Schrijf ff de laatste donateurs op, en pm mij dat lijstje ff. Zoek ik dat voor je uit dmv post historyquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb de aangevraagde groenen niet op een lijstje geschreven de laatste dagen en nu weet ik niet meer wie ik nou wel en niet al groen heb gevraagd![]()
Daar heb ik alleen mezelf maar mee, want nu wordt het een grotere uitzoekerij dan wanneer ik het had genoteerd. Dammit
Dus ik ga even de laatste donateurs na op de ING afschriften en proberen te herinneren of die al groen zijn
![]()
![]()
![]()
wat mij betreft niet, ik ga de 12u ws ook niet reddenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de avond/nacht ervoor een filmmarathon, dus ik weet niet of ik 12.00 ga redden, maar iets later (of 's avonds pas) is toch ook geen probleem?
Nee, als t merendeel t doet is gewoon leuk. Een paar uur later mag je ook nog meedoen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb de avond/nacht ervoor een filmmarathon, dus ik weet niet of ik 12.00 ga redden, maar iets later (of 's avonds pas) is toch ook geen probleem?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig zeggen jullie het ook nog even
Ik denk ik ook,quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit op 9 augustus om 12 uur klaar.
*heeft geen sociaal leven*
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik val 9 augustus 's avonds pas bij of mss zelfs pas maandagochtend want ik heb wel een leven![]()
Ik heb een nieuw kind maar die leeft gewoon meequote:
Ik ga niet rondslepen met mijn beebies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw kind maar die leeft gewoon mee
Ik heb ws een kater zondagquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik val 9 augustus 's avonds pas bij of mss zelfs pas maandagochtend want ik heb wel een leven![]()
Je vraagt nu om een mailbom hequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hond heeft geplast, kom maar met die mailtjes
Als t allemaal met donaties is vind ik het prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |