Schrijf ff de laatste donateurs op, en pm mij dat lijstje ff. Zoek ik dat voor je uit dmv post historyquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb de aangevraagde groenen niet op een lijstje geschreven de laatste dagen en nu weet ik niet meer wie ik nou wel en niet al groen heb gevraagd![]()
Daar heb ik alleen mezelf maar mee, want nu wordt het een grotere uitzoekerij dan wanneer ik het had genoteerd. Dammit
Dus ik ga even de laatste donateurs na op de ING afschriften en proberen te herinneren of die al groen zijn
![]()
![]()
![]()
wat mij betreft niet, ik ga de 12u ws ook niet reddenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de avond/nacht ervoor een filmmarathon, dus ik weet niet of ik 12.00 ga redden, maar iets later (of 's avonds pas) is toch ook geen probleem?
Nee, als t merendeel t doet is gewoon leuk. Een paar uur later mag je ook nog meedoen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de avond/nacht ervoor een filmmarathon, dus ik weet niet of ik 12.00 ga redden, maar iets later (of 's avonds pas) is toch ook geen probleem?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig zeggen jullie het ook nog even
Ik denk ik ook,quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit op 9 augustus om 12 uur klaar.
*heeft geen sociaal leven*
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik val 9 augustus 's avonds pas bij of mss zelfs pas maandagochtend want ik heb wel een leven![]()
Ik heb een nieuw kind maar die leeft gewoon meequote:
Ik ga niet rondslepen met mijn beebies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kind maar die leeft gewoon mee
Ik heb ws een kater zondagquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik val 9 augustus 's avonds pas bij of mss zelfs pas maandagochtend want ik heb wel een leven![]()
Je vraagt nu om een mailbom hequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hond heeft geplast, kom maar met die mailtjes
Als t allemaal met donaties is vind ik het prima.quote:
Ik ben afgestudeerd cameraman, dus als er gefilmd moet worden....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee, geef ik ook eerlijk toe. Maar wel iemand die in een korte tijd leuk uitziende filmpjes kan maken (in full-hd).
Deze is in een half uur gefilmd en in een uur gemonteerd:
Kijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:19 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd cameraman, dus als er gefilmd moet worden....
Ik zou een tree whiskas halen als ik jou wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Oh, en nu heb ik alsnog geen date met Bliss...ik ren even naar de winkel om iets te halen wat ze wel moeten hebben...
quote:
Zal toch welquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
ik ben al sinds gisteren groen... en probeer nou iedereen aan te steken, geloof dat ik erikje14 en thrustmaster_special al had aangestoken. en jullie staan al in mijn fobo
gaat het nog lukken, 4000 voor het weekend?
Ik heb er wel vertrouwen in!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:ik ben al sinds gisteren groen... en probeer nou iedereen aan te steken, geloof dat ik erikje14 en thrustmaster_special al had aangestoken. en jullie staan al in mijn fobo
gaat het nog lukken, 4000 voor het weekend?
Dat vind ik wel echt een leuk idee voor een volgende keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, het idee van een pirelli kalender voor fokkers werkt dus niet, maar als we nou eens allemaal foto's van onze huisdieren mailen zodat we er een katten- en hondenkalender van kunnen maken? Dan hebben we allemaal onze huisdieren erop staan (er is vast wel iemand die daar een fotosoep van kan maken) en dan maken we er een kalender van. Die kan je eenvoudig bestellen via Vistaprint!
Ja hoor vahmpje!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef vahmpcat het volgende:
![]()
![]()
Deze topic-reeks groeit als kool
Vroeg me trouwens af of mijn donatie verder goed is gegaan/binnen is?
Ik ga je groen laten maken!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Oh, en nu heb ik alsnog geen date met Bliss...ik ren even naar de winkel om iets te halen wat ze wel moeten hebben...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal toch welEn anders stort ik wel weer een euro
En ik zou het echt gedaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die omschrijving ook van je eerste euro: 'En als iemand anders nou eerder was ga ik gillen'
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Jahahahahaaaa, nieuwe "Simons cat"!!!!!
En weer geweldig hè. Mennnnnnnnnnnnn ik lig weer in een deuk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |