Ik ben afgestudeerd cameraman, dus als er gefilmd moet worden....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee, geef ik ook eerlijk toe. Maar wel iemand die in een korte tijd leuk uitziende filmpjes kan maken (in full-hd).
Deze is in een half uur gefilmd en in een uur gemonteerd:
Kijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:19 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd cameraman, dus als er gefilmd moet worden....
Ik zou een tree whiskas halen als ik jou wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Oh, en nu heb ik alsnog geen date met Bliss...ik ren even naar de winkel om iets te halen wat ze wel moeten hebben...
quote:
Zal toch welquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:
ik ben al sinds gisteren groen... en probeer nou iedereen aan te steken, geloof dat ik erikje14 en thrustmaster_special al had aangestoken. en jullie staan al in mijn fobo
gaat het nog lukken, 4000 voor het weekend?
Ik heb er wel vertrouwen in!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:44 schreef Murmeli het volgende:ik ben al sinds gisteren groen... en probeer nou iedereen aan te steken, geloof dat ik erikje14 en thrustmaster_special al had aangestoken. en jullie staan al in mijn fobo
gaat het nog lukken, 4000 voor het weekend?
Dat vind ik wel echt een leuk idee voor een volgende keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, het idee van een pirelli kalender voor fokkers werkt dus niet, maar als we nou eens allemaal foto's van onze huisdieren mailen zodat we er een katten- en hondenkalender van kunnen maken? Dan hebben we allemaal onze huisdieren erop staan (er is vast wel iemand die daar een fotosoep van kan maken) en dan maken we er een kalender van. Die kan je eenvoudig bestellen via Vistaprint!
Ja hoor vahmpje!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef vahmpcat het volgende:
![]()
![]()
Deze topic-reeks groeit als kool
Vroeg me trouwens af of mijn donatie verder goed is gegaan/binnen is?
Ik ga je groen laten maken!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef NatteBever het volgende:
Oh, en nu heb ik alsnog geen date met Bliss...ik ren even naar de winkel om iets te halen wat ze wel moeten hebben...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal toch welEn anders stort ik wel weer een euro
En ik zou het echt gedaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die omschrijving ook van je eerste euro: 'En als iemand anders nou eerder was ga ik gillen'
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Jahahahahaaaa, nieuwe "Simons cat"!!!!!
En weer geweldig hè. Mennnnnnnnnnnnn ik lig weer in een deuk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |