quote:
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topicquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Het trekt wel mensen zoals je ziet.quote:
Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No wayheb je al woonruimte
? Zo ja, waar?
[..]
Hi sexy.
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
Ga wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Doen jullie goed!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daarquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
Whehequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daar!
Ik werd ook bijna op je verliefd, je mooie geblondeerde koppiequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Wie zwicht er nog meer dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Ben echter dit jaar daar al op de hoerenbuurt geweestquote:
Nog talloze meidenquote:
Geblondeerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik werd ook bijna op je verliefd, je mooie geblondeerde koppie
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je drinkt heineken gast, doe niet zo stoer.
Blonderen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben echter dit jaar daar al op de hoerenbuurt geweest
En ons hostel zit midden in de joden buurt dus misschien dat ik nog mijn Ajax shirt mee ga nemen!
hihi dan is het goed gekkiquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik drink inderdaad heineken, net zoals dat ik amster/grolsch/hj/brand en nog 100 andere bieren drink, dus wat is je punt?
En nee, ik blondeer mijn haar niet.
Weet niet, mênnus bier drinken met de Brabantse makkers dus zal wel loslopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]gedraag je je wel een beetje?
Amstel en Brand zijn fucking ranzigquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik drink inderdaad heineken, net zoals dat ik amster/grolsch/hj/brand en nog 100 andere bieren drink, dus wat is je punt?
Laat die dwaas, joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Why not? Het idee dat je dan echte mensen gaat zien weerhoudt je er van?quote:
nee die baskische homo'squote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Het idee dat je dan echte mensen gaat zien weerhoudt je er van?
Ik las homo-gelquote:
Lekker naar 't Keteltje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daar!
Sotoquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
SotoBedankt, nu weet ik wat ik van het weekend ga maken.
Jaja Piratebay boehoe.quote:
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.quote:
Gelukkig hebben we nzbindex.nl nog.quote:
Ik had er eerst ook moeite mee. Maar nu ben ik toch echt omquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja Piratebay boehoe.
[..]
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja Piratebay boehoe.
[..]
Ik keek dat laatst ook, per ongeluk, het was best wel grappig. Helaas kan ik het niet kijken omdat het tegen m'n principes in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat siert je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook moeite mee. Maar nu ben ik toch echt om [ afbeelding ].![]()
Waarom heb jij alles al gezienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
Vette aflevering was dat!
(Nu niet gezien, btw.)
Niet als het om awesome series gaat. Helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Och, puh-lease.
Heb jij geen geduld?
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Och, puh-lease.
Heb jij geen geduld?
Wanneer krijgt Barney iets met Robinquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet als het om awesome series gaat. Helaas.
Je kent me te goed jij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.
Hehehequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Als hij iets leuk vindt dan download hij het en kijkt hij alles achter elkaar als een maniak die zich dagen opsluit in zijn kelder en niet aanspreekbaar is.
Definieer 'iets'. Ze zullen een keer seksen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Barney iets met Robin?
Wanneer gebeurt dat danquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer 'iets'. Ze zullen een keer seksen.En daarna nog een keer zoenen.
En daarna wordt good old bachelor Barney een beetje vlieft op Robin. [ afbeelding ]
Gast, leer Nederlands, Turk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat dan! Of 'gebeurd'
.
Gast, door jou ga ik twijfelen! Je kunt het me niet eens goed uitleggen, zakquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, leer Nederlands, Turk.
Zoenen + seks -> "The Goat" (S03E17)
Zoenen -> "The Leap" (S04E24) (laatste aflevering tot nu toe)
Uitleggen is dan ook een van m'n zwakke punten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gast, door jou ga ik twijfelen! Je kunt het me niet eens goed uitleggen, zak!
AWWW, vet romantisch. Ik wil ook wel met Barney zoenen
.
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat dan! Of 'gebeurd'
.
Degene die zulke filmpjes maakt is echt zo KANKER gayquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, leer Nederlands, Turk.
Zoenen + seks -> "Sandcastles in the Sand" (S03E16) / "The Goat" (S03E17)
Zoenen -> "The Leap" (S04E24) (laatste aflevering tot nu toe)
Of vrouwelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Degene die zulke filmpjes maakt is echt zo KANKER gay
Tussen de meeste andere HBO'ers valt het echt niet op als je dat niet weet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.Ik wist het eerst ook niet maar goed. :'D
http://nl.wikipedia.org/wiki/D/t-regelsquote:
Da's waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tussen de meeste andere HBO'ers valt het echt niet op als je dat niet weet.
M´n eerste ingeving was goed¨.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebeurt, persoonsvorm. Dit moet je wel weten als je HBO gaat doen, Allure_.Ik wist het eerst ook niet maar goed. :'D
Die heb je al een keer gepost, toch?quote:
Je bedoelt 'gemolt'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M´n eerste ingeving was goed¨.
Okay, ik heb m´n toetsenbord gemold ±´'.
Dat is echt totaal niet grappig.quote:
Ctrl+shift al geprobeerd?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
M´n eerste ingeving was goed¨.
Okay, ik heb m´n toetsenbord gemold ±´'.
Wat hebben we toch heerlijk verschillende smaken dan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb je al een keer gepost, toch?Vond ik niet grappig.
Wat vind je er precies grappig aan dan? Ik snap het echt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat hebben we toch heerlijk verschillende smaken dan.
Ik wist het eerst ook nooit hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Dat ik nog begrijp hoe de computer aan moet zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |