En gisteren neem je niet op en je smst niet terug.. Zij: Ik sliep. Ik: Om elf uur? Riiiight. Zij: Pfff. Ik: Veel plezier in je eentje in de stad, DAAAAAAAG. Zij: DOEEEEEEGGGGGG.
Ik vond het gewoon niet geloofwaardig dat ze om elf uur sliep, ze gaat nooit zo vroeg naar bed en zeker niet in de vakantie, bovendien was ze met d'r vriend dus ze was gewoon aan het neuken en mij aan het negerenmisschien mag ik zoiets niet denken maar come on
.
En nu heb ik geen zin om d'r te bellen maar voor je het weet zijn we een paar dagen verder en ben ik niet eens meer te vinden in dezelfde stad als zij. Lekker afscheid op die manier.
En oui oui ik ook, van het weekend ofzo.
Jaja het gaat nergens over en het is eerder mijn schuld dan de harequote:
Nee, maar je hebt wel verschillende manieren waarop iets grappig kan zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet achter elke grap hoeft een diepgaand scenario te zitten, IQM.
Hé, dat zijn mijn woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Maargoed, als het om m'n beste vriendin zou gaan, zou ik er natuurlijk wel moeite voor doen, ook al weet ik dat het niet mijn schuld is of dat ik gelijk heb.
Ja, maar zeg dat dan ook eerlijk tegen haar. Zeg dat je er van baalt dat zij alle tijd van de wereld in d'r vriendje steekt. Ook al begrijp je dat natuurlijk wel omdat ze hartstikke verliefd is. Maar zij moet net zo goed begrijpen dat het voor jou voelt alsof je je maatje ineens moet afstaan aan de eerste de beste loser.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja het gaat nergens over en het is eerder mijn schuld dan de haremaar het gaat ook niet over dit scenario. Het gaat erom dat ze constant bij d'r vriend is en als ze dan weer eens iets met mij afspreekt dat ze dan op het laatste moment moet bellen, alsof ze daar niet eerder tijd voor heeft.
Ik ben je kloon, wat wil jequote:
Smoke er eerst 1, dan is het sowieso grappig. Word.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel verschillende manieren waarop iets grappig kan zijn.
En bij deze zie ik het gewoon niet.![]()
Dat geloof ik graag, maar ik ben uit principe tegen dingen die pas leuk worden als je stoned bent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben je kloon, wat wil je.
[..]
Smoke er eerst 1, dan is het sowieso grappig. Word.
Dat heb ik ook weleens gezegd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
Het 3e wiel is trouwens iets Brabants.
Nee nee. Dat is een fabeltje. Het is algemeen bekend dat mannen dat gewoon als excuus gebruiken omdat ze gewoon niets beters kunnen krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
Lelijke vrouwen worden ook mooier als je genoeg alcohol op hebt, wil nog niet zeggen dat ik er maar een paar moet drinken en dan met een naar bed moet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is een fabeltje. Het is algemeen bekend dat mannen dat gewoon als excuus gebruiken omdat ze gewoon niets beters kunnen krijgen.
Ja dat heb ik al zo vaak gezegd, maar wij hebben ook genoeg tijd samen dus echt een big deal is het ook niet. Maar meer hoe afhankelijk ze van hem is.. Ik vroeg bijv. maandag of ze dinsdag mee wilde naar Groningen en haar vriend was er ook bij, en dan voor ze antwoord geeft kijkt ze hem eerst vragend aan omdat ze wil weten of hij het wel goed vindt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dat dan ook eerlijk tegen haar. Zeg dat je er van baalt dat zij alle tijd van de wereld in d'r vriendje steekt. Ook al begrijp je dat natuurlijk wel omdat ze hartstikke verliefd is. Maar zij moet net zo goed begrijpen dat het voor jou voelt alsof je je maatje ineens moet afstaan aan de eerste de beste loser.
Ik zou het iig kut vinden als mijn beste vriendin een vriend zou krijgen, en ze mij dan aan de kant zou zetten. Ook al is dat natuurlijk niet zo, maar dan voel je je ook lekker het 3e wiel.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee nee. Dat is een fabeltje. Het is algemeen bekend dat mannen dat gewoon als excuus gebruiken omdat ze gewoon niets beters kunnen krijgen.
Laatst keek ik Bert Visser, best wel grappig. Toen tegen het eind staken we gezellig een jointje op, en toen begon de show opnieuw af te spelen, BOHHHHHHHH wat was dezelfde show die 2e keer grappigquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar ik ben uit principe tegen dingen die pas leuk worden als je stoned bent.Zoiets is veel makkelijker te maken.
Dat dus. Dan is het geen opgave meer om iets grappigs te maken, want gelachen wordt er toch wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laatst keek ik Bert Visser, best wel grappig. Toen tegen het eind staken we gezellig een jointje op, en toen begon de show opnieuw af te spelen, BOHHHHHHHH wat was dezelfde show die 2e keer grappigjezus ik heb me helemaal dood gelachen
!
Hmm, oke snap ik. Ik denk niet dat je daar veel tegen kunt doen, dan wachten tot het punt dat zij zich realiseert dat hij haar remt in de dingen die ze eigenlijk wil doen. Dat zie je zo vaak bij verliefde stelletjes, die gaan zo in elkaar op dat ze al hun doelstellingen en dromen wel even aan de kant gooien omdat ze elkaar niet kunnen missenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al zo vaak gezegd, maar wij hebben ook genoeg tijd samen dus echt een big deal is het ook niet. Maar meer hoe afhankelijk ze van hem is.. Ik vroeg bijv. maandag of ze dinsdag mee wilde naar Groningen en haar vriend was er ook bij, en dan voor ze antwoord geeft kijkt ze hem eerst vragend aan omdat ze wil weten of hij het wel goed vindt.
Dat is sneuik kan daar niet tegen. En dan vindt ze het erg dat ik weg ga, terwijl zij ook altijd in Utrecht wilde gaan wonen maar sinds ze wat met hem heeft stelt ze dat telkens uit omdat hij niet wil dat ze zo ver weg woont..
Ik zie hoe leuk ze het hebben samen, maar ik zie ook hoe hij haar remt in haar groei en dat vind ik gewoon kuten daar zeg ik ook vaak genoeg wat over en dan zegt zij dat ze dat ook wel ziet maar dat ze hem niet kwijt wil en blablabla.
En omdat ik me daaraan erger, en zij ergert zich aan mij omdat ik vertrek krijgen we nu telkens dit soort stomme ruzies. Alsof we elkaar onbewust afstoten om het afscheid makkelijker te maken ofzo..
Ja hij was vrij t/m donderdag en hij wilde graag nog veel tijd met haar doorbrengen die dagen. Maar ze waren al vanaf zaterdag echt non-stop bij elkaar, dus een dagje Ikea waarna ze 's avonds weer naar hem ging kan geen enorm probleem zijn lijkt mequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
Maar zat er niet meer achter die blik? Had ze niet toevallig al iets (niks vaststaands) afgesproken met hem die dinsdag? Dat ze daarom zo keek van: "Vind je het goed als ik dan met Bt ga?"
Net of je om alles gaat lachen als je stoned ben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dus. Dan is het geen opgave meer om iets grappigs te maken, want gelachen wordt er toch wel.
De aanzet moet er iig al zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of je om alles gaat lachen als je stoned ben.
Ik ga de komende dagen sowieso niet bellen want dan ga ik toch alleen maar halverwege het gesprek in huilen uitbarstenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke snap ik. Ik denk niet dat je daar veel tegen kunt doen, dan wachten tot het punt dat zij zich realiseert dat hij haar remt in de dingen die ze eigenlijk wil doen. Dat zie je zo vaak bij verliefde stelletjes, die gaan zo in elkaar op dat ze al hun doelstellingen en dromen wel even aan de kant gooien omdat ze elkaar niet kunnen missen.
Moeilijke situatie BT, maar ik zou het niet opgeven. Ik zou haar toch nog maar eens bellen en het proberen uit te praten. En haar laten inzien dat wat ze nu doet gewoon niet gaat werken..
Dat is niet aan jou om te beslissen, hè... Hoe raar het misschien ook mag klinken (en hoe goed ik jouw visie hierop ook begrijp), zoiets (om zoveel dagen zo lang met elkaar op te trekken) is een keuze die ZIJ maken. En ja, dan snap ik best dat zij hem even aankijkt van: 'is het goed dat ik vanmiddag met Bt meega'. ZIJ hadden namelijk al een soort 'afspraak' die dag(en).quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij was vrij t/m donderdag en hij wilde graag nog veel tijd met haar doorbrengen die dagen. Maar ze waren al vanaf zaterdag echt non-stop bij elkaar, dus een dagje Ikea waarna ze 's avonds weer naar hem ging kan geen enorm probleem zijn lijkt me..
Waarom zou ik nog vriendinnen met haar willen zijn als zij het NOOIT goed wil maken met me?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Ik zou sowieso zelf de toenadering zoeken. Jij vindt het duidelijk niet tof hoe jullie nu 'uit elkaar gaan' zo vlak voordat jij naar Groningen gaat. En ja, ook al is het haar fout, sosm is het gewoon even nodig om ondanks alles en ondanks jouw gelijk tóch maar de eerste stap te zetten. Omdat het er anders wellicht nooit meer van komt. Of pas heel laat.
Dat is een goede reden ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga de komende dagen sowieso niet bellen want dan ga ik toch alleen maar halverwege het gesprek in huilen uitbarsten..
Nee, het is een keuze die HIJ maakt en waarin zij zich maar gewoon schikt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te beslissen, hè... Hoe raar het misschien ook mag klinken (en hoe goed ik jouw visie hierop ook begrijp), zoiets (om zoveel dagen zo lang met elkaar op te trekken) is een keuze die ZIJ maken. En ja, dan snap ik best dat zij hem even aankijkt van: 'is het goed dat ik vanmiddag met Bt meega'. ZIJ hadden namelijk al een soort 'afspraak' die dag(en).
Maakt niet uit, toon je kwetsbaarheid. Daar zijn jullie best friends voor, tok?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga de komende dagen sowieso niet bellen want dan ga ik toch alleen maar halverwege het gesprek in huilen uitbarsten..
Als het al jaren zo is, dat zij het nooit goed maakt, had jij je die vraag eerder moeten stellen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog vriendinnen met haar willen zijn als zij het NOOIT goed wil maken met me?
Theo Maassen is koning.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef iszinloos het volgende:
BT je vriendin gaat weinig met je om omdat ze verliefd is.![]()
vanaf 3:25 tot 3:55![]()
Denk daar maar aan.
Alluurtje, wat geef je goed advies. Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toon je kwetsbaarheid. Daar zijn jullie best friends voor, tok?
Ik heb een paar dagen geleden nog met hem gekletstquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef iszinloos het volgende:
Denk daar maar aan.
Tsja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, het is een keuze die HIJ maakt en waarin zij zich maar gewoon schikt.
En dat stoort me aan hun relatieZij zei nooit: Oooh ik wil graag nog zoveel tijd met 'm doorbrengen voor hij weer gaat werken
nee, ze vindt het zelfs vervelend als ze constant bij elkaar zijn.
Maar omdat hij had bedacht dat het leuk zou zijn om elkaar zoveel mogelijk te zien die dagen heeft zij zich daar maar gewoon bij neergelegd.
Echtquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden nog met hem gekletst [ afbeelding ].
Ik kan 't niet beluisteren op deze PC, jammer genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef iszinloos het volgende:
Denk daar maar aan.
Ik heb ook geen problemen met het tonen van m'n kwetsbaarheid tegenover haar, maar het praat zo moeilijk he met dat snikken er tussendoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toon je kwetsbaarheid. Daar zijn jullie best friends voor, tok?
Zij maakt het juist altijd goed, en daar ga ik nu ook lekker op zitten wachten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het al jaren zo is, dat zij het nooit goed maakt, had jij je die vraag eerder moeten stellen...
Het enige wat ik zeg; soms moet je dingen doen die je niet wil, maar die wel een oplossing teweegbrengen. En dat gaat moeilijk als je koppig bent, maar 't is beter dan niks doen, want daar schiet je helemaal niks mee op.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden nog met hem gekletst [ afbeelding ].
Ah, had niet gelezen dat je een stukje van mij schuingedrukt had staan en je 'als' dus een ander soort 'als' was dan ik dacht.quote:
quote:en daar ga ik nu ook lekker op zitten wachten.
Ach, ik verdenk haar er ook van dat ze het juist allemaal heel leuk vindt maar dat ze dat niet tegen mij wil zeggen omdat ze altijd anti-romantisch was en ik toen altijd heb gezegd 'Wacht maar tot je zelf verliefd wordt..'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja.Dan wordt het tijd dat ze 's flink wordt wakker geschud.
Maar goed, als ze verliefd is, zal ze zoiets vast niet snel aannemen van anderen en moet je maar gewoon wachten tot ze het zelf ontdekt. En ja, dat kan lang duren.
Mweh, je zou toch verwachten dat ze zoiets na een tijdje - en helemaal tegenover jou - dan toch best durft toe te geven?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik verdenk haar er ook van dat ze het juist allemaal heel leuk vindt maar dat ze dat niet tegen mij wil zeggen omdat ze altijd anti-romantisch was en ik toen altijd heb gezegd 'Wacht maar tot je zelf verliefd wordt..'.
Omg, word eens volwassen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Zij maakt het juist altijd goed, en daar ga ik nu ook lekker op zitten wachten.
En nu wil ik het hier niet meer over hebben.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r staat 'gekletst', hè, niet 'geketst'.
Nee, blijf van m'n lijfquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
Ik wil 'm nog steeds een keer live zien.
Yeah no.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Viespeuk.
Je gaat dan toch op de foto met die gast.
Misschien ook omdat als ze te lang doorgaat over romantische dingen ik zeg dat ik het walgelijk vind. Dat kan haar ook ontmoedigen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh, je zou toch verwachten dat ze zoiets na een tijdje - en helemaal tegenover jou - dan toch best durft toe te geven?
Maar goed, in dat geval is ze niet eerlijk tegenover jou en in dat andere geval is ze niet eerlijk tegenover zichzelf/haar vriend.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb wel foto's waarop ik seks heb met Sjaak. Echt te vies voor woorden. Maarja, beroemd is beroemd.
Wat passen jullie dan goed bij elkaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ook omdat als ze te lang doorgaat over romantische dingen ik zeg dat ik het walgelijk vind. Dat kan haar ook ontmoedigen natuurlijk.
Jup, al 6 mooie jaren lang.quote:
Ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb wel foto's waarop ik seks heb met Sjaak. Echt te vies voor woorden. Maarja, beroemd is beroemd.
Apart dan dat zij zich zou laten ontmoedigen doordat jij niet van het romantische (gewauwel) houdt.quote:
Als dat is hoe zij haar leven wil leiden dan zal ik haar niet tegenhouden, maar ik hoop dat ze zich binnenkort realiseert dat het niet cool is zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef iszinloos het volgende:
BT ik denk dat je toch echt beter zelf actie kan ondernemen.
Op korte termijn.
Anders raken ze er aan gewend om praktisch altijd met zijn tweeën te zijn.
De relatie word wellicht hechter en voor je het weet luistert ze alleen nog naar hem.
En dan word het helemaal een drama.![]()
Al mijn Nederlandse vrienden hebben een vriendin op dit moment en Jezus wat een gezeik.![]()
Dus afhakken bij de wortel anders word het alleen maar erger.
Niet cool voor wie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat is hoe zij haar leven wil leiden dan zal ik haar niet tegenhouden, maar ik hoop dat ze zich binnenkort realiseert dat het niet cool is zoals het nu gaat.
Echt zolang ze verliefd zijn hebben ze dat niet door.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat is hoe zij haar leven wil leiden dan zal ik haar niet tegenhouden, maar ik hoop dat ze zich binnenkort realiseert dat het niet cool is zoals het nu gaat.
Niet cool voor haar.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik denk dat BT nu wel genoeg 'tips' heeft gehad.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
Zij begon!
En ze kan dat ook zelf aangeven.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
En nu wil ik het hier niet meer over hebben.
Hoe was het?quote:
Tsja, ik blijf erbij dat dat iets is wat ze zelf moet ontdekken (wat jij volgens mij ook bedoelt met 'ik hoop dat ze zich binnenkort realiseert'?).quote:
Vlucht gedragquote:
I know. Heb ik gezien, maar je gaf daarna zélf weer antwoord.quote:
Dus tsja...quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik verdenk haar er ook van dat ze het juist allemaal heel leuk vindt maar dat ze dat niet tegen mij wil zeggen omdat ze altijd anti-romantisch was en ik toen altijd heb gezegd 'Wacht maar tot je zelf verliefd wordt..'.
Jaaaquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
Bt, die vriendin van jou doet toch diezelfde studie als ik doe/deed in Utrecht? Was ze ook niet heel erg pissed toen ze hoorde dat het laatste tentamen ongeldig was gemaakt?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
IK WIL 'M ZIEN!
Ondanks de slechte, opgelezen zinnen.
Ik heb bezwaar en beroep aangetekend. Beroep is ongegrond verklaard omdat ze voor studenten die al 57 punten hebben en met hun P naar de uni willen een aparte regeling hebben getroffen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaazij: Godverdomme dat was veel schrijfwerk
en wie denken ze wel niet dat ze zijn om iedereen terug te laten komen in de vakantie! Ze hebben geluk dat het niet tegelijk met Lowlands is anders had ik een klacht ingediend.
Dat liedje vanaf 0:56!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]! Lijkt me opzich best een leuke film, maar alleen al door die ene zin die die Gini (oid) zei heb ik het idee dat ze totaal niet kan acteren.
![]()
Wief.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
IK WIL 'M ZIEN!
Ondanks de slechte, opgelezen zinnen.
Een deel van de film wordt ook in split-screen gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat liedje vanaf 0:56!![]()
![]()
"'t Is zinloos om in eeuwige liefde te geloven" en vooral "Volgens mij ben jij mijn ware liefde": zó opgelezen
Maar het concept lijkt me echt tof en origineel!En on-Nederlands.
Ze was naar de examencommissie en ze heeft gezegd dat ze altijd last heeft van buikpijn etc en dat ze daardoor veel colleges heeft moeten missenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb bezwaar en beroep aangetekend. Beroep is ongegrond verklaard omdat ze voor studenten die al 57 punten hebben en met hun P naar de uni willen een aparte regeling hebben getroffen.
Maar ik vind niet dat dat wegneemt dat het een achterlijke beslissing is. Echt typisch weer zo'n hu actie; zelf een fout maken en daar de studenten voor benadelen.
Heeft ze wel genoeg punten?
Ook bij 0.41 "Maar hoe komen we daar?" Ik weet niet, ik vind alleen die zin al slecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat liedje vanaf 0:56!![]()
![]()
"'t Is zinloos om in eeuwige liefde te geloven" en vooral "Volgens mij ben jij mijn ware liefde": zó opgelezen
Maar het concept lijkt me echt tof en origineel!En on-Nederlands.
Ja, hoorde 'm net ook weer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ook bij 0.41 "Maar hoe komen we daar?" Ik weet niet, ik vind alleen die zin al slecht.Maar het plot is best origineel inderdaad, ben wel benieuwd. Komt ie in de bioscoop?
Ja, want dat vond ik ook zo achterlijk he. Dat het bsa in juli is, en de hertentamens die nog meetellen voor je bsa in augustus! Een klasgenoot van mij wilde daar ook voor naar de examencommissie, maar je kreeg alleen uitstel als je een goede reden had (dus ziekte of familieomstandigheden). Echt achterlijk. Het is toch niet onze schuld dat zij die hertentamens zo raar plannen? Op andere hogescholen (andere faculteiten van de hu nota bene) hebben ze wel gewoon hertentamens in juli. Echt oneerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze was naar de examencommissie en ze heeft gezegd dat ze altijd last heeft van buikpijn etc en dat ze daardoor veel colleges heeft moeten missennu heeft ze wel echt maag/darmklachten maar die lessen heeft ze alleen maar gemist omdat ze geen zin had om zo vroeg uit bed te gaan.
Maar goed, de examencommissie heeft haar uitstel gegeven en ze krijgt nu ook nog de eerste 2 periodes van het 2e jaar om die 46 punten (?) binnen te halen.
Ik moest lachen om het laatste stukjequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoorde 'm net ook weer.Inderdaad!
Uhuh!3 september.
(Kon je ook zien aan het eind van de trailer. [ afbeelding ])
Wat, dat geschreeuw in de zee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het laatste stukje.
Dat is slecht geregeld inderdaad. En ja dat is bij madame precies hetzelfde, ze wilde heel graag d'r P en dan strafrecht gaan doen maar uiteindelijk kan ze dus met een smoesje overquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, want dat vond ik ook zo achterlijk he. Dat het bsa in juli is, en de hertentamens die nog meetellen voor je bsa in augustus! Een klasgenoot van mij wilde daar ook voor naar de examencommissie, maar je kreeg alleen uitstel als je een goede reden had (dus ziekte of familieomstandigheden). Echt achterlijk. Het is toch niet onze schuld dat zij die hertentamens zo raar plannen? Op andere hogescholen (andere faculteiten van de hu nota bene) hebben ze wel gewoon hertentamens in juli. Echt oneerlijk.
Oh oke, maar ze haalt dus sowieso haar p niet. Wil ze gewoon hbo afmaken? Bij ons wilde iedereen naar de universiteit, maar uiteindelijk gaan ze maar net over.![]()
Dat was bij mijn klasgenoten ook zo. Allemaal hoge verwachtingen van zichzelf (ook veel mensen die van het mbo afkwamen) maar dat bleek bij de meesten toch gewoon pure zelfoverschatting.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is slecht geregeld inderdaad. En ja dat is bij madame precies hetzelfde, ze wilde heel graag d'r P en dan strafrecht gaan doen maar uiteindelijk kan ze dus met een smoesje overen nu wil ze HBO afmaken denk ik.. Of volgend jaar haar P halen en dan naar de universiteit, ik weet het niet, ze is nogal wispelturig wat dat betreft en als ik zie hoeveel moeite ze heeft met HBO weet ik niet zeker of ze de universiteit überhaupt wel moet proberen maar goed.
Hoe zit het met jou en je punten enzo?
quote:"Or maybe, she's an uppity, better-than-everyone super skank."
quote:"In college, they called me perfectly adequate and handsome."
- "They used to call me "Anal Girl"."
*PROEST*
- "I was very neat and organized."
quote:"Wait, wait. What happens if you fall in love?"
- "You don't believe that, do you?"
"What, it's love. It's not Santa Clause."
quote:"We've been like Sid and Nancy for months now."
- "We have some disagreements, but I hardly think I'm Sid Vicious."
"No, I'm Sid."
- "Oh, so I'm Nancy."
Hihi.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was bij mijn klasgenoten ook zo. Allemaal hoge verwachtingen van zichzelf (ook veel mensen die van het mbo afkwamen) maar dat bleek bij de meesten toch gewoon pure zelfoverschatting.![]()
Ik heb al mijn punten gehaald (heb er dus 57 nu). Ik moet 14 augustus dat hertentamen doen, en als ik die niet haal krijg ik een week of anderhalve week later nog een kans. Dat is voor de laatste 3 studiepunten. Moet wel lukken ga ik vanuit. En dan ga ik gezellig naar Fas, naar Nijmegen.
Wauw, wat goed, gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was bij mijn klasgenoten ook zo. Allemaal hoge verwachtingen van zichzelf (ook veel mensen die van het mbo afkwamen) maar dat bleek bij de meesten toch gewoon pure zelfoverschatting.![]()
Ik heb al mijn punten gehaald (heb er dus 57 nu). Ik moet 14 augustus dat hertentamen doen, en als ik die niet haal krijg ik een week of anderhalve week later nog een kans. Dat is voor de laatste 3 studiepunten. Moet wel lukken ga ik vanuit. En dan ga ik gezellig naar Fas, naar Nijmegen.
wat een slechte reclamequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef iszinloos het volgende:
Wtf...duidelijk een reclame voor flesjes water![]()
Whehehe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, wat goed, gefeliciteerd! Ik moest wel lachen, want bij M. in de klas zat zo'n jongen die van het MBO kwam en nogal gebrekkig Nederlands sprak, en M. constant: Ja ik snap niet waarom ze hem toelaten blabla hij snapt er niets van.
Heeft hij nu gewoon z'n P en zij niet![]()
!
Moet maar niet te vroeg gaan juichen, straks haal ik het zelf ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, wat goed, gefeliciteerd! Ik moest wel lachen, want bij M. in de klas zat zo'n jongen die van het MBO kwam en nogal gebrekkig Nederlands sprak, en M. constant: Ja ik snap niet waarom ze hem toelaten blabla hij snapt er niets van.
Heeft hij nu gewoon z'n P en zij niet![]()
!
Joah inderdaad. Maar aan de andere kant vind ik ook wel dat je het altijd moet proberen. Ook al heb je het hbo met hakken over de sloot gehaald, ik vind het wel bewonderenswaardig dat mensen een wo opleiding dan toch proberen, ook al halen ze het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.
Prachtig inderdaad, mensen die zichzelf overschatten.Hoor ik van m'n vader ook vaak, dan zijn ze met de hakken over de sloot voor hun hbo geslaagd, maar wel grote praatjes dat ze daarna uni gaan doen.
Oh. Zo. Whehe.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, om jouw reactie. Niet om die cheesy ruk film.
Ze had aan het begin van het jaar nog niet echt door dat je al een hele tijd van tevoren moet beginnen met leren enzo, ze moest nog een beetje inkomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet maar niet te vroeg gaan juichen, straks haal ik het zelf ook niet.![]()
Whehe, wat erg! Maar ik erger me wel altijd dood aan van die mbo'ers die niet normaal Nederlands praten. Wie wil er straks nou een jurist inhuren die niet normaal Nederlands kan? Er zitten op het hbo trouwens sowieso heel veel mensen die slecht Nederland kunnen. Overal wel denk ik.
Maar waarom heeft zij het niet gehaald? Weinig aan gedaan, of vond ze het ook echt moeilijk? Of allebei?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik dingen doen. Enzo. Misschien zelfs lezen *ril*.
Bye!![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga chillen bij m'n beste vriend, MUWHAHAHAHA. Fijne avond/nacht allemaal![]()
!
HAHAHA.quote:
is dat niet die film met die house-indo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef De_Ananas het volgende:
Homo's die Harold & Kumar niet leuk vinden
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
is dat niet die film met die house-indo?
bij de goden, je bent 2 weken niet op fok geweestquote:
Joah.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bij de goden, je bent 2 weken niet op fok geweest
nou echt lopen doet het hier niet, dus veel heb je ook niet gemist hoorquote:
Joah, maor ben nu alweor thaus hoar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou echt lopen doet het hier niet, dus veel heb je ook niet gemist hoor![]()
hoor je niet op vakantie te wezen ?
je had toch niet toevallig 2 weken vakantie hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, maor ben nu alweor thaus hoar.
Wiezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je had toch niet toevallig 2 weken vakantie he
nou dan is het heul geen prestatie zo lang weg te blijvenquote:
Owjah.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou dan is het heul geen prestatie zo lang weg te blijven
quote:
Krijg je ook meer geld neem ik aan. Maar grats!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef jagga het volgende:
goedemorgen!
Ik heb voor de verandering eens goed nieuws
Gisteren mijn beoordelingsgesprek gehad. Ging uitstekend.
Kreeg de vraag of ik interesse had in een uitvoerdersfunctie. (ben nu assistent)
Moet wel wat cursussen/opleidingen volgen, maar bwoohh
Ja, feli inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef jagga het volgende:
goedemorgen!
Ik heb voor de verandering eens goed nieuws
Gisteren mijn beoordelingsgesprek gehad. Ging uitstekend.
Kreeg de vraag of ik interesse had in een uitvoerdersfunctie. (ben nu assistent)
Moet wel wat cursussen/opleidingen volgen, maar bwoohh
ja dat ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Krijg je ook meer geld neem ik aan. Maar grats!
Een BMW natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef jagga het volgende:
[..]
ja dat ooken een leasebak
![]()
Maar dat komt allemaal pas als ik diverse cursussen gedaan heb, enzo.
zal ik een golf nemen?of een bmw? of een ford focus?
Goed hé? Dat werd echt een reltopic toen ik over penisverlengers van de baas begonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat heb je dat Golf topic heerlijk aan de gang gehouden
Ben productief op het werk bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel altijd zeiken dat de topics zo langzaam gaan, maar vervolgens niet meer actief mee posten
Dat "ik moet nog steeds bukken"-topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben productief op het werk bezig
Welk topic stel je voor?
Saai topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat "ik moet nog steeds bukken"-topic
Waarover nu weer?quote:
Zal het iets genuanceerder proberenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
Gay pride is wel lachen denk ik. Dat het belachelijk is dat homo's zo te koop lopen met zichzelf, dat wij hetero's dat toch ook niet doen en dat ze lekker in hun darkroom moeten blijven ofzo
Ik gaf slechts een aanzetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zal het iets genuanceerder proberen
Even een OP in elkaar flansen
quote:Gay Pride grachtentocht in Amsterdam... Elk jaar is het weer zover dat er een optocht is door de grachten van Amsterdam. Waarom doen ze dit toch? Heb echt niets tegen homo's, maar ik denk echt dat door zo'n extravagante botentocht je de mensen die wel iets tegen homo's hebben in het harnas jaagt.
Klacht: Blote homo's op een bootje die provoceren.
Anti-klacht: Blote lesbiennes op een bootje.
quote:Verwachte reacties:
TS is een latente homo
TS is homofoob
TS wil ook bloot op een bootje
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef Cybey het volgende:
Moeten er nog verwachte reacties onder?
[..]
Hehe, true.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
Die blote lesbiennes is vaak geen anti-klacht. 9 van de 10 zijn zo lelijk als de nacht
Oke, maar dan moet je wel blijven postenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, true.
Durf op dit onderwerp niet echt een flame-post te maken
Anders moet jij dat maar doen...
Als jij er wat flame posts in gooit, vind ik het goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet je wel blijven posten
Dat ze maar in hun darkroom blijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als jij er wat flame posts in gooit, vind ik het goed
Rustig maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, help mij even. Met je koninginnedag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |