quote:
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topicquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Het trekt wel mensen zoals je ziet.quote:
Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No wayheb je al woonruimte
? Zo ja, waar?
[..]
Hi sexy.
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt gemist, ik wilde mij enkel van mn gevoelige kant laten zien om wat hopeloze fok-chicks te regelen
Ga wegquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Doen jullie goed!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn pa gaat een huis net buiten het centrum huren, waar we dan met 3/4 man ingaan. Gewoon een chill groot huurhuis
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daarquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ohmylordy, D_A en afcajos in m'n topichoe gaat het met jullie
? Mis je die chick nog Jos
?
Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een laf excuus. Je hebt je gewoon laten inpalmen door een oostblok hoer die uit is op je geld.
Whehequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Morgen 3 dagen naar Antwerpen met vrienden, heb er zin in om over de hoerenbuurt te lopen daar!
Ik werd ook bijna op je verliefd, je mooie geblondeerde koppiequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Wie zwicht er nog meer dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe als ze uit was op mijn geld, zou ze wel mijn adresgegevens oid willen heben is het niet? Zelfs die Bulgaarse sletjes zwichten voor mijn charmes.
Ben echter dit jaar daar al op de hoerenbuurt geweestquote:
Nog talloze meidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |