quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
HuisdierenfotoshootIk vind jouw pics van ziggy stoer
![]()
![]()
Nou, als je er dan toch bent dan moet je echt ff het strand en de duinen aandoen hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en zo lekker dicht bij Maastricht ook schat![]()
Ik ga geloof ik wel van daaruit met de boot naar Texel in oktober
Truequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Q, zie die shoot eerst maar eens te pakken te krijgen in dat kraampje!
ik weet niet waar het over gaat, maar ik kan naast de foto's van de fotograaf ook wel full-hd filmpje opnemen en/of monterenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
We moeten er wel voor zorgen dat het de dames en heer fotograaf zo min mogelijk tijd en moeite gaat kosten he, liefjensDus misschien valt er iets te regelen met elkaar halverwege tegemoet komen dan ofzo.
Maar de fotograaf in kwestie moet dat maar even duidelijk in de beschrijving in zijn/haar marktkraampje zetten!
Wel naar midden limburg?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik was van plan alleen spulletjes op de vlooienmarkt te verkopen, maar ik kan er ook wel een fotoshoot bijdoen. Niet geschoten is altijd mis he
Ik ga alleen niet naar bijvoorbeeld Zuid-Limburg rijden daarvoor
Er zijn diverse mensen hier die goed kunnen fotograferen en die gaan een fotoshoot verkopen in hun 'Vlooienmarktkraampje' op 9 augustus in V&A. Snap je het allemaal nog een beetje?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar ik kan naast de foto's van de fotograaf ook wel full-hd filmpje opnemen en/of monteren
't Is wel de bedoeling dat we geld ophalen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:
Volgeltjesdans vondt dat wij een Pirelli kalender moesten maken, Greys en hara!
ik zie nederland vanuit 2 uitvalshoekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel naar midden limburg?Als dat niet lukt, no prob. Maar ik ga niet met 3 katten naar ergens halverwege slepen (hoe handig dat ook zou zijn). Daar komen heul geen goede foto's van.
Uhmquote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel naar midden limburg?Als dat niet lukt, no prob. Maar ik ga niet met 3 katten naar ergens halverwege slepen (hoe handig dat ook zou zijn). Daar komen heul geen goede foto's van.
ooh, dus betaald fotograferen voor de actiequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn diverse mensen hier die goed kunnen fotograferen en die gaan een fotoshoot verkopen in hun 'Vlooienmarktkraampje' op 9 augustus in V&A. Snap je het allemaal nog een beetje?
pssst lees de post die je quote eensquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
ooh, dus betaald fotograferen voor de actie![]()
dan denk ik dat ik betaald ga filmen en monteren voor de actie![]()
wanneer start die markt ofzo?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
ooh, dus betaald fotograferen voor de actie![]()
dan denk ik dat ik betaald ga filmen en monteren voor de actie![]()
wanneer start die markt ofzo?
sorry, overheen gelezenquote:
Hij denkt dat ze foto's van 12 sept. gaan verkopen denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]! en wat had je willen filmen en monteren?
best een tof idee... maar denk dat je dat beter voor volgende actie kunt doen, vooraf al foto's maken en dan die kalender verkopen tbv de actiequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
HellDeel 22 alweer.
Ik wilde voorstellen om enkele fokkers een soort van pirelli kalender te laten maken. Een pirelli kalender dus, maar dan met fokkers. Qwea, hara, greys enz. dus in mooie poses op een kalender. Succes gegarandeerd!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:46 schreef Qwea het volgende:
dingen die mensen gefilmd willen hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:46 schreef Qwea het volgende:
Ja, doei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
best een tof idee... maar denk dat je dat beter voor volgende actie kunt doen, vooraf al foto's maken en dan die kalender verkopen tbv de actie
Als ik denk aan de laatste actie op FOK! waarbij er foto's zouden worden gemaakt lijkt dit me geen slim planquote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
HellDeel 22 alweer.
Ik wilde voorstellen om enkele fokkers een soort van pirelli kalender te laten maken. Een pirelli kalender dus, maar dan met fokkers. Qwea, hara, greys enz. dus in mooie poses op een kalender. Succes gegarandeerd!
En jij bent een prof qua filmen en monteren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
dingen die mensen gefilmd willen hebben
Moet je z'n FOT topics eens bekijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij bent een prof qua filmen en monteren?
Weet je wie die VET geodkoop heeft? Action, wibra, ectquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...
Inmiddels al over de 3900 zag ik net!![]()
En er kwam net een mail binnen waarin DTH ons vroeg om 1 persoonshoeslakens (dus geen gewone, maar die met dat handige elastiek in de hoeken) kussens en kussenslopen.
Dus allemaal de zolder maar weer op!
Ik heb iig nog wel wat liggen
quote:ook hebben de vrijwiligers gevraagd
om hoofdkussens en slopen, zij willen namelijk de bedden van de katten
gezellig opmaken met kussens. Graag wil ik iedereen die Dierenthuis een
warm hart toedraagt namens de dieren alvast hartelijk bedanken.
nee, geef ik ook eerlijk toe. Maar wel iemand die in een korte tijd leuk uitziende filmpjes kan maken (in full-hd).quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij bent een prof qua filmen en monteren?
Die wordt gewoon gekocht om ons uit te lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, dat kalenderidee![]()
Zie je het voor je!
Ik lach je niet uit hoor, maar het idee van ons op een kalender is best lachwekkend!
Doe t niet!!! Doe t niet!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je z'n FOT topics eens bekijken.
Ja...NatteBevert had een kattenmandje en die zou MB daar zondag ophalen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:54 schreef Qwea het volgende:
ing, wat moest ik vragen trouwens? Kattenmandjes ofzo?
Als ze hoeslakens voor Ikeabedden nodig hebben omdat de katten en honden daarop slapen zullen ze wel weinig aan mandjes hebben jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...NatteBevert had een kattenmandje en die zou MB daar zondag ophalen.
Maar Greys en ik meenden ons te herrinneren dat ze geen mandjes konden gebruiken.
En in dat geval zou MB voor niets naar NatteBevert rijden...en da's zonde van de benzine
Nattebeverquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...NatteBevert had een kattenmandje en die zou MB daar zondag ophalen.
Maar Greys en ik meenden ons te herrinneren dat ze geen mandjes konden gebruiken.
En in dat geval zou MB voor niets naar NatteBevert rijden...en da's zonde van de benzine
Scherp! Tis duidelijk te merken dat je je slaap weer hebt gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze hoeslakens voor Ikeabedden nodig hebben omdat de katten en honden daarop slapen zullen ze wel weinig aan mandjes hebben ja
Mhaw, dat weet je niet. Shirley heeft ook overal bedden staan, maar het stikt ook van de mandjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze hoeslakens voor Ikeabedden nodig hebben omdat de katten en honden daarop slapen zullen ze wel weinig aan mandjes hebben ja
*heen spurtquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je z'n FOT topics eens bekijken.
Ik ga dr niet eens op inquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Susteren het volgende:
als ik af en to een vraag heb wil dat toch niet zeggen dat ik een kluns ben???
Heb bovendien niet de allerminste apparatuur:
Sony FULL-HD handycam
Proffesional style SLIK statief
Diverse Hama klemmetjes
Adobe After Effects
Sony Vegas
Adobe Primiere
Pinnacle Studio 12 Ultimate
Pc met quad core prossesor en Geforce 9800 GT kaart
Notebook (kan dus ook mobiel monteren) met Centrino prossesor en Geforce 9600 kaart
Me don't knowquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen een 1persoons Ikea-bed en een normaal 1persoons bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |