en wat dan als ie het breekt? Mag hij niet meer meedoen met de jaarlijkse barbeque?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem ook al voorgesteld om Koemba gewoon mee te nemen, maar hij wil niet het reglement breken.
Omdat ik simpelweg wilt weten wat voor maatregelen een VVE kan nemen om iets af te dwingen wat binnen gebeurt bij een koopwoning.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom daarover blijven doorgaan? Ik zie liever dat Puss een nieuw huis krijgt dan dat ie bij die kerel zit terwijl die hem niet meer wil.
Ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
Omdat ik simpelweg wilt weten wat voor maatregelen een VVE kan nemen om iets af te dwingen wat binnen gebeurt bij een koopwoning.
Maar met bovenstaande ben ik het ook wel eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom daarover blijven doorgaan? Ik zie liever dat Puss een nieuw huis krijgt dan dat ie bij die kerel zit terwijl die hem niet meer wil.
Heb niet te hoge verwachtingen van aaibaarheid, ik denk dat ze best zal moeten wennen aan een vreemd persoon. Ze is aanhankelijk met diegene die ze kent (zoals mn broer, als die roept komt ze miauwen aanrennen) maar vreemde is ze nog niet meteen op afgelopen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef freshy98 het volgende:
Dawnbreaker bood het aan.
Is denk ook wel een goed plan. Stel dat de kat mij niet moet ;-)
Moet zeggen dat dieren en ik goed samen gaan.
Althans, dieren komen altijd op mij af en zijn dan bijna niet weg te slaag....
Ben erg benieuwd.
Sommige mensen hebben, gelukkig, veel voor een dier overquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat je er zo ver voor reist zegt wel wat, en dat gewoon nog een keer gaat doen
ga ik je pmenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef freshy98 het volgende:
Dawnbreaker, laat het iig even weten want ik heb het adres nog niet ;-)
Een route plannen zonder adres is best lastig overt het algemeen.
Je wilt ook alleen bulk inslaan als je zeker weet dat je poesje er op wiltquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:18 schreef freshy98 het volgende:
Denk dat 10 dozen per keer een beetje veel is voor een kleine poes ;-)
Ik zal eens kijken wat er verder is bij de Plus en AH. Als er meer is.
Ja, wij hebben ook maar één kat, maar als je meer tegelijk afneemt worden ze per doos goedkoper, zodoende.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je wilt ook alleen bulk inslaan als je zeker weet dat je poesje er op wilteerst even proberen dus.
Joh, je kunt 10 liter kattenbakgrid kopen voor een paar euro of je kunt zelfs vierenvijftig euro kwijt zijn voor klontvormig geneuzel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook maar één kat, maar als je meer tegelijk afneemt worden ze per doos goedkoper, zodoende.
Ik zag toevallig vandaag bij de Pet's Place 2 Biokat zakken voor 16 of 18 euro of zo? Geen idee hoeveel dat normaal kost, maar misschien kun je daar eens kijken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |