Hier in het centrum van Groningen zat het ook vlakbij. Slechts 5 seconden ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
In Noord-Friesland heeft het vannacht rond drieën keihard geonweerd met hele harde klappen. Het zat hier rechtboven, het was echt flits-bám!
ik werd wel wakker, voor niets eigenlijk want het gerommel bleek maar een klein staartje te zijn van het onweersgebied dat al ergens in het noorden was, en dat staartje zelf was ook zo goed als gepasseerd toen ik vol verwachting op buienradar keekquote:
I know, ik zat in een tentje op de camping...quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:16 schreef _Floddertje_ het volgende:
In Noord-Friesland heeft het vannacht rond drieën keihard geonweerd met hele harde klappen. Het zat hier rechtboven, het was echt flits-bám!
Niet nat geregendquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
I know, ik zat in een tentje op de camping...
Zo te zien is dat die bui die mij een tijdje terug trofquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:40 schreef Againzender het volgende:
Het wordt donker in Amsterdam Slotervaart, verwacht er niet veel van.
Zo zag ik ooit eens dat het in de straat aan het stortregenen was en achter het huis was het gewoon droog, vaag is zoietsquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef TommyGun het volgende:
Aparte ervaring zojuist. Ik zie 't 50 meter voor me hard regenen, terwijl waar ik stond nog geen enkele druppel viel. Toen ineens begon 't ook, maar zo snel als 't begon was 't ook weer over. Nog geen 10 seconden denk ik. Zeer klein buitje dat zich zeer snel voort bewoog denk ik. Gaaf
Dat had ik met die windvlagen bij die storm, in mei. Ik zag het in de verte waaien, maar hier was het windstil. En even later begon het hier ook te waaien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:29 schreef TommyGun het volgende:
Aparte ervaring zojuist. Ik zie 't 50 meter voor me hard regenen, terwijl waar ik stond nog geen enkele druppel viel. Toen ineens begon 't ook, maar zo snel als 't begon was 't ook weer over. Nog geen 10 seconden denk ik. Zeer klein buitje dat zich zeer snel voort bewoog denk ik. Gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |