En dan kan Houniet eindelijk langskomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:38 schreef heavenstar het volgende:
goeoeoeod! morgen krijgen we de sleutels van ons huisje en kunnen we beginnen met verbouwen en dan eindelijk "echt" samenwonen![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan kan Houniet eindelijk langskomen.
OT: naar omstandigheden goed.
Vrouwen zijn leuk weet je, maar wtf.
super voor jequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef sharam het volgende:
hier ook weer goed,mijn lief is geweest en het is weer goed
sterkte voor iedereen hier
pfff blij voor je maar eerst tig posts over hoe zielig het allemaal niet is of hoe zielig jij bentquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef sharam het volgende:
dankjequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef candygirl het volgende:
[..]
pfff blij voor je maar eerst tig posts over hoe zielig het allemaal niet is of hoe zielig jij bent
hoe kan het nu opeens in 1 keer goed zijn?
ik ben blij voor je sharamquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef sharam het volgende:
Ai dat is kut... Ben je al naar de dierenarts geweest?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat mijn kitten niesziekte heeft![]()
helaas bij mij het tegenovergestelde...quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:20 schreef skippy22 het volgende:
Fok snolletjes![]()
Ik hossel nu op het viva forum
Het is nu echt uit!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf![]()
OT: Goed
Kijk dat heb ik nou elke week wel eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben echt zooo dom.Ik heb iets gedaan wat ik nooit had moeten doen.
't Gaat niet echt veel beter, dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef Miam het volgende:
mwah
Dat vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef zwartedoos het volgende:
Tjavraag me af waarom n simpele vraag nu zo weer moet lopen
k*t is dat he? En je kan 't niet even uitzetten..quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Beach het volgende:
Bah....waarom kan iemand zo'n grote invloed hebben op mijn gevoel.
TELL ME ABOUT IT!!!! En dan krijg je een antwoord dat je daar zelf alle invloed op hebt. Volgens de geleerden heb je dat ook. Nou ik kan het niet. Zit me hier ook vet ongelukkig te voelen!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:19 schreef Beach het volgende:
Bah....waarom kan iemand zo'n grote invloed hebben op mijn gevoel.
schopje sex?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:09 schreef candygirl het volgende:
dammmnnn wat een avond em wat veel verrassemde dingen gebeurd
1 ding van een paar is gezoend met een vrouwnaast mijn vriend, toen ik achteraf vroeg hoe hij dat vond bljkt hij nks gezien te hebben
Wat een lul zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:09 schreef candygirl het volgende:
dammmnnn wat een avond em wat veel verrassemde dingen gebeurd
1 ding van een paar is gezoend met een vrouwnaast mijn vriend, toen ik achteraf vroeg hoe hij dat vond bljkt hij nks gezien te hebben
sterkte. I know how love can hurt. BIG TIMEquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:19 schreef Appelperenstroop het volgende:
Klote, kut en raar.
Teveel gedoe om me heen, half overspannen.
Vriendin heeft me verlaten, en ik zit in een padstelling met mijn leven.... ik weet het gewoon ff niet meer....
niet alleen dat kan pijn doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sterkte. I know how love can hurt. BIG TIME
Junkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, het gaat inmiddels best goed met me
precies dat dus.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal geen zin om te werken als het zulks lekker weer is
ik heb gee knuffelsmiley anders zou ik deze even postenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef Luxuria het volgende:
Echt intens en intens verdrietig..
Ik wil niet meer..
Bedanktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:40 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb gee knuffelsmiley anders zou ik deze even postendeze dan maar
Achter de wolken schijnt de zon of zo...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil niet meer..
Ook als je het contact moet verbreken met de liefde van je leven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Achter de wolken schijnt de zon of zo...
Ik wil ook niet meer... werken.... ik zit achter een raam terwijl de zon schijnt....
euhm...... jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ook als je het contact moet verbreken met de liefde van je leven?
* Natalie knuffelt Luxuria eens flink.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil niet meer..
idemquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef Leanne het volgende:
lekker fris en fruitig
hard gewerkt, gedouched, alles geschorenen ingesmeerd
Ik weet wat het is meid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ook als je het contact moet verbreken met de liefde van je leven?
Sterkte!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:58 schreef 2h2h het volgende:
kut mijn vader is vanmorgfen met ambulance naar ziekenhuis gebracht met pijn in zijn arm kaak en op zijn borst. en benauwdheid.
Sterkte!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:58 schreef 2h2h het volgende:
kut mijn vader is vanmorgfen met ambulance naar ziekenhuis gebracht met pijn in zijn arm kaak en op zijn borst. en benauwdheid.
same herequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef PinkCake het volgende:
Beetje sloom, met hier en daar een eetbui.
quote:
quote:
quote:
Trustequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:32 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
![]()
ik voel me vreemd.
en moet nu echt gaan slapen. morgen half 7 weer op....
Idem.quote:
Ík weet hoe je je voelt..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet meer ophouden met janken.. echt.. wat moet ik nu..?
Ik weet het allemaal niet meer.. Ik hou zo veel van hem..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:46 schreef fraubitch het volgende:
ben kapot. en dadelijk nog 3 uur in de trein... bah
inmiddels al een plasje gedaan mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
lui
ik moet al een half uur plassen, maar heb geen zin om op te staan
ja, vlak daarna toch maar eens gegaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
inmiddels al een plasje gedaan mag ik hopen?
OT ja tis warm ja. Wil het liever maar niet te veel over 'heet' hebben....
dat maar dan in de mannelijke variant met een haar en zonder het jankenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan niet meer ophouden met janken.. echt.. wat moet ik nu..?
Ik weet het allemaal niet meer.. Ik hou zo veel van hem..
*warme knuffel geeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:04 schreef Apotheose het volgende:
ongelukkig. En het gaat niet beter... Kan dit niet...
sterkte voor jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:04 schreef Apotheose het volgende:
ongelukkig. En het gaat niet beter... Kan dit niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |